Reklamace bot v Humanicu

LorelaiH.

29.11.12 08:30

Milé pekelnice,
chtěla jsem se Vás zeptat, jestli nemáte náhodou zkušenost s reklamací bot v Humanicu. Loni na podzimn jsem si tam koupila kozačky Mustang, odchodila v nich celou loňskou zimu a dnes jsem v tom hrozném dešti zjistila, že mi do obou bot teče - odlepují se v místě pod nártem. Nevíte, jestli vracejí hned peníze jako v Deichmanu nebo se čeká standartně 30 dní na vyřízení reklamace?
Moc díky za Vaše zkušenosti.

 

Měla jsem z Humanicu kožené polobotky, klasifikované jako vycházková obuv. Po necelém měsíci kůže na obou nártech popraskala. Podotýkám, že jsem v nich nechodila v dešti a velikost bot jsem zvolila správně. Reklamace neuznána, prý jsem se o ně špatně starala. Byla jsem pitomá a přes tuto zkušenost jsem si tam koupila kabelku se zapínáním na magnet. Ten se bohužel částečně vytrhl z kůže už po dvou týdnech. Verdikt u reklamace zněl, že jsem ji často otvírala. Takže pro mne Humanic už 7 let neexistuje.

MichaMach +6957/-1539

29.11.12 16:59

 

K reklamaci jen podotýkám, že nemají právo nutit vám kupon na nákup, což Humanic rád dělá. Můžete požadovat odstranění vady anebo když je to vada neodstranitelná, tak výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy (tj. vrácení peněz).

Réza4 +8243/-574

29.11.12 10:57

 

Ja by som nerátala ani s vrátením penazi. Skúsenost má priateľ, skúsim stručne popísať. Na jar sme mu kúpili „kecky“ rozpadli sa ešte pred koncom leta, nenosil ich stále , striedal s inými samozrejme. Reklamovali mu ich formou opravy. Vrátili mu prelepné päty čímsi hrubím, že mu to celú nohu posunulo a nedali sa obuť a zalepené (podrážky) zas niečím čo zjavne nevydržalo ani cestu poštou v krabici. Šiel tam znova. Predavačka mu na to, že keby tam bola vtedy ona nevzala by mu ich na reklamáciu vôbec, že ma štasite , že tam vtedy bola kolegyna neskúsená, že to je jeho chyba, nevie chodiť, zničil si ich sám, určite ich obúval a vyzúval zašnurovane. Priateľ sa nevzdal, ukázal jej že zašnúrované sa tie boty nedajú vyzuť a ani obuť, nech to skúsi sama, prešiel sa.. a podobne. Tiež spomenul deichman, na čo sa ohradila, že oni nie sú deichman, že nech to neporovnáva. Až potom čo sa začal obzerať celý humanic ho vzala sebou do kancelárie a veľmi neochotne mu dala 30 eurový kupón na nákup v humanicu, bez podzravu a bez slova odišla, keby nebol taký vytrvalý nedali by mu nič :) Nechcem robiť negatívnu reklamu, boty sa mi tam dosť páčia na druhej strane, ale takto to ozaj bolo, pritom ich nemal ani 3 mesiace, nie je pubertiak aby si obúval zašnúrované boty a veľmi sa mu páčili, dával si na nich ozaj pozor. Možno dopadnete inak, prajem veľa štastia na ochotnú kolegynu ;)

Lucka073 +757/-356

29.11.12 09:11

 

Ja mam bohuzel taky spatnou zkusenost. Praskle boty po 3 mesicich a zenska mi rekla, ze tuhle reklamaci nevezme a kdyz sem na ni nalehala odesla dozadu, abych se s ni nemohla bavit.

LadyPapajka +8546/-3576

29.11.12 09:41

 

Přítel chtěl reklamovat boty, které měly po měsící nošení díru v podrážkách skrz naskrz. Poslali ho do háje, boty šly do popelnice a Humanic u nás skončil.

coralline +10440/-615

29.11.12 10:06

 

Na konci léta jsem tam reklamovala sandálky na klínku - vršek se odlepil od podrážky hned po druhém nošení. Prodavačka se mnou sepsala reklamační list, a ať si za dva týdny přijdu zeptat, jak se bude postupovat dál. Po dvou týdnech, když jsem se tam byla ptát, jak to s botama vypadá, rovnou mi je vydali, že je poslali opravit. Obě boty celé zapatlané od lepidla, vypadalo to, jako bych v nich šlápla do jogurtu. Když jsem na to upozornila, nabídla mi z nich zpětnou slevu asi 30%. Tu jsem nepřijala, a boty si odnesla domů. Doma jsem se chtěla podívat, jestli to lepidlo okolo nepůjde nějak odstranit - vzala jsem botu do ruky a opět se mi odlepila. A začala se dokonce odlepovat i na jiných místech. Tak jsem boty opět vzala a jela s nimi do Humanicu zas. Opět mi je chtěli poslat do opravy, ale po delším dohadování jsem se domohla vrácení peněz.

miichalka +869/-138

29.11.12 14:54

 

Zkušenosti diametrálně rozdílné…docela by stálo za to, napsat přímo, o kterou prodejnu se v každém konkrétním případě jedná…

Duše okno +304/-135

29.11.12 17:48

 

V Humanicu jsem reklamovala letní sandálky, po 3 týdnech nošení se povrch obuvi poškodil. Reklamace mi byla uznána jako neodstranitelná vada. Ale musela jsem čekat 30 dní na vyřízení. Rovněž mi při reklamaci nabídli pouze kupon k nákupu. Až po mém dotazu, zda mohu od smlouvy odsoupit a získat peníze zpátky, tuto možnost připustili a já si nové sandály koupila už jinde :)

irene_adler +616/-149

29.11.12 11:11

 

Reklamovala som tam polobotky, mali zle prisity kusok materialu a tlacilo to do paty. Bez problemov mi to opravili, samozrejme to asi mesiac trvalo, a pri prijme topanok ich predavacka cele prezrela a okrem mnou reklamovanej vady tam pripisala aj mierne odlepovanie podrazky, co tiez opravili. Takze u mna spokojnost.

Baktiiria +14/-1

29.11.12 12:52

 

Já mám taky dobrou zkušenost. Po roce mi začalo téct do kožených kozaček a v Humaniku mi hned vrátili peníze.

mulen +9232/-1347

29.11.12 14:43

 

Reklamovala jsem v Humanicu páskové boty na klínku, po třech týdnech se začala slupovat vrchní vrstva materiálu, po kterém šlape pata. Sdělili mi, že závada byla způsobena nošením a reklamaci nepřijali!!! Podotýkám, že jsem ty boty ani nenosila každý den z těch tří týdnů, co jsem je vlastnila. Do Humanicu už v životě nevkročím a každému tuhle příhodu na potkání vyprávím, aby lidi věděli, co je Humanic zač!

kopretina_m +91/-34

29.11.12 16:32

 

Reklamovala jsem tam siebelovky, zlomila se jim podrážka. Vrátili mi peníze, tak jsem si hned koupila tytéž boty (navíc mi ještě peníze zbyly, protože ty boty mezitím asi o 300 zlevnili). No a druhé botky mi slouží už pátým rokem k mé naprosté spokojenosti.

marple +1390/-177

29.11.12 21:15

 

Reklamovala jsem zimní boty na pražském Andělu a v pohodě. Na posouzení si nechali asi 2-3 dny (nepamatuju si přesně) a pak mi bez okolků vrátili peníze.

prettywoman +538/-158

29.11.12 21:39

 

Já mám s reklamací v Humanicu dobré zkušenosti. Už jsem tam reklamovala asi troje boty a vždy mi bez problému vrátili peníze hned na ruku.

Kam3 +10/-3

30.11.12 20:32

 

Já mám jen dobré zkušenosti, moje kozačky mi vyměnili ihned na pokladně za kupon na nákup a přítelovo tenisky obratem za nové. Přeji stejný úspěch

PavlinkaK +724/-183

29.11.12 09:25

 

Myslim, že to záleží na tom na jak důležitou a přemoudřelou (=máte problém, jste debil, neumíte chodit) prodavačku natrefíte, podle mě to není to uplně o řetězci samotném. Já třeba neměla problém s reklamací, měla jsem ochozenou jednu stranu podrážky, po cca 3 měsících. Reklamace vyřízená do tří dnů a nabídli mi, jestli chci vrátit peníze nebo si vybrat jiné boty.

eliza93 +866/-154

29.11.12 14:07

 

Já tam reklamavola před 5ti lety,měli je měsíc a pak tedy svolili že si mám vybratjiné,ale jen u nich :/ Peníze mi vrátit nechtěli,za mě už nikdy víc!

andrisek07 +6/-0

30.11.12 18:45

 

Na jednu sezonu bych si tam boty koupila (a jen od některých značek), kdyby se mi hodně líbily a byly za slušnou cenu, jinak boty na delší dobu na častější nošení určitě ne. Dvakrát jsem reklamovala právě kozačky Mustang, páraly se ve špičce. Před reklamací jsem je umyla, prodavačka mi je nechtěla vzít, že jsou špinavé, že oni takové boty nesmí přijmout. Tak jsem na patnáct minut odešla, když jsem se vrátila, tak už podle ní byly čisté. Pokaždé jsem se cítila, že je obtěžuju a jako bych něco provedla…

Ivet1624 +246/-7

30.11.12 21:42

 

Jednou jsem si v Humanicu koupila kecky s kožíškem na podzimní nošení, vydržely mi asi tak dva měsíce, pak se rozlepily po stranách. Reklamaci mi neuznaly, prý jsem je nosila moc často… Od tý doby už žádný boty z Humanicu.

Kannča +12/-3

08.12.12 20:49

Pro vložení odpovědi se prosím zaregistrujte nebo přihlaste.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit