tchibo - zkoušení oblečení

Petra23226

14.11.13 15:15

Ahoj, chci se zeptat, jestli se dá v obchodech Tchibo zkoušet oblečení, např. svetr, bunda? Myslíte, že je v tomto obchodu zimní oblečení kvalitní, dostatečně teplé apod. Děkuji za radu.

 

Ahoj, zkoušet se tam dá (já nakupuji v Praze v Letňanech a v Palladiu). Zimní oblečení jsem si nikdy nekupovala, ale mám top na cvičení, tričko s dlouhým rukávem a zateplené legíny na ven se psem a jsem spokojená. Drží tvar, nevytahává se a příjemně se nosí.

tpospisilova92 +6/-1

14.11.13 15:28

 

Vždycky je tam jedna kabinka někde v rohu

jeskyňka +191/-139

14.11.13 20:54

 

ano mamka si tam zrovna koupila lyžařské kalhoty a zkoušela si je tam (Zlín).

kayav +87118/-22731

14.11.13 17:06

 

Zkoušet se dá u nich v obchodě v kabince anebo také doma. Mají lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodu, tudíž můžete zakoupit, doma v klidu vyzkoušet, pak si buď ponechat nebo vrátit.
Co do kvality je to různé. Někdy je kvalita vůči ceně překvapivě víc než dobrá, jindy to za moc nestojí (hlavně co do materiálu). Chce si to vyzkoušet a osahat. Loni jsem tam kupovala dětem nějaké věci na lyže a pro sebe lyžařské spodní prádlo a rukavice, vše bylo a stále je naprosto perfektní.

vendulael +22022/-2857

14.11.13 21:18

 

V obchodech v Brně jsou také kabinky.

ProfZav +1427/-306

14.11.13 19:58

 

S Tchibo mám dobré zkušenosti, věci vezmou bez problémů zpátky i v kamenném obchodě, i když si je koupíte na e-shopu. Jejich kalhoty mi většinou sedí, vršky jak kdy. Kvalita přiměřená.

dagur +4017/-780

14.11.13 21:54

 

Zkoušet se dá, většinou naprosto vede ve srovnání s ostatnímy obchody poměr cena vs. kvalita. A v případě, že něco přestane plnit funkci, nebývá vůbec problém s reklamací

babakoko +2174/-666

15.11.13 22:15

 

Mám dva roky zimní lyžařskou bundu a nosím ji moc ráda (na zimní turistiku), je v ní teplo a je pohodlná. Koupené nenošené věci je možné vrátit do čtyř týdnů, bez problémů vrátí peníze. V obchodě bývá jedna kabinka na zkoušení.
Z e-shopem mám špatné zkušenosti, jednou mi přišla jiná věc, jindy bylo vyprodáno a pak mi několikrát přišla faktura bez cen a nemohla jsem díky tomu vrátit zboží v kamenném obchodě. A novou fakturu posílají z Německa a trvá to.

Réza4 +8243/-574

18.11.13 11:03

Pro vložení odpovědi se prosím zaregistrujte nebo přihlaste.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit