Bude mít příští Miss USA výrazné křivky?

Plus size modelka Ashley Graham promluvila tento měsíc na finále Miss USA 2016 o ideálních mírách krásy: „Věřím, že se v modelingu postupně prosadí více plus size žen. Chtěla bych vídat různé typy postav, velikostí a barev pleti v každé oblasti.“ Korunku královny krásy si nakonec odnesla šestadvacetiletá vojanda Deshauna Barber, která disponuje mnohem úspornějšími rozměry. Tak třeba příště…

Admin Módnípeklo.cz, 20.06.16 00:00, z kategorie: Zaujalo nás



   Váš příspěvek
 
Mylady2
12409 příspěvků 20.06.16 14:26

Doufám, že žádné příště nebude.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 21.06.16 08:28

Ačkoliv má Milada už devatenáct červených i já konstatuji:

Doufám, že žádné příště nebude, a dodávám: Nikdo se vás neprosil.

 
JMaravelo
486 příspěvků 27.06.16 01:01

@Mylady2 S mylady jsme málokdy v souhlasu a myslíme si jeden o druhym asi svoje, ale v tomhle se přidávam. Plus size nemá v soutěží krásy co dělat, tam patří ideální míry a to rozhodně plus size není.

 
barvinok
356 příspěvků 20.06.16 16:10

Ten jej hrboľatý bok, to je prirodzené, alebo nejaká nešťastná sťahujúca bielizeň?

 
Bettz  20.06.16 16:31

@barvinok Je to přirozené.

A není to jen váhou, mám velmi štíhlou kamarádku, která má totéž :)

 
barvinok
356 příspěvků 20.06.16 18:12

Ďakujem, ja sa naozaj pýtam zo zvedavosti, nevedela som, že ten tuk sa môže ukladať aj takto

 
Bettz  20.06.16 18:41

V pořádku, ráda osvětlím :)
Mám tento typ postavy také a není zrovna lehké ho obléct tak, aby to nebylo vidět.

 
linda21
68 příspěvků 20.06.16 21:55

…to není tuk, to jsou vystouplé kyčelní kosti, mám to taky - v mládí to byly jen kosti potažené kůží, teď už tam nějaký ten tuk taky je :) V angličtině se tomu někdy říká „8 shape body“ a tipy na vhodné oblečení jsou tady: https://insideoutstyleblog.com/…hapes-8.html

 
ToteVierzig
31 příspěvků 21.06.16 21:29

Mne se takhle ukladaji tuky - jak ztoustnu, zacne se mi delat hrbol na stehne… Zadne kycelni kosti, jen spek a spek a spek… Ja myslim, ze by Ashley trocha pohybu neuskodila. Boky jako skrin me teda skutecne neoslovuji… A většina chlapu to teda fakt nezboznuji. Naopak se rozplyvaji, když ma zena postavu alespoň neroztehlou…

 
razorblade_reloaded  21.06.16 22:21

To je uzasne, diky vam jsem prave zjistila, ze mam vlastne vystouple kosti:D:D:D

 
JMaravelo
486 příspěvků 27.06.16 01:04

@razorblade_re­loaded jj, vystouplé a velké kosti :D Je to kravina, je to v závislosti na genetické distribuci tuku. I hubený lidi to můžou mít, ale v tomhle případě je to prostě špek, žádná „přirozená anatomie“ ;-) Stačí se zamyslet, jak asi velká jsou ty stehna. Já sám mam velký stehna a do tohohle by se mi vešly skoro 2×…

Příspěvek upraven 27.06.16 v 01:05

 
VandaRybna
3260 příspěvků 21.06.16 08:29

No tak to má pěkný špek.

 
Shiro
354 příspěvků 20.06.16 17:06

Hmm, ta v těch stříbrnejch šatech dává výrazu double butt úplně nový význam :D

 
LittleMissCthulhu  20.06.16 17:36

Opravte si meno modelky, nevolá sa Ashley Greene, ale Ashley Graham.

 
Judy24
366 příspěvků 20.06.16 22:41

Díky za upozornění. (Admin vám nepoděkuje, někdo by to za něj udělat měl.)

Příspěvek upraven 24.08.16 v 15:36

 
VandaRybna
3260 příspěvků 21.06.16 08:39

A není to trochu trapné napsat článek a zaměnit hlavního aktéra? Teda ne že byste byli první, ale přijde mi to fakt trapné extrémně. 100% kvalitní práce.

 
viktorka_od splavu
7438 příspěvků 20.06.16 18:41

@Bettz no a nestačilo by vzít si padnoucí kalhotky?
takové lehce vpadlé místo v těch místech může být i přirozeně, ale to vypadá jinak, ne?

 
Bettz  20.06.16 18:50

@viktorka_od splavu Kéž by stačily padnoucí kalhotky :)
On má každý to propadlé místo jinak „hluboké“.
Někdo to může mít jen takto: 

A někdo naopak takto - a to je slečna vyhublá, kdyby měla nějaký podkožní tuk, bude to mít velmi výrazné: 

 
linda21
68 příspěvků 20.06.16 22:04

Jde o tvar kyčelních kostí a když máte to „štěstí“, že je máte vystouplé, tak vám nepomůže ani vyhublost na kost…

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 20.06.16 23:16

Ty „bochánky“ tam mám i nahá :). Moje štíhlá kamarádka taktéž.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 21.06.16 06:48

Klid holky, tomu se říká „madla lásky“, většina mužů je má ráda a je to tak v pořádku. Jen vy máte pořád pocit, že je to něco hrozného. A tato modelka je má dokonce zdvojená :D Ženská má mít znatelné poprsí, pozadí a boky. Modelkovské postavy máme rádi jen na titulních stránkách časopisů, ale pro život si hledáme „ženskou“. Uznávám, že většina z nás má stanoven určitý váhový (objemový) strop, přes který už to tedy nejde, ale každý ho má jinde a tato modelka se pod něj u většiny z nás vejde. Život je moc krátký na to, abych ho prožil jen tím, že si budu pořád hlídat postavu. Dá se přece užít i mnohem lépe ;)

 
Snoopy100
434 příspěvků 21.06.16 09:33
Ta holka není hubená

Ale je krásná. Akorát ty šaty jsou škaredý a nelichotí jí. Na takovou příležitost se prostě mohla líp oblíct, to je celé.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 22.06.16 06:50

Myslím si, že dobře věděla, co si obléká a jak v tom vypadá. Dle mého odhadu si tyto šaty vzala, aby zdůraznila svou „sošnější“ postavu (na které si založila kariéru „plus size“ modelky) a odlišila se tak od ostatních.

 
JMaravelo
486 příspěvků 27.06.16 01:06

@Jirkátor mluvte laskavě alespoň jen za sebe… já jsem fanda baletu, ne hospodských řečí.

 
mutziputzi  21.06.16 07:26

@Jirkátor Ježiš to jsou kecy, pardon

 
Jirkátor
1515 příspěvků 21.06.16 09:02

Omlouvám se Vám, pokud Vás můj názor obtěžuje.

 
mutziputzi  21.06.16 09:45

Mně neobtěžuje, naštěstí kolem mě by nikdo podobný Klid holky, my rádi tlustější ne ty modelky a (jeden z nejstrašnějších výrazů ever) „madla lásky“ nevypustil

 
mutziputzi  21.06.16 07:28

Jinak k článku dodávám, ať si je tlustý kdo chce, ale ať mi nenutí dojem, že je to prostě typ postavy a ještě to má estetický rozměr, špek je prostě špek :-)

 
Bettz  21.06.16 07:56

Podívejte se prosím na výše vložené fotky v diskuzi a řekněte mi, kde přesně ty špeky vidíte.
A příkládám další „špekaté“ fotky:

Pokud si do googlu zadáte „hip dip“ vyjede vám toho spousta :)

Příspěvek upraven 21.06.16 v 08:14

 
VandaRybna
3260 příspěvků 21.06.16 08:41

Ježiš vkládáte to pod článek o ASHLEY GRAHAM, prosím vás, trochu soudnosti. Jako máte snad pocit že Ashley trpí vysedlými pánevními kostmi?

 
Bettz  21.06.16 08:52

Já se tu jen snažím vysvětlit, že je to opravdu typ postavy a ne špeky. A jak jinak to mám ukázat než na štíhlých lidech?

 
VandaRybna
3260 příspěvků 21.06.16 08:58

U Ashley Graham je to typem postavy, jo? A není ona jenom tlustá?

 
Bettz  21.06.16 09:06

Pokud jste četla diskuzi pod tímto článkem, jistě jste si všimla, že se bavíme právě a jen o té mezeře mezi boky, která je způsobena typem postavy.
A Ashley podle mě tlustá není, ale o tom tady nechci diskutovat, nikam by to nevedlo.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 21.06.16 10:56

A basta! Japa je možné, že tenhle hip dip mám když mám cca 62 kg a jen co se blížím 55kg záhadně mizí, asi mi hubne pánevní kost.

 
Bettz  21.06.16 12:33

Příspěvek upraven 21.06.16 v 12:34

 
šancava
24 příspěvků 22.06.16 12:20

Je tlustá, ale tuk se ukládá podle typu postavy!!! Takže u ní to dělá boule na bocích, u jinech tři duše kolem pasu :-)

Příspěvek upraven 22.06.16 v 12:20

 
mutziputzi  21.06.16 09:36

@Bettz Dívám se, nehezké tvary pánve no. Co já s tím, píšu o tlustých madam, co by rády svou špatnou životosprávu legitimizovaly a dokonce chtěly, aby to ostatní brali jako standard, já o voze, vy o koze

 
Bettz  21.06.16 09:40

@mutziputzi Jenže ono se prostě a jednoduše jedná o typ postavy. Ano, když někdo není vychrtlina, jde to vidět víc, ale přijde mi to, jako by někdo hrušce vyčítal velké pozadí s tím, že je to jen tlustoprdka, co s tím nechce nic dělat.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 21.06.16 10:57

Prosím vás, AG podle ní není tlustá, to mnohé vysvětluje, ne?

 
mutziputzi  21.06.16 11:04

AG je stejně jako Adele, ale souměrnější, aspoň tak

Příspěvek upraven 21.06.16 v 11:05

 
mutziputzi  21.06.16 09:37

@Bettz Jenom prosím ne to „jistě jste si všimla, my se bavíme…“ Bavte se o čem chcete, máte-li s kým, ale nemoderujte, je to protivný.

Příspěvek upraven 21.06.16 v 09:38

 
mutziputzi  21.06.16 09:42

@Bettz Ale já neřeším typ postavy, obecně mě iritujou tyhle plus size tendence, nadváha je prostě vždycky špatně

 
Bettz  21.06.16 09:45

Vzhledem k tomu, že jste Adele nazvala obézní, tak vím, že diskuze na téma váha nemá cenu :)

 
mutziputzi  21.06.16 09:46

A na tom trvám

 
VandaRybna
3260 příspěvků 21.06.16 10:59

Adele je panebože obézní, vy fakt máte něco s očima nebo 80 kilo na 150 cm, jinak to nejni možný.

 
mutziputzi  21.06.16 11:04

Adele je štíhlá? Já 55 kg, 172 cm, děkuji za optání :-)

 
ToteVierzig
31 příspěvků 21.06.16 21:35

Adele je přece jak kulička… Nebo snad špatně vidím. Prostě je silná!

 
atsirk
4 příspěvky 25.06.16 12:32

V zásadě s vámi souhlasím, ale!. Vaše tvrzení, že nadváha je prostě vždycky špatně, je sice pravdivé, ale daleko zdraví nebezpečnější je vychrtlost, kdy BMI klesá pod 17. A to, když se podíváme na dnešní modelky, bude každá druhá. Zde zmiňovaná Adele má podle údajů na internetu BMI 31, což je mírná obezita, která s sebou sice nese určitá rizika, ty jsou ale mnohonásobně menší než u podvýživy. Takže mě je daleko víc sympatičtější trend plus-size modelek než ty,,opravdové,, modelky.

 
modravlocka
33 příspěvků 21.06.16 10:22

@mutziputzi Doporučuji prohlédnout si fotky skutečných plus size modelek- např. tady: http://www.czmodels.cz/…ny/plus-size a následně porovnat s vychrtlými konkurentkami. Já teda nevím, ale ty „tlusté s nadváhou“ jsou krásné ženy s naprosto normální postavou. :-)
Do plus size modelek nezařazuji kategorii velryb (tj. amerických XXL modelek - to už dle mého nemá s pravým plus size nic společného).

 
mutziputzi  21.06.16 10:32

To souhlasím, sama vnímám onu plus size jako velikost cca 40-42, možná 44, to samozřejmě za obezitu nepovažuju, ale rozčilují mě čím dál častější výkřiky právě těch jak píšete velryb, které mají 150 cm v pace a Podívejte se jak je to pěkný…

 
Katberries
5 příspěvků 21.06.16 12:53

Krásne baby. Ale tiež by som ich nenazvala + size. Sú normálnej veľkosti! Priemernej. Čiže skôr normal size. O tom to je, že normálne baby sú „nútené“ vnímať sa ako tučné. A 95% času sú reprezentované len tradičné vychudnuté modelky, alebo potom tie na druhej strane spektra. Ja by som radšej videla ako oblečenie sedí na takej 40tke ako na 34ke.

 
ToteVierzig
31 příspěvků 22.06.16 11:04
Plus size modelka

Tohle přeci nejsou správné plus size modelky. To jsou holky normálních konfekčních velikostí, které jsou prostě silnější než klasická chodící ramínka na prádlo - probrouzdejte si jiné položky na této stránce.
Tohle je porádná plus size modelka. Vám se to líbí, když vidíte to visící břicho a stehna zcela jistě vyhlazení fotoshopem?

 
VandaRybna
3260 příspěvků 21.06.16 11:07

@mutziputzi To bylo na Bettz, nebo si myslíte, že jsem se zbláznila?

 
mutziputzi  21.06.16 11:10

No hrklo ve mně :-) Tady jsou ty reakce na prd

Příspěvek upraven 21.06.16 v 11:11

 
Pirek
6778 příspěvků 21.06.16 12:32

@mutziputzi
55 na 172 je dost málo. Já mám 66/168 a vel. 38. A dnes jsem zjistila, že existuje jakýsi hip dip a ten mám taky.

 
Slnečnica22
36 příspěvků 27.06.16 10:44

@Pirek … Pri vašich mierach som ja začala chudnúť, lebo mi bolo z okolia opakované aká som tučná.. teraz mám po pár desiatok viac :(.. čo by som dala za vašu váhu :)

Příspěvek upraven 27.06.16 v 10:45

 
PerMonik  21.06.16 12:52

Nelíbí se mi ani moc vychrtlé holky, ale ani Ashley Graham (i když v obličeji mi přijde nádherná). Její tělo bych nechtěla, tuším, že by se mi s ním špatně běhalo. Šaty její postavě v oblasti boků moc nelichotí, ale není to ani žádná tragédie = celek působí vyrovnaně.
Dívala jsem se na odkaz, který někdo níže v diskuzi doporučoval - http://www.czmodels.cz/…ny/plus-size
a tyhle holky jsou myslím akorát. Až si zase budu připadat „tlusťoch“, budu na ty stránky koukat, abych se ujistila, že tyhle typy postav jsou normál :)

Příspěvek upraven 21.06.16 v 13:48

 
Bettz  21.06.16 13:19

Až se někdo příště zeptá, proč na peklo nepostují různé typy postav ukážu mu tuhle diskuzi :)

 
PerMonik  21.06.16 14:19

http://www.expres.cz/…lebrity.aspx?…
mě silnější postavy nijak nepohoršují, přesto bych tak prostě sama vypadat nechtěla.
Klidně se přiznám, že se mi prostě nohy Ashley Grahan nelíbí.

Příspěvek upraven 21.06.16 v 14:20

 
Bettz  21.06.16 14:37

To naprosto respektuji. Ale ne každý to umí říct takto slušně :)

 
mutziputzi  21.06.16 15:08

Je obézní, má nadváhu, je tlustá…skutečně vrchol neslušnosti až vulgarity :-D

 
mutziputzi  21.06.16 15:16

Který z výrazů na Ashely nesedí?

 
Bettz  21.06.16 16:34

Pokud o každém, kdo má pár kilo navíc prohlásíte, že je obézní, tak to podle mě slušné není.

 
Iucinka.m
20 příspěvků 21.06.16 21:37

Ashley nemá pár kilo naviac. Pri výške 175 cm by mala mať okolo 91 kg. Čo je veľmi tesne pod hranicou obezity. Teda podľa BMI, ktorý je len orientačný, preto sa určuje percento telesného tuku. Tu by som dala ruku do ohňa, že obézna je, a ohrozujú ju choroby z tučnoty.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 22.06.16 07:47

Dali jsme Ashley Graham padnoucí spodní prádlo a NEUVĚŘÍTE co se stalo…

 
mutziputzi  21.06.16 18:31

@Bettz o nikom kdo ma par kilo nadvahu bych neprohlasila, ze je obezni, prisaham :-)

 
MichaMach
313 příspěvků 21.06.16 23:26

Paní má nadváhu, možná je dokonce na dolní hranici obezity, nicméně pro účely MP je nejdůležitější, že se neumí obléct adekvátně postavě a příležitosti. Jinak tenhle typ „dvojitého boku“ se vyskytuje i u štíhlých dam, které mají hypertrofovaný musculus tensor fasciae latae (napínač stehenní povázky). Stejně tak jako hypertrofovaný stehenní Musculus adductor longus (dlouhý přitahovač) brání některým štíhlým, rozuměj s nízkým podílem tuku, pyšnit se mezerou mezi stehny.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 22.06.16 07:53

Wau, teď jste mi srozumitelně a vědecky vysvětlila můj problém, dá se to spravit cvičením?

 
MichaMach
313 příspěvků 22.06.16 10:46

Naopak, necvičit a hladovět ;-) Jenže blbé je, že tak likvidujete všechny svaly, ne jen ty co se vám nelíbí.

 
JMaravelo
486 příspěvků 27.06.16 01:21

Falešné naděje, nepomůže nic. Je to dáno geneticky, stavbou kostí, posazením pánve… Ty svaly jsou jinak zatížené a díky tomu je jiná jejich stavba. Hubnutí pomůže minimálně a zrovna u stehen se neprojeví téměř nijak. Kdo tohleto má, tak to prostě má. Posilování je v tomhle to nejlepší co může udělat, protože alespoň docílí pevné vysportované postavy a v tu chvíli minimalizuje genetické disproporce, protože vysportované postava je braná ve většině případů jako esteticky lepší. Zrovna v tomto případě je to hlavně patrné zepředu, ale jakmile je holka ve 3/4 pohledu, profilu a pod., může to působit hezky. Umělecky (např. Egon Schiele) je tento tvar považován naopak anatomicky za nejrafinovanější.

 
materidouska84
194 příspěvků 22.06.16 11:34

@MichaMach

Děkuji za vysvětlení, já má totiž také tuto postavu a marně jsem si vždy lámala hlavu, jak je možné, že když jsem hubená mám tak zvláštně tvarované boky. Také jsem ráda že v to nejsem sama, u žádných kamarádek jsem to totiž neviděla. Takže mi nezbývá nic jiného než se s tím smířit. Holt každý má asi něco s čím je na své postavě nespokojený. Ještě mám otázku - jak to vzniká? Je to genetické a nebo to zaviní třeba další pozdější okolnosti v dětství či dospívání?

 
MichaMach
313 příspěvků 22.06.16 11:49

Sama jste si odpověděla. Genetikou a stravou máte dané, jak snadno budete svalovou hmotu nabírat, ale důležitý je i tvar svalu a mohutnost kostry, s čímž už nic moc nenaděláte. Jsou lidé osvalení tzv. štíhle např. Hantuchová a oproti ní můžete porovnat třeba tu Wozniacki výše. Pak záleží, jaké aktivitě se víc věnujete. Běžci, chodci, triatlonisti (viz Paula Radcliffe) mají ten napínač stehenní povázky častěji hypertrofovaný. Ale on je takový specifický, je ovlivňován boky, ostatními stehenními svaly i pánevní oblastí. Navíc ho ovlivňují i biomechanické problémy jako špatně nakloněná pánev, špatná funkce chodidla, kompenzování při posilování spodního břicha a tak. Pokud vám vadí jen kosmeticky, neřešila bych to.

 
Iucinka.m
20 příspěvků 21.06.16 22:28

Na rovinu pani Graham vyzerá dobre len vďaka vhodnému oblečeniu, šťahovaciemu prádlu, pevnej podprsenke a fotoshopu. Aj komička Amy Schumer sa tiez oblieka v baculkovskom chicu, ale ma aspoň podstatne menej kíl naviac a pekné nohy. Modelka Amy má lajdavé veľké poprsie, veľké mľandravé brucho a zadok, nohy tvorené zväčša celulitidou = skrátka to čo má niekto s 20 kilami nadvahy. Obezita skrátka nie je pekná, je to len príznak toho, že zanedbávame samých seba. Takto skrátka nemá vyzerať ženská pred tridsiatkou a ani po nej. V budúcnosti bude mať kvôli nadvahe zodraté klby, diabetes a celkom určite ešte väčšiu nadváhu. Možno tie kilá zhodí, ale je to asi taká pravdepodobnosť ako, že Albánsko vyhrá EURO 2016.
Viete ako sa chudne v strednom veku? To tak, 4× týždenne sa potíte na kardiu, a medzitým posilujete. Faldy miznú raketovou rýchlosťou cca 0,5 kila za mesiac, takže za štyri roky, budete mať postavičku ham-ham. Ak teda máte železnú vôľu. Čo väčšina ľudkov nemá, a preto sa hovorí, že obezita je vlastne nevyliečiteľná. Najlepšie, čo sa dá urobiť je vôbec nenakynúť do veľkosti pivovarského žochu. Takže příšte si ukážeme jak vypadají lidičky jež mají před třicítkou křivky z 20 kilo tuku po dvaceti letech, jo?

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 22.06.16 10:34

Mám v rodině několik větví. Lidé z této se dožili mnohem delšího věku než z té druhé, kde jsou víceméně všichni štíhlí. A to se prý mezi nimi tradovalo, že „která nemá do roka po svatbě metrák, ta se špatně vdala“ :D

edit.: A než někdo přijde s tím, že určitě makaly na poli nebo tak něco, tak fakt ne. Většina z nich jsou dcery továrníka, které žily celý svůj život z jeho provozu.

Příspěvek upraven 22.06.16 v 10:38

 
Iucinka.m
20 příspěvků 23.06.16 21:40

Churchillov gén sa veľmi preceňuje. Treba pamätať, že aj keď Winston žil 90 rokov, tetka mrtvica ho našla. Holt je to čiperka. A ako sa vyrovnávali s tou metrakovou váhou po dlhú dobu kĺby tých dám to je už iná pesnička.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 28.06.16 11:59

Tak zrovna z této větve máme opravdu hodně informací a ony ženy žily povětšinou velmi čilým životem až do konce. Má matka (63) i má babička (88) mají stejnou postavu, s klouby problémy nikdy neměly. Má babička má až posledních pět let problémy se srdcem a v 85 letech si ji našla ona „tetka mrtvice“, o které píšete, což mi ovšem v takovém věku nepřipadá nijak výjimečné nebo strašné.

 
Pirek
6778 příspěvků 21.06.16 22:38

@Iucinka.m
No tak bude až do smrti tlustá, její boj. A vzhledem k tomu, že je z USA, odpadá nám i tradiční fašizující „všichni to zaplatíme na zdravotním“.

Vy nejste tak úplně nezaujatá, co?

 
Iucinka.m
20 příspěvků 22.06.16 00:02

Nechápem, čo je fašistické na tvrdení, že ľudia by mali so sebou niečo robiť a žiť zdravo, aby boli peniaze aj na liečenie takých ktorí si svoj stav nezavinili. Keď už platím do fondu na ochranu zdravia všetkých vrátane mňa, tak by som sa predsa mala snažiť, aby ten fond fungoval a plnil účel. Eugenika je o niečom úplne inom.
Problém je, že nielen Ashley bude tučná a tučnejšia, ona je produkt doby - Špecialne v Amerike je toľko ľudí morbídne obezných (a daľší stále pribúdajú) lebo aj miernejšia obezita je bežná. Niekde viac bežnejšia ako normalna postava. Prečo by si títo ľudia mali myslieť, že so sebou treba niečo robiť, keď vyzerajú v porovnaní s okolím normálne a ešte aj vyštafírované modeločky vyzerajú s tou postavou perfektne? Tak hor sa jesť a váhu schovať na pôjde. O par rôčkov si títo ľudia budú platiť choroby z obezity z vlastného vrecka alebo si môžu isť rovno hodiť mašľu. Skrátka stratená generácia.
Ale ja len tak nezaujate konstatujem. Biológiu ešte nikto neosr…

 
VandaRybna
3260 příspěvků 22.06.16 08:00

Bohužel produktem doby jsou i lidé, kteří nedokážou rozlišit, zda je člověk na spodní hranici obezity tlustý.

 
Bettz  22.06.16 07:17

@Iucinka.m Prozradíte mi, jak vás konkrétně omezuje v životě to, že je někdo jiný při těle?
A opravte mě, pokud se mýlím, ale připadá mi, že vy jste nikdy v životě problémy s váhou neměla. Asi nevíte co to je, když v pubertě najednou začnete „přibírat“ na místech kde nikdo jiný ne a ony ty boky nějak nejdou dolů.
Každopádně k Ashley, není hubená, není ani štíhlá, ale rozhodně není obézní.

 
mutziputzi  22.06.16 08:25

Věřte, že 99% lidí se správnou životosprávou problémy s váhou nemá.

 
ToteVierzig
31 příspěvků 22.06.16 10:54

Sport, správná životospráva, nepřejídat se, sport, správná životospráva, správná životospráva, sport, správná životospráva… a tak celý život dokola.
Ne sem tam dieta, ale přijmout to jako životní úděl a pak to problém není.

 
Pozorovatel
271 příspěvků 22.06.16 11:12

Odlehceme to! Aspon o 10 kilo. Jezdite autobusem? Ja denne a opravdu me nebavi, kdyz si ke mne prisedne nekdo, kdo pretyka az na me. To me omezuje. A pak mi to komplikuje praci, nastesti extremu neni mnoho (ted se to Ashley netyka, ale co za 30 let?), ale spousta veci ma urcitou nosnost ci rozmer a to pak premyslite, co s takovyma lidma. Na magnetickou rezonanci poslat do zoo? To pak jde takt stranou a proste tem lidem reknete, ze to krasny drahy vysetrovaci kreslo nema takovou nosnost a vysetrovat budeme ve stoje a ze zadanku na vysetreni dam, ale at se prvne domluvi. A kdyz se starate o imobilniho, tak se 90 kilo taky dost pronese.
Jinak nejsem hubena, ale ani nemam nadvahu, v puberte mi tak rychle vyrostla panev, ze mam strie a prakticky ze dne na den sem musela obmenit satnik a nesmim se dojidat a musim sportovat, jinak bych 90 kilo mela taky.

 
barvinok
356 příspěvků 22.06.16 12:54

Na mňa FURT niekto preteká zo sedačky! Často cestujem všetkými možnými prostriedkami, a nenávidím, keď ľudia okolo mňa z oboch strán zaberú opierky na ruky, a ešte cez nich pretekajú na moje miesto. A keď ich upozorním, tak sa ofučia, že kde je problém, že „vy toľko miesta predsa nepotrebujete!“ (citujem).
Aha, takže je to môj problém, že mám 50 kíl, a neviem si teda vydobyť celé územie sedačky!

Takže nech si je každý taký tučný / chudý, ako sa mu ľúbi. Ale argument „ja som tučný, tak si zaslúžim jednu a pol sedačky“ neberiem.
Lebo to je pre mňa na úrovni ľudí s nejakým handicapom / špeciálnymi požiadavkami. A tým si vlastne títo morbídne obézni ľudia priznávajú, že tento stav normálny nie je.

 
Bettz  22.06.16 13:25

Jen taková historka:
Jednou jsem jela v tramvaji a seděl vedle mě velice urostlý muž odhadem tak 120 kg, vůbec mě neutlačoval, ani nikam „nepřetékal“. Jakmile si odsedl, usadila se vedle mě žena odhadem tak 55 kg, najednou jsem měla seděla nalepená na okýnku a žena dále expandovala.
Ono to utlačování v tramvaji je spíše o slušném vychování než o váze.

 
MichaMach
313 příspěvků 22.06.16 11:13

Myslím, že většině místních odpůrkyň Ashley se nelíbí adorování její tělesné schránky. Může to být fajn holka, chytrá, pracovitá, bezva kámoška a vůbec, ale silnou nadváhu prostě bez pochyby má. Naše vnímání normality je ovlivňováno médii a lidé poslední dobou získávají dojem že nadváha nebo podváha kvalitu života neovlivňuje, což není pravda. Stačí se podívat na statistiky výskytu nemocí, poruch fertility, výskyt neuróz až psychóz a porovnat se stavem tělesné schránky. Takže mě osobně označování nefyziologického stavu organismu za normální, nebo dokonce následováníhodný, také popuzuje. A stejně tak mě děsí, že někdo už je natolik ovlivněn, že nevidí, že např. Adele tučná je. Skvělá zpěvačka, skladatelka, její lidské kvality to nijak neovlivňuje, ale přece si nebudeme lhát do kapsy.

 
mutziputzi  22.06.16 11:18

Děkuji!

 
Iucinka.m
20 příspěvků 23.06.16 23:47

Mňa neobmedzuje keď niekto iný má nadváhu, mňa otravuje keď ľudia ignorujú základné fakty o vlastnom tele.
Vyzerá to tak, že vám príjde ako urážka slovo obezita ale nadváha už nie. Často sa tie pojmy zamieňajú, ale v podstate znamenajú skoro to isté. Nadváha je nezdravý nadbytok telesného tuku a obezita to isté, ale ešte na vyššej úrovni. Vždy je to, ale šikmá plocha a múdry človek šikmú plochu opustí, miesto toho aby si nahováral, že sa tá plocha až tak nenakláňa. Orientačne možno zistiť stav organizmu podľa indexu BMI (viac ako 25 nadváha, viac ako 30 obezita), presne u lekára. Tá Ashley podľa BMI, pri svojich 175 cm, by mala mať normálnu váhu 65 - 77 kg, čo je pomerne liberálne rozmedzie. Ashley je však aj na to príliš veľká konformista, a tak sa pokojne vyjedá do obezity.
Pár kilo naviac (alebo je pevnejší, je silný) je metafora, ktorú používajú ľudia, aby neurazili niekoho, kto má podstatne vyššiu nadváhu ako priemer. A ten priemer má spravidla od stredného veku, všetko miernu nadváhu (pupky, zadky, jazdecké stehná atď.) Všimnite si, že vždy keď niekto popisuje niekoho ako toho s pár kilami navyše, tak spravidla spraví okolo seba vo vzduchu kruh rukami, ktorý naznačuje že tých par kíl navyše je vlastne pomerne dosť.
Fakty:
Telo tuk akumuluje rýchlo, ale vzdáva sa ho pomaly. Za tie milióny rokov evolúcie, všetko živé umieralo skôr na hlad ako na nadbytok. Tuk sa spaľuje pozvoľným tempom a v intervaloch. Vy si môžete robiť plány - napr. aha za tri mesiace ma Jana svadbu, tak začnem chodiť na zumbu, dám dole 12 kilo a budem za najväčšiu kočku. A za tri mesiace (ak samozrejme vydržíte) mate dole tak akurát 2,5 kg. Proste si nepomôžete. Telo pracuje v svojom rytme.
Rýchlosť metabolizmu je síce individuálna, ale s vekom vždy klesá. Zároveň sa zvyšuje prirodzený podiel telesného tuku. Na starobu sa všetci obalíme, bohužiaľ niektorí sú už obalení viac ako dosť.
Nadváha je dôsledkom životného štýlu. Keď máte nejaké návyky, (napr. chuť na zákusok po obede) tak je pre vás tažké to zmeniť. Bohužiaľ, ale práve ten pravidelný zákusok prispieva k zvyšovaniu tukových zásob. A tak to ide roky, zásoby len rastú.
Už chápete, prečo píšem že nadváha a obezita (hlavne v mladom veku) je katastrofa? Ak s tým dotyční rázne neseknú, tak sa z toho nevyhrabú, a bude to pre nich len horšie a horšie. Čím viac tých kíl bude, tým horšie pôjdu dole, obézni nevedia, kde je chyba v ich životospráve, nevedia a nevládzu cvičiť. Môžu sa stať obeťami jojo efektu z diét alebo poruchami príjmu potravy.
Prečo si myslíte, že ja nemám problémy s váhou? Lebo neriešim ako dať dole 20 kg nadváhy? Problémy s váhou má vlastne dnes každý - sedavý spôsob života, výdatná strava, party, málo času a chuti na šport - ale treba sa premôcť. Keď uvidíte niekoho s dobrou figúrou, tak za tým určite nebude len rýchly metabolizmus.

 
Bettz  22.06.16 07:19

@Iucinka.m Jinak co mě opravdu nadzvedlo ze židle je vaše hloupé a urážlivé prohlášení o jejích prsou. Ony prsa v určité velikosti opravdu netrčí nahoru a člověk s tím nic neudělá.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 22.06.16 07:49

Ano Bettz, je to tak, velká prsa prostě visí vlastní vahou, ale pššššš.., je to jen mezi námi.

 
Iucinka.m
20 příspěvků 24.06.16 00:41

Milá Bettz ja samozrejme viem, že prsia môžu visieť. Ich tvar je daný geneticky. Vyvíja sa však s hormonálnymi zmenami a stratou elasticity tukového väziva. S tehotenstvom prsia narastú, kojením sa zmenšia a vyťahajú. S vekom sa znižuje elasticita a skrátka padnú. Prsia sú mliečne žľazy (tie určujú tvar) a tukový obal okolo nich. Keď toho tukového obalu pribúda, narastá hmotnosť, prsník začne prevísať a trochu sa splošťovať. Telo ale priberá všade nielen na prsiach ale aj okolo nich. Tak sa môže stať, že čo bolo šperkom ženského tela je už len takým faldíkom s bradavkou uprostred iných faldíkov. Telo má tvar vďaka svalstvu, výčnelkom kosti, mliečnym žľazám a tenkému tukovému obalu. Lenže ako ten obal rastie, tak sa strácajú prirodzené kontúry, tvary, proporcie. Všetky tie ženy akože plných tvarov, žiadne tvary nemajú. Hore sa dvihne a vypolstruje poprsie, utiahne pás, dolu sa schová celulitída a dvihne zadok.
Ashley prasačiny nefotí, úplne najodhalenejšia fotka je tá na konci článku:
http://www.dailymail.co.uk/…strated.html
Dosť zlé na to, že ešte nerodila. Celkom určite hojne používa vypolstrované prádlo.

 
Bettz  24.06.16 07:33

Tvar prsou máte ve valné většině případů geneticky daný (pokud se tedy nebavíme o 150 kg lidech, ale to my se nebavíme), nebo jak mi vysvětlíte malá povislá prsa u mladých holek?
Každý také přibírá a hubne jinde. U někoho jdou první prsa a u někoho pas. Když vezmu sama sebe jako příklad, tak prsa jsou to poslední místo kde se mi usazujte tuk. Říct o někom kdo má definovaný pas a velké poprsí, že nemá žádné tvary, je vcelku hloupé.
Vyztužené prádlo používá každý kdo má velká prsa, právě proto aby neztrácely tvar.
No nic, už se tu dál nebudu rozčilovat, vy názor stejně nezměníte.

 
Iucinka.m
20 příspěvků 14.07.16 01:09

Áno, bohužiaľ, je o mne známe, že mi možno na hlave roztĺkať kokosové orechy aj tak si robím a hovorím čo chcem. Ale ako sa dívam na diskusiu tak nie som jediná…
Vec sa má takto. Genetika síce určuje základný tvar poprsia a aj rýchlosť ovísania, ale nadváha tento tvar deformuje a ovísanie zhoršuje. Popísala som vyššie. Keby sa Ashley nevyjedla na tých 90 kíl, tak nemá také škaredé poprsie. Popri tom veľkom tele vyzerá dokonca malé a ploché! Polstrovaná podprsenka znamená podprsenku vypchatú s určeným tvarom, nie spevňujúcu. Asi preto nefotí nahá. Pokazilo by to ilúziu, ako vyzerajú ženy s par kilogramami silnej nadváhy. Co sa týka postavy, tak zvyčajne zeny priberajú v súlade typom postavy napr. z hrušky je väčšia a väčšia hruška. Pokiaľ ide o to, že pani Graham má podľa vašich slov jasne definovaný pás a veľké poprsie, tak to je pravda. Asi má genetické predpoklady na postavu v tvare presýpacích hodín. Mne zas neuniklo, že je veľká ako stodola a pevná ako kissel želé. Moja mamka ma tiež jasne definovaný pás a poprsie, no od tridsiatky sa zväčšila o 4 veľkosti, takže fakt nie je čo oslavovať.
Všimnite si prosím, že vo svojich príspevkom k tejto téme, nemám za cieľ ľudí s nadváhou zosmiešňovať alebo urážať. Ja len pripomínam už dlho známe fakty, ktoré majú určití ľudia tendenciu ignorovať. Pred takými dvadsiatimi rokmi, by sme o tom vôbec nediskutovali. Ashley má dať 20 kíl dole a bodka. Ale dnes je ľudí, čo majú výrazné problémy s váhou viac. Chudnúť nejde ľahko, ale predstierať že zdravá váha závisí od uhľa pohľadu je ľahké. Alebo sa urážať. Všetky príspevky v diskusii ktoré vyjadrujú názor, že pani Graham nemá zdravú a peknú figúru majú veľa červených ramienok. Keď spomínam, BMI index. alebo že nadváha voľne prechádza do pokročilej nadváhy ktorá sa odborne volá obezita, ďalšie červené ramienka. Ja nezvyknem dávať červené, alebo zelené všetkému, len tomu čo ma ozaj zaujme. Pripomína mi to správanie tlupy mladistvých ktorá tlieska keď počuje niečo pekné na svoju stranu, a bučí keď sa jej názor nepáči aby získala pocit víťazstva a „morálnej“ prevahy

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 28.06.16 12:02

Já mám třeba pevnější a tvarovanější prsa než některé mé kamarádky, které jsou štíhlé a vysportované a prsa mají malá. Podle mě je to fakt genetika. Jasně, taky trocha gravitace, ale především ta genetitka.

 
Pozorovatel
271 příspěvků 22.06.16 10:56

Peklo zamrzlo.

Na skole sme meli jednu hodinu s obezitologem a ten nam ukazoval fotky lidi a my meli urcovat, jestli maji normalni vahu, nadvahu, obezitu. V podstate sme cela skupina i velkou cast lidi s nadvahou videli jako s normalni vahou a obezitolog lomil rukama, ze to dnesni populace uz ani nevidi. Jinak jestli ma modelka s vahou 91 kilo velikost 40-42, na kterou ji tady nekteri odhaduji, tak to ji gratuluji, je to samej sval. Ja mam na podobnou vysku (173 cm) 70 kilo a mam velikost okolo 40 taky. Jo a ty krasny zarezy se mi delaji, kdyz nejsem soudna a vezmu si maly spodary.

 
kloe
71 příspěvků 22.06.16 11:24

Nahodou mne sa paci, je krasna, ano ano hrbloky na bokoch mam aj ja a nosim velkost S. S tym nic nespravite, len sa ich snazit vsemozne umelo zakryvat a maskovat. Je pravda ze si mohla vziat trosku ine saty, ale taka beyonce napriklad sa s tym vobec nepara.Ona je cista latino guitar a vobec sa za to nehanbi dokonca si naschval vybera saty, ktore jej to este viac zvyraznuju…

 
mutziputzi  22.06.16 11:37

Ovšem mezi Ashley Graham a Beyonce je rozdíl 20% tuku

 
HarrietW.
279 příspěvků 23.06.16 13:03

Teda ta druhá fotka taky není moc lichotivá… A jsme zase u toho, na první fotce jsou boky hladké (žádný hip dip), na druhé vidím hrboly. To nebude typem postavy, ani vysedlou pánví.

 
Pirek
6778 příspěvků 22.06.16 11:43

@Pozorovatel
Tak zase nepřehánějte. Ani Ashley, ani ta blondýna nejsou až tak tlusté, aby přetékali ze sedačky nebo je museli na vyšetření vozit do zoo. A taky nechápu, proč předpokládáte, že budou ještě přibírat? Vy to u sebe třeba máte v plánu, mít za dvacet let o sto kilo víc, jako to přisuzujete jim?

 
VandaRybna
3260 příspěvků 22.06.16 11:53

No pokud zohledním to, co se stalo s mým metabolismem po 34 roce, a co se stalo 85% ostatních žen okolo mne, tak to vidím taky víc než černě.

 
Bettz  22.06.16 12:38

Řeknu to takto, u lidí, kteří mají pomalý metabolismus už od narození, se nemá co zpomalovat - to, že už se s tím naučili žít a tudíž přemýšlí nad tím co jedí a hlídají se více než jeho vrstevníci, je druhá věc.
Naopak u lidí, kteří měli rychlý metabolismus a vždy mohli jíst co chtěli a byli štíhlí se v určitém věku metabolismus zpomalí - pro ně je to šok a pravděpodobně přiberou, pokud nezmění návyky.

Příspěvek upraven 22.06.16 v 12:39

 
Slnečnica22
36 příspěvků 22.06.16 13:10

Po prečítaní komentárov som si len potvrdila, že najhoršie módne faux pas je mať kilá navyše.
Pozorovala som to už v galérii so zelenými/červenými ramienkami, čiže som rada, že ste mi to potvrdili.
Odporučila by som vám prečítať knihu „Špeky“. A pochopíte, že je lepšie mať 20 kg nad váš normál (50 kg) ako len 5 kg podváhu.
Osobne mám tri kamarátky okolo 50kg a majú také problémy so zdravím, čo ja pri mojich 85 kg nemám ani zďaleka. Ja teda nemám vôbec žiadne okrem alergie na peľ.
Neoslavujem ani tzv. americkú krásu kde sa 120kg-150kg ženská oblečie do legín a trička a myslí si, že je kočka. Len trochu reflexie by každému nezaškodilo. Ja si totiž myslím, že je dôležité aj to ako si vie človek tie kilá obliecť. Kvôli tomu som aj začala na MP chodiť, hľadať inšpiráciu.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 22.06.16 16:46

A už jsme pomalinku u těch anorektiček…

 
Slnečnica22
36 příspěvků 23.06.16 13:32

Ja som anorexičky nespomínala. Ale každá porucha príjmu potravy je zlá, či ho príjmate veľa alebo málo. A tak nebudem oslavovať ani jednu z nich. Keď človek porovná takú tess holliday a Nanu Karagianni neviem čo je horšie. Keď pozerám seriál " ty schudni-ty priber" tak väčší problém zmeniť sa majú tie chudé ako tučné. Ale ako vravím nie som ani za jeden extrém- ani oslavu tučnoty ani za vychudnuté modelky, lebo potom reálna žena (60-65kg) celý život len bojuje so sebou a chce niečo na sebe zmeniť, pritom keby sa prijala, menila by na sebe veci možno tiež, ale pre radosť seba a nie iných. Ale odbočila som od témy. Podľa mňa ak má Ashley Graham velkosť 42-44, tak nie je isto tučná, je priemer s nadváhou. Pre mňa je tučná a to už naozaj tučná tá Tess H.. Ďalšia vec je symetria postavy, pri AG nie je taká zlá, až na to fakt zle zvolené prádlo. Určite by sa dalo na tom popracovať, ale ak dobre vidím, aj tá v modrom má nejaký divný bok, tak neviem či treba haniť len Ashley.

 
Bettz  22.06.16 13:17

@Slnečnica22

Příspěvek upraven 22.06.16 v 13:18

 
Pozorovatel
271 příspěvků 22.06.16 13:21

@Pirek vsak rikam, ze ji se to JESTE netyka. Ale na sedacce v autobusu to ma s 90 asi jen tesne. Navic jestli ji ted nevadi 90, tak ji treba za 10 let nebude vadit 100… Copak ti 180 kilovy lidi se rodi jako tlustosi?
A rozhodne by me zajimal bazalni metabolismus tech se „zpomalenym metabolismem“, da se to zmerit.

 
Pozorovatel
271 příspěvků 22.06.16 13:24

@Slnečnica22 nemyslim, ze by se tu adorovala podvaha. Vsak to taky v galerii obcas hubeny schytaji. Lepsi fat fit nez skinny fat, ale fat fit nebude lepsi nez jenom fit.

 
Slnečnica22
36 příspěvků 22.06.16 13:49

Jasné že aj chudé dostanú červené, ale pri nich sa rieši len kombinovanie a výber outfitu. Pri pevných (tlstých) sa rieši kde ju to rozširuje a podobne. A pritom ju nikdy nevideli v leginách alebo v plavkách, aby poznali jej postavu dokonale a vedeli posúdiť či tam naozaj má ten tuk alebo to robí oblečenie. Keď tam jednej slečne robila blúzka veľké prsia, tak ju zvozili, že moc ukazuje prsia. Ja by som chcela push-up blúzku :D.. aspoň by som mala potom menšie brucho. So žien s tvarmi je tu pozitívne hodnotená len Esmee, ktorú tiež obdivujem, a tiež by som brala mať taký pás, čo sa mi zatiaľ nedarí. Teda ak je ešte niektorá iná, hneď mi ju pošlite na inšpiráciu.
A ešte k tým fit babám, ja s kilami navyše som zvládla 400 km pešo, Camino de santiago čo moje chudé vyšportované kamošky ani len nešli skúsiť :), a zatiaľ v autobusoch zavadzajú skôr ľudia mne ako ja im. :)

 
Pozorovatel
271 příspěvků 22.06.16 16:08

Tak to kecate.
Klikla jsem na nahodny outfit (sukne) jedne mistni uzivatelky s velmi stihlymi lytky, pro zjednoduseni dala hledat nohu a hle prvni komentar:
Ja to asi poradne schytam, ze nerozumim mode… taky se mne libi, ma opravdu smrnc a klobouk dolu pred jejim krejcovskym umenim…ale, ty tenoucke nohy a masivni boty, ve mne vyvolavaji vzpominku z detstvi, kdy v nasi ulici zila stara panna, mela neco s nohou a silne kulhala. Na jedne tenoucke pavouci nozicce, nosila normalni polobotku a na te druhe o hodne kratsi, nosila neco, co mne pripominaji Vase boty, my jsme tomu rikaly konske kopyto.

Tendle komentar je pro me na stejne urovni, jako by nekdo rekl, ze Ashley je tlusta jako prase. Taky nerekla, ze boty pripominaji konsky kopyta.

Příspěvek upraven 22.06.16 v 16:10

 
VandaRybna
3260 příspěvků 22.06.16 16:41

@Bettz Kdežto Ashley má pomalý metabolismus od malička a nepřibere po pětatřicítce ani deko. Jelito, kopyto, platí to.

Příspěvek upraven 22.06.16 v 16:45

 
Mylady2
12409 příspěvků 22.06.16 20:35

@VandaRybna ty ušatá vanďule já je budu mít vždy a všude :-D i za tečku :-D

Příspěvek upraven 22.06.16 v 20:35

 
VandaRybna
3260 příspěvků 23.06.16 07:54

@Mylady2 Každé červené rameno je mi vyznamenáním.

 
nolita  23.06.16 10:11

Z počtu červených a zelených ramínek jsem naprosto zděšena tím, kolik lidí si myslí, že ashley není tlustá.

edit: což nebyla myšleno jako reakce na vandu, špatně jsem to zařadila…

Příspěvek upraven 23.06.16 v 10:12

 
mutziputzi  23.06.16 10:17

Má pár kilo navíc no, pár jsou dvě :-)

 
mutziputzi  23.06.16 10:16

@VandaRybna To je podobný jak ty tlustý, co tvrdí, že se jim to líbí ne?

Příspěvek upraven 23.06.16 v 10:18

 
HarrietW.
279 příspěvků 23.06.16 13:00

@Bettz Tak jsem prozkoumala ještě nějaké fotky a myslím, že se mýlíte. Tohle je špatná velikost spodního prádla, ono se to jí sem tam povede a na jiných fotkách má boky bez hrbolů, nebo aspoň nejsou tak výrazné. (Čímž neříkám, že nemůže mít vysedlé pánevní kosti, aby nedošlo k mýlce.)

A popravdě - je to nádherná ženská, nestěžuju si, že ji vidím na molu, ale pár kilo dolů by jí neuškodilo. Zcela vážně. Protože tohle není „mám velkej zadek a hubenější nebudu ani kdybych se zvencla“, přijde mi spíš taková povolená, nepříliš pevná - a myslím, že zbytečně. Ale můžu se mýlit, třeba holka sportuje jako divá a ne a ne to dostat dolů.
Každopádně taková či maková, spodní prádlo je základ. A dokáže divy.

Příspěvek upraven 23.06.16 v 13:01

 
Bettz  23.06.16 13:08

@HarrietW. Podle mě spíš na ostatních fotkách nosí vyhlazovací prádlo :) a nebo zvolí lichotivější střih oblečení.
Tyhle konkrétní šaty jí nedělají moc dobrou službu, až příliš kopírují postavu a když někdo nemá ideální postavu, tak je to vždy na škodu.
Sleduju Ashley a chodí do posilovny, ale jak často nebo jak intenzivně cvičí to nevím. Mě se její postava líbí, někomu zase ne, holt sto lidí, sto chutí :)
A samozřejmě souhlasím, že spodní prádlo je základ.

 
Bettz  23.06.16 13:18

@HarrietW. Myslím, že to bude stahovacím prádlem :)

Edit: v reakci na fotky Beyonce, špatně jsem klikla.

Příspěvek upraven 23.06.16 v 13:18

 
mutziputzi  23.06.16 13:41

Beyonce ho nepotřebuje, to je ten rozdíl v % tuku

 
Bettz  23.06.16 13:43

Já ale neřekla, že ho potřebuje.

 
modravlocka
33 příspěvků 24.06.16 10:39

Myslím, že jedním z důvodů, proč některým zde připadá Ashley jako obézní, a druhým celkem „v pohodě“, je ten, že na fotografii vedle ní stojí jiná žena - s opravdu hodně subtilní tělesnou konstitucí. Těžko říct, jestli je zároveň skutečně o hlavu menší a nebo jestli Ashley stojí na nějakém stupínku a ještě blíže k fotoaparátu. V každém případě, ve chvíli, kdy by jí stál po bohu běžný muž (180 - 185 cm vysoký), působilo by to zřejmě úplně jinak.

Ale nedalo mi to, pohledala jsem…tato dáma má konfekční velikost 46…což je podle mě pořádná nadváha, ale jako nějakou odstrašující obezitu bych to fakt neviděla (alespoň vzhledem k její výšce - kdyby měla 150, tak by samozřejmě nebylo o čem diskutovat)

 
Bettz  24.06.16 10:47

Ráda bych vám dala sto zelených :)

 
mutziputzi  24.06.16 11:06

Pořádná nadváha je obezita, že je odstrašující nikdo nepsal, jde o to, že mě irituje ten apel, že je to normální, nedejbože pěkný

 
modravlocka
33 příspěvků 24.06.16 12:06

Pořádná nadváha není obezita, ale stále ještě nadváha (i když už k té obezitě moc velký krok nechybí).

 
Iucinka.m
20 příspěvků 24.06.16 13:53

Úplne zbytočne sa tu hráme so slovíčkami. Neexistuje žiadna ostrá hranica kedy je to ešte ako len nadváha a kedy škaredá obezita. Jedno prechádza v druhé a oboje je proste zlé.

 
mutziputzi  24.06.16 14:40

Já ráda slovíčkařím, takže asi takto: nadváha = nadváha, oproti tomu obezita = pořádná nadváha. Konec sémantického okénka :-)

 
LuciaAnchel
17 příspěvků 19.08.16 18:32

Obojí trend je nezdravý. Mít 30 kg nadváhu nebo podváhu? Nevidím v tom rozdíl. Návrháři tím naznačují, že žena má být tlustá nebo vysušená kostra.
Kde je styl modelek 90 léta? To byly kočky, teď je to vše extrém.

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit