Nebeské spodní prádlo od kayav

Majitelka butiku From Kaya with love a naše dlouholetá uživatelka kayav se pustila do spodního prádla. A ne jen tak ledajakého! Nová značka Heaven li nabízí luxusní podprsenky, kalhotky, noční prádlo a důležitou součástí je také svatební prádlo a doplňky šité na míru.

Máme radost z dalšího úspěchu mladé návrhářky, o níž jste si mohli přečíst už dříve ve článku Dřív si nedokázala představit pro někoho šít, dnes má svoji značku.

Prádlo je k dostání na adrese Vyšehradská 7, kde sídlí i značka From Kaya with love.

Admin Módnípeklo.cz, 14.10.16 00:00, z kategorie: Zaujalo nás



   Váš příspěvek
 
Helenuše
258 příspěvků 14.10.16 15:45

Škoda že není v nabídce e-shopu, abychom se mohly pokochat i my mimopražské.

 
kayav  17.10.16 19:45

www.heavenli.cz ;-)

 
Helenuše
258 příspěvků 18.10.16 14:26

Díky.

 
Nugat
115 příspěvků 1 inzerát 14.10.16 16:00

Vypadá to něžně a úchvatně. Ale ruší mne to poloviční překrytí v pase a podprsenka udrží spíš menší velikosti…

 
emef
2055 příspěvků 14.10.16 18:01

Ta podprsenka dela modelce hodne nelichotivy tvar prsou.

 
limeta7
1 příspěvek 14.10.16 21:19

Mně to prádlo přijde bohužel hodně ošklivé.

 
KoraKora
2290 příspěvků 14.10.16 22:22

Nelíbí se mi to, obzvlášť podprsenka je podivná.

 
HarrietW.
279 příspěvků 15.10.16 12:29

Klasická potíž. Vypadá to víceméně dobře, protože je ta modelka mladá, hezká a s nadprůměrně dobrou postavou. Ale upřímně, kolik žen takovou postavu má? Stačila by větší prsa, prsa, která nejsou tak pevná… A popravdě - kdyby to nebyla zrovna práce dlouholeté uživatelky Pekla, vsadím boty, že bychom se dočkali článku „Tak takhle tedy ne, přátelé.“ A možná i pěkně drsného.

 
MP scully  15.10.16 16:49

Uniká mi smysl takto provedených kalhotek do pasu - všechno je vidět, každý špíček dvojnásobně vynikne a přitom podpora žádná, zároveň tam nejsou krajky, ozdoby a průstřihy - že by to byl zkrátka kousek, který potěší v posteli (na čemž není vůbec nic špatného).

Kytičky jsou moc hezké, ale košíčky u podprsenky nevypadají zrovna pevně. Tak nějak nevím, kam si takové prádlo vzít - pod kostýmek do práce těžko, pod topem bude vidět, že nemám pevnou podprsenku, na sport není dost pevné, do ložnice zase není dost rajcovní…Nápad pěkný, využití kulhá.

 
verulenka
3324 příspěvků 15.10.16 18:48

Nelíbí se mi tvar, ani vzor. Prádlo nevypadá právě lichotivě a to je modelka štíhlá. Ty široké lemy, zvláště u podprsenky, vypadají obzvlášť lacině. Pokud vidím na monitoru dobře, kalhotky jsou celé průhledné, což v takovém množství materiálu rozhodně nevypadá sexy, právě naopak.

 
veroonek
33 příspěvků 15.10.16 20:08

@KoraKora souhlasím…
Přemýšlela jsem co mi na podprsence vadí. Asi to, že košíčky jsou ve středu dost daleko od sebe. Lem se na fotce kroutí nebo odstává? Představila jsem si jak to vypadá když se žena s takovou podprsenkou předkloní :-)
Uživatelka Kayav je mi jinak sympatická. Líbí se mi její styl v CJMDS i její předchozí tvorba…

 
kolúch
445 příspěvků 15.10.16 22:05

Prsia držia podprsenku, nie podprsenka prsia, zbláznila by som sa z nej… A nohavičky… Je to ten typ spodnej bielizne, ktorý vyzerá dobre ak sa mihne vo francúzskom filme alebo na štýlovej fotke, úprimne, pred partnera by som s tým nevyšla, musel by to byť ťažký hipster, ktorý by to ocenil :D A to vôbec nie som fanúšik nejakých vulgárností, atraktivita by mala ísť zarovno s pohodlím a tu nevidím ani ani.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 18.10.16 19:43

@kolúch k retro bombarďákům to chce retro bobra :-D

Jinak mi to připomíná prádlo Bridget Jones, ovšem bez té stahovací funkce. Nepropracovanost (zdá se mi to, nebo na tom svršku není jediný záševek, co by tvarově aspoň trochu podpořil to, na čem má být umístěn, tj. na prsou?) mě dost děsí. Za mě ne…

edit překlepů

Příspěvek upraven 19.10.16 v 01:22

 
kolúch
445 příspěvků 18.10.16 19:59

Buď bobra, alebo aspoň tetovania kam oko dovidí :D

 
kayav  19.10.16 17:04

Zasevky tam samozrejme jsou, nektere modely maji i pevne kosicky.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 19.10.16 20:13

@kayav to ráda slyším/čtu. Zkuste tedy ušít něco přímo na modelku, tohle jí nesedí, a to krabacení a odstávání látky spíš od koupi a dalšího zkoumání sortimentu spíše odrazuje

Příspěvek upraven 24.10.16 v 02:52

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 17.10.16 13:30

To prádlo je nepraktické i asexuální zároveň. Tvar prsou, jak už bylo zmíněno, to dělá hrozný, s oporou to asi taky moc slavné nebude. Kalhotky jsou nejen ze zvláštní kombinace materiálů, ale i ze štíhlé hezké ženy dělají krabici. Škoda. V tělové variantě potom naprosto nepochopitelné…

Příspěvek upraven 17.10.16 v 17:30

 
kayav  17.10.16 19:44

Nepochopitelné? Proč? Ty kalhotky jsou praktické třeba k šatům a sukním do pasu, třeba v pouzdrovce vás nepřeříznou a neudělají vám boční „madla“. Mám je v té černé variantě a nemůžu si je vynachválit. Asexuální mi nepřipadají, jsou úplně průsvitné, považuji je za nevulgárně sexy.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 20.10.16 21:41

Nepochopitelné - protože je tělové, ale má tlustý tmavý pas.

Příspěvek upraven 20.10.16 v 21:42

 
kayav  21.10.16 00:35

A telove pradlo se nemuze nosit pod nic jinyho nez bile obleceni?

 
KoraKora
2290 příspěvků 17.10.16 18:57

@shanimplavky­nahrocha Já se omlouvám, ale při pohledu na ty bombardaky jsem dostala záchvat smíchu. :-D

 
Pinot Noir
8552 příspěvků 17.10.16 20:53

@kayav Tenhle střih kalhotek jsem si pořídila až v těhotenství a teď se biju do hlavy, že jsem je neměla už dávno. Přesně pod ty pouzdrovky, zvlášť z měkčího materiálu, jsou super.

 
rohlíková
78 příspěvků 18.10.16 00:41

Jo, pod šaty tohoto typu si je dokážu představit. Ale co švy nohaviček, nejsou vidět? a nedělají ze zadku 4 půlky?
Ale co mě tedy zaujalo je, že u podprsenek větších velikostí nejsou uvedné při objednání ty velikosti. Mám 75 F. Bude mi to sedět stejně jako někomu s 85 A? Možná jen neumím hledat..

 
kolúch
445 příspěvků 18.10.16 07:50

Bielizeň, česky prádlo, šijú na mieru, podľa zákazníkom zaslaných údajov, je to v podstránke Jak objednat. To myslím aj celkom dobre ošetruje vrátenie tovaru, keďže je to vec šitá na mieru, podľa priania konkrétnej osoby ;)

Příspěvek upraven 18.10.16 v 07:50

 
kayav  18.10.16 07:54

To pradlo se sije na miru. Je to uvedeno hned na hlavni strance a pak v zalozce Jak objednat. V krame mame vzorky, ktere kdyz sedi, si muzete rovnou koupit, ale jinak se sije na miru.

 
rohlíková
78 příspěvků 19.10.16 18:47

Super, díky za odpověď. Nevšimla jsem si toho.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 20.10.16 12:20

Jsem asi úplně slepá. (…)

Edit: chyba byla na mém přijímači. Pardon.

Příspěvek upraven 20.10.16 v 12:22

 
Nugat
115 příspěvků 1 inzerát 18.10.16 08:55

@kayav Jak jsem psala, prádlo vypadá krásně - ale ne na mou velikost. U této podprsenky píšete, že je na větší poprsí, ale už na štíhlé modelce se rýsuje bochánek pod prsy a jsou fest košíčky…

edit foto

Příspěvek upraven 18.10.16 v 09:06

 
kayav  18.10.16 09:21

Priste musime nejdriv sehnat modelku a az potom na ni usit pradlo, ne obracene :-)

 
Nugat
115 příspěvků 1 inzerát 18.10.16 10:26

Tak ušijte té modelce, co je na fotce - tahle jí nesedí nebo je špatná fotka?

 
Aboladen
137 příspěvků 18.10.16 11:22

No, kupce si to asi najde. Ale já to nebudu. Za ty prachy si radši koupím opravdu padnoucí hezké prádlo, které z těch mých 60GG neudělá cosi, co by lépe vypadalo bez podprsenky.

 
ming_xing
1108 příspěvků 18.10.16 11:44

Napad je zajimavy, ale v realu nevim nevim.. vetsina zen ceka od podprsenky podporu prsou, zpevneni, vytvarovani (plus nekdo pridani opticky trochu objemu a nekdo naopak redukci). tady postradam cokoliv z toho, ploche latkove trojuhelnicky se zasevkem evidentne neudrzi ani takto mala prsa, o tvarovani a dalsim ani nemluve. navic kdyz se pradlo i na modelce nastavene v poze krabati a tahne, co bude delat na normalni zene v pohybu? (kalhotky nekomentuji, to opravdu neni muj salek kavy, ale sve fanousky si asi najdou)

 
Linda Lin
6 příspěvků 18.10.16 16:28
Nebe jako peklo

Cesta do pekla bývá často dlážděná dobrými úmysly, což je podle mého přesně tento případ. Originalitu není všechno a někdy stačí být „normální“. Kalhotky do pasu vyrábí řada značek, takže hrozba z přezíznutého zadku nehrozí i běžnému konzumentovi prádlové konfekce. Z obrázku nemám pocit, že by kalhotky uspokojivě řešily hlavní problém a sice tvar břicha, který podle mého „pěkně“ vyleze zpoza gumy…

 
pabylka
881 příspěvků 18.10.16 17:49

A aka je cena pradla na zakazku? Na stránkach som to nenasla…

 
kayav  19.10.16 17:02

Ty ceny, ktere vidite na strankach, jsou za usiti na zakazku.

 
blacken
2320 příspěvků 18.10.16 19:15

Musím přiznat, že jak se mi moc líbí oblečení, tak tohle prádlo je za mě ošklivé a asexuální. Líbí se mi snaha o návrat k „vintage“ nebo jak to nazvat prádlu, ale kombinace materiálů/barev a všeho se mi fakt nezdá.

 
kayav  19.10.16 17:15

Tak já vám nevím dámy, jestli vy nejste až moc kritické a nehledáte za každou cenu něco. Komu se nelíbí pasové průsvitné kalhotky, tak si je nekoupí a hotovo. Ale že by podprsenka dělala extra nelichotivý tvar prsou? slečna není profík a fotila úplně poprvé, má normální neumělá prsa, což vnímám spíš jako plus, že to není profi modelka s dokonalýma křivkama, ale „jedna z nás“. Děláme i nízké kalhotky a různé druhy podprsenek na různá prsa. Přijďte se přesvědčit samy!

 
benyka
4238 příspěvků 19.10.16 18:05

@kayav Oceňuji odvahu, se kterou do toho jdete, protože co se týče oblečení, je sortiment prádla, a zejména podprsenek, snad jediný, na který si u nás nelze příliš stěžovat (snad jen s výjimkou dostupnosti okrajových velikostí v Horní Dolní). Ale abych použila okřídlené pekelné úsloví, zrovna tahle fotka této podprsenky „vám nedělá dobrou službu“.

 
kayav  19.10.16 18:21

Jsem asi zaujatá, tento komplet je totiž z celé kolekce můj nejoblíbenější ;-)

 
akvarium
11 příspěvků 19.10.16 18:44

Kayav - můžete tu holčinu příště vyfotit v (lehkém nebo i větším) předklonu? :D ať víme, do čeho kdyžtak jdeme, když si to koupíme :D

 
kayav  19.10.16 19:18

Kvuli podprde nebo kalhotkam? :-)

 
emef
2055 příspěvků 19.10.16 19:20

@kayav Prolezla jsem vaše stránky a vrtalo mi hlavou, proč Admin vybral jako ilustrační fotku k článku to nejhorší, co tam máte. :-) Jsem překvapená, že jste to vybrala vy sama.

 
Linda Lin
6 příspěvků 19.10.16 21:06

@kayav zajímavé sdělení… když se vám to nelíbí, tak to sem nepište :-) a k modelce z lidu… je to trend poslední doby, ukazovat všechno na „normálních“ lidech, ovšem vždycky je otázka, co to je normálnost a jak se s ní pracuje. V populaci, která neustále tloustne, se nutně dostaneme k tomu, že bude „normální“ mít nadváhu a tu hrdě ukazovat jako projev „normality“. Díky, nechci být normální (komentář se netýká přímo modelky s neumělými prsy, je to obecný povzdech nad snahou být „normální“ čili průměrný).

 
Doudou
1234 příspěvků 19.10.16 21:24

Já žasnu, tolik kritiky. Nejlepší je dotaz, kam se to nosí :-). Tak si to nekupujte, když ani nevíte, kam si to vzít :-).
Mně se to líbí a autorce fandím.

 
Dcera velkoměsta
13 příspěvků 19.10.16 22:23

Mně se konkrétně toto prádlo z titulní fotky líbí. Ne každá stojí o to něco nadzdvihovat a zakrývat. A ne každá postava to potřebuje. Podprsenka že dělá nelichotivý tvar prsou? Já vidím velmi přirozený tvar prsou na celkově pěkné, štíhlé a přitom ženské postavě.

 
blacken
2320 příspěvků 20.10.16 03:04

@kayav Líbí se mi jak pasové kalhotky, tak průsvitné kalhotky a občas i pasové průsvitné, takže v tom to fakt není. Možná by stálo za to se zamyslet, jestli tolik kritiky neznamená náhodou i to, že se tohle fakt nepovedlo a ne to, že oceníme jen vyfotošopovanou fotku modelky se superzpevněnýma košíčkama. (Koukala jsem i na eshop a „rafinovaná košilka“ a další kusy mi přišly snad ještě horší.)

 
šancava
24 příspěvků 20.10.16 10:07

Kalhotky do pasu nosím, líbí se mi, jsou funkční pod sukně i šaty…a konec konců, i zadek v kalhotách do pasu je tak nějak hezčí, když ho nic „nepřeřezává“. Prezentované kalhotky se mi taky líbí, zvlášť právě ty vysoké. V nabídce jsou také tělové. V tom případě mám problém s tím tmavým lemem, protože tělové nosím v okamžiku, kdy mají být neviditelné (bílá letní sukně, šat) V takovém případě bude tmavá krajka na nic. Osobně mám problém s cenou, 12OO už za kalhotky nejsem ochotná dávat, vystačím si cca s 600. Naopak podprsenka okolo 2200 mi přijde OK, zvlášť pokud je šitá na míru. Moc zajímavá je ta bílá s plným dekoltem. Jen bych v případě autorky a majitelky víc dbala na dostatečně bohatou fotogalerii, ať si zákaznice o produktu udělá do možná nejucelenější obrázek - takže fotky a důkladný popis, prosím! Autorce fandím a přeji ji úspěch!

 
kayav  20.10.16 11:54

Děkuji. Zdá se vám fotogalerie u jednotlivých produktů a popis nedostatečný, nebo to myslíte obecně?

 
šancava
24 příspěvků 20.10.16 12:55

Popis bych asi ještě „skousla“ I když by mě zajímaly i takové věci, jako je kovový či plastový posuvný mechanismus, barva háčků atd. Ale to se asi dá všechno pořešit až při samotné objednávce. Ale fotogalerie mi u většiny výrobků připadá nedostatečná. Např. u podprsenky pro větší velikosti (černá, béžová krajka). Jedna fotografie zepředu, druhá na postavě, žádný detail, žádná pohled na záda. Pochopitelně něco jiného je to u toho, kdo má možnost zajít přímo k vám a ukázkové kousky si prohlédnout a osahat. Ale pro nákup na dálku a pro rozhodnutí vůbec takovou objednávku absolvovat by to, myslím, bylo vhodné.

 
kayav  20.10.16 13:16

Diky za postreh, priste budeme pri foceni peclivejsi, abychom meli fotky ze vsech stran.

 
verulenka
3324 příspěvků 20.10.16 10:30

@Doudou Jestli tedy tolik kritiky neznamená, že se prádlo prostě nelíbí. Není třeba žasnout.

 
verulenka
3324 příspěvků 20.10.16 10:35

@šancava Děkuji za cenové relace, na webu jsem prádlo nemohla najít. Teď, když vím i cenu, tak se mi prádlo nelíbí o to více, protože za ty peníze si umím představit opravdu něco jiného. Třeba je prádlo v reálu lepší, ale hodnotím to co vidím zde.

 
verulenka
3324 příspěvků 20.10.16 10:41

@kayav Nejde o „průsvitné“ kalhoty, ale tyto vypadají fakt zvláštně. Rozumím, že slečna modelka není profík a má normální prsa, je „jedna z nás“ (žena z lidu :-D), ale tím spíš by to chtělo podprsenku, která vylepší/podtrhne to, co příroda nadělila. Naopak „modelka“ s dokonalými křivkami by snesla v podstatě cokoli. Já tedy nevím, ale od prádla čekám, že vylepší realitu, nebo je funkční, sportovní, sexy…, leč na tomto výrobku neshledávám nic z výše uvedeného. Jo, možná je pohodlné, ale pak mi zase přijde neadekvátní cenou. Jistě, nemusím to kupovat, ale názor snad vyjádřit mohu.

 
kayav  20.10.16 11:52

Tak si přijďte někdy vyzkoušet, cestu k nám už znáte. Třeba vaši realitu vylepší.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 20.10.16 21:40

K těm fotkám - to by myslím prospělo i u ostatního sortimentu :). Vidět šaty na hezké fotce v pohybu je super, ale občas mi chybí prostě fotka zezadu-zepředu pro celkovou představu :).

 
kayav  20.10.16 22:57

Teď už máme takové fotky snad u všech produktů, vím, že to dříve nebylo ideální.

 
Doudou
1234 příspěvků 20.10.16 13:25

@verulenka Přínosná kritika o. k., ale to co tady čtu mi přijde jen zbytečné rýpání.

 
MP blanka
234 příspěvků 20.10.16 14:59

Nechcem vôbec polemizovať o tom, či je bielizeň tejto značky pekná alebo nepekná, urobili ste to už mnohé predo mnou. Aj ja mám v tomto ohľade svoj názor ale o to mi teraz nejde. Je mi úprimne ľúto kayav. Škoda, že informácia o tomto segmentu v jej obchode prišla v tomto čase, keď nie sú iné podnetné články, čo by na inom mieste zamestnali všetky tie, čo cítia potrebu sa vyjadrovať. Takto sa tu bude donekonečna omielať to isté, už veľakrát povedané.

 
kolúch
445 příspěvků 20.10.16 21:13

Ok, tak vám pripíšem technickú poznámku, ešte nikým nespomenutú. Bielizeň je šitá bez coverlocku, vidím tam iba cikcakový steh. Vážne neviem čo ma má ako zákazníka presvedčiť nevojsť do hocakého obchodu a nekúpiť si bielizeň od výrobcu s praxou a technickým vybavením, ktoré si vyskúšam a buď beriem alebo táhnu o dům dál a miesto toho riskovať „šitie na mieru“ a dostať za nie malé peniaze niečo čo ani nemôžem vrátiť lebo sa to šilo mne „na mieru“. A prečo tu mám achkať nad niečím čo nepresvedčilo…

 
kayav  20.10.16 23:38

Technicke vybaveni mame takove, jake potrebujeme. Na pouziti cikcaku nebo pruzneho stehu neni vubec nic spatneho. Kdo se boji objednat pres internet, ma moznost prijit a vse si prohlednout. Proto to v tom krame visi. Mame tam vzorky v nekolika velikostech, takze moznost vyzkouseni je. Samozrejme vsechny velikosti nemame a ani nemuzeme mit, proto ten koncept siti na miru. Pokud se vsak nekomu nelibi design, je to vlastne uplne sumak, zejo.

 
kolúch
445 příspěvků 21.10.16 06:38

Coverlock ma steh omnoho pruznejsi ako je ktorykolvek cikcak.

 
shanimplavkynahrocha
4409 příspěvků 20.10.16 21:38

Já tedy nechci znít přehnaně kriticky, protože jinak mám kayav a její tvorbu ráda (ostatně šila mi svatební šaty), ale právě vzhledem k tomu, jak jsem viděla, jaké problémy při šití šatů dělaly její kolegyni má větší (ne však obří - vel. 80D) prsa, tak podprsenku bych si za tu cenu radši koupila v konfekci, kde si ji mohu rovnou vyzkoušet.

 
veroonek
33 příspěvků 20.10.16 22:27

@kayav
Prošla jsem si www a musím napsat, že na pohled se mi moc líbí prádlo „Geometric“

 
JMaravelo
486 příspěvků 21.10.16 00:23

Tak jsem si zas připomněl, proč jsem sem přestal chodit. Kayav drž se, přeju hodně štěstí :-) Za mě vpohodě :-)

 
kayav  21.10.16 09:55

Dík ;-)

 
Nugat
115 příspěvků 1 inzerát 21.10.16 09:35

@JMaravelo
Jo, a budeme si tu všechno chválit a doplňovat smajlíky, jako na mimibazaru…
Většina se tu přece shodla, že to prádlo je krásné a šaty, jaké Kayav šije, jsou taky nádherné.
Jen to asi bude jen pro krásné štíhlé holky.

 
JMaravelo
486 příspěvků 21.10.16 11:50

@Nugat
jj, já jsem hodně mimibazárkovský ;D Jakože teda současná verze slepičího módního pekla plnýho jízlivosti a dámské verze přeměřování pindíků je daleko lepší…

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 21.10.16 10:14

Nepřečetla jsem úplně všechno, možná to padlo.

moje výhrada nejen k tomuto prádlu (dělají to snad všechny prádlové firmy) jsou nepochopitelné mašličky našité na pásku. proč? vypadá to hrozně, je to jak pro holčičky, nemá to smysl ani funkci a není to rafinované. je to zkrátka naprosto zbytečné a navíc škaredé :(

 
kayav  21.10.16 10:24

Maslicku mame na 4 modelech z 11 a kdo ji nechce, nemusi ji mit ;-)

 
andiem
20 příspěvků 21.10.16 23:28

Mne sa prádlo páči, zaujalo ma hlavne prádlo Sport lace, Geometric a tiež Decolette. Na tom, aký tvar robí podprsenka modelke nevidím nič zlé, ale je pravda, že ja by som mimo domov bez klasickej podprsenky nevyšla. To je dané ale veľkosťou mojich predností. :) V opačnom prípade by som si užívala podobné modely. Tiež by som sa ale prihovorila za pridanie fotiek zadnej strany podprseniek. Držím palce! :)

 
ProfZav
99 příspěvků 22.10.16 00:26

@Jiná Realita Ja mám třeba maslicky ráda. Připadají mi roztomilé. :-) Za mě je takhle nepochopitelná krajka a průhledné prádlo.

 
Oveeec
1368 příspěvků 22.10.16 20:02

Já nevím, co všichni máte. Podprsenka se mi teda taky nelíbí, ty košíčky fakt nejsou nijak tvarovaný, ale ty kalhotky mi přijdou super, ten lem je nápaditej, pod sukní nebo šatama se schová, a vyčítat, že nohavičky budou půlit zadek, se dá třeba i kalhotkám z Agent Provocateur. Navíc mně teda sexy připadají, a myslím si, že chlap by z nich měl taky radost.

 
Réza4  24.10.16 09:04

@kayav Já vám moc fandím! Z úvodní fotky taky moc odvázaná nejsem, ale taková řada Geometric nebo svatební body jsou nádherné. A spací kraťásky musí být superpohodlné!

 
Pruhovaná
79 příspěvků 29.10.16 07:20

@kayav Ale tato konkrétní podprsenka bohužel nedělá vůbec žádný tvar prsou.

 
Cimrwoman
42 příspěvků 02.11.16 20:09

Prohlédla jsem celý eshop a nemůžu se zbavit pocitu, že to všechno mělo vypadat trochu jinak. Že návrhy na papíře byly překrásné a z toho vznikl všechen ten entuziasmus. Jenomže pak se v každém kroku o špetičku slevilo: nešilo se na míru modelky, některé modelky fotily prvně, fotograf zjevně nikdy předtím nefotil katalog prádla… až to najednou vypadá nějak jinak než mělo.

Není prostě možné vytvořit prezentaci a pak dovysvětlovat každičký detail. Zákaznici tohle nezajímá. Než ji napadne otázka jak by v kterém modelu vypadala její velikost košíčků, už to má být dávno nafocené na webu. Jenomže ona se nedozví ani to základní - jak vypadají u podprsenky záda. A to nejsme u konfekce, ale u luxusního tailor made prádla. Na fotkách by rozhodně neměly být školácké chyby typu nahrnutá kůže v podpaží, vykukující podložení rozkroku, odstávající obvod nebo podprsenkou rozpůlený prs. Stačí se podívat do konfekce, jak to má být nafocené.

Možná za to to prádlo nemůže. Ale výsledek nevypadá tak, jak by měl. S přihlédnutím k cenám, samozřejmě. Nebylo by lepší začít skromněji, krůček po krůčku, slevit raději z ceny než z kvality a postupně se vypracovávat k širší nabídce a vyšším cenám?

 
Cimrwoman
42 příspěvků 02.11.16 20:27

Ještě jsem se zamyslela nad tím, komu je tohle prádlo určené, kdo je ona cílová skupina. Proč půjdu a nechám si šít prádlo na míru - myšleno obecně. Asi to bude proto, že dostupná konfekce mi nesedí/nelíbí se mi/vyžaduji individuální přístup a jsem připravena za to zaplatit. V tom případě očekávám, že mi značka nabídne bohatou krejčovskou zkušenost/neotřelý design či exkluzivní materiály/přístup „na všechno jsme připraveni“. A to všechno musí být z webu vidět na první pohled, žádné zaváhání. Jinak kliknu jinam.

Příspěvek upraven 02.11.16 v 20:28

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit