Nej maturantka

19.12.10 | autor Ada

Už několik z vás mi poslalo odkaz na soutěž o nejhezčí maturantku, vyhlášenou webem Glanc.sk. Když teda chcete... ale není to hezký pohled.

Slečny, ucházející se o titul, měly do Glancu poslat svou fotku ze stužkovacího plesu. Někteří z vás stužkovací ples měli, někteří ne (my jsme měli jen stužkovací večírek, ples byl až v únoru a rozdávaly se na něm šerpy, nikoli stužky). Koná se dřív, ale úbory jsou stejné: spousta saténu, šlehačky, štóly, obruče a vysoký lesk.

Foto soutěže, v nichž hlasují čtenáři, mají ještě jeden zábavný prvek: nevyhraje nejlepší soutěžící, ale ten, který má nejvíc kamarádů a dokáže nejvytrvaleji otravovat po celém internetu s prosíkem o hlas. Takže na prvních dvou místech jsou s drtivou převahou gymnazistka Evelyn a budoucí zdravotní sestra Barbora:

Zdroj: glanc.sk

 

Zdroj: glanc.sk

Normální pěkné mladé holky, ale kdyby čtenáři skutečně vybírali podle vkusu, byl by poměr hlasů rozhodně vyrovnanější (stačí si připomenout diskuzi po libovolné miss, kdy spousta lidí s výběrem nesouhlasí a dosadila by na první místo "tu svoji", která byla podle jejich názoru mnohem hezčí). Nicméně krásu tady rozebírat nebudeme, to do Módního pekla nepatří. Nás zajímají šaty a prezentace.

Slečna na prvním místě má obligátní růžovou šlehačku pro chudé (bohatou sukni zde simuluje mírně rozšířený namačkaný sloupec), fotka je navíc silně přepálená - s běžným foťákem se v takových světelných podmínkách nedá nic moc dělat, ale možná by stačil větší odstup od blesku (navíc bychom nastávající maturantku viděli celou a ne uříznutou kus nad zemí). Druhá slečna zvolila lepší šaty, jednoduché, splývavé, i když žlutá není k té oranžové pleti úplně nejšťastnější volba. Přesto by tyhle dvě v soutěži o  nejhorší šaty a nejvypečenější prezentaci rozhodně nevyhrály.

Nic tak neupoutá hlasující jako fotka, na které se zjevně poroučím k zemi:

Zdroj: glanc.sk

Do soutěží krásy jsou také vhodné ustřižené společné fotky, na nichž není skoro vidět, jak vypadáte, a není ani jasné, jakou barvu mají vaše šaty a pleť:

Zdroj: glanc.sk

Některé soutěžící se pokusily vylepšit své šance koláží, která vhodně shrnula přednosti nabízeného zboží:

Zdroj: glanc.sk

Byla jsi na stužkové sexy? Tak to ukaž!

Zdroj: glanc.sk

Muži pořád okukují hubené modelky, ale ve skutečnosti mají rádi ženy, kterým chutná. (Stále vybírám z galerie soutěžících o nej maturantku. Nikam jsem neuhnula.)

Zdroj: glanc.sk

Ale úplně nejhlavnější jsou samozřejmě slušivé, k postavě ohleduplné šaty, vkusný účes, svěží make-up a decentně opálená pokožka.

Zdroj: glanc.sk

Zdroj: glanc.sk

Autor

Ada

Ada začala psát Módní peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou mnoha článků na Pekle.


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
loca  19.12.10 14:46

Tomu říkám panoptikum! Jako růžovou šlehačku s leopardem asi nevydýchám :) A ta koláž - slečna se asi inspirovala z reklam nabízejících práci na live chatu.
To ta druhá slečna je mezi těmi slepými králem, i když šaty s aplikací, která mi dělá každé prso jinak velká, to taky není zrovna volba roku.

 
Snehurka  19.12.10 14:56

Slecna ve zlutych satech to ovsem prede vsemi vyhrava, ackoliv vrsek by mohl byt resen trochu lepe. Ale co je ten zeleny bordel na jejim levem nadru? To je ta stuzka nebo co? Presto se mi libi. Nejhorsi jsou ty leopardice. Podle me uz na live chatu pracuji a na stuzkovou si odskocily z teto vyhodne brigady. Uff.

 
GreatSusan  19.12.10 15:03

Moje favoritka je tahle slecna: http://www.pluska.sk/…urantka.html?…

jinak nechapu oblibu leopardich vzoru na vecernich satech (na glac.sk je jeste vic exemplaru).

ta druha slecna shora mi prijde ok, z tech satu bych mozna urvala tu latkovou kytku (ozdobu), ale pripada mi to ok, vlastne se mi libi

 
GreatSusan  19.12.10 15:04

no, ten odkaz moc nefunguje, slecna je Bibiana U. a ma moc sexiii modre saty

 
Aailyyn  19.12.10 15:09

Stužkovací ples je co za vynález? My jsme měli ryze na podzim neformální stužkovací večírek, civilní oblečení, šlehačkové róby proběhly až v zimě na maturáku. Zejména ty černovlasé slečny na prvních fotkách nahoře, hlavněže mají sexy vlnky, ale přijdou jenom mně ty vlasy jak nepovedená paruka?

 
Lenka  19.12.10 15:09

Snehura: To bude ta stužka :-)

 
Malenka  19.12.10 15:10

Na to tady asi umřu! A že nějaká slečna rovnou pošle fotku, kde je připravená na kanapi (na co??!!) a bez hlavy (k čemu hlava ne?!) to už je jen poslední hřebík. Na ples mi babička ušila strašně jednoduché dlouhé empírové šaty a mně se tenkrát zdály příliš jednoduché. Zlatá moudrá žena to byla..

 
Leia  19.12.10 15:10

Nejhorsi mi na tom prijde, ze ani jedne slecne (tady v clanku) bych podle fotek maturitni vek rozhodne netipovala. Vsem tak 25 a vys. To obleceni uz je pro me druhotne peklo :)

 
Snehurka  19.12.10 15:31

Ja bych rekla, ze ti co si zvolili jednodussi verzi statni maturity maji ten stuzkovaci ples a ti s narocnejsi verzi za odmenu maji normalni maturitni ples, kde dostanou serpy. To by vysvetlovalo jake kreace nektere slecny vymyslely!

 
Marianna  19.12.10 15:41

Sněhurka: :DDDD

Když porovnám tu pani z třetí fotky a sebe na maturitním plese ,ehm huh…vidím rozdíl tak zhruba 15 let. Týhle osobě je 18-19???? Neposlal tam někdo fotku tety/rodinné přítelkyně/paní profesorky?
Možná jen párkrát propadla.
Nicméně šaty děs běs jako vždy:)

 
dulique  19.12.10 15:43

Na vysvětlenou: stužková je na Slovensku to samé, co u nás maturitní ples. (Pamatuje si ještě někdo tu písničku od Elánu…?)

 
Snehurka  19.12.10 15:55

Prosla jsem celou galerii a za me mohu rici, ze jedina perfektni je slecna Martina Rajcanova (http://www.pluska.sk/…ajcanova.jpg), umistena bohuzel az na konci na desate strane. Fantasticke saty, slavnostni, ale prirozene vlasy a uzasne nausnice. Nadhera.

Nejvic to u me prohrala Katarina Vernerova (http://www.pluska.sk/…ernerova.jpg), protoze celkove vypada jak transvestita a nesnasim leskly silonky.

Marianna: Vsechny vypadaji starsi, to je fakt, ale ja jsem taky vypadala. Hodne ale delaji vlasy a ty preplacane obliceje.

 
Lilly  19.12.10 16:30

tak z maturantky cislo 6 jsem se malem poroucela k zemi…ta (a vlastne nejen ona, bohuzel) vypada, ze s rozlisovanim obleceni na maturitni ples a gogo-show si ocividne moc hlavu nelame

 
Abulafia  19.12.10 16:49

Nechci být jízlivá, ale nemělo by být maturantkám něco kolem 18? Slečna ve žlutých šatech, která na prostřední fotce dokazuje, že neumí chodit v botech na podpatku, vypadá jako by jí bylo kolem 30. To je trošku smutné.

 
karolina  19.12.10 16:54

vyborne, to je presne moja vcerajsia otazka, ak tu ma niekto odpoved budem rada, a teda: „co je to za neuveritelna schopnost dievcat na vychod od rieky moravy vypadat pri tzv. slavnostnych prilezitostiach ako lacny dorast do escort servisu“? krasny priklad je andrea veresova. .

napady, niekto?

 
karolina  19.12.10 17:00

pripadne http://zena.sme.sk/…dievcat.html .

z FB konverzacie „Mila maturantka z Bratislavy! Saty su iste velmi efektne, ale, ak uz mame dekolt ako dojciaca matka a 18 rokov, radila by som s takymto vystavovanim trosicku pockat. Ved je to stuzkova, nie ples vyzitych profesionalok!“

 
karolina  19.12.10 17:03

@dulique Hej, stuzkova je ako maturitak. Odohrava sa obvykle v nejakom prenajatom podniku, na podzim, a dostanete zelene stuzky pripnute na hru pozvu sa rodicia, urobi sa program, stuzky znacia, ze si na prahu dospelosti a v nasledujucom kalendarnom roku maturujes

 
Aailyyn  19.12.10 17:08

Ty dívky mi hlavně přijdou neuvěřitelně zmalovaný. To líčení bude podle mě to, co jim tak příšerně přidává roky.

 
Dovolenkář  19.12.10 17:16

Tak o stuzkovacim plesu slyším také prvně. Měli jsme normální večírek pro uzavřenou společnost, oficiální je až maturitní ples :)
Každopádně holkam to sluší..

 
Panenka_bohemica  19.12.10 17:16

Uf.. koláž mě doďála. Čekala jsem ještě nějaké „umělecké“ foto krásně barevně doprzněné v editoru no.. ale zas až tak mě to nezajímá, abych šla zkoumat zbytek.

 
Dadina  19.12.10 17:17

Taky jsem si prošla celou galerii a občas jsem nevěřícně hleděla,ale musím říct,že tato slečna působí hezky,jen šaty nemusely být takové „letní“ ,ale střih se mi líbí http://www.pluska.sk/…radicova.jpg
a tady škoda,že není vidět více http://www.pluska.sk/…_chvalna.jpg

 
eva  19.12.10 17:23

karolina: nie je to az take zle… problem je v tom, ze prave tie dievky do escot servisu maju nepochopitelnu potrebu pretrcat sa kde sa da (a teda aj zakvacit si fotky do takejto sutaze). krasny priklad je andrea veresova.

inak len doplnim vysvetlenie, na slovensku stuzkova nema charakter ceskeho stuzkovacieho vecierku, ale maturitneho plesu a namiesto serpy sa pripina stuzka (ten zeleny bordel).

 
Holka  19.12.10 17:24

Nechápu, kdo těm tisícům holek řekl, že čím víc se člověk přiblíží vzhledu barový kurvy, tím víc je sexy. - Bronzová barva kůže, velké kruhy na uších, obří nalepovací řasy, co nejvíc blejskátek a kozy ven. Gratuluju, už jste skoro tam!

 
Malatí  19.12.10 17:29

Nevím, jestli je v módním pekle dovoleno slintat, ale dost se mi líbí tyhle dvoje šatičky:
http://www.zkracovatko.cz/09ca
 http://www.zkracovatko.cz/09cb

JInak fotky zde prezentované… není co dodat :-(

 
Zanett  19.12.10 17:30

Mne se zase vubec nelibi ty lopaty (= umely nehty). Zadna radoby super francouzska manikura to nezachrani. Kdyz se podivate napr. na fotky z udileni Oscaru, zadna respektovana herecka tam nema ty priserny ‚prostitukoidni‘ placaky, naopak - maji vkusne a nenapadne upravene vlastni nehty. A proc? Protoze ty umely hruzy jsou znamka nevkusu a hodi se tak maximalne k lehkym devam druhe cenove skupiny.

 
Pítra  19.12.10 17:49

Dadina: jo jo, ty dvě jsou krásné, světlé výjimky! Jsou něžné, přirozené. Myslím, že třeba v Německu mají plesy v létě, tam by to bylo pefektní.

 
paris  19.12.10 18:24

takze info o tom, co to „stužková“ vlastne je: spolocenska udalost maturantov, ich rodicov a ucitelov. v prenajatej spolocenskej miestnosti su studenti obleceni ako na plese a po dojemnych prihovoroch ostuzkovani, co je dokaz, ze su maturanti. zelene stuzky potom nosia az do maturity pripnute na obleceni, aby to kazdy videl, ze oni su maturanti. po ostuzkovani nasleduje program, kde studenti predvadzaju vtipne scenky a o pol noci je polnocny sud, kde sudia vyucujucich. nasledne sa pustaju az do rana diskotekove odrhovacky, kde vsetci tancuju v plesovych satach. tyzden po stuzkovej zvycajne nasleduju „dozvuky“, co znamena ze studenti idu niekde na chatu kde celu noc prechlastaju. niektori idu s celou triedou na tyzden k moru, kde maju nieco ako mix stuzkovej a dozvukov. neskor uz ziadna spolocenska udalost studentov u nas nie je. ja napriklad tiez celkom neovladam co mate v cesku pod pod pojmom maturitny ples. to je nieco ako stuzkova, ale kona sa to az po maturite, alebo ako?

 
K.  19.12.10 18:35

Paris: Ne, to je něco jako stužková, ale koná se to taky před maturitou (většinou ale až tak od ledna do března, ne takhle před koncem roku). Místo zelených stužek dostávají maturanti šerpy s nápisem (většinou nějaký vtipný citát a na druhé straně nápis maturant a ročník) a nosí je jen ten večer, potom už ne. Program se hodně liší školu od školy (v Praze třeba mívá celý maturitní ročníkškoly jen jeden ples najednou, na menších městech mívá každá třída svůj), někde je to vysloveně tradiční ples, někde se objeví i nějaké scénky nebo podobný program. Stužky na některých školách dostávají naopak od maturantů prváci. Tradičně se také po maturantech v určité chvíli hází drobné (i větší) peníze, které sbírají a potom většinou propijí na maturitním večírku (ten je až po maturitě).

 
kiwi  19.12.10 18:37

To je konkurs v rámci náboru do bordelu nebo co?! Že ty holky z malého mesta třeba nemaj přehled (ani vkus), no dobře. Jsou mladý a bez rozhledu a zkušeností…ale co musej mít za matky a babičky, to bych teda nechtěla vidět. Že jim neporaděj?!
Laciný hadry, lacinej makeup…a tím nemyslím zrovna euráky, který musely za ty hrůzy vysolit.

 
Aailyyn  19.12.10 18:39

Paris: Maturitní ples je něco takového. Společenská událost, šatičky, přípitek, půlnoční překvapení, předtančení, rodičové, učitelé, hrozně dojemný a tak. Akorát, že maturanti dostanou šerpy. Už jsem psala, že se to koná tak někdy kolem února. :-) Tu chlastačku, to, alespoň já myslím, že je to zvykem, mít na podzim ještě před plesem stužkovací večírek, to je neformální, pro studenty a učitele a prostě se tam chlastá a studenti dostanou stužky (akorát barevně jaký chtějí, u vás jsou striktně zelený?)

 
Warholette  19.12.10 18:52

cakala som, kedy sa na modne peklo dostane sutaz o naj maturantku a Ada opat nesklamala :) samu ma obcas svrbeli prsty poslat navrh na clanok, ale to by som asi poslala kazdu druhu slecnu, co svoju fotku zo stuzkovej vyvesila na net… inak, sebaprezentacia nikomu nic nehovori? ked si odmyslime saty, mejkap a spol, ako moze niekto poslat do sutaze fotku, kde srka polievku? alebo kde za nou niekto otvara dvere?

 
Harriet  19.12.10 19:10

já si myslím, že tam stejně budou hlasovat jenom rodinní příslušníci, přátelé a spolužáci. a i když tam bude nějaká krásná holka, který to bude slušet, kvůli závistivcům to vyhraje nějaká obludka s rourovitým „korzetem“, extra dlouhými gelovými drápy a s vlasy, který vypadaj jak mokrý (důsledek tuny gelu). takže tak.

a kiwi: proč si myslíš, že to jsou holky z malýho města? já jsem z něho taky a můžu ti říct, že u nás holky teda vkus mají.

 
paris  19.12.10 19:16

Aailyyn: ano, stuzky su vzdy zelene

 
Aailyyn  19.12.10 19:18

Warholette: Taky mě upoutalo technické provedení. Ta žlutá fotka, ty výstřižky ze společných fotek, momentka slečny u stolu… To se na maturitním plese nepohybuje profi fotograf, na kterého je takový problém se hezky usmát a nechat si pořídit hezkou samostatnou fotku? Koukám, že si můžu gratulovat, naše maturitní fotky jsou proti tomu krásné, na kterých jsem zachycená já, nestyděla bych se je někde takhle prezentovat.

 
Michelle  19.12.10 19:21

To si dělájí srandu? :-D Holky by se už neměly snažit být sexy protože místo toho aby byly sexy jsou laciné a tady to slečny pěkně dokazují

 
kiwi  19.12.10 19:51

Harriet, jen jsem hledala důvod, proč vypadaj tak děsně - tak třeba že v malým městě/vesnici mají i míň možností (obchody, švadleny…). Určitě v tom hrála roli i zkušenost (jo, dneska možná předsudek), že styl oblíkání velkoměsta a vesnice se prostě vždycky lišil. Ale uznávám, že to není pravidlo.

 
Panic  19.12.10 20:00

ty holky se asi moc dívaly na pohádky, když byly malý, vždyt přece každá správná princezna má spousta saténu, šlehačky, štóly, obruče a vysokýho lesku a to co nejlevněji. Spousta z nich se na ples těší i roky, chtěj bejt nejhezčí, ale ve výsledku to znamená nejpřeplácanější. Nějak nechápou, že v jednoduchosti je krása. U nás na fakultě studuje hodně Řeků a na plese měly zas všechny slečny krásné antické šaty. Není spíš o tom, kde člověk vyrůstá?

 
Lucka  19.12.10 20:15

Víte… ale ten pocit… jednou být jako PRINCEZNA!!! :-D

 
Mína  19.12.10 20:39

To se mi snad jenom zdá… přehlídka absolutního nevkusu, laciných hadrů, vyškubanýho obočí, umělých nehtů, no a fuj, nemohl by někdo těm holkám poradit, ať si nejdřív vyzkouší makeup na denním světle, aby nevypadaly jak pomeranče? Ach jo…

 
Saša  19.12.10 20:45

tie zelene veci so normalne stuzky, co dostavaju maturanti na Slovenku:-) a ta holka v zltom ma podla mna saty vazne pekne. pamatam si ako som ja mala problem zohnat si nieco, co by mi sedelo a mala som n to budget. nehladiac na to, ze v mojom meste mali vsetky obchody to same. JA web stranky je aj vela fakt pekných siat, len ten makeup je casto tragicky. ale ja sa tiež neviem namalovat, takže nic

 
bludicka  19.12.10 22:20

No já myslím, že bychom se na tu přehlídku maturantek mohli podívat z té lepší stránky :-) Některé šaty v galerii jsou moc hezké (asi čtvery bych si z fleku vzala) a jen jednou jsem zahlédla silikonová ramínka (ale je pravda, že zvláště ke konci už jsem fotky rozklikávala jen namátkou). Často je k dispozici i do barvy laděný partner. Některé slečny dokonce pochopily, že do sandálků silonky prostě ne-e. Ovšem z té druhé stránky - spousta dlouhatánských a „vozdobených“ gelových nehtů, lesklých silonek a překombinovaných účesů. A taky kompozice fotek jedna báseň - například doma u kuchyňské linky či před policí s angličáky… Ovšem když si vzpomenu na svůj maturák (v raných 90. letech), tak proti mě je každá z těchto slečen princezna :-)

PS: ale pobavila jsem se náramně ;-)

 
Olma  19.12.10 23:38

Bludička: tak to jsme na tom byly stejně. Maturovala jsem v Brně v roce 1993 a mimochodem, neměli jsme žádný ples, ale stužkovací večírek (cca v únoru ) a maturitní večírek (v červnu po maturitě). Byly to celkem mrňavé udalosti, účastnila se jenom naše třída a pár profesorů.

Na tom prvním večírku jsem měla černé triko a minisukni z vršku starých riflí a pruhu přistehované černé elastické látky. Na tom druhém modré lurexové sako po tetičce, sichrhajckami zúžené o tři velikosti, a černé elasťáky.

Naštěstí byla na obou akcích dost tma… ;-) No a hlavně byla jiná doba - tehdy bych za kterékoliv z výše vyfocených šatů vraždila.

 
Petra  20.12.10 00:15

No pokud mohu z jiné stránky, tak mě úplně jímá hrůza když vidím tu kytku zabalenou v celofánu !! kdo tohle muže dneska ještě chtít … pracuju jako květinářka a celofánový manýry lidem rozmlouváme docela často ale nechají si většinou poradit, stačí argument že dneska se to už nedělá a že pod tim ty kytky akorát rychlejc chcípnou nebo chytnou plíseň .. ale teda to mě dostalo víc než ty šaty ..

 
mimo.ň  20.12.10 04:58

uf. uf. a eště jednou uf.
neprozřetelně jsem si rozklikla CELOU galerii na těch stránkách.
na to, kolik celá ta paráda musela leckdy stát, působí výsledek většinou až smutně lacině.
najdou se výjimky, to jo, ale moc jich teda není.

 
sara  20.12.10 07:22

Ale no tak…vy jste neměly nikdy krásných -náct ?? To je strašně jednoduchý vozit se po holkách, co se ještě hledají ......vzpomeňte si na svoje kreace v pubertě …

 
scully  20.12.10 07:33

Leopardi podsivka ruzove slehacky zarucene vede. To snad prebiji i ty komplet leopardi saty z Caxy, co tu nedavno byly ukazane…:-D:-D Ja se celkem divim, ze nekdo tyhle kurvi fotky zatepla nedoruci slecninym rodicum (a ze v CR o anonymy, skodolibce a posmevacky nouze nikdy nebyla) - ja vyrustala v tolerantni domacnosti, ale matne tusim, ze kdyby drazi rodicove nekde na netu videli me fotky, kde pozuji s roztazenyma nohama na gauci, tak by se tatinek nerozpakoval jit koupit rakosku, osmnact neosmnact…

 
Sibyla  20.12.10 08:22

Saro, právě že měly: možná krásných, ale zmatených a bolestných -náct - a že se na ně pamatujeme. Tehdy bych byla vděčná, kdybych se mohla přidržet rozumných názorů (někoho jiného než maminky ovšem). Nesmějeme se těm děvčatům, ale šílené davové psychóze, která nutí velmi hezké a pravděpodobně slušné holky strojit a šminkovat se jako vysloužilé šlapky. Kdyby si tento web přečetla jediná maturantka a pomohlo jí to vyvarovat se nejtěžších omylů, dobře by bylo.

 
scully  20.12.10 08:57

Ono cele to sileni okolo mantry „sexy“ je trochu smutne…Tezko rict, kdo za to muze, je to asi castecne diky celebritkam typu Kristelova, Partysova, Mesarosova atd (v zahranici pak Paris Hilton nebo Katie Price), tedy holkam, ktere neumi vubec nic - jen jednou kdysi davno si diky vsemoznym soutezim (v pripade Paris ani to, tam se stacilo narodit do bohate rodiny) uzily svych patnact minut slavy - a uz se jich nepustily. K tomu, aby byly bohate a neustale ukazovane v bulvaru jim staci 24 hodin denne kozy ven, kurvi saticky, vyrazne obarvene vlasy, malirske platno misto obliceje a solarkova kuze. A to se napodobuje podstatne snaz, nez roky pilovat zpev nebo 3× tydne drit v dramataku, ze jo. V osmnacti je malokdo totalne sam sebou, vetsina „nekoho napodobuje“, a je to tak normalni, jen je dneska nejak moc tech mizernych vzoru.

 
Kultakutri  20.12.10 09:26

Karolíno, co se východní strany řeky Moravy týče, tak jsem dlouze zapřemýšlela a na druhé straně města bydlí z rodinných známých akorát sedmdesátiletá prateta a jiné starší dámy, obdařené výhradně syny. Ale sestřenka za řekou bydlela asi deset let, chodí ogrilovaná a vyrábí si svépomocí trika s nápisy typu Guess. Takže tam možná opravdu je nějaký špatný vzduch.

 
Zanett  20.12.10 09:29

Scully - tady je to treba zase vliv WAGs (pritelkyne a manzelky fotbalistu). Dnes, kdyz se dela na stredni skole anketa s tim, cim holky chteji byt jako dospele, tak jen malo z nich rekne, ze chce neco dokazat na profesnim poli, vetsina rekne, ze si chce vzit zazobanyho fotbalistu, aby ji caloval luxusni zivot a jeji veskera napln zivota a povinnost bude vypadat luxusne (=jako luxusni prostitutka).

 
scully  20.12.10 09:53

Zanett: Za me se hodne nosilo vypadat „nezavisle“, druha polovina meho dospivani byla erou kdy se masove nosila platena zebradla pres rameno, tricka s napisy, nebo kalhoty s rozkrokem u kolen, coz byl trend ktery tehdy zacinal a bylo to tezke rebelstvi. Kazdy druhy tihnul k vegetarianstvi, satanismu, punku nebo hiphopu, proste cemukoli „jakoze nekomercnimu“. Ze jsme se stejne vsichni, krome dvou co nezavislost mysleli fakt vazne, na vylete do Prahy okamzite nahrnuli do zapadnich retezcu a do mekace je nasnade :-D:-D Dneska holt frci trend zlatokopka.

Ovsem obetovat pro rozmary puberty vlastni dustojnost tim, ze na verejny soutezni web umistim fotku jak lezim na gauci a jen cekam az si na me sexiiii telo lehne poradnej samec, eeeee, to je hodne PRES:-//

 
Monca  20.12.10 09:55

Scully: ono tie ruzove saty s leopardiou podsivkou su zrejme dost v kukrze, co som si vsimla ankety vo viacerich dennikoch, objavili sa na viacerich slecnach, nielen na tej co ich tak brutalne propaguje na gauci. Podla mna to mohol sposobit aj fakt, ze sa v nich kedysi objavila Adela Banasovie a nielen ona: http://www.cas.sk/…iss-usa.html

 
Snehurka  20.12.10 09:58

Zanett: To je dost smutne. Ja naopak zacinam ocenovat jakousi zdrzenlivost. Ziju asi rok v muslimske zemi a nektere zeny, ktere chodi v dlouhych suknich a zahalenymi vlasy jsou proste prekrasne! Pochopitelne nemyslim cerne habity, tam muze byt i chlap a nepozna se to. Nicmene nejsem muslimka a kdybych to nosila sama pripadala bych si nepatricne. To vse odhalene zacina nudit.

 
Pítra  20.12.10 10:00

Také mě čeká ples…a šaty v českých obchodech fakt síla. Nenajdete takové, aby splňovaly všechny požadavky. Mají být dlouhé, hezké, mají se Vám líbit, lichotit postavě, vystihovat Vaší osobnost, být vkusné a nejlépe i levné. Ne, prostě ne, takové neexistují!
No a co mají potom dělat ty holky, co prostě nevědí nic o módním průmyslu, vezmu křiklavou šlehačku, protože ta holka v loni jí měla taky a jakej měla úspěch, od opilých spolužáků, co jí lezli do výstřihu. Tak, co vlastně čekáte?
Já už jsem povznesená, já totiž vím, co se nosí a hlavně, co mi sluší, šaty mám podle svého návrhu, dnes jdu vybírat látku. Prostě mi musí slušet, vystihovat přednosti, musím si v nich připadat skvěle, jemně a něžně. Nenápadně, jen přirozeně a krásně!

 
scully  20.12.10 10:05

Monca: Saty se mi nelibi ani na Adele Banasove, ani na te missce, proste je to preplacanej a divnej model, ta leopardi podsivka je brutalni…Nicmene porad mi neco rika, ze mezi soutezi Miss, ktera vlastne je o tom, vypadat co nejvic jako Barbie, nebo moderovanim tanecni souteze, plne blyskavych odhalujicich kostymu a maturakem v kulturnim dome je trosku rozdil :-D:-D Za fotky dekuji, nikdy by me nenapadlo co vsechno muze byt popularni :-D

 
Pítra  20.12.10 10:13

jo a ty vtipňoučký šaty, růžová-leopard, jsou z coolu, viděla jsem to na živo, to na fotkách jsou ještě krásné… všude tomu lezli nitě, nekvalitní materiál a cena tak 7 500 Kč (přibližně), NIKDY!

 
Monca  20.12.10 10:15

Kultakutri, bohuzial mas dost pravdu, ogrilovane pipeny v kurvich krojoch su dost bezny jav, aj fakt zo medzi mladezou plati ze nemas znacku, niesi nikto… Preto vidam v doprave spustu fejk vuittoniek z kozenky:D a inich kvazi originalov, v lete napriklad kopec ludi v gycovitych lebkach ed handry, ci pardon hardy.
Mladez tu u nas chodi rozne: uz spominane pipeny, potom nezavislacky, hiphoperky, goticky a emo a dokonca aj celkom normalne slusivo a nenapadne poobliekane ;) Prosto, kto si ako vyberie, alebo kto ma aky rozpocet, tak asi ako vsade

 
Monca  20.12.10 10:19

Scully: mne sa tiez nepacia, len pisem, ze kde sa tak asi vzala inspiracia. Ostatne, mne sa leopardi vzor paci jedine tak na zivom leopardovi, vsade inde mi to pride gycovite az vulgarne.

 
Malenka  20.12.10 10:20

to Pítra: šaty na ples i věneček mi šila babička. Jsem mrňavá, takže měly empírový střih, byly dlouhé a velmi jednoduché. Jedny červené na ramínka s krajkovým bolerkem a jedny bílostříbrné se sukní z několika dílů a s krátkými prostřiženými rukávky na stříbrném vršku. Byly krásné a pořád mi součet látky a ceny za práci nedává dohromady tu cifru, co leckdy napálí půjčovny za umělohmotné ohavné figuře nelichotící šlehačky. Hledej švadlenu, takové šaty pak třeba použiješ i víckrát :o)

 
Pítra  20.12.10 10:24

Malenka: jo, jo švadlenku už mám nakonec skvělou, ale dalo to práci! Kdyby uměla šít babička, tak bych to také nechala na ní, ale je kuchařka :)
Je to vážně neuvěřitelně přehnaný, ty ceny…a za půjčovný? A co když na Vás někdo vylije červený, co potom? Svoje dám vyčistit, ale půjčený, to pak jako doplatit? Nebo co?

 
scully  20.12.10 10:28

Monca: Vsak jasne, to mi hned bylo jasne (ostatne osobe co ma v hlave oci a nema poskozene opticke nervy, se ty saty ani libit nemuzou :-D ).

Leopard mi nijak nevadi, pokud ho neni prilis a pokud je nosen na mista pro nej vhodna, coz ples neni…

 
GreatSusan  20.12.10 11:04

off topic: Monca: docela me zaujalo, ze kdyz popisujes ty ruzne typy obleceni, tak pak dodas, ze obcas se objevi i „normalne, slusive a nenapadne oblecene“ divky. Pro me to zni tak, ze obleceni, ktere je „dobre“, je normalni, slusive a NENAPADNE. Znamena to, ze kdyz je neco napadne, je hned „spatne“? Ja mam treba napadne kusy obleceni nebo doplnku rada, prijde mi, ze jeden napadny detail teprve doda jednoduchemu celku ten spravny „stych“

 
Dina  20.12.10 11:08

Slečna na druhém obrázku ve žlutém,vede,šaty jsou pěkné,sluší jí a žvejkla bych i tu látkovou růži i když bez ní by to bylo lepší.
Co je nejhorší,to fakt nedokážu říct,asi ty leopardí mini a kruhy,že by proskočil králík.Dvě věci mi ale vadí nejvíce-umělé drápy a na každém prstu masívní stříbrnoocelový prsten,když už chci dělat dámu,vlastně princeznu,tohle železo sundám a nechám si udělat decentní úpravu nehtů.
Jo, ale moment,ta slečna,co pojídá polévku…co se jí to stalo s obočím,to škubala,až vyškubala nebo holila a už neroste?U některých dam v pokročilejší středním věku,jsou patrné takového následky přehnaného škubání,nedejbože holení obočí a dneska mají nad očima pouze namalovaný oblouk,ale na tohle je slečna ještě mladá.

 
Olma  20.12.10 11:09

Pítra + Malenka: na svatbu jsem si nechala ušít šaty od Gábiny Páralové. Vypadaly přesně tak, jak jsem si je vysnila, byl to originál na míru… a přitom stály 7.500 Kč (před 2 roky). Ve srovnání se sumami, o kterých slyším od kamarádek, mi to přijde jako pakatel.

Chce to vyvinou trochu snahy, poptat se, zapátrat… ale je pravda, že v 18 je člověk ještě tele a když nemá šikovnou babičku nebo tetičku, sám nic nevymyslí.

Není to nespravelivé, že člověk má nejlepší figuru v době, kdy vůbec neví, co by na ni navlíkl? I když možná to právě spravedlivé JE ;-)

 
Dahllie  20.12.10 11:10

Zase nehaňme všechny půjčovny, i tam se dají najít dobré šaty a výborný personál. Jednou jsem chtěla být na plese za hvězdičku, tak jsem šla do půjčovny. zaplatila jsem sice 1600,– ale oni ty šaty na mě téměř celý ušili. Prostě se těm dámám tam na mně nelíbilo nic, co měly v nabídce. Takže přešily korzetový živůtek a sukni ušily celou. Žádná šlehačka, jednoduché šaty, v kombinaci víno růžové, kterou bych si já nikdy ani nezkusila. a jak to vypadalo krásně.

 
GreatSusan  20.12.10 11:17

Olma: je to jen spravedlivy!!! :-)
V podstate za to ty holky nemuzou, od koho to maji odkoukat - maminky a babicky vetsinou bud nevkusne nebo jedou v oblibenem trendu „hlavne nenapadne“ nebo „ja mam jine starosti, nez obleceni - hlavni je, co ma clovek v hlave“. Spojeno s tim, ze na vecer to muze byt trochu „vic“ - a tak se pridava na flitrech, barvach, nehtech, priceskach, vozivenich a solariich, aby slecna „zaujala“ a mela „uspech“ a nakonec vypadaji ty holky jako k..... Jak se to dela „spravne“ jim ovsem nikdo (vcetne zenskych casopisu a serveru) rict nedokaze…

 
Monca  20.12.10 11:17

GreatSusan: bolo to myslene dost ironicky, mozno som sa nevyjadrila celkom presne, samozrejme ze aj napadne moze byt vkusne a nemusi posobit gycovo. Len to treba vediet. Ostatne, napadny moze byt aj bezdomovec v ruzovej siltovke hello kitty, ktoru dakde nasiel a vyuzil proti zime :D

 
Snehurka  20.12.10 11:19

Dahllie: Nechces sem dat odkaz na fotku? Nejak si nedovedu predstavit kombinaci vino - ruzove. A co k tomu? Stribrne boty, kabelku a doplnky? Nebo vinove? To by me zajimalo.

 
Aailyyn  20.12.10 11:21

Laciné šlehačkové princezny a sexy oblečky jak pro pracovnice na E55… Díky bohu, že jsem byla na svém maturitním plese teda příčetná. :-) (Je mi dvacet, můj maturitní ples se konal loni, měla jsem dlouhou černou sukni a černý top, vyšlo to finančně únosněji než ty lesklé hrůzy z půjčoven a oba kousky jsou ještě použitelné. Telecí věk nácti možná není tak úplně omluva. Možná bych měla rodičům poděkovat, že ve mně vypěstovali vkus a hlavně soudnost.)

 
Pítra  20.12.10 11:28

Dahlie: můžu se zeptat, kde jste byla? Že Vám šaty ušily přímo na míru? A náhodou fotečka by nebyla, protože pokud jsou vážně dobré, tak supeer objev!

 
loca  20.12.10 12:14

Já teda v mých nácti taky docela postrádala vkus, ale orientovala jsem se spíš tím sockoidním směrem (ano, i období lesany bylo) než princeznovským. Ale taky jsem to věděla, že co se týče společenských šatů nemám ani šajnu co a jak + velmi, velmi omezený rozpočet, takže moje taneční i maturiťák se řešily v co nejjednoduším stylu, aneb čím míň, tím míň toho můžu pokazit (jednobarevné úplně jednoduché šaty z výprodeje nebo ušité známou krejčovou za směšnou cenu). Malovat jsem se taky neuměla, tak jsem se radši skoro nemalovala. A když to tak vidím dnes - díky bohu za to všechno, nemusím se smažit v módním pekle :D

 
Dahllie  20.12.10 12:23

fotku bohužel nemám použitelnou ani jednu. Celý večer se mi pak poněkud vymkl kontrole. Tmavě vínová rozšířená hladká sukně, živůtek do růžova, s glitrama a za krk, vystřih „kapka“. doplňky byly v tónu do růžova+stříbrná. boty stříbrné sandálky.
Půjčovna byla v Liberci u Starých pekáren. Bohužel už neexistuje.

 
Aailyyn  20.12.10 12:37

Loca: No však to je rozumný. Ty dívčiny neumí nakládat s pojmy jako sexy, ale chtějí takové být. A pak vznikají přeplácané hrůzy. A to nejen šaty, ale i kila bronzového sajrajtu na obličeji a umělý řasy. (Už to tu taky někdo jmenoval.) Když to neumím, držím se minimalismu. Přesně v duchu onoho, že čím méně, tím méně se toho dá taky zvorat. A to mám pocit, že mnoho dívek je ještě drženo relativně na uzdě napjatým rozpočtem na takovou akci, nechci si představit, kam by tohle plesové megalomanství jinak došlo.

 
JaSof  20.12.10 13:16

Já jsem asi úplný mimoň, ale ta slečna v růžovohnědých šatech se mi moc líbí - ona i šaty. Jinak je to vážně strašlivé… Nejhorší je asi ten fialový buřt. :)

 
Frantiska  20.12.10 14:36

No teda, opravdu bych nekterym hadala pres 25let. Ale asi to bude tim svetlem a licenim … teda doufam

 
martinka  20.12.10 14:43

čo sa rozčulujete? Ženy majú kurvismus vrodený, je len otázka času, kedy sa prejaví a či z toho žena vyrastie. Takže to je príroda!!!! No nedivme sa!

Ja som mala teiž na stužkovej korzetové šaty a ohnivo červené, ale nemala som drápy a bola som decentne namalovaná, pretože keď mám na sebe moc make upu tak ma pokožka štípe, mám ju citlivú. A myslím, že som vyzerala dobre, rovnako, ako aj moje spolužiačky. ˇYiadna nebola preplácaná ako tieto tu nahore

 
Dadina  20.12.10 14:51

Martinko…kurvis­mus(jak ty říkáš) může být vrozený max.ten ,co se projevuje chováním,ale modní kurvismus ženská odkouká…když se rozhlíší a zjišťuje,že ostatní dívky,co tak vypadají mají u chlapů přednost(netuší ovšem,že jen chvilkovou a jednosměrně zaměřenou)… …a nebo se to líbí i ostatním ženským?
Taky se ovšem divím,jak často z těch slečen,co chtěly být za princeznu,v konečné fázi vznikne něco tak odpudivě umělého......a bohužel,obvykle si to pak ještě zopáknou na vlastní svatbě…

 
C.  20.12.10 15:17

Ty lascivní pohledy jsou vážně něco… http://www.pluska.sk/…hliarova.jpg
A tohle… na to se nedá už nic říkat, no. Ale že ji rodiče pustí v tomhle ven… http://www.pluska.sk/…itranska.jpg

Nevkus Českem a Slovenskem vládne, a ty slečny, kterým to vážně slušelo jsou skoro až na konci. :(

 
Beena  20.12.10 15:30

Martinka: Prosím Vás! ! ! Vrozený kurvismus? To je pekelnější prohlášení než všechny fotky, co se v pekle objevily včetně píčodraka a mystické extravaganzy. Přirozené role mužů a žen, muži rozsévači a ženy strážkyně ohně, pudová tendence se rozmnožit a zachovat rod… Vstávaj mi vlasy, když se tím ohání laici, ale o vrozeném kurvismu slyším naštěstí prvně a doufám, že naposledy. Nemám vrozený kurvismus, nemám vrozenou tendenci uklízet, abych udržela v čistotě svá rodidla (to is nevymýšlím, cituji pana Weisse), a nikdo mi do genů neukryl neschopnost číst v mapě, protože moje předkyně sbíraly bobulky. Asi nejsem žena… GRRRRRRR!!!!

 
kačaba  20.12.10 16:15

To C: Ta druhá slečna je růžové peklo, člověk by řekl, že se fotí v pokoji novorozené sestřičky :-(
a to se pak té růžové trochu přidá na ostrosti, protože je to na ples a tam musíme mít něco výstředního, abychom zaujaly ;-)

 
katttia  20.12.10 16:39

aj na tejto stranke http://zena.sme.sk/ sa hodnotia a vyberaju najkrajsie devy zo stuzkovej, tak pridajte svoj nazor.

 
katttia  20.12.10 16:41

aj tak si myslim, ze najvacsi problem je v sortimente siat v obchodoch a ked uz su ake-take tak su za neskutocne ceny na jeden vecer..

 
Beena  20.12.10 16:53

Kattia: No, to teda není. Ty děvy se vyfotily a poslaly své fotografie do soutěže. Jsou tedy přesvědčené, že jim to sluší a tedy asi i že si vybraly dobře, že byly královny svých plesů a budou ještě královnou internetu… Kdybych si v zoufalství vybrala nehezké šaty, protože bych si mohla vybrat jen v jedné půjčovně a byla bych limitována penězi, potom bych se v nich nefotila a nepokoušela se s nimi vyhrát miss maturák, nebo jak se ta soutěž nazývá ne? Nehledě na to, že nejsem z bohaté rodiny, ale šaty jsem ani hnusný a ani šlehačkoidní neměla. Dobře, mám kamarádku galanteristku, takže mi poradila, kam se obrátit -na jaké stránky s výběrem látek - a na koho se šitím, nicméně i kdybych jí neměla, pídila bych se jinde a tyhle informace bych v dnešní době určitě rychle získala i jinak. Opět: Kdo chce, hledá způsob, kdo ne, hledá důvod.

 
Pítra  20.12.10 17:06

To Beena: Musím jen souhlasit, moje spolužačka si myslí, že ta kanárkově žlutá šlehačka s vystřihem po pupík na solárkoidním těle, je to nejlepší a všechno ostatní je divný. Já nevím, jak jí říct, že je to totálně nevkusný. Kdybych jí to řekla kamarádsky tak se urazí, když perdou mezi oči, tak mě pomluví,…
Takže doufejme, že z toho ještě vyroste :)

 
loca  20.12.10 17:39

to Beena: příspěvek na téma vrozený kurvismus mě hodně pobavil. 100% souhlas.

A ta nejrůžovější slečna, to je bolest pro oči, to už je i za hranicí Barbie tohleto!

 
Olinka  20.12.10 19:26

Tak tyhle šaty se mi opravdu VELMI líbí. To chcu! Ne - TO POTŘEBUJU!! :-)) (myslím ty světlunce žluté, adresa obrázku bohužel nejde zkopírovat) http://zena.sme.sk/…dievcat.html

 
Alena Čechová  20.12.10 19:29

Myslím, že termín „vrozený kurvismus“ aspiruje na titul vrcholného sexismu tohoto blogu. Ještě by jej mohla pisatelka opentlit kvaziodbornou omáčkou a vznikl by z něj regulérní terminus technicus, kterého by se jistě rádi chytili i jinde (nebudu zde raději dělat reklamu jistým šovinistickým webům a že jich je…)
No teda fuj, bych nečekala, že tady na Toto narazím. Souhlas s Beenou.

 
Sibyla  20.12.10 19:34

SOuhlasím, na vině není sortiment v obchodech, ale v tomhle nejstém věku ohromný psychocký tlak spolužaček. Puberťáci jsou stádo, to je marné! Loca: já byla taky do somrákova, my byli umělecká škola, takže cokoliv komerčního bylo tabu. Na svůj maturák jsem měla černé tylové šaty z r. 1946 (ty byly velice elegantní), na ten další jsem přišla v hladkých růžových bavlněných šatech ke kotníkům, které si sestra původně ušila jako noční košili a já jí je zabrala. K tomu sandály kristusky a na krku dřevěný kříž - prostě těžce nezávislá! A mám dojem, že jsem se ani nenamalovala! No, každý jsme jinak blbý! jhnnnnnnnnnnnn (vzkaz mého kocoura - nechávám ho tu pro případ, že má co říct k tématu)

 
Agrafína  20.12.10 22:34

Martinka: A tys už ze svého „vrozeného kurvismu“ vyrostla, nebo ses s ním smířila anebo se tě z nějakého důvodu netýká?

 
Loli  20.12.10 23:34

Hnus a hnus…Mozna jeste cislo 2 by se dalo, nicmene i ta vec pres rameno me tam irituje, prestoze slecna jinak vypada dobre.

 
L.  21.12.10 01:53

V těch róbách se pořád opakuje ten samý styl. Nudný, okoukaný, neoriginální styl. A když je tam něco „jiného“, pak je to většinou průser :). Světlou výjimkou jsou pro mě šaty Barbory Novysedlákové, na této stránce úplně dole (ty černobílé puntíkaté):
http://www.pluska.sk/…urantka.html?…
Akorát, že to jsou šaty pro ženu a ne dívku a k úplně jiné příležitosti :)

 
L.  21.12.10 02:28

A ještě poznámka - já sama jsem maturovala před 13ti lety a už tenkrát mi přišlo, že některé holky to s těmi šaty přehánějí… nicméně před dvěma lety jsem byla pozvaná na maturitní ples příbuzné a když jsem vstoupila do sálu, myslela jsem, že mě šálí zrak - jedna šlehačka vedle druhé (za nás ještě nebyly :) ) - úplně jsem zůstala koukat, kam se maturitněplesová móda za těch pár let posunula a jestli si to holky nepletou s nějakou úplně jinou příležitostí :).

 
Zuzanka  21.12.10 05:55

Osobně nemám s čím srovnat, protože u nás v Ostravě se tradice maturitního ani stužkovacího plesu nedrží (jsou to večírky = posezení v hospodě), ale co jsem viděla na fotkách z maturáku přítele z jižních Čech, je to všude stejné, ne-li horší. Tam na maloměstě se to bere jako vysoce snobská záležitost, prostě událost roku, no a samozřejmě že každá chce být princezna :-) Takže většina spolužaček měla lokýnky, šaty z uměliny (jakože satén) a korzet, jenže tak o čtyři čísla menší, takže jim z toho vzadu i vepředu leccos lezlo (asi si je půjčovaly v jedné půjčovně, ono jich tam taky moc nebude…). Leckde se našel „vkusný“ průstřih, zakrytý laškovní krajkou, a hlavně tam byla spousta třpytu. A při pohledu na některé princezny jsem pochybovala, jestli to spíš není paní profesorka, tak vypadaly „svěže“. Kdykoli tady čtu něco o tom, jak by plesově šaty vypadat neměly, se zlomyslností si vzpomenu.

 
Sibyla  21.12.10 07:12

Zuzanka: „Princezny“ jsou dost zlé, ale tohle povětšině vypadá jako model „kurva“. Dámy prominou, ale jinak se to nazvat nedá. A k tomu zdánlivému věku: pochopím, že puberťačka na sebe naplácá tolik mejkapu, že za ním její mládí zmizí. Ale proč, proč jakákoliv fotka ze setkání maloměstských spolužaček po deseti letech vypadá jako sjezd zasloužilých dojiček - tuhá trvalá, polyester, kredence. Vždyť je jim 29! - tak staré herečky běžně hrají studentky. Čím to je?

 
Alena Čechová  21.12.10 07:24

Já osobně nechápu ten masakr, co spáchala jedna z těch dívek na svém obočí. To už frčelo v 70. letech a pořád to přežívá.

 
Sida  21.12.10 08:50

Ale „kurvismus“, tedy testování vyzývavého vzhledu a jeho účinků, opravdu k určité fázi dívčího dospívání patří. Stejně jako prasácké, silácké kecy k urč. fázi chlapeckého dospívání. Nemíním to sexisticky ani k jedné straně. V optimálním případě se z toho vyroste.

 
Beena  21.12.10 09:38

Sida: To, že se něco takového děje (hodně zjednodušeně řečeno ! ! ! ) neznamená, že je to ku prospěchu věci - zaprvé a zadruhé UŽ VŮBEC TO NENÍ NIC VROZENÉHO! Přehrávání svého genderu je spíše PSYCHO-SOCIÁLNÍ záležitostí a neděje se bezpodmínečně nutně u každého a to ani v našem kulturním rámci…

 
scully  21.12.10 09:39

Souhlas se Sidou, vlastne cele dospivani je o zkouseni hranic a vymezovani vlastniho ja. Objevovani sexuality je toho nedilnou (mozna vlastne nejdulezitejsi) soucasti. Presto prezentace na internetu lezic na kanapi s nohama od sebe je desiva, jakou muze mit takova slecna sebeuctu? Kdyby to byl nejaky facebookovy profil, kde to uvidi jen jeji kamaradi a znami, nebo kdyby to byla fotka pro pritele, kterou on po rozchodu vyvesil na net za ucelem pomsty, tak to pochopim. Ale posilat to do souteze, kde moje telo muze videt siroke pribuzenstvo, sousedi, ucitelka, kdejaky oplzlak…z toho necisi nadseni z objevene sexuality a radost ze moje telo dokaze chlapy rajcovat, to je cira beznadej.

 
Bramborka  21.12.10 10:15

Souhlas se Scully a Sidou. Ale za mého mlada nám/mně nějakým způsobem, většinou finanční účastí a přítomností na maturitním plesu, nezanedbatelně do odění zasahovali rodiče (a další příbuzní). Podobně jsem zasahovala před 7mi lety u své dcery. Není mi tedy jasné, zda děvčata za zády svých rodičů jen vrhnou do kamery „kurví opličej“ a proto tak vypadají. Protože pokud si některé ty klůcky pořídí za laskavého maminčina dohledu a tatínek je hrdý, jakou má „sexy dceru“, tak potěš koště, protože si chuděry to vlastní já nemají moc proti komu vymezovat.

 
Aailyyn  21.12.10 11:52

Šlehačkový levný princezny už se řešily jinde, dívenky v pubertě ještě neznají míru, no dobrý, takže kila mejkapu a přehnaný ohozy, snad z toho vyrostou. Nicméně prostitutkoidní styl je… no, co na to říct. Propadla bych se hanbou takhle přijít zaprvé na společenskou událost, jakou ples je a za druhé teda, rodiče by mě zabili a babičku by při pohledu na něco takového taky asi trefil šlak. Mi neříkejte, že babičky jsou natolik okouzlené vidinou vnučky (obvykle v keckách a džínách) v šatech, že tohle přejdou?

 
Beena  21.12.10 12:22

Sida: „cele dospivani je o zkouseni hranic a vymezovani vlastniho ja. Objevovani sexuality je toho nedilnou (mozna vlastne nejdulezitejsi) soucasti.“ - Tohle jsou závěry odkud? Já se omlouvám, jestli trolím, to je „profesionální deformace“… Teď jdu vedle do kanclu pro velké nůžky, vyrobit pár originálních a rafinovaných průstřihů do svého trapného oblečení a odpoledne budu místo balení dárků shánět minisukni, bílý kozačky a něco se zvířecíma vzorama, jo a taky růžovou. Dosud mě toto období míjelo a tak zjišťtuji, že moje sexualita je dosud neobjevená!!! Večer dám echo, jestli jsem měla lepší orgasmus, holky!

 
Alena Čechová  21.12.10 12:50

Já už jsem teda stará. Ale své dospívání si pamatuju jako období, kdy jsem se až extrémně styděla. I v létě jsem nosila kalhoty, v tom nejtěžším pro mne období jsem si pod ně dokonce oblékala tepláky (má mamka vážně uvažovala o psychiatrovi-pro mne).
Absolutně pro mne nepřicházelo v úvahu nosit výstřihy, minisukně, líčit se. Přinutit mne obléknout plavky byl nadlidský úkon a mí rodiče to nakonec vzdali.
Jo, a nejsem muslimka.
Možná si některé z vás pozlobím, ale považuju za nevhodné pro dámu chodit po ulici se zapálenou cigaretou. Vlastně bych uvítala, kdyb to Ada poněkud rozvedla.

 
scully  21.12.10 13:00

Beena: Dospivani, odborneji puberta se deje diky pohlavnimu dozravani. Lidske telo zacina ve zvysene mire produkovat hormony, ktere delaji z muze muze, a z zeny zenu. Obema roste ochlupeni, divkam se zvetsi mlecna zlaza (jinymi slovy, narostou ji prsa), chlapcum vyroste penis a trochu zmeni barvu, a obe varlata by uz mela byt sestoupla v sourku. Cely tento proces ma za ukol jedine - premenit dite v bytost schopnou rozmnozovani a reprodukce. Odlisnost tel muze a zeny je totez co pohlavni dimorfismus u jinych tvoru a jeho ucelem je primet dve bytosti ruzneho pohlavi, aby se sparily a mely potomstvo. Nestabilni hormonalni hladina v tele behem puberty a ranne adolescence se pak projevuje zmenami nalad, potrebou „delat veci jinak“, uvedomeni si sebe sama jako osobnosti. V extremnich pripadech dochazi i k vybuchum agrese ci zachvatum hysterie, nebo naopak melancholii a depresi.

Pubertak se uci byt dospelou bytosti a priroda ho nuti se o sex zajimat - vzdyt celym ucelem tech krusnych let je premena v reprodukce schopneho jedince!!!!!! Anzto je ovsem ve svem vlastnim promenenem tele novackem a s novymi pocity, schopnostmi a tuzbami se teprve uci zit, tak se chova zmatene, testuje kam az muze zajit, aby si tim vymezil prostor pro sebe.

Predstav si, ze ti daji novy pocitac s neznamym operacnim systemem a zapomenou pribalit navod. Taky asi budes chvili jen tak zkusmo klikat na ikonky, abys zjistila, co ktera dela, ne? A muze se stat, ze kliknes na neco povedome znameho, treba ikonku s blokem a tuzkou, a ono ejhle, tady se ti otevre kalkulacka misto wordu! Co driv fungovalo, najednou funguje uplne jinak, nebo to nefunguje vubec, zato mas pred sebou spoustu zahadnych ikon.

Nikdo nikdy netvrdil, ze blazniva puberta postihuje 100% lidi, vzpada to, ze ty budes jedna z tech vyjimek, co se z ditete premenily v zenu bez tapani, bez omylu, bez zkouseni, proste jsi mela od zacatku uplne jasne spodni a horni hranice a vubec vsechno. Gratuluju, ovsem priblizne 99% pubertaku to takhle nema.

PS: Predpokladam, ze ti neni 12 - 18, takze tebe uz by se zachvaty prostrihavani obleceni, punkoveho cira, rude rtenky nebo leopardich plavek tykat nemely. Jsou lidi, co z toho nevyrostou, ale kdyz jsi tyhle potreby nemela ani v puberte, tak to ocividne nebude tvuj pripad.

 
Ameline  21.12.10 13:00

Mě by se líbila taková nějáká příručka „průvodce pojmem sexy“, kde by bylo srozumitelně a logicky vysvětleno, proč jaká část vzhledu či oděvu na opačné pohlaví působí a jakým vlastně mechanismem (submisivní, dominantní signály, připravenost k páření, potenciální matka potomstva atd). Vědět to, pak by se slečny nesnažily udělat všechno naráz což myslím pak stojí za tím, že to na nás působí, jak to působí, a byly by rafinovanější.

 
scully  21.12.10 13:05

A jeste doplnim - kurvi odeni je jeden z polu, na opacnem konci pak stoji prave lide, kteri tu promenu nesou tezko ve smyslu zahalovani, odmitani spolecnych saten, stydeni se…myslim, ze se nemalo takovych slecen pohybuje mezi lesanami, dlouha sukne a batikovane tricko s dlouhymi rukavy je pro tohle idealni. (ale taky to nebude platit stoprocentne, tenhle fenomen postihuje i lidi s ekologickym a alternativnim citenim, nebo se to nekomu proste libi, whatever, tak me nechytejte za slovicka…)

 
Theya  21.12.10 13:08

Malá technická vsuvka pro computerově méně zběhlé ;-)
(sorry za OT)

Když chcete vložit link přímo na konkrétní obrázek, klikněte na něj pravým tlačítkem myši. Zpravidla se vám objeví kontextová nabídka, ve které najdete volbu označenou jako „kopírovat adresu obrázku“ (nebo něco podobného - formulace závisí na prohlížeči). Pak stačí jen Ctrl+V do příspěvku. V některých fotogaleriích to nefunguje, ale většinou ano. Lépe se v tom pak vyznáme ;-)

 
Monika P.  21.12.10 13:20

Jsem byla na maturitním plese párkrát. Nejhorší zážitek jsem absolvovala, když se děvčata ze 4.B. rozhodla zatančit svým tatínkům taneček na motivy Moulin Rouge, coby půlnoční překvapení, vzaly si na to korzety, ze kterých jim decetně vypadávala prsa, síťované punčochy a kraťásky a tancovaly kolem židlí (takže v úžasné choreografii byla spousta roztahování nohou). Mně se z toho chtělo zvracet, vzdyť se na to koukali jejich rodiče!!!
Ke cti mé sestřenice (o jejíž maturitní ples se jednalo) musím podotknout, že se odmítla toho účastnit. Já si na svá maturitní léta vzpomínám ještě relativně dobře a jsem si jistá, že bych účast taky s díky odmítla.
Tím chci říct, že já jsem tedy toho názoru, že pokud některé pubošky potřebují hledat sebe sama přes stadium kurva, dá se to sice pochopit, ale stejně si myslím, že je to špatně. A není to obligatorní fáze vývoje. Podle mě.

 
Beena  21.12.10 13:29

Scully: Nejsem v onom věkovém rozmezí. Pořád zůstala otevřená otázka vrozeného kurvismu… Myslíš, že kurví kroj je výsledkem pudové, hormonové, zkrátka biologické záležitosti? Lesana nejsem a ani jsem nebyla… Ani jeden extrém, ani něco mezi… Prostě klid…postupně… Asi jsem tedy supr vyjímka… A neútočím, jen mě některé společenské jevy rozčilují víc než ostatní a odvolávání se na přírodu, když se to hodí je jedním z nich.

 
Alena Čechová  21.12.10 13:44

Já osobně si myslím, že ten takzvaný „kurvismus“ (přijmu-li tedy tento výraz, jakože se mi z duše příčí) je spíš zoufalá snaha získat pozornost. Já to nedělala, nedělala to ani žádná z mých kamarádek a spolužaček. Setkala jsem se s tím ale třeba na táboře nebo na brigádě. Vesměs šlo o dívky z neutěšených rodinných poměrů.
Toto je můj osobní názor: souhlasím s Beenou, nemyslím si, že tento jev je výronem jakési pudovosti a není v silách individua mu čelit. Naopak si myslím, že je to jen projev nekompenzované potřeby lásky a pozornosti rodiče, okořeněné právě projevy probouzející se sexuality.Myslím, že za to můžou hlavně rodiče, kteří na děcka kašlali, když ona byla malá. U dívek se to pak projevuje takto.
Off topic: například paní Agátu Hanychovou považuju v těchto intencích za citovou deprivantku a její chování za pro tyto osoby typické.

 
Sida  21.12.10 13:53

Beena : ono je to samozřejmě individuální, ale jsme zase u toho. Jsme kultura vědomá si lidské individuality. Kdybychom v určitém věku absolvovali nějaký rituál dospělosti, jak to bývá u primitivních kmenů atd., tak nám nějaká tápání odpadnou. A jak jsme kulturou individualismu, letí momentální liberální výchova - když se ptáme, co na to rodiče. Mmch. výrazná stydlivost, potřeba se zahalovat jsou spíše jen kyvadlovým opakem „kurvoidnosti“.

 
Ke.  21.12.10 14:08

Odkdy si tu hrajeme na psychology? …

 
Beena  21.12.10 14:25

Ke.: Jestli si hrajete na psychologa, jste sám/sama.

Sida: A co je maturitní ples jiného než rituál? A průběh maturitní zkoušky? Tápání je výsledkem tlaku společnosti. Tápe-li někdo ve své identitě, je gender jednou z nejsnazších cest, jak jí zdůraznit. Jsem vůbec „dcera“, když se ke mě „rodiče“ nechovají jako „rodiče“? Jsem „studentkou“, když mě škola vlastně nebaví a nejde mi? Jsem vážně „kamarádka“, když jsem včera prozradila „kamarádčino“ tajemství? Můžu pochybovat o mnohých stránkách své osobnosti, ale stále „vím“, že jsem žena - tak to tedy jdu ukázat „se vším všudy“, ať mě „společnost bere takovou, jaká jsem - ženská“. Samozřejmě jsou lidé, kteří pochybují i o svém pohlaví, resp. o svém genderu, nebo o pohlavní kategorii, která jim byla přiřaena, nicméně tyto pojmy pak spadají do odborné terminologie a to je už pak fakt trolování. Každopádně, ať už nás okolnosti tlačí k potvrzení své identity, je snadné a pohodlné použít tu genderovou, nebude-li otoiž zpochybněna, nebudu zpochybněna já a o to mi jde, když mě zpochybňují doma/ve škole/ kdekoliv, prostě když neumím před společností obhajít ostatní role, které bych měla hrát.

A obecně k diskuzi: kulturní rámec je snad k tématu ne? Mohli bychom hovořit o módním pekle ve společnosti bez kultury? :D

 
Olinka  21.12.10 14:44

Scully: mluvíte mi z duše. Mně sice puberta postihla, ale naštěstí jsem nikdy neměla „kurví“ tendence - já i mé kamarádky jsme celkově trochu jinde. Ale je pravda, že když to srovnám třeba náš gympl vs. vedlejší učňák, tam už by se našly dívky podobné výše uvedenému. Myslím, že to souvisí se sociální i celkovou inteligencí a taky přístupem v rodině. Jak některé z vás podotýkají - v tomto mě vidět naši/babička, tak by mě roztrhli. Co se mě týče, já na svém prvním gympláckém plese (bylo mi buď 17 nebo 18) měla vínově červený top se zavazováním na krkem - výstřih relativně slušný (na mě:-), ale rozhodně ne pobuřující. K tomu dlouhou indickou zavinovačku - nejprinceznovatější kus šatníku (vyšité kapky z flitrů, lesklá). Na stužkáčí dlouhé černé sametové šaty se širšíma ramínkama a oranžovou růží-broží. Oboje z domácích zdrojů. A myslím, že jsem vypadala žensky i elegantně.

 
Sida  21.12.10 14:46

To jsem právě nemyslela. Mínila jsem primitivní společnost, kde všichni chodí stejně odění (resp. neodění), stejně tetovaní a v urč. věku absolvují nějaký obřad, všichni stejný, po staletí, tisíciletí stejný a od té doby jsou jiní. Do té doby byli dětmi, teď jsou dospělými. U nás ten jednoznačný předěl není. Je dlouhé období polodětství, polodospělosti.
Jinak, jak říká Alena, ano, může to být zcela asexuální, čistě hysterická touha být středem pozornosti; může to být exhibicionismus jako sex.úchylka, u žen ne až tak vzácná, ale tolerovaná, protože se obvykle neprojevuje odhalováním v parcích, ale těmi vyzývavými oděvy či předstíráním, že jsem si vůbec nevšimla, že mi spadlo ramínko až pod pupek a přestože exhibicionistky na muže často působí jako nadupané samice, kontaktní sex je obvykle málo zajímá.
Ale jistá duševní nevyrovnanost prostě k pubertě patří a může se stejně dobře projevovat vyzývavostí jako přehnanou stydlivostí.

 
scully  21.12.10 14:59

Ja osobne jsem si v dospivani prosla obojim, jak batikou a volnymi tricky, tak lesklymi minikratasky a „kurvimi topiky“. Moje rodina je z kategorie tech normalnich, prumernych, oba rodice celkem fajn, zadne neutesene socialni prostredi, spis naopak, spolecne dovolene, spolecne vecere u televize, nekolik kocek a papousek. Jenze prave tahle normalita me tenkrat hrozne lezla na nervy, chtela jsem byt nezavisla a o svoje misto bojovat, ne ho dostat po par argumentech. A hle, kdyz se splasene hormony uklidnily, stal se ze mne normalni clovek :-) Nikdy jsem nedosla do stadia, kdy bych se hlasila do internetovych soutezi krasy, ani do krajkovych prustrihu na satech na maturak. Tu ruzovo-leopardi devu povazuju dilem za prisernost, dilem je mi ji lito, kazdopadne se mi to nelibi, uz je to „pres“. Ovsem trochu kyce, nevkusu a tapani, to proste dospivani je, kdy jindy taky, kdyz ne v tomhle obdobi?!

 
zanett  21.12.10 15:05

Na jednu stranu to ale tem hocinam prejte, protoze se alespon vybouri a pozdeji bude (snad) klid. Ja kdyz byla v puberte, tak jsem natlakem prehnane dominantni matky byla nucena byt permanentne ‚pri zdi‘, pac mi branila v rozletu, takovy kraviny jako plakaty idolu na zdi u nas doma proste nepripadaly v uvahu, natoz nejake odvaznejsi odivani…no a ted mam pocit, ze jsem neco prosvihla. Tim nechci rict, ze mam sto chuti vrhat se na kurvi odeni, ale od svych asi 22 let pozoruju (je mi 27), ze jsem se mela vybourit v puberte, pac ted mam tendence to dohanet (znovu zduraznuji, ze nikoliv kurvim odivanim, to je pomerne lacine a jen pro pubose, kteri nemaji na nic jinyho). Ted mam vic prostredku a moznosti k radnemu vyradeni, coz muze byt docela problem (hlavne ty nasledky), pac ted velmi lehce zaridim napriklad ‚hulici‘ vikend v Amsterdamu nebo ucast na swingers party…to bych jako 16-leta puboska dala asi tezko…takze ja za sebe rikam, at se pubosi vyrazi, i kdyz vsechno v mezich jakesi normy (!), pac kdyz to pak budou chtit dohanet pozdeji, jakoze asi budou, tak to muze mit horsi nasledky…ale mluvim jen za sebe.

 
Zuzanka  21.12.10 16:35

Já bych to zase vzala z druhé strany - holky se prostě oblíkají vyzývavě, protože chlapi na to letí. Samozřejmě ne všichni, ale mám třeba následující zkušenost. U nás v práci letí „styl nevkus“, aspoň teda podle mě - špičaté boty, „topíky“ s velkým výstřihem a trapnými nápisy. Žádná elegance, nadhled, nic. Hlavně melírky. A já se oblékám trochu jinak, sukně (ne mini), svetříky, mám ráda retro kousky. Kolegyně mě chválí, jak mi to sluší a jakou mám odvahu. Ale copak je třeba odvaha k tomu, obléci se (podle mě) aspoň trochu elegantně? Naopak kolegové si ze mě občas dělají legraci, že jsem zaspala dobu a že jsem se měla narodit o třicet let dříve. Jeden mi dokonce v legraci doporučil, abych se zkusila někdy kouknout do New Yorkeru, abych zjistila, co je in :-) Takže tak. Bez výstřihu až k pupku prostě na první signální nezaútočíte. (Ještě že můj přítel má opačný názor a evidentně mu i zahalené tělo přijde sexy…)

 
Lenka  21.12.10 17:22

Zuzanka: Přesně tak, taky kolikrát zírám, co se chlapům líbí za hrůzy…

 
Sibyla  21.12.10 17:36

Já nevím, jestli se jim to opravdu líbí. Často je to u nesamostatných jedinců touha splynout se stádem („koukejte, jakou jsem sbalil kočku, žádnou šedou myš, o kterou žádnej nezavadí!“) Jako ti výšeuvedení fotbalisté: jejich kost musí reprezentovat, čili vypadat svůdně a draze, poněvač „on na to má“ - sexuálně i finančně. Moji známí od podobných pindulín prchají, nebo spíš: neexistují pro ně v kategorii partnerek - jenže my jsme jiná sorta lidí. Ona je ta tzv. erotická přitažlivost podmíněná mnoha faktory. Naštěstí se to pěkně vyladí: nechtěla bych chlapa, který chce pindulínu.

 
Aailyyn  21.12.10 17:51

Podle mě je to vlastně dobrý způsob, jak odfiltrovat chlapy, kteří stojí za to. :-) Já bych totiž takového, co si mě všimne, jen když odhalím kus masa, nechtěla ani omylem. :-)

 
L.  21.12.10 18:23

Zuzanka: Nezbývá než souhlasit…bohužel. Ten vkus mužské části populace, co se ženského oblečení týče, je přesně tam, kde píšete. Alespoň tedy většinou…

 
Dadina  21.12.10 18:34

Chlapi se na spoře(ikdyž nevkusně)oděné dívky rádi kouknou a upustí slinu,ale domů by to nechtěli…i to ovšem nutí k zamyšlení,proč?Mě napadá spousta odůvodnění,ale raději po tom už nepátrám,když mě má ten můj takovou,jaká jsem…

 
Sissinka  21.12.10 19:15

Len pre informáciu slečna na prvej foto tú súťaž aj vyhrala..nechápem ako ale je tomu tak :D skúste si prečítať diskusiu pod výsledkami ;)

 
Zanett  21.12.10 19:50

Zuzanko - kde to proboha pracujes?

 
Zuzanka  21.12.10 20:53

Zanett: Až se to zdráhám napsat, ale v advokátní kanceláři :-) V Praze :-)
Sibyla: Nemyslím si, že holky, co chodí „sexy“ oblíkané, jsou nutně pindulíny… Ty, co znám, jsou vesměs prima holky, které mi svůj styl oblékání (a že se o hadrách bavíme hodně…) vysvětlují slovy - nemám na nic jiného odvahu, tohle mi připadá normální, všeobecně přijatelné, chodí tak všechny. A nejlepší argument - nemám prachy. Ale v tom to přece není, já je taky nemám :D

 
Zanett  21.12.10 21:52

Tak to je sila, zrovna tam bych predpokladala striktni dress code.

 
Alena Čechová  21.12.10 22:05

Divily byste se, co je kolikrát možné ve firemním oblékání. Tričko nad pupík, síťované punčochy+minisukně, výstřihy takové, že jeden neví, kam stočit zrak. Bílé ultratěsné bokové kalhoty s anatomicky přesně vyrýsovaným rozkrokem.
To vše radostně tolerované vedením.

 
Olinka  21.12.10 23:29

Já znám zas od své mamky trochu jiný extrém - pracuje v bance a její prostorově výraznější kolegyně si s oblibou obléká bílé, samozřejmě částečně průsvitné kalhoty. Bokovky. Kalhotky tělové barvy pod nimi nemá. Přitom když si dá tmavé, mírně volnější kalhoty, vypadá o mnoho líp, i štíhlejší.
Ale podle mě nějaký dress code by měl být vždycky stanovený, protože klient požaduje serióní jednání a seriózní oblečení na něj odkazuje. Ale to by jim snad měl říct nějaký marketingový poradce, když na to nepřijdou sami…?

 
Libor  21.12.10 23:47

Souhlasím s paní „Beena“. Taky nechápu, kdo vymyslel, že mají ženy vrozený cit pro úklid. Když si vzpomenu na bydlení na vysoké na privátech, tak největší prsata byly vždy a zásadně dívky.

Jinak Scully, já se taky proměnil bez problému a tápání. Hned mi bylo vše jasné.

 
Libor  21.12.10 23:57

zanett: vy chodíte na swingers party?

 
Zuzanka  22.12.10 05:42

Ač to zní divně, jednou jsem dokonce se svou kolegyní musela vyvolat diskusi na téma „Je mi nepříjemné, když ti vzadu lezou z kalhot celá červená tanga, jak si asi připadá klient“. Ještě teď je mi trapně, když si na to vzpomenu, ale co jsem měla dělat, někdo jí to říct musel. Snad jsem to podala něžně.

 
Sibyla  22.12.10 07:35

Zuzanka: dobrá, věřím, ale je to neuvěřitelné. Pochopila bych, kdyby někdo bez peněz chodil jako šedá myš. Ale je to škoda, psala jsem tu někde o své známé venkovance, která měla pocit, že se v Praze musí oblékat jak převoněná štětka - a nemohla pochopit, proč o ni slušný kluk, jakého chtěla, nezavadí. A byla fakt hezká! U advokátní kanceláře bych to nečekala. Sestřenice dělá v bance, a v létě nesmí mít ani holá ramena (není u přepážky, sjednává smlouvy)

 
Zanett  22.12.10 09:33

V me minule praci jsme nesmeli v lete chodit v otevrenych botach! V me soucasne praci je holcina, ktera pracuje jako asistentka PR manazerky a ta mela obdobi, kdy chodila v sitovanem tricku s VELMI viditelnou podprsenkou - co na to rikali klienti ani nemusim zduraznovat (ona slecna je totiz mala, tlusta a nehezka, takze to pro ne ani zadny pekny podivani nebylo).

Libor - ne, se soucasnym partnerem na swingers party nechodime, ale pred par lety jsem s jednim typkem mela nekolik nabidek se takove party zucastnit (v ramci takoveho pomerne ‚uvolneneho‘ vikendu, ktery se vezl podle hesla 'Jeste jsme si nic moc neuzili, tak je to treba dohnat).

 
Monika P.  22.12.10 09:46

Hm, já taky pracuju v advokátní kanceláři a dress code tedy máme o dost jiný než u Zuzanky...... Nerozumím. Vedení Zuzančiny kanceláře bych možná doporučila se nad tím zamyslet, nedokážu si představit, že to může působit reprezentativně.

 
Bramborka  22.12.10 09:57

Nejsem si jistá, jestli má swingers party něco společného s pubertou. Spíš ne.

 
monca  22.12.10 11:03

ohladom dress code, casom som zistila ze moze byt aj prospesny. Pracujem v IT firme, v open space pracovisku, kde sa klima v lete dost tazko reguluje a nas dress code hovori ze nechodit s odhalenymi ramenami a v otvorenich topankach, taktiez prikratke sukne by sa nemali (ale natozto ze je 95 percent osadenstva muzskeho pohlavia, tak sa zenam nejake to mini zvykne prepacit). Ked som sa zo zaciatku snazila dress code ignorovat, tak som stale skoncila nachladnuta uprostred leta. Posledne sezony ale v praci chodim temer ako moslimka a je to fajn, teda aspon zo zdravotneho hladiska.
A tiez suhlasim s nazorom co tu padol, ze sice sexi samice chlapov zaujmu, ale len docasne. Alebo je to aj vecou vztahu, niekto rad na jednu noc, niekto trvalejsie…
A podla mna poniektore maturantky si z tej ankety spravili rozsirenie azet pokecu alebo fejsbuku…

 
Janiiiv  22.12.10 11:20

Ufff, teda ještě že jsem taková, jaká jsem. Moje maturitní šaty byly tyrkysové a s maximálně odvážným rozparkem do půli stehna zepředu (nemám jedinou fotku, na které by to bylo opravdu pořádně vidět).

Jak to psala někde výše Alena Čechová, já se v pubertě taky docela styděla a zahalovala. Až tak extrémní to u mě teda nebylo :-D ale třeba v bikinách mám problémy s egem ještě dnes. Svou první minisukni jsem si koupila cca před rokem (je mi 24), když jsem naznala, že mladá jsem jen jednou a že možná mám nožky jak laňka (taky tak křivý a chlupatý), ale pořád jsou to normální nohy, ne dva monumentální nosný sloupy.

Co se týče solárka, já do něj nikdy nevlezla a nevlezu. Jsem přírodní blondýna, špatně chytám barvu i v létě. Zastávám názor, že odjakživa bílá kůže značila aristokracii, opálený byl jen lid pracující na polích, a i když mi to kamarád pěkně zkritizoval, stojím si na svý vápenkový barvě (že jeho slečna má asi 80 kilo a prsa D, taky neznamená, že začnu žrát jako prase). Sestřenku z toho „vyléčilo“ jen to, že jí po solárku naskákaly pihy. Bohužel teda stylově se absolutně neshodujeme, kdysi ještě na gymplu jsem od ní dostala půjčený na ples jakýsi „komplítek“ sukně a halenky, obojí dlouhé, rádoby batikované a barvy plesnivé - kam se na to hrabe Květa Fialová. Podotýkám ještě, že sestřenka je mladší a tou dobou jí bylo možná 17. Jinak je to ta lejdy s kufříčkem na kolečkách a kabelečkou na předloktí.

 
Zet  22.12.10 12:39

Ono sa na tom lahko smeje, ale tento rok , ked som prisla do pozicovne po pekne saty na stuzkovu a pytala si hlavne nieco neleskle a nie z toho hrozneho satenu, tak vsetky pani predavacky pozerali na mna stylom „Slecna vy ste asi vadna vsak?“ a nasledne na to mi pani ponukla cervene saty s bledomodrym odleskom , pricom latka bola hruba dobreho 2 a pol centimetra. (nazvala som to futral pre dieta ) Ponuka siat bola naozaj „pestra“ a zohnat nieco pekne, jednoduche , neleskle, nesatenove je kumst. Hlavne u nas. Nakoniec som nastastie skoncila s jednoduchymi ciernymi satami. A co sa tyka fotiek, tak vam ich moze sprznit aj samotny pan fotograf. Co sa stalo mne. Neviem ci to bola reakcia na to, ze som okolo neho nelietala ako lastovicka ako zvysok mojej triedy, alebo za to, ze som medzi svojimi spoluziakmi behala s fotakom aj ja. No mam asi tak dokopy 2 fotky a tie su HROZNE. S priatelom tam mame odrezane ruky, fotky su tmave, zazrnene a odfotene aj v zlom momente..... Ciastocne vysvetlenie toho preco sa na nete objavuje take nehorazne hafo hroznych fotiek hroznych siat.

 
Craalla  22.12.10 16:00

Pro mě osobně jsou i horší věci než šlehačka, třeba ty šaty druhé zvrchu.
http://zena.sme.sk/…dievcat.html
Jinak to té slečně slušet mohlo, připadá mi krásná.

 
Alča  23.12.10 09:15

http://www.fler.cz/…akci-1158501 nevím kdo soudnej by za tohle dal šestnáct litrů…

 
Olinka  23.12.10 10:19

Alča: soudnej asi nikdo, ale nějaká kur… ehm, pipka se vždycky najde…
Těžko rozhodnout, jestli je větší loser ten, kdo to ušil, nebo ten, kdo to (možná) koupí.

 
Malenka  25.12.10 12:38

Alčo, ale je to na extraakci! :o))) A kolik ještě muselo stát to solárko a extra růžová rtěnka na modelce :o)))

 
DifferenFromTheRest  27.12.10 20:46

Zdravím. Trochu provokativně: Co třeba tohle, dámy? http://www.valentino.com/…ng--2011.jpg?…

 
DifferenFromTheRest  27.12.10 21:52

ad Malenka:

Já hlavně nevím, co je myšleno tou extra akcí:)) Ale být to v černé, tak je to dobré na domácí blbnutí:)

 
Olinka  27.12.10 22:50

DifferenFromThe­Rest: Slečna s fatální rachitidou, která jí tak deformuje plíce, že se blíží exitus, si oblékla pohřební šatky, aby funebrákům ušetřila práci?

 
Jarka  28.12.10 01:42

Different: Zrovna tyhle šaty od Valentina ee, jinak se mi kolekce na jaro 2011 líbí moc. Ale proč ta modelka na fotkách tak šíleně blbě čumí? Nebo že by nový sexy trend, co vystřídá na fotkách kachní zobáky???

 
Sibyla  28.12.10 07:03

Alčo. já vždycky koukám, kolik toho dotyčná prodala. Tahle jen šest kusů, ale stejně! Navíc: to si to jely do Boleslavi ozkusit, nebo koupily na blind? Na blind bych koupila nejvýš svetr. Ale slyšme, co o sobě umělka říká: Jsem bývalá profesionální tanečnice s celoživotní praxí šití kostýmů. Bylo nezbytné, aby kostýmy byly vždy extravagantní, krásné a diváka zaujaly na první pohled. Cit pro tvorbu svých „uměleckých děl“ jsem využila také na oblečení pro všední den, ze kterého čiší můj smysl pro detail zdůrazňující ženskou krásu.
Mně z toho čiší především, že patrně netancovala v klasickém baletu, ale kdesi v nižších poschodích. Aspoň podle vkusu.

 
Alča  28.12.10 08:30

Sibyla: Pravda prodaného moc není ale tenhle kostýmek reSarvace na zakáSku má grády a to prosím někdo takhle opravdu chtěl! http://www.fler.cz/…asku-1158466

 
Sibyla  28.12.10 08:56

Ach jo! Vůbec těm kostýmkům hrozí, že když se dáma nadechne, uletí jediný knoflík. A u většiny vůbec neuvádí materiál, jen poznámky jako: elastické, moc příjemné.

 
DifferenFromTheRest  28.12.10 12:03

ad Olinka: Modelka je mladá, proto štíhlá. Tak to má být. Znám dost normálních mladých holek s takovou figurou, co furt někde lítaj, sportujou, nesedí na prdeli u televize nebo netu a v jídle se nijak neomezujou, snad jen, že místo bůčku si dají radši zeleninu, ale to hlavně kvůli chuti. Průšvih je v tom, že podstatné části naší společnosti už přirozeně štíhlá figura připadá nenormální.

ad Jarka: Pravda, dají se tam vybrat podstatně lepší kousky. Podle mě spíš mezi kratšími šaty. Sem jsem chtěl postnout nějaký dlouhý. A ty kytičkový se mi zdály správně infantilní. Ale jsem rád, že se shodnem na tom, že se kolekce jako celek povedla. Teda až na ty ceny:)

 
DifferenFromTheRest  28.12.10 12:06

ad Jarka: Mi ten její výraz nepřijde zase tak nepřirozený. Akorát, že je to na všech fotkách stejně; asi nic jinýho neumí:)

 
Agrafína  28.12.10 13:12

Ty šaty oné modelce prostě sluší. Možná jsou infantilní, jasně, že se nemusí líbit všem, ale je to zas něco jiného :) A že je ta holčina hodně štíhlá…je špatně, když se z takové postavy dělá norma. Ale takhle prostě některý holky opravdu vypadaj a tyhle šaty jsou přesně pro ten drobounký křehký vílí typ. Pokud by je někdo chtěl rvát na dámu velikosti 44, asi by to už nebylo to pravé ořechové. Stejně tak, poud by někdo holku vážící padesát kilo ověsil hábitem pro plnoštíhlé. Normální postava = zdravá postava; špatné je, pokud holka, co má geneticky daný robustnější vzhled, nejí a snaží se dostat na polovinu své přirozené hmotnosti.

 
Alca  28.12.10 15:33

to Sibyla : Dle mého autorka tancovala latinu - když by se odstřihly ty cípy jakoby tvořící sukni a přišily se jinam (třeba aby nebyla tak odhalená ramena a záda) tak si to jako kostým pro latinářku dovedu představit…Stačí se kouknout na star dance, jak extravagantní kostýmy tam často dámy měly ;)

 
scully  29.12.10 14:29

Libor: U vas by me velmi prekvapilo kdybyste napsal, ze jste si tez prosel tapanim, hned jsem vedela, ze vy jste mel prece jasno HNED! :-D :-D :-D jen z takoveho primeho, razneho ditete muze vyrust stejne primy, inteligentni a tolerantni dospely, jakym vy bezesporu jste!

Jinak tanecni kostymy, coz podle me jsou ty zelene prostrihane saty (jina „specialni prilezitost“ pro ne me nenapada). bych takzvane nechala bejt, to je zkratka odev uplne o necem jinem, stejne jako sportovni dres, kostym na krasobrusleni, nebo oblek na maskarni…asi to taky podleha nejakym trendum, ale kdyz obcas zabrousim na satelitu na nejakou tu soutez, tak mi to uz leta prijde stejne - co nejmin latky a co nejvic flitru a kaminku.

 
Olinka  09.01.11 21:15

DifferenFromThe­Rest: nepletete si rachitidu s anorexií? Já ani koutkem úst nenaznačila, že by dotyčná byla příliš hubená. Jen mě s prominutím se*ou ty rádoby sexy pózy, při nichž jsou modelky zkroucené jak paragrafy, ramená povislá a hubu otevřenou jak kdyby jejich IQ sotva dosahovalo plusových hodnot.

 
city  13.01.11 22:38

Tohle si na maturiťák ušila jedna Rakušanka (a ani není osolárkovaná). Hezký.
 http://www.burdastyle.com/…-matura-ball

 
Dadina  26.01.11 08:55

http://ona.idnes.cz/…-/krasa.aspx?…

 
Jiřina  26.01.11 09:26

Dadina: Slečna nečte módní peklo!

 
Snehurka  26.01.11 10:25

Dadina: Tahle proměna se mi vůbec nelíbí. Jedině líčení je pěkné, ale účes ani šaty se mi fakt nelíbí.

 
Dadina  26.01.11 10:36

No mě to taky překvapilo…co z toho si má maturantka vzít pro inspiraci?Pěkné líčení to ano,ty vlasy nechápu,vypadá to vzadu nepěkně…no a šaty?…

 
Karoleenah  26.01.11 10:40

Na šatech proměněné maturantky se mi líbí hlavně barva a pak docela ta část od boků nahoru. Ten šlehačkoidní zmuchlanec to celý kazí… A ani nechápu, proč je jen v horní půlce sukně. Mně by se teda nelíbil ani kdyby byl až na zem, ale dávalo by mi to aspoň větší smysl, když už nic.

 
Janissinka  30.01.11 16:51

koláž mě teda dostala…hlavně ty uřízlé nohy…bude to asi co dostane za odměnu každý, kdo pošle hlas…
nevím proč na sebe ty holky navlíkají takové hnusy…já jsem měla šaty poměrně jednoduché z modrého saténu a vyčnívala jsem nad všema těma primadonama…

 
Néééé  08.04.11 13:37

úúúúúža líčení na ples :-DDDDD

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/…730095_n.jpg

 
Ivča  08.04.11 14:02

ty vole!!! málem sem spadla ze židle… není ta slečna na půl bažant?? :D

 
Tuhirangi  08.04.11 14:50

Asi chtěla ušetřit za šminky, tak použila uhlí.

 
Milli  08.04.11 15:10

Když si odmyslím tu šílenost kolem očí, tak je to docela pohledné děvče.

 
Karoleenah  08.04.11 15:46

Docela pohledný mýval.

 
Bojka  14.08.11 00:01

nečetla jsem to tu všechno, takže nevím, jestli to někdo už vzpomněl, ovšem slečna ze šesté fotky- vypadá to, jako by měla ten superseksi výstřih přidaný z jiný fotky.

 
Dominica  20.12.11 21:50

Stužkovú som mala pred dvoma rokmi a som z relatívne malého mesta. Ja osobne si síce myslím že aj u nás sa „kikslo“ zopár prešľapov ale nebolo to vcelku také zlé…síce som mala 18 nepripadala som si ako „tele“- ako píše jedna dáma v komentároch. nemala som umelé nechty, a šaty boli dlhé a s absolútnou absenciou výstrihu či iných sexíí aplikácií a dala som si ich ušiť miestnej krajčírke. Cena bola porovnateľná s tými čo som našla v obchodoch- jediný rozdiel bol v tom, že som si šaty sama nakreslila a s výberom látky mi pomohla ona. Spolužiačke sa to tak páčilo, že aj ona si dala ušiť u nej šaty. Tým som chcela povedať že 1.) to ako sa mladé ženy obliekajú nebude celkom určite vekom a 2.) nebude to ani malomestským prostredím. :)

 
PavlinkA732
1 příspěvek 16.04.12 19:49
........

Mě docela překvapuje co si na sebe jsou schopné některý holky vzít ;). Když jsem byla v Listopadu na maturáku mojí sestřenice holky z každé třídy se domluvili na jedné barvě a v té měli asi tři odstíny.Holky si nechaly ušít moc krásné šaty. Každá podle své postavy a tak aby jim vyhovovali…

Průhledný overal pro odvážné

Znáte herečku Keyshia Ka'oir? Že ne? Po tomto módním prohřešku si... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Vyměníš aneb Debilní kecy na Vinted

Autor: Monika

Vítejte v českém second-hand byznysu, kde se komunikace degraduje... Celý článek


Reklama

Smrt polyesterovému saténu

Autor: Ada

Satén je, odborně řečeno, tkanina v atlasové vazbě  s vysokým... Celý článek

"Skvosty" v obchodech: Slunce seno je zpátky

Autor: Andrea

Bez "nudného" basicu se neobejdu a obejít se nechci. Po vyzkoušení... Celý článek