What Kate wore

11.07.11 | autor Ada

Než dokončím nějaký delší článek, tak vás upozorním na stránky whatkatewore.com, které se zabývají tím, co nosí vévodkyně Kate (žena britského prince Williama). Autoři si s tím dávají fakt práci, takže se tu většinou dozvíte, co přesně (od jakého návrháře, z jakého obchodu) měla Kate na sobě nebo kde ráda nakupuje.

Ale o to nejde. Sotva jsem spatřila první foto včerejšího článku, měla jsem chuť zařvat: ukažte to někdo na Fleru! Háčkovaná trička, případně tílka, lze i dnes normálně nosit, pokud ovšem...

1) Háčkujete z jemné příze malým háčkem. Bude to bohužel přibývat pomalu. Těžko budete konkurovat strojově pleteným a háčkovaným oděvům. Ale o to přece jde, vyrobit si něco krásného, co nikdo jiný nemá, ne zaplavit internet tílky z tlusté růžové vlny. Nebo jo?

2) Použijete příčetné barvy. Tmavě modrá s krémovou/bílou je klasika. Neumím si Kateino tričko dost dobře představit v ostře petrolejové nebo kombinaci odstínů hovězí roštěné.

3) Dáte pod to podšívku nebo vhodný spodní oděv (Kate má, zdá se, košilku nebo kombiné v barvě sukně). Pupek či rudá podprsenka bezostyšně vyčumující háčkovanou síťkou je hnus.

Fotka je z http://justjared.buzznet.com/2011/07/10/prince-william-kate-tusk-trust-reception/

Skoro hned na další fotce je Kate v hedvábných šatech od návrhářky Jenny Packhamové. Konkrétně v těchto:

Zdroj: www.jennypackham.com

Celá aktuální hedvábná kolekce stojí za to, ukažme si ještě dva podobné příklady:

Zdroj: www.jennypackham.com

Zdroj: www.jennypackham.com

Proč je sem dávám? Protože návrhářka použila ručně malované látky de Gournay. RUČNĚ MALOVANÉ. Ono to jde bez rozpitých pruhů? Bez upatlaného pozadí? Bez solných efektů? Bez pongé za 90 korun/metr?

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/spolecenske-saty-1583472

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/saty-pavi-peri-1496780

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/saty-plazovo-spolecenske-674861

Nepochybuji, že by zlaté české ručičky dokázaly utřít nejednoho návrháře, jenže to by se taky musely zlaté české hlavičky vysunout ze zadnic a začít se učit něco nového. Jinak se tu budou do smrti patlat ty pruhy na pongé.

Neřešte prosím v komentářích Kateinu postavu. Fakt na to nemám náladu (a většina čtenářů asi taky ne).

Autor

Ada

Ada začala psát Módní peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou mnoha článků na Pekle.


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
lenka  11.07.11 20:47

i na fleru lze najít světlou výjimku, třeba http://www.fler.cz/…-quot-236140 (ovšem, máš recht, těch „originálních“ pruhů je tam fakt ranec:o(

 
Aboladen  11.07.11 20:54

Je to fakt, že některé patlalky z Fléru by tohle měly sledovat každý večer před spaním a ráno po vyčištění zubů, aby přišly k rozumu. Ale musím se přiznat, že ačkoliv mne uchvátily ty šatky s kolibříky, ty paví vzory se mi ani tady nelíbí.

 
Lama_z_Lana  11.07.11 20:57

Aaach…jak se Kate obléká se mi líbí tuze moc:) Ty světloučce fialové šaty…nádherné.

 
Henri  11.07.11 20:59

Nechcete se už na ten flér vykašlat? To fakt stojí za pozornost?

 
Aleee  11.07.11 21:09

Styl Kate se mi moc líbí. Zvlášť teď, kdy byla na té kanadsko/americké cestě, jsem se každé ráno kochala jejími modely a dělala jedno velké ách :-)

 
Henri  11.07.11 21:13

Aleee, já se zaradovala, že tady bude jedno velké ách nad stylem Kate a ono zase hrůzy z fleru.
To není rozzlobený výkřik, spíš takové tiché zašeptání :-(.

 
mrs. robinson  11.07.11 21:26

Zase Fler…jak jinak :-)))

 
Aleee  11.07.11 21:28

Henri: To já se původně taky zaradovala, ale třeba se časem dočkáme i článku o stylu Kate :-)

 
Zuzka Ou  11.07.11 21:30

Pouze oslavné ódy na kohokoliv patří do Oněnky/Blesku/kam­koliv.

A nebo třeba paní Blance do Módního nebe, ale vypadá to, že má zase tvůrčí blok.

 
mrs. robinson  11.07.11 21:31

Kate je nádherná! Decentně a vkusně oblečená, šaty jednoduché a opravdu překrásné. Je prostě dokonalá.

 
Naoko
118 příspěvků 11.07.11 21:37

Lenka: To nevím, co Vám na tom přijde tak světle výjimečného. Sice to není sůl, pruh ani paví peří, ale rozpité je to jak moje základkové výtvory vodovkami a ten vzor nemá dvakrát dobrou kompozici..semhle tamhle mák, mezi to pár motejlů ať to není tak prázdný…

 
Alena Čechová  11.07.11 21:56

Akorát jsem se dneska na tu háčkovanou věc, co má vévodkyně na sobě, koukala a líbila se mi. Říkala jsem si přesně to, co Ada - takhle to má vypadat.

 
Lara  11.07.11 22:00

Lenka: mě se teda sukně nelíbí. Rozhodně ne ta malba. To je docela děs.

 
Alena Čechová  11.07.11 22:04

Vero, já si pamatuju Dianu a ta byla odtažitá. Tahle paní je naopak velmi srdečná. Ona si taky může dovolit jen to, co jí protokol umožní, a v rámci toho možného si počíná dle mého soudu zdatně.

 
Ajla  11.07.11 22:10

ad Kate: taky bych uvítala podrobnější článek o jejím stylu, podle mě je úžasný. A díky za odkaz, hledala jsem nedávno víc fotek s jejími modely pohromadě a tohle je přesně ono

ad Fler: navrhovala bych článek s povedenými modely, co se na Fleru dají najít včetně doplňků - kabelek a hlavně šperků /těch zdařilých je podle mě na Fleru mraky/

 
Arya  11.07.11 22:23

hmm, při pohledu na Kate mě napadá jenom něco o nudě, šedi a zbytečné usedlosti. Ty vyblité barvy, do kterých se pořád halí, za moc nestojí, přitom je typ, který by si mohl dovolit něco mnohem výraznějšího. Beztak vypadá jako jetější pětatřicátnice a ty modely tomu moc nepomáhají…

 
MP Vera
249 příspěvků 11.07.11 22:35

Alena Čechová: jo, asi jo, ten protokol hraje roli a na to že je členkou královské rodiny působí ještě dost životně…to co jsem napsala je skutečně jen pocit, jakých má člověk x denně, možná i daný tím že jí závidím toho úžasnýho zrzavýho švagra :) a souhlasím s tím co tu někdo napsal - vypadá o pěkných pár let starší…ale jestli bude Kate inspirovat vrstevnice co do elegantní a vkusné módy, tak je to jen dobře.

 
Warholette  11.07.11 22:45

Arya, no Kate ma tych tridsat rokov, takze k tridsatpatke jej az tak vela netreba :)
a okrem toho, musi sa riadit kralovskym protokolom, plus obliect si veci dizajnerov urcitych krajin, aby bola spokojna aj diplomacia, takze az tak vela miesta na manevrovanie nema. ked jej raz sadla kremova a tmavomodra, preco by mala naschval chodit v zltej, cervenej alebo fialovej?

 
Jana  11.07.11 22:46

Také jsem shlédla stránky what Kate wore..a myslim, že její styl je velice pěkný, přesně se hodící k jejímu postavení…
Na jednu stranu by mě potěšilo, kdyby vytvořil někdo takové stránky o mně :) ale na druhou stranu šílená představa, že někdo opravdu detailně sleduje, co přesně mám na sobě..každá chybička by hned visela na internetu…

 
Lachenauerin  11.07.11 22:51

Že by Kate vypadala na svůj věk staře, mi tedy rozhodně nepřijde. Naopak bych řekla, že tajemstvím jejího osobního kouzla je, že si i ve třiceti zachovává takový ten dívčí půvab.
A konzervativ­nost/nekonzer­vativnost jejího stylu: Osobně si sice na klasiku spíš nepotrpím, ale ona je jedna z těch žen, která umí dokázat, že klasika nemusí být vždy nudná, nýbrž, světe div se, i vtipná a zábavná.

 
evvv  11.07.11 23:01

Dovolím si jeden off topic - http://rytirova.blog.idnes.cz/…otoblog.html
Taky vám to připomíná tvorbu z Donátu? :)

 
evvv  11.07.11 23:13

Teď jsem kukla na její stránky na fleru - a ty hračky, co tam má jsou moc hezké. To oblečení už tolik ne.

 
modra_kocka  11.07.11 23:42

Arya: nemyslím, že vévodkyně z Cambridge nosí jen usedlé barvy a nevárazné oděvy. Nijak ji nesleduji, ale dnes jsme narazila na její fotky z nějaké cesty (tuším, že to bylo na ona.idnes.cz) a „usedlou“ bych jo rozhodně nenazvala. To už bychom mohli nazvat usedlou i její tchýni, již zesnulou královnu matku nebo Jacqueline Kennedy :) Mezi klasikou a usedlosti je dost velký rozdíl.

Evvv: ehm, u prvních asi 5 fotek jsem si myslela, že to jsou ženy, které na tu přehlídky přišly, a ne modely, které se tam předváděly… Smutné

 
zelitschko  12.07.11 00:05

popravdě - kdyby se jako Kate oblékaly všechny ženy, tak bych byla největší hadrnice. Její styl se mi moc a moc líbí, i když já si to ve svém věku obléct, je ze mě taky pětatřicátnice a do toho mi ještě nějakých 15 let zbývá :)

 
kocor v botach  12.07.11 02:45

Kate mi prijde hodne stara na svuj vek a jeji satnik je vybiran stylistou nebo nakupcim, predtim byl jeji styl desny a popravde Rania ma lepsi saty v lepsim provedeni. Nerekla bych, ze jeji hackovana halenka je hackovana rucne, vypada to na strojove zpracovani, ale hodne zalezi, jak kdo se umi oblect a chovat. U Kate to vidim na hodne zatuchle doplnene takovou podivnou sukni, ale je pravda, ze spousta zenstin nevidi rozdil v tom,co je tajemstvi a sexy rafinovanost a co je slizke predvadeni svych fyzickych puvabu. Ja bych Kate neresila, protoze ta na mne pusobi asexualne,nevim,ale bez te odpudive sukne a ji se mi hackovana halenka libi, stejne tak hedvabi a design na latce, pokud mluvime o Fleru. Bohuzel spousta navrharu na Fleru nebo i tech znamych vzdy z takove krasne latky udela takovy paskvil z roku ein, zwei, drei, ze bych je zavrela na Pankrac za przneni krasnych latek a lenost podivat se, co ted leti. Obcas staci se venovat lehci linii a jednomu tematu kolekce a rozvijet male detaily, ale u nas to je rozevlata hruze mismasu. Treba Pepa Klir a nepovedena prehlidka ceskych modelu znazornujici kraje az po tafetove hruzy jinych navrharu u vecernich rob.

 
kocor v botach  12.07.11 02:54

Warholette napsal…
Arya, no Kate ma tych tridsat rokov, takze k tridsatpatke jej az tak vela netreba :)
a okrem toho, musi sa riadit kralovskym protokolom, plus obliect si veci dizajnerov urcitych krajin, aby bola spokojna aj diplomacia, takze az tak vela miesta na manevrovanie nema. ked jej raz sadla kremova a tmavomodra, preco by mala naschval chodit v zltej, cervenej alebo fialovej?

Britska kralovna nosi vyrazne barvy na jednoduchych kostumcich a je to duchodkyne, ale musis mit jednoduche klasicke kostymy a jednoduse strizene veci, pokud chces vyraznou barvu a neumis kombinovat. Drzet se jedne vyrazne barvy a pak treba ten hackovany top nebo bile triko. Jinak u nas vice vyraznych barev jako mismas mozna nenakombinuje nikdo z tech znamych celebritek a to vubec ne v nezem lezernim, ne elegantnim pojetim a v jedne neonove barve, plus jedna klasicka. Divala jsem se i na nase blogerky a ne. Rekla bych, ze nase celebritky o tom ani nemaji paru a pokud vidis Soukupovou oblecenou od stylisty Filipa Vanka, tak to ani on neumi a kdo to umi jako par Cesek ze zahranici, ty stylistu nepotrebuji. Soukupova mela jednu vyraznou barvu na designerskych satech, zadny vykon na Oscara. Proste nekdo, kdo da dohromady 2-3 neonove barvy a vypada to dobre a zajimave.

 
InTheMiddle  12.07.11 03:00

No vida, tak tu neřešíme postavu vévodkyně Kate, ale její, ehm… vrásky? Řekla bych, že čtenářstvu už taky stačilo.

Titulní háčkovaná halenka je moc pěkná, a kdyby ten háček ještě chvíli pokračoval, mohly být božské šatičky.

 
Jel  12.07.11 07:24

Úžasné šaty:
http://www.youtube.com/watch?…

 
Acko  12.07.11 07:43

A proto taky Kate nenakupuje na Fleru…

 
Sibyla  12.07.11 08:17

Ad Flerové hedvábné mazalky: když ono na tom prostě musí být vidět, že to dělaly RUČNĚ! Co dyby si někdo řek, že je to Z TOVÁRNY a nedocenil by RUČNÍ PRÁCI! Nehledě na to, že tyto tvořilky v drtivé většině používají zažehlovací barvy (většinou netuší, že lze fixovat parou a to i v domácích podmínkách) která nikdy nedosáhne neflekatého pozadí a jasných ostínů.

 
Lola  12.07.11 08:38

Ty šaty od Jenny Packham jsou absolutně boží.
Odcházím tesknit.

 
Ošklivé káčátko  12.07.11 08:57

Kocour v botách: Já bych tu „odpudivou“ sukni vévodkyně Kate moc chtěla!

 
mystery  12.07.11 09:01

Abych řekla pravdu, zrovna tahle háčkovaná halenka mě nijak neuchvátila, volánky u zapínání ji posunuly do věkové kategorie 60+, k tomu ta kombinace s plizovanou sukní. Ale jako ukázka toho, že ani pod háčkovaným živůtkem nemusí prosvítat podprada to beru.
Jinak se mi ale styl Kate líbí moc, a je to dobrá inspirace pro nás, co už máme čtyřicítku za sebou, ale přitom máme vcelku štíhlou postavu - taky si podobně jako britská princezna nemůžeme dovolit mini nebo špagetová ramínka, ale zároveň chceme něco, co z nás neudělá udedlou matronu.

 
mystery  12.07.11 09:03

podprada = podprsenka, a ani nemusí být z Prady
udedlou = usedlou

 
eveli17  12.07.11 09:06

Mňa by zaujímal materiál, z ktorého je tá krásna blúzka uháčkovaná, lebo okrem kordonetu a perlovky nepoznám priadzu, z ktorej by sa dalo háčkovať aniž by výsledná práca nebola tuhá.

 
M.P.  12.07.11 09:23

Tak jsem teď poctivě proklikala několik stránek s Kate a nevidím tam nikde nic usedlého, matrónovitého nebo co by přidávalo věk. Všechno je to luxusní, elegantní, pečlivě vybrané a dokonale padnoucí. Ostatně všechny fotky jsou z oficiálních akcí, takže je jasné, že tam Kate musí vypadat reprezentativně. Co byste si asi tak představovaly, že by si Kate měla obléct, aby podle vás vypadala „mladě“? Tílko na ramínka s vykukujícím prádlem a minisukní? Docela Kate závidím, že si může takové krásné oblečení dovolit nosit každý den, já mám podobnou příležitost tak max dvakrát do roka na plese :(

 
esie  12.07.11 09:24

Ježišmarjá, ten plesnivý páv, to né!!

Jinak nejlepší šaty, co Kate nosí, jsou vždy od Sarah Burton (Alexander Mc Queen)!

 
Hanee  12.07.11 09:31

Proč poslední dobou Ada pořád komentuje naše komentáře? Od toho tu jsou, abychom v nich řešili to, co je třeba řešit, ne? Pokud jí to vadí, ať je nečte; to by jistě řekla i ona nám na články, které zase vadí nám (a měla by pravdu). S těmi jejími poznámkami si tu připadám jak malé dítě pod dohledem maminky: tady máte hračky, ale ne že při hraní budete mluvit:D

 
Ara  12.07.11 09:40

Mě to tak inspiruje, až se mi rozbouřilo básnické střevo:
„Krásná jak Middleton Kate,
taky já chtěla bych bejt…“

 
Elilína  12.07.11 10:06

Ta první háčkovaná halenka je vážně překrásná… poslední dobou mám pocit, že háček by mohl být mým kamarádem, a že je třeba naučit se takové věci vyrábět (a ne, nebudu aušusy z výroby strkat na fler).

www.elilina.com

 
opY  12.07.11 10:19

Och ty hedvábné šaty, to je nádhera ♥ (ne ty z Fleru)

 
Zuzka Ou  12.07.11 10:35

Hanee - ty si neuklízíš na dvorku?

 
MarieS  12.07.11 10:39

Tak háčkovaná halenka se mi moc líbí, i ta barva- Kate sedne, hodí se to k jejímu typu. Ty hedvábné šaty: já mám pocit, že jsem něco takového už někdy někde viděla. něco mi to připomíná, zřejmě se minimálně ty vzory moc nemění (Fler, to je jiná kategorie, o tom nemluvím). Ale líbí se mi, to jo. Už na pohled vypadají příjemně.

 
Hanee  12.07.11 10:54

Zuzka: Uklízím, ale neříkám, kam si mají ptáci sedat:)

 
FoxInTheBox  12.07.11 11:14

Hanee, a je potřeba se pod článkem o oblečení pohádat o to, jestli je Kate anorektička, sdělit si navzájem kolik kdo váží teď a vážil dřív, postěžovat si, že na Sarah Burton nemáme a co se tu prodává nám nesedí, a nakonec to stočit na podprsenky a menstruační kalíšky? :)

Na fóru o autech taky chlapi pod článkem o novým LandRoveru neřeší, že testovací řidič má pleš, kdo z nich má taky pleš, co dělat s pleší…nepatří to tam:)

 
Táňa  12.07.11 11:32

Háčkovaná halenka je super, hned bych ji brala. Ovšem z hedvábných šatů se mi nelíbí ani jedny - a to jak z Fleru, tak od toho návrháře. Co to vůbec je za módu, dělat ty divný krabicoidní rukávy? Vždyť to snad nikomu nesluší…

Jo a plesnivýho páva jsem se zděsila taky. Plus těch růžových pruhovaných šatů - to je střih vezmu-ubrus-a-udělám-uprostřed-díru, nebo co?

 
Black Diamond
81 příspěvků 12.07.11 11:49

Arya: Kdybys věděla něco o barevné typologii, nemluvila bys o vyblitých barvách, do kterých se Kate halí. Většina tlumených barev, které nosí, se k ní právě hodí a nevypadá v nich nudně a usedle, ale luxusně, a to je sakra rozdíl. Samozřejmě občas nějaká výraznější barva neuškodí, ale tlumené jí opravdu sedí více.

 
Black Diamond
81 příspěvků 12.07.11 11:57

Tady má Kate šaty, které jsou můj sen: http://whatkatewore.com/…-jimmy-choo/
Jaká škoda, že jsem na ně příliš malá!

 
Anka F.  12.07.11 11:59

Mě se háčkovaná halenka a plisovaná sukně věvodkyně moc líbí. Ale sama bych to nenosila.
Je to velmi půvabné retro, ale jen do okamžiku, kdy to má oblečené mladá, štíhlá kočka. Jemná nadsázka, kterou v tom cítím, se okamžitě ztratí když si to vezme někdo 40+ (možná i 35+).

 
Black Diamond
81 příspěvků 12.07.11 12:00

Promiňte za třetí příspěvek po sobě, ale zde je ona sukně ve velikosti 12, a není enormně drahá: http://www.whistles.co.uk/…903000056676

 
kiwi  12.07.11 12:12

Anka F.: Moje řeč. Já mám styl Kate velmi ráda, tu sofistikovanou jednoduchost…ale specielně tenhle svetřík holt chce mládí a figuru.

A moc mě těší, že můj oblíbenej jednoduchej styl zrovna frčí, skoro u všech větších značek: http://www.hellomagazine.com/…1/index.html

 
bara  12.07.11 12:19

jsem stejne stará jako Kate… a popravdě by se mi tak líbilo vypadat ve svych 40 a výš. Chápu, že je svázaná etiketou, nemůže si vzit nic vystredniho a ani nejsem stylista, abych poradila neco mladistvějšího a přesto se hodícího k jejímu postavení. Každopádně „styl Kate“ není její styl… pouze má stylisty,kadeřníky a stylisty, kteří ji vse připraví a ona se to toho prostě oblékne … myslím, že kdyby měla volnou ruku, dopadlo by to trošku jinak. Pár šatů uchvatných, zbytek konzervativní pouzdrovky+ decentní diamantové šperky+boty na jehle. Sluší ji to, ale přidává roky.
Prosim neukamenovat mě za můj osobní názor ))

 
FoxInTheBox  12.07.11 12:39

Nooo…ono stačí chvilku hledat. Flitříky a rifle se nevyhnou nikomu:)

http://3.bp.blogspot.com/…inidress.jpg
http://www.proinvestasi.com/…on-jeans.jpg
http://static.guim.co.uk/…rinc-001.jpg

 
kiwi  12.07.11 12:52

Baro, tak zrovna Kate má stylistů asi nejmíň ze všech „princezen“ - stačí se podívat na starší fotky (za svobodna, ještě před zásnubami - je jich plnej internet :-)), že si svůj osobní styl drží odedávna.

Samozřejmě protokol je protokol, ale velkou změnou neprošla…

V souvislosti s protokolem mě napadá, že jí vůbec nezávidim, že musí na žhavým slunci chodit bez brejlí…

 
bara  12.07.11 12:52

řekla bych, že spíše tyto odkazy jsou „styl Kate“ )))

 
bara  12.07.11 12:55

každopádně at je to tak nebo tak, tak to nic nemění na tom, že teď vypadá dobře..(ale za svým prvním příspěvkem si pořád stojím)) a už končím s komentáři))

 
alex  12.07.11 12:55

Treba sa na to pozriet asi aj z toho pohladu, ze ona nereprezentuje seba, ale Velku Britaniu - ktora napriklad vo mne evokuje decentnost a umiernenost. Takze jednoduche (ale luxusne) saty, lodicky a diamantovy sperk su pre tuto prilezitost asi najlepsim riesenim. A Kate splna, co sa od nej vyzaduje - je krasna, reprezentativna, usmieva sa a stoji po boku svojho manzela…ale nestrhava na seba pozornost nevhodnym sposobom (co by sa dialo v pripade, ze by bola napriklad nevhodne oblecena).

A je vidiet, ze si je svojej ulohy vedoma a aj ked si kopa z nas povie, ze by sme na jej mieste nechceli byt (a stat sa babikami, ktore niekto oblecie a musia sa usmievat a mavat, aj ked spali hodinu a pol, lebo sa na nich pozera pol sveta), tak ona si to evidentne vybrala dobrovolne a vedela do coho ide :-)

 
dadina  12.07.11 13:06

Líbí se mi postřehy v článku ve srovnání s Flerem,ikdyž ,jak někdo psal,trochu přeflérováno…

Kate:neznám žádnou jinou celebritu,která by na každičké fotce-myslím tím i fota neoficiální,vy­padala tak dobře. Ať už je to její styl nebo styl předepsaný,tak jí to sekne a nezlobila bych se takto vypadat.....

 
Bára  12.07.11 13:09

Bara: Tak ty první šaty mě na párty moc nepohoršujou, džíny taky ne a to třetí je sice divný, ale vzhledem k tomu, že k tomu má ještě svítivý náramky a retro brýle, lidi za ní taky vypadaj jak zvýrazňovače a jedna z nich má dokonce růžovou paruku, tak bych spíš řekla, že je to nějaká tématická párty než její normální styl…

 
Bára  12.07.11 13:15

sakra mělo to být pro FoxInTheBox ale Baru asi taky

 
bara  12.07.11 13:17

Bára: mě to taky nepohoršuje )) vypadá v tom normálně jako holka jejího věku)) jen je v tom dle mého videt ten rozdíl, co si vybrala ona (hádám, že to jsou fotky před svatbou) a co pro ní vybírají stylisti.

 
Brm brm  12.07.11 13:20

Co jsou to proboha plážovo-společenské šaty ????

 
Táňa  12.07.11 13:24

FoxInTheBox: Náhodou, ty džíny umí zkombinovat dobře. Proč zase podkuřovat Adě s tím, že džíny se automaticky rovnají zlu? :)

 
Black Diamond
81 příspěvků 12.07.11 13:34

Anka F.: Já si toto dokážu představit i na mnohem starší, půvabné dámě s bílými vlasy v decentním drdolu a s jinými šperky. Možná delší sukni, to by záleželo na jejich nohách. Tím ale neříkám, že to Kate nesedne.

Táňa: Podle mě to není vůbec dobrá kombinace s džíny, ta se naopak vidí jen velmi zřídka. Džíny už nenosím od začátku střední, takže nějakých 7 let, což není podkuřování Adě, ani ovlivnění módním peklem. A jsem velmi ráda!

 
Frankie
213 příspěvků 12.07.11 13:40

.

Příspěvek upraven 12.11.12 v 17:44

 
FoxInTheBox  12.07.11 13:52

Ježkovy voči, Táňo, to nemělo nikomu podkuřovat :D Opakovaně se tady psalo, že Kate se oblíká moc usedle, pouzdrovky, diamanty a tak. Tak jsem chtěla ukázat, že i ona nosí rifle. Bez odsuzování.

 
Ada  12.07.11 13:57

Táňa: a všimla sis, že jsem nikdy nikde nenapsala, že džíny jsou automaticky zlo?

 
Sasa  12.07.11 14:04

podla mna vyzera uzasne a uprimne som hadam nevidela outfit, kde by bola vedla. a obliekala sa skvelo aj ked este nebola princezna. ten vkus v sebe ma. a to ze sa to niekomu zda usadle - jeho problem - je zjavne, ze ma rada cisty a elegantny styl a nema dovod obliekat sa akoze crazy, len aby mal niekto pocit, ze ma 22 rokov

 
Elis  12.07.11 14:52

Je mi 22 a tak jak vypadá v naprosté většině modelů Kate bych chtěla vypadat od teď (teď hned!) až do já nevím kolika… Proč by nemohla nosit samou klasiku, když v ní vypadá velmi dobře? Přestože její osoba je mi celkem ukradená, líbí se mi zvlášť její dlouhé slavnostní šaty. Pouzdrovky, plisované sukně,svetříky… upřímně, kolik podobných modelů jste viděly dneska na jakýkoliv český ulici (a neremcejte hned o stylistech a penězích, „podobným modelem“ rozumějte něco elegantního, půvabného a dobře sladěného)?
Přestože její osoba je mi celkem ukradená, líbí se mi zvlášť její dlouhé slavnostní šaty. BTW- ta třetí fotka od Fox in the Box je podle mě z nějakého crazy večírku, soudě dle paní s růžovou parukou v pozadí :)

 
Elis  12.07.11 14:55

Jo, tak teď koukám, že tam mám jednu větu dvakrát a to o třetí „párty“ fotce už tu taky padlo:) Tak se omlouvám!

 
Lara  12.07.11 15:03

Ad usedlost: Matrónu z Vás neudělá elegantní oblečení. Nechápu proč si většina žen myslí, že elegance patří k určitému věku. Copak je třeba dávat mladost na odiv v kurvím kroji s melírovaným drnem na hlavě a kérkou na dudách? Vzadu lyceum, ve předu muzeum? Ale samozřejmě chápu, že oďobaná puberťačka s tangáčema ven a vansech musí dobrat rozumu, aby k tomu dospěla, ale nechápu klimakterické diblíky, kterým to ještě nesecvaklo. Ach jo. Mami děkuju, že chodíš slušně a vkusně.

 
Lara  12.07.11 15:10

Ono elegantní, designově čisté oblečení, ušité ze slušného opravdu přírodního materiálu, dokonale vypracované je bohužel dražší. Nebo dá dost shánění. Stejně tak doplňky. Proto spousta lidí chodí tak, jak chodí. Narvat se do džín na každou příležitost a k tomu obout tenisky a nějakou mikinu atd. je totiž nejlepší kompromis mezi cenou a pohodlím. A proto dost žen pak řekne že Kate je usedlá. Mohla by být možný stylovější, ale lepší se, nicméně rozhodně není usedlá.

 
Sasa  12.07.11 16:08

mozno by bolo fajn vziat v potaz, ze hlada kompromis medzi etiketou a sebou.a myslim, ze sa snazi obliekat tak, aby sa aj ona citila dobre. ma na to pravo.

 
Martinka  12.07.11 16:14

Elis: Přesně tak! Mě je 21 a moc nechápu komentáře, že Kate vypadá staře nebo že se obléká usedle.. Vůbec by mi nevadilo vypadat podobně a to, jak se obléká mi přijde elegantní, vhodné vzhledem k situaci a krásné.

 
Ošklivé káčátko  12.07.11 16:35

Lara: Mluvíte mi z duše! Já taky pořád netuším, proč se elegance spojuje pouze s pokročilejším věkem.
Vypadala snad A. Hepburn nebo J.Kennedy usedle a staře? Vypadaly snad starší např. ženy v 50. a 60. letech min. století jen proto, že chodily elegantně oblečené?

 
Martinka  12.07.11 16:40

Přesně tak, elegance by se rozhodně neměla spojovat jen s vyšším věkem. Možná, kdyby se k elegantnímu oblečení přistupovalo jinak, pomohlo by to snížit počty džín-triček-mikin (případně kurví módy) na našich ulicích… :-)

 
Foxik  12.07.11 16:53

Táňa napsal…

FoxInTheBox: Náhodou, ty džíny umí zkombinovat dobře. Proč zase podkuřovat Adě s tím, že džíny se automaticky rovnají zlu? :)

Líbí, nelíbí: Thumb up 16 Thumb down 3

Jak tak koukam na ten pocet plusu a na vas nazor, tak soudim, ze nemate paru o co tu, na techto strankach, celou dobu bezi

 
Lara  12.07.11 16:54

Ošklivé káčátko: Možná je problém v tom, co si lidé představí pod pojmem elegance. Pokud v tom vidí pastelový kostýmek se sukní, je to chyba. Myslím, že Kate je skvělým příkladem, že si lze zachovat dívčí roztomilost a přitom dostát povinnostem dvora. Také na rozporuplných reakcích může podepisovat to, že část lidí by od ní chtělo trochu rebelie jako tomu bylo u Diany. Ale uvědomme si, že druhou Dianu nikdo na dvoře asi nechtěl. Nejspíš ani sám W. Ne proto, že by nebyla okouzlující, charismatická a obdivuhodná, ale že ona sama v tom postavení a mantinelech nebyla šťastná. Kate si je toho jistě lépe vědoma a je poučená. V dobrém slova smyslu to bude protřelejší dívka než Diana, když se vdávala. Kate je příjemné zjevení splňující požadavek na krásnou, mile vypadající princeznu pro lidi a přitom reprezentativní a diplomaticky vystupující ženu v rámci monarchie. Nechtějme druhou Di. Už kvůli ní samotné.

 
Lara  12.07.11 16:57

Ada napsal…

Táňa: a všimla sis, že jsem nikdy nikde nenapsala, že džíny jsou automaticky zlo?

Ada opravdu nepíše, že džíny nikde a nikam.

 
Ošklivé káčátko  12.07.11 16:59

Připomnělo mi to moji příbuznou: 22 let, studentka VŠ. Její každodenní uniforma (až na pár čestných výjimek) jsou džíny, nízké boty, tričko či nějaký topík. Vše co nejlevnější, jelikož doma je jí vštěpováno, že utrácet peníze za oblečení je „rozežranost“. Jednou jsem ji viděla, jak jde na zkoušku do školy. Měla klasické černé kalhoty a jednoduchý béžový svetřík. Na první pohled mě uhodilo do očí, jak vypadá jinak, lépe! Prostě jako „mladá dáma“ a ne jako když kráčí na pivo do čtvrté cenové.A vůbec teda nevypadala jako zachovalá třicítka…:)

 
Lara  12.07.11 17:38

Ošklivé káčátko: Nemám ráda, když někdo bere oblečení jako rozežranost. Sama jsem donedávna studovala s tím, že mé finance byly nevalné a teď na doktorandském také nic extra, ale při špetce snahy a promýšlení to jde. Samozřejmě s větším rozpočtem by bylo snazší se hezky oblékat, ale i tak se to dá.
Beru to jako věc sebeúcty a úcty k druhým se hezky obléct. Činím tak i když se mám sejít s kamarádkou, i když jdu do školy. Nemyslím, že je to marnivost. Příroda ke mě byla díky rodičům a jejich genům štědrá, takže šereda bych nebyla ani v teplácích. V tom nespatřuji smysl oblečení. Spatřuji ho v příležitosti a možnosti ukázat svůj vkus, smysl pro estetiku, v příležitosti… Když si pozveme domů návštěvu, také hezky prostřeme, uvaříme dobré jídlo.
Jak říkáte, není potřeba „znásilnění se“ v komplikovaných modelech. Je fajn zkusit pro začátek vyměnit džíny za jednoduché kalhoty neutrální barvy z kvalitní látky a jednobarevný světřík, košily apod.

 
Lara  12.07.11 17:38

/košili samozřejmě.

 
Ošklivé káčátko  12.07.11 17:49

Lara: Nás příbuzní při větší rodinné oslavě přivítali v teplácích a tričku. Nečekám, že se bude někdo kvůli mě strojit do obleku a kravaty nebo velké večerní. Ale když už si pozvou hosty, chystají hostinu, to si nemůžou vzít něco slušnějšího? Já tohle fakt nechápu. Přitom dům a zahradu mají moc hezkou, asi jim to oblečení připadá jako nějaká zbytečnost?

 
Lara  12.07.11 18:01

Ošklivé káčátko: Nejspíš to berou jako pohodlí. Nedávno jsem si koupila jednoduché černé lněné kalhoty. Asi to tedy bude nějaká směs, protože se nemačkají. Jsou volnější a právě když někdo přijde na návštěvu, splňují v kombinaci s hezkým tričkem nebo halenkou a nějakou bijou nebo šperky docela dobře dekorum.
Rozhodně doma nechodím v kostýmku. Někdy teda v šatech, ale úpletových. Šaty jsou vlastně dosti pohodlný oděv, když nejsou z mačkavého materiálu a jsou úpletové. Na doma to nesmí být šitá látka v kombinaci s úzkým střihem. Co já vím, Ado, navrhuji článek V čem chodit doma, abych nestrašila návštěvy a cítila se dobře.

Jo to jeden náš soused chodí otevírat v trenkách a ještě se hrabe na koulích. Docela by mě zajímalo co tím on sám sleduje :D Vždycky se musím kouknout, co tam má. Ale zatím statečně těmto svodům odolávám.

 
Frankie
213 příspěvků 12.07.11 18:56

.

Příspěvek upraven 12.11.12 v 17:42

 
Aimee.dee  12.07.11 19:07

Kdyz jsem videla tu prvni fotku, tak aniz bych cetla clanek napadla me stejna myslenka. Kdyz se chce tak to jde :D

 
Lenka  12.07.11 20:17

Líbí se mi ta háčkovaná halenka ale mám takový zvláštní dojem, že se mi líbí na Kate, protože je automaticky jasné, že se jedná o luxusní zboží. Nejsem si jista, jak by na mě působila na „obyčejné“ holce z Čech (nebo Moravy). Také bych měla jednu připomínku k těm hedvábným šatům ..... je mi jasné, že Ada chtěla zdůraznit kvalitu látky a způsob malování. Ale chybí mi kritický komentář ke střihu? Opět - je mi jasné, že se jedná o luxusní šaty, tak se asi nehodí kritizovat, ale nemohu najít záševky na prsa a od pasu nahoru šaty vypadají, jako by je šila studentka prvního ročníku střední rodinné školy - vypadá to jako dva sešité obdélníky s vynechanou dírou na rukávy a hlavu. Nebo jsem jen nepochopila nějaký styl?

 
Sibyla  12.07.11 20:23

Lara: Souhlasím, že Kate se orientuje ve své situaci pohotověji než Diana. Ta měla dost problémy i se změnou šatníku, vím, že chodívala sportovně, jako „holka od koní“ a musela to nahradit chanellovskou elegancí. Zdá se, že Kate je inteligentnější a zběhlejší - taky má výhodu, že svého manžela dobře zná a že se brali z lásky.

 
Katka  12.07.11 20:43

Někdo by měl ten Fler promazávat, protože když pak člověk hledá něco hezkýho, tak nic nenajde, protože musí proklikávat milionem stránek, kde jsou hnusný věci a pak ho to přestane bavit…

 
Katka  12.07.11 20:50

Lenka:Mně se ty šaty naopak líbí moc. Jsou jenoduchý (a v jednoduchosti je krása, ne?:)) a určitě budou i pohodlný. A přijde mi, že ani nebudou podléhat nějak extra trendům. Budou se hodit na běžný nošení a klidně i na nějaký večírek.

 
D  12.07.11 20:56

Nechápu jednu věc. Proč by se nemohla řešit její postava? Kate se mi líbí, její styl taky a myslím, že i ta štíhlost jí sluší. Proč si pod články neříct, že se nám líbí/nelíbí nejen nějaké oblečení, ale i to, že návrhář si vybral těžce nemocnou anorektičku k jeho propagaci? Vždyť to je součást módy, co víc, návrháři tímto leckdy udávají trendy nejen v oblékání, ale i v nahlížení na postavu (a neříkejte, že kdo se řídí podle modelek je hlupák, leckterá holka ve čtrnácti prostě blbne, mnohé jsme blbnuly taky). Postava je prostě móda taky.

 
Lenka  12.07.11 20:56

Nevím … kromě té kresby určitě jednoduché jsou, ale představuji si, jak velké musí být ty průramky když je to takto střižené, tipuji, že modelce musí být při pohybu nebo nedej bože zvednutí ruky vidět až kdovíkam. Mě se, bohužel, tyto šaty líbí jen od pasu dolů a ty kresby, ty jsou nádherné.

 
Lara  12.07.11 21:31

Překvapujete mě. Mě se ty šaty líbí. Vynikne látka a malba. Myslím ty od J.P. samozřejmě.

 
Lara  12.07.11 21:33

Na druhou stranu je to fajt jen na vysoké postavy, aby to vyniklo. Ten model vyloženě staví na látce, na to aby se rozvlnila.

 
Víťa  12.07.11 22:06

V Británii háčkovaný věci asi docela frčí :) http://www.youtube.com/watch?…

 
zaromilec  13.07.11 08:25

no jo no, Anglie.............
Kate se oblíká moc hezky, taky bych uvítala samostatný článek o ní, příp. o celé královské rodině, je tam zastouení více věkových kategorií s rozdílem pohlaví, tak bychom mohli zkouknout, jak oblékat sebe, manžela, babičku, dědu.........­......trouchu elegantněji

 
aza  13.07.11 08:51

Dík za ten link, teď se můžu pravidelně kochat, protože Kate to fakt sluší :)

 
Bertulka  13.07.11 09:29

Kate je krásná , elegantní a téměř vždy se mně líbí, co má na sobě. Jinak jsem se teď vrátila z Londýna a musím říct, že na ulici šeď podobně jako u nás, zajímavě oblečenou Angličanku jsem snad neviděla, takže opět džíny, trika, snad té vulgární nahoty a všudelezoucího prádla bylo méně. Ale sukně? šaty? bartvy? Kde nic tu nic…

 
HanaB  13.07.11 10:39

Bertulko, tak to jsi asi viděla nějaký východoevropský zájezd, protože v Londýně se chodí mnohem lépe oblíkáno než tady.

 
Ovec  13.07.11 12:54

Nemám ráda Kate

 
Natálka  13.07.11 16:38

Miluju Kate! Doufám, že ji protokol a média neuštvou a bude stále tak milá a spokojená, jak vypadá teď.

 
Liška  13.07.11 16:48

Katina háčkovaná blůzka se mi líbí moc.

Zajímalo by mě koho a kdy vlastně napadlo vzít 5 mm háček a tlustou přízi a vyrobit jakože krajkovou halenku. A jak je možné, že se to ujalo a neskončilo to v propadlišti dějin jako slepá vývojová větev háčkování. Nedávno jsem projížděla knížku s háčkovanými krajkovými vzory ze začátku 20. století a na začátku, kde byly různé instrukce a popisy techniky, se počítalo s háčkem o průměru maximálně 2 mm a nejmenší počet ok na 1 cm byl čtyři. S tím, že by někdo použil silnější přízi a širší háček se zjevně nepočítalo. Tehdy bylo každému jasné, že by to vypadalo humpolácky a blbě.

A kdy koho poprvé napadlo vzít si háčkovanou krajkovou blůzku nebo šaty na holé tělo s tím, že to tak má být a že je to „pro odvážné“, to by mě též zajímalo.

 
Sasa  13.07.11 17:40

ovec: fakt? ste sa pohadali? ste boli predtym kamosky ked ju nemas rada?:-D

 
Ovec  13.07.11 18:42

Sasa: No jasně! Ale od tý doby, co se vdala a je všude, kam se podíváš, na ní strašně žárlím a už ji nemám ráda:D A Pippinu mám ještě radši:/

 
Colour  13.07.11 18:56

Kate to pokaždé strašně sluší a tohle není vyjímkou. A přijde mi mnohem hezčí a stylovější než její sestra Pippa, nechápu, proč se toho okolo ní tolik nadělá

 
Colour  13.07.11 18:59

Bertulka: Já tam byla v červnu a jak v Londýně, tak třeba i v Brightonu jsem nad outfity jásala každou chvíli. Hlavně pochopitelně na Oxford street :)

 
Pája  13.07.11 20:29

Colour: protože Pippa není vázána protokolem a občas ukáže svůj superzadek :D

 
mishabv  14.07.11 12:00

Muzete mi prosim nekdo s lepsi anglictinou vysvetlit aktualni clanek na whatworekate? Mam z toho pocit, ze pisou, ze Kate nosi puncochace a tim jim vraci slavu, ale to mi nedava smysl, protoze jednak jsem si myslela, ze nemit hole nohy muselo byt v protokolu stale a druhak na fotkach mi naopak jeji nohy pripadaji hole??? diky

 
Olma  14.07.11 12:48

Mishabv: vypadá to, že český odborník na etiketu Špaček, který punčochy vyžaduje prakticky vždycky, je minimálně 20 let pozadu ;-)

Píše se tam, velmi volně přeloženo, že na Západě jsou punčocháče většinou mladých žen vnímány v podobném duchu jako naše generace vnímá třeba korzet: jako něco nemoderního, co naše patriarchátem dušené (prapra)babičky musely nosit, ale moderní žena toho nemá zapotřebí.

Zatímco před rokem 1990 bylo naprosto samozřejmé, že k business looku punčochy nebo punčocháče patří, od 90. let se prý ani ženy na Wall Streetu neobtěžují v létě punčochy nosit. A v módních magazínech je údajně od konce 80. let nikdo neviděl. Kate je ale nosí, buď kvůli přísnému protokolu anebo protože jí dělají hezčí nohy, a jako módní ikona je schopná je vrátit na výsluní.

Vida, já se vdávala bez punčoch a ani jsem netušila, jak jsem byla prudce moderní. Prostě mi bylo moc horko ;-)

 
mishabv  14.07.11 14:50

Olma, moc dekuji :)
Tak tento zapadni tredn jsem vubec nezaznamenala a stale verim Spackovi :)

 
Olma  14.07.11 16:27

Mishabv: jak jsem si tak četla články, na které WKW odkazuje, jde patrně o reálný trend: ovšem asi hlavně v USA, ve velkých městech jako je New York a mezi lidmi, kterým se myslím říká yuppies.

Zatímco autoři těch článků se podivují, jak může být Kate tak zoufale nemoderní, v diskusích se ozývají obyvatelky Kanady nebo Minnesoty a říkají, že oni teda punčocháče nosí, protože vzhledem k počasí musí. Plus zralejší dámy, které si správně všimly, že punčochy dělají mnohem hezčí nohy.

Ale vzpomeňte si na paní Obamovou - ta tu nedávno vzbudila šrumec, když při oficiální návštěvě punčochy neměla. Asi ten trend opravdu vládne.

 
Katuliena  15.07.11 10:27

este som nevidela Kate v niecom co jej nepristane. Vyzera vzdy uzasne. Ale s jej postavou by vyzerala super aj vo vreci. Super je vidiet, ze ta hackovana bluzka vyzera skvele, pretoze ja som uz mala pocit, ze neexistuje pekna hackovana vec. Tak ma oplyvnilo to, co vidavam na Fleru.

 
Jana  17.07.11 09:37

Ada, eve, ad hackovani. Jen pripominecka:stro­jove hackovani neni, hackovani je vzdy jen rucni. Co se tyce prize,chce to nakupovat v cizine nebo na eshopech

 
Táňa  18.07.11 20:35

Odpovím na všechny ty, co se na mě sesypali během doby, co jsem byla na dovolené.

FoxInTheBox: Váš příspěvek mi vyzněl ve smyslu „i když se Kate obléká hezky, občas si vezme něco hnusného, tady jsou důkazy“. Pokud jsem to špatně pochopila, omlouvám se.

Ada, Lara: V blogu to nikde napsané není, ale je tu pár vlezdoprdelek, které si to takhle samy spojily a myslí si, že se Adě zavděčí, pokud budou džíny automaticky odsuzovat.

Foxik: Řekla bych, že páru nemáte spíš vy, ale samozřejmě se můžu mýlit :))

 
Mlock  20.10.11 14:12

Proc mi hned napadlo katewhore?

Na londýnském Fashion Weeku odchodili přehlídku těhotní muži

Na letošním London Fashion Weeku zabodovali muži s nasazenými... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Františka Čížková: Ignorace etikety je v ČR tristní

Autor: Janča

O dodržování dress codu, jejích prvních krůčcích na poli módy i o... Celý článek


Reklama

Za prameny lidové tvořivosti…

Autor: Ada

Dnes jsem v jednom poctivém antikvariátě, kde se povalovaly haldy... Celý článek

Fashion Week New York: co mě zaujalo

Autor: Ada

Newyorský módní týden skončil, cirkus se přesouvá do Londýna. Co ze... Celý článek