Jak jsem se učila nosit krátké sukně

26.04.18 | autor Monika

Jsem jasný kalhotový typ a teprve poslední rok se učím chodit v sukni. Tento článek píšu pro všechny stydlivky, které se denně cpou do džín, ačkoliv mají hezké nohy.

autor: Rosea Poseyautor: Rosea Posey

Zpátky do minulosti a na Instáč

Při prohlížení vlastního dětského fotoalba jsem pochopila, že „ryzí ženskost“ ze mě pramenila už od raných devadesátek. Zatímco mé tehdejší spolužačky jsou na fotce zvěčněné v růžových volánkových šatečkách, já sedím mezi nimi v lacláčích a marně chytám nudli u nosu.

Vztah k sukním se zřejmě dědí jako nějaká genetická choroba. Svoji mámu jsem viděla v šatech jen o zvláštních příležitostech a když náááhodou odhalila své pěkné štíhlé nohy, chlapi se jen otáčeli. K tomu se doma tradovalo, že kalhoty jsou nejpraktičtější oděv, silonky jsou nepohodlné a v sukni mi nastydne spodek. Buďte v takové rodině za princeznu!

Nošení sukní v pubertě pak bylo téměř rizikovou činností. Přečkala jsem pár štiplavých poznámek od spolužáků, kteří sukni jakékoliv délky brali jako výzvu k lechtivé konverzaci. Definitivně jsem tento kus oděvu zahrabala poté, co mi kolemjdoucí dělník zašveholil do ucha příšerně nechutný návrh. #metoo v mých 18 letech.

Bohužel v době Instagramu dostávávají sukňové blbokomenty další prostor. Vítejte v jangovém světě, kde šmíráctví dosahuje nové úrovně a okolí napjatě čeká, až se sehnete a uvidí vaše kalhotky.

Příspěvek Everywherelegs (@everywherelegs), <time style=" font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;" datetime=„2017-11-21T01:24:39+0­0:00“>Lis 20, 2017 v 5:24 PST</time>

52 odstínů sukně

Přemýšlela jsem, kolik holek se v sukni cítí zranitelně místo toho, aby si připadaly víc žensky… a přišlo mi nefér, že kdejaká sádelnatá postavička se nacpe do mini, zatímco normální holky schovávají své nohy do kaťat a bojí se šatů, aby nebyly za coury.

Očividně však nejsem sama, kdo sukní nevyzývá kolemjdoucí k souloži – a tak se pozvolna přeučuje z kalhot do sukně, protože je to prostě pěkný a ženský!

Například na Instagramu se rozjela sympatická česká výzva #52sukní, jejímž cílem je nechat kalhoty ve skříni aspoň na jeden den v týdnu. Za mě super způsob, jak si zvyknout na volné nohy, přijmout sukňový šatník za běžný a zlepšit kombinování svého oblečení. Vsadím se, že během těch 52 dní nasbíraly dámy víc komplimentů než trapasů.

Příspěvek sdílený Terezka_cz (@Terezka_cz), <time style=" font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;" datetime=„2017-11-21T01:24:39+0­0:00“>Lis 20, 2017 v 5:24 PST</time>

Lekce ženskosti

Jak jsem ale zjistila, učení může probíhat i na mnohem hlubší úrovni. Velmi niterní zkušenost nabízí program 28 dní sukni, 28 dní v kšandách, který slibuje hravost bytí a objevení pravého já. Ženy při něm procházejí transformací pomocí čtyř živlů, fází měsíce a podpory anděla strážného. Přiznám se, že mě to nepřesvědčilo ani ke koupi průvodní knížky Ježíšku, přines mámě punčocháče. Po prozkoumání webu jsem ale dospěla k závěru, že z toho sukňování dělám zbytečnou vědu a že vzít si párkrát silonky mě nezabije.

Pomůžou k tomu nepřekvapivě dvě věci – mít zdravé sebevědomí a najít správnou délku a tvar sukně pro svou postavu. Obzory mi v tom rozšířil článek Ady Střihy sukní a jak je nosit, díky kterému jsem se přestala nutit do klasických minisukní jen proto, že na to mám nohy. Vybavila jsem se áčkovými, které končí pár centimetrů nad koleny, a naučila jsem se je vrstvit na obtáhlé mikrošaty „na party“ (beztak hnijící ve skříni). Horní díl šatů tak zafunguje podobně jako body na zapínání, zatímco spodek kryje pánev a mě netrápí pocit holého zadku.

Punčocháče, záchrana stydlínů

Máte pocit, že všichni zírají na vaše nohy? Vykašlete se na průhledné silonky, ve kterých nohy působí příliš naze. Zrak okolí i vlastní pocit studu ošálíte tmavými punčochami, navíc se vyhnete trapasu, kdy vám při sebemenším nahnutí vyleze sed punčocháčů. Doporučuji k přečtení skvělý článek od Channah, jak kombinovat sukně a punčocháče.

Paradoxně nejvíc mi pomohlo nosit sukně přes zimu. V tlustých punčocháčích si připadám zahalenější a méně nápadná, navíc zahřejí více než kalhoty (a dokonce legíny, v kterých byste se mohly směle přidat ke cvičení v mateřince).

Příspěvek sdílený nevkusvcesku (@nevkusvcesku), <time style=" font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;" datetime=„2017-11-21T01:24:39+0­0:00“>Lis 20, 2017 v 5:24 PST</time>

Podpatky k ledu, pokud kotníky dovolí

Paranoidní pocit, že svýma nohama provokuju k nejapným poznámkám, jsem uzemnila obuví. Osvědčily se mi plátěné tenisky, nazouváky, kotníkové boty nebo moje oblíbené cvičky – fungují za předpokladu, že máte štíhlá lýtka, úzké kotníky a mladistvý vzhled. Sukně ke kolenům a midi sukně vyžadují aspoň nízký tenký podpatek, aby žena nepůsobila jako valící se hrouda.

Příspěvek sdílený Soofiart (@soofiart), <time style=" font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;" datetime=„2017-11-21T01:24:39+0­0:00“>Lis 20, 2017 v 5:24 PST</time>

Balerínky + minisukně

Ve délce sukně nebo jejího sladění s botami nehraje roli skutečný věk, jako spíš váš reálný vzhled. Například moje kamarádka (napůl Češka a napůl Vietnamka) bude vypadat „petite” ještě dlouho po třicítce – minisukýnka, silonky s puntíky a balerínky zkrátka ladí s její asijskou tváří, zatímco řada žen by v podobném outfitu vypadala jak z karnevalu.

Balerínky jsou sice oblíbené, univerzální a vydržíte v nich celý den (běhají v nich i elegantní Francouzky). Za předpokladu, že nemáte nohy jako sloupy, vypadají dobře. Nicméně mi v kombinaci s krátkou sukní evokují spíše školačku než opravdovou Ženu.

Příspěvek sdílený everywherelegs (@everywherelegs), <time style=" font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;" datetime=„2017-11-21T01:24:39+0­0:00“>Lis 20, 2017 v 5:24 PST</time>

Za dámu nejen outfitem

Při překonávání sukňové fóbie jsem si začala všímat, že se pozvolna mění moje reakce. V áčkové sukni mi najednou nešly vulgarismy přes pusu, ačkoliv jsem obvykle největší dlaždič v redakci. Všude jsem chodila v předstihu, abych se po ulici nehnala a sukně se mi nevyhrnula až k prsům. Také jsem zaznamenala větší tendenci si říkat o pomoc. Kde se ve mně bere to přesvědčení, že v kalhotách všechno zvládnu sama?

Připomíná mi to dilema vejce versus slepice. Jen těžko teď zjistím, jestli změnu započalo nošení sukní, nebo ono posílené sebevědomí. Pozoruju však výrazný posun i přesto, že první pokusy o městskou elegantní módu vždycky zhatil nějaký trapas. Třeba jako vítr v metru na Vltavské, který odhalil mou ženskost více, než jsem zamýšlela. Sjížděla jsem po eskalátorech a snažila se pochytat cípy ztopořené sukně. Tak vypadá Marilyn roku 2018!

Celé nástupiště mě při příjezdu odměnilo úsměvy, sklopeným zrakem a občasnou kontrolou, jestli se ta sukně zase nezvedá. A mně došlo, že jsem se pobavila taky (zejména svou poťouchlou představu, jestli se přítomným pánům náhodou taky něco nezvedlo).

Zdá se, že se sukní vážně přichází i hravost bytí…

Tak hlavně bacha na silonky. ;)

Příspěvek sdílený nevkusvcesku (@nevkusvcesku), <time style=" font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;" datetime=„2017-11-21T01:24:39+0­0:00“>Lis 20, 2017 v 5:24 PST</time>

Monika

Monika

Má ráda minimum věcí - když si koupí jeden kousek, vyhodí ze skříně aspoň dva. Nakupování v secondhandech ji baví víc než v HáeMku.


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
Paris1789
1922 příspěvků 26.04.18 15:14

Že se někdo stydí chodit v sukni absolutně nechápu. Jako jo, mini není pro každého a kupodivu ani sukně až k zemi, ale délka akorát po kolena sluší úplně každé postavě.
Silonky jsou přežitek, klidně noste ponožky i podkolenky, je to pohodlné a hravé.

 
asterah
117 příspěvků 26.04.18 21:44

Já se nestydím, já prostě sukně a šaty na sobě nemám ráda.

 
Paris1789
1922 příspěvků 27.04.18 09:05

Reagovala jsem na článek

 
Gorilka
887 příspěvků 26.04.18 16:59

„cípy ztopořené sukně“; toť hodno vytesání do kamene ;-)

 
Fuflík
231 příspěvků 26.04.18 18:09

Nikdy mě nenapadlo neustále uvažovat nad tím, jestli svým oděvem někoho nemotivuju k tomu či onomu, ani se nezabývám představami, co se komu zvedá. (Ze článku to zní tak, že autorka snad ani nedělá nic jiného.) Nebo jak není fér, že v sukních chodí špekounky a krásky se trápí v kalhotech. Nějak jsem si nevšimla toho, že by to tak bylo… podle mě „sádelnaté postavičky“, co nosí sukně, by často měly raději ty kalhoty a ony sukně nosí třeba proto, že kalhoty třeba nemůžou na sebe sehnat…možná.
„Ztopořená sukně“ nejspíš jen podtrhuje, co se autorce neustále mele v hlavě.:D

 
asterah
117 příspěvků 26.04.18 21:48

Třeba se v těch kalhotách netrápí - mně jsou kalhoty příjemnější než sukně. Kdysi jsem (hlavně v létě) nosila mini, ale i tehdy jsem dávala přednost kraťasům.

 
Oveeec
1670 příspěvků 27.04.18 17:23

Mně by nevadilo, kdyby se autorce hlavou nehonilo nic jiného, než co se komu zvedá, spíš mi vadí takovýto že na to má nohy a že celý nástupiště po očku koukalo a já nevím co, a zároveň je tam něco o sádelnatých postavičkách a k tomu ilustrační záběry pekla. Možná to nebylo myšleno zle, ale…
Jinak mě to ale kupodivu bavilo, a „vítr v metru na Vltavské, který odhalil mou ženskost více, než jsem zamýšlela“ a ztopořená sukně se fakt povedly :D

 
asterah
117 příspěvků 27.04.18 18:34

@Oveec To je fakt - některé výroky jsou velmi vydařené :)
Nechápu, proč by si balerínky k minisukni nemohla vzít „opravdová žena“ - pokud má nohy na tu minisukni - proč by to mělo být omezené věkem? Taky mě překvapilo, že bych si měla myslet, že „v kalhotách všechno zvládnu sama“ - to je divné, já si to myslím i v sukni a občas mi ani nic jiného nezbývá :D
Ale článek mě pobavil.

 
benyka
5903 příspěvků 26.04.18 19:01

@Fuflík Ale ono na tom fakt něco je. Kriminalisté oficiálně říkají, že červená sukně je poukázka na znásilnění. (I když my, ženské, to asi nikdy nepochopíme.)

 
Atlacoya
2357 příspěvků 28.04.18 11:38

K tomuto tématu byla v Brusleu výstava Co jste měla na sobě?, na které byly vystaveny outfity žen, které byly znásilněny. Na fotkách ani jednu červenou sukni nevidím.

Edit: Podobnou výstavu zorganizovali i studenti univerzity v Kansasu.

Příspěvek upraven 28.04.18 v 11:43

 
I.love.cowboys
4 příspěvky 30.04.18 14:25

Nesmysl, nic takového neříkali.

 
Paris1789
1922 příspěvků 30.04.18 14:55

Tyhlety příspěvky mne tak rozrušily, že jsem s tím musela něco dělat a utrácela proti své dobré vůli. Máte mne na svědomí!

 
julie74
1459 příspěvků 26.04.18 21:25

@benyka kdyby s těmi sukněmi fakt byla taková honička, tak co potom ty podprsenky, „topy“ co končí dřív než začaly, legínky tenké a úzké tak, že anatomie v rozkroku by se na nich dala vyučovat. Kdyby násilníci měli znásilňovat na základě oblečení tak nedělají nic jiného, chudáčci. Sukně mi přijde jako to nejcudnější, pokud tedy nekončí hned pod kalhotkami. Ostatně dovolím si Vás zrovna citovat - když chci ukazovat nohy, vezmu si kalhoty. Moniko, proč asi byl v minulosti s kalhotami takový poprask? Nějak jsem to moc nepochopila…

 
benyka
5903 příspěvků 26.04.18 21:34

@julie74 Jo, na to jsem si taky vzpomněla. :-) Ale „červená sukně“, tím se myslí asi nejspíš červená minisukně, a k tomu na ženách…řekněme pod čtyřicet, které se poflakují někde po nocích mezi bary. (Nepředpokládám, že významné procento znásilnění by se týkalo obézních šedesátek v červených kaskádových sukních až na zem na Václaváku v pravé poledne).

 
julie74
1459 příspěvků 26.04.18 22:00

@benyka jo, to mi připomíná známou, už jsem to tady možná citovala, co ve svých šedesáti měla na hlavě podivný rozteklý květák, šedesát kilo nadváhy minimálně a nechodila sama do lesa na borůvky, protože se bála násilníků. Vždycky mě její představa o zoufalství sexuálních násilníků u nás rozesmívala.

 
Gorilka
887 příspěvků 27.04.18 08:01

@julie74 Krapet OT, ale takovýmu Mrázkovi to bylo jedno. 6 nebo 60. Bába nebo sníh. A spouštěč nebylo oblečení.

Nicméně (vyzývavé) oblečení zvyšuje pravděpodobnost, že se to stane, u většiny pachatelů těchto trestných činů.

 
Paris1789
1922 příspěvků 27.04.18 09:33

Dneska jsem nad tím přemýšlela, když jsem z tramvaje viděla mladé dámy superkyprých tvarů narvané do slimek, jak by jim sukně slušela mnohem mnohem víc.

 
zuzulique
298 příspěvků 27.04.18 10:23
:-)

Presne si ovorím to isté, keď vidím slečny…ja osobne nie som štíhlych tvarov a milujem sukne a šaty, cítim sa v nich oveľa pohodlnejšie a nerozumiem tomu ako niekto môže uprednostňovať nohavice (keď sa vám na intímnych miestach všetko parí, hlavne v lete…)šaty a sukne toho zakryjú oveľa viac ako nohavice/džíny, ktoré všetko zvýraznia, nikto ma nepresvedčí, že taká hruška vyzerá v „gaťoch“ dobre. A áno, závidím svojim štíhlym dámam v okolí ich postavu a krútim hlavou nad tým, že práve také sa obliekajú ako „šuchty“ a v ničom inom ako v rifliach a tričku ich neuvidím. Škoda.

 
asterah
117 příspěvků 27.04.18 18:43

V létě se dají nosit i jiné kalhoty, než džíny :)
Já mám kalhoty raději a na klasické džíny nedám dopustit - nosím modré i černé a je mi v nich fajn. V létě nosím plátěné kalhoty, dlouhé i 3/4 - v nich mi pocení nehrozí. Sukni nosím jen, když mě k tomu donutí okolnosti - na mini už posledních pár let po chemě nemám nohy a sukně po kolena mě nebaví - mám letní šaty midi, ale ty nosím jen na dovolené večer na procházku…

 
Blaninek
29 příspěvků 27.04.18 10:39

Moc jsem se pobavila, díky Mončo :-) osobně mám problém se sukněmi a šaty hlavně z důvodu, že měřím 150 a všechno si musím nechat zkrátit nebo kupuju fakt mini, což mám pak tak hezky nad kolena :-D a i když zabrousím do dětského oddělení, tak se sice dá vybrat, ale když já bych ráda výstřih… no nemáme to lehké, ale je pravda, že se k sukním začínám pomalým tempem propracovávat tak ;-)

 
Lála_druhá
385 příspěvků 03.05.18 10:24

Mám 150 cm a k tomu víc tuku v břišních partiích a na stehnech, než bych si přála. Přesto nevidím až takový problém v tom, sehnat sukni/šaty/kalhoty v přiměřené délce. Zkracuju taky, ale vyjímečně. Prostě jsem se naučila se svou tělesnou výšku (šířkou) kalkulovat.

 
lydia62
1 příspěvek 27.04.18 17:24

Neviem si predstavit zivot bez sukne. Od svojich hadam siestich rokov az dodnes a to mám 56 rokov som nikdy na sebe okrem lyzovacky a teplakov na telesnej v skole nemala na sebe nohavice. Ani v skrini nemám ziadne nohavice alebo rifle.
Zasadne a vyhradne nosim len sukne saty alebo kostymi, bez ohladu na to ci je zima alebo leto nenosim ani ziadne silonky alebo ine pancuchy s výnimkou spolocenských prílezitostí kde silonky su sucastou dress code.
Ako majitelka stavebnej firmy polovicu zivota trávim medzi chlapmi na stavenisku sexualne poznamky na moju adresu som nepostrehla a obdivne pohlady mi len lichotia moje sebavedomie tym netrpi.
Prehnane mini nenosim moja dlzka je 10 cm nad kolena alebo 10 cm pod kolenami.
Nechapem zeny ktoré maju problem s nosením sukne ci mlade ci starsie. Zeny napchate v elastických mikrorifliach alebo v elastakoch mi pripadaju nevkusne

 
asterah
117 příspěvků 27.04.18 20:54

Možná byste to pochopila, kdybyste kalhoty nosila odmalička - já neměla tenkrát jinou volbu a zvykla jsem si na to tak, že se v sukni necítím ve své kůži. Naštěstí jsem štíhlá, takže džíny (klasické) jsou pro všední den základ (pokud tedy nejsem v práci - to mám monterky a v létě pracovní legíny). Sukni i šaty mám (od každého 2ks) když to nutně musí být.
Nemyslím si, že žena může být hezká jen v sukni.

 
benyka
5903 příspěvků 27.04.18 18:04

Já se přiznám, že té fóbii z šatů a sukní (a nejen krátkých) taky moc nerozumím. V jednom katalogu jsem narazila na konečně slušně dlouhé šaty, ale modelka má pod nimi legíny, a v hodnoceních některé spokojené zákaznice píšou, že šaty jsou vhodné k legínám. Nechápu, proč.

 
asterah
117 příspěvků 27.04.18 20:55

UF! Tak toto je strašná kombinace.

 
radmila.k
99 příspěvků 29.04.18 12:31

Zrovna tyhle šaty mám, rovnou ve všech prodávaných variantách (černá, černobílé pruhy). Jsou nesmírně pohodlné. Ale bez legín. Na ty jsou šaty moc dlouhé.

 
Paris1789
1922 příspěvků 28.04.18 11:38

Pod vlivem článku jsem si včera dělala statistiku nošení sukní v pražských ulicích, došla jsem k neradostnému koeficientu sukňovitosti asi 1/20 -jedna sukně na dvacet kalhot. Z těch sukní bylo naprosté minimum přiměřených, převládaly dámy, které si zřejmě přály nechat okolím nahlédnout až do rozkroku, což konkrétně mne nijak neuráží, ale dobře to nevypadá. Kupodivu se k extravagantním modelům uchylují ženy, které celým svým postojem dávají najevo, že je ji všechno jedno.
Příznačné je, že jsem ve své dychtivosti považovala pár pánů v kraťasech za dámy v sukni, za což je odpovědná má oční vada; teprve zblízka se můj omyl vysvětlil.
Je to pozoruhodné, i ženy z očividně vyšších karierních postů volí raději kalhotový kostým, jinak zástupy slimek všude, bez ohledu na tvar postavy i nohou. Nerozumím tomu, drtivé většině žen by sukně sedla víc, než ty kalhoty.

 
Atlacoya
2357 příspěvků 28.04.18 11:46

Zrovna včera byla oproti předešlým dnům zima. Naopak jak začaly první teplé dny tak mě překvapilo, kolik šatů a sukní jsem v ulicích viděla.

 
benyka
5903 příspěvků 28.04.18 12:32

@Atlacoya Možné vysvětlení: Červené sukně se nosí málo, protože mají špatnou pověst, zatímco násilníci mají sice apetit, ale nemají výběr. :-) (Jednu krásnou asymetrickou červenou sukni s podšívkou jsem si nedávno koupila za dvě stovky - byl to vzor, který se předtím v obchodě vůbec nevyskytoval, takže zjevně naprosto neprodejný model ze „západního“ výprodeje.) Na druhé straně na výstavě z Kansasu je každý druhý model nějak červený, i když jsou to „jenom“ vršky.

 
Karin
3665 příspěvků 28.04.18 14:08

@Paris1789 ad dvacet kalhot - česky jsou to dvacatery kalhoty, je to pomnožné číslo, nenosíte kalhotu.

 
Paris1789
1922 příspěvků 28.04.18 14:12

Ok, díky

 
Chorelain
34 příspěvků 28.04.18 17:40

Tedy, musím říct, že sukně nosím po většinu času už snad od třinácti a naopak jsem si vypěstovala averzi vůči kalhotům, pokud to nejsou nějaké hodně širokánské pokud možno do pasu. Což teda většinou nejsou, dneska se nosí úzké kalhoty, které podle mě všechny ty zápory nohou zvýrazní úplně stejně jako mini, navíc jak to jsou bokovky, tak dost často ani postavě nelichotí, člověk má pak pocit, že všude přetejká a tak vůbec. Takže vlastně to mám úplně naopak - v sukni se to krásně vykračuje, zatímco když už si teda vezmu kalhoty, tak na ně silně vrstvím, abych neměla pocit, že mi kus oblečení chybí, a stejně pak jsem někde uťáplá v koutku a kontroluju, jestli moje dlouhé předlouhé tričko je opravdu dostatečně dlouhé, aby zakrylo to, co je podle mě v kalhotech až moc vidět :D Nevím. Prostě asi kalhotové módě neholduju, ale připadá mi výrazně vyzývavější, než ta sukňová…

 
asterah
117 příspěvků 29.04.18 07:27

Já to mám naopak - v dětství a dospívání jsem prostě kalhoty nosit musela a tak jsem si na to zvykla, že mi sukně připadala nepraktická. Navíc nesnáším podpatky a k většině sukní ty podpatky prostě patří, jinak to není ono.
Dlouho jsem nosila mini, ale ne extrémně krátké - nebavilo mě hlídat, jak se můžu ohnout :D
Bokovky ani úzké kalhoty nenosím - mně se to nelíbí, naštěstí mám zásobu klasických džín a kalhot s vysokým pasem, takže na nějaké trendy v tomto směru s chutí kašlu. Sukně si už asi neoblíbím - na to jsem moc starý „pes“.

Příspěvek upraven 29.04.18 v 07:32

 
Alterations
641 příspěvků 30.04.18 08:17

Všechny závěry kdy jak a co nosit je třeba dvakrát ročně, často úplně, přehodnotit. Přitom vzít do úvahy naše nepozorovatelné stárnutí, změny váhy a další věci, jako třeba vlasy.

 
asterah
117 příspěvků 30.04.18 13:14

Popravdě takové věci řeším tak jednou za cca 5 let - většinou tehdy, když mi začne odcházet nějaký můj oblíbený kousek (nebo kousky).
U vlasů řeším pouze dobarvování šedin - jinak vypadám jako skunk, tedy nic moc.

 
Světýlko.t
80 příspěvků 01.05.18 14:08

Eskalátory na Vltavské a Palmovce jsou má noční můra. Snažím se to nějak elegantně a s grácií vše zachytit, ale s elegancí to asi nic moc společného nemá. Navíc jsem typ ženy, která často střídá sukně a kalhoty takže prostě občas zapomenu, že mám něco přidržovat. Nezbývá mi pak nic, než se zeširoka a nevinně usmát.

 
paviocko
64 příspěvků 03.05.18 09:45

Tak to já jsem tedy přesný opak, asi bych se měla naučit nosit kalhoty :-D Nosím v podstatě jen džíny a to jen v nejnutnějších případech. Když mám náhodou kalhoty, tak se v práci celkem diví :-D Sukně nosím z zimě, v létě, mám sukni i na kolo a na běžky, do hor k batohu a samozřejmě i spoustu krásných do města, spoustu šatů, barevných punčocháčů, botiček na podpatku, prostě si to pořádně užívám!

Příspěvek upraven 03.05.18 v 09:46

 
Temperance
465 příspěvků 05.05.18 01:05

@lydia62 Jsem stejný ročník jako Vy, ale prosím, jak to myslíte, že chodíte v sukni v zimě v létě a nenosíte punčochy ani silonky? Já můžu nosit sukně jen v létě, protože nesnáším punčocháče. Takže to mám sezónní - v zimě kalhoty, jakmile se dá jít naboso, sukně - většinou dlouhé, lehké, vzdušné.

 
Evženie
188 příspěvků 12.05.18 21:49

Strašně mi tu chybí ta scénka z filmu Bimboland, kde fešná asistentka vysvětluje Gerardu Depardieu jako svému nadřízenému, že jeho názor na délku sukní u žen je scestný. :-)

Královská svatba: Zářící Meghan a nervózní Harry

Mottem „V jednoduchosti je krása se při výběru šatů řídila asi... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Pánské košile v létě – jak se vyhnout trapasu?

Autor: Redakce

Letní teploty ve formálním oblečení jsou nepříjemné a z košile se... Celý článek


Reklama

Témata článku

Pravé hedvábí. Krásně se leskne.

Autor: Ada

Co to je? Zdroj: fler.cz (Františka Bartůňková) Zdroj: fler.cz... Celý článek

Tipy pro malé ženy: Véčkové výstřihy a kalhoty do pasu

Autor: Zuzana

Jak jsem už prozradila v předchozích článcích, jsem prcek. A ještě... Celý článek