Poslední komentáře u článků

A teď mi ještě najděte kabelku

acepsaepul23, včera v 08:28

https://www.codecademy.com/acepsaepul http://armorgames.com/user/acepsaepul Zobrazit komentář »

FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

Evženie, včera v 07:34

Modely Mirky Talavaškové mě mile překvapily, na ostatní nemám názor, nic mě neoslovilo. Je hezké vědět, že i u nás někdo umí udělat působivou módní show. Jako běžná reportáž je to dobré. Co mi v článku chybí, je další dimenze. Srovnání, kdo z tvůrců následuje svou linii, kdo úplně změnil koncept, co bylo skutečně převratné (ne, ten zlatý komplet to nebyl, možná oslnil, ale z fotky není vidět ani novátorství, ani styl). Proč tu není fotka toho tvídu, který má být novým trendem? Velká škoda. span classsmallPříspěvek upraven 17.02.18 v 07:39/span Zobrazit komentář »

FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

Alterations, 16.02.18 12:26

Ten zlatý kostýmek je opravdu zajímavý, ale co je pěkného na jeho minisukni narvané přes stehna a na vyzývavém postoji manekýny? Zobrazit komentář »

FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

asterah, 15.02.18 20:55

Tak to jsou opravdu pěkné věci díky za info. Jen bych sundala ty kruhy :) Ale ta přehlídka, o které je článek, je něco jiného. Zobrazit komentář »

FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

pavla.ku, 15.02.18 20:37

@asterah Mirka Talavašková tvoří elegantní modely, nádhera https://www.mirkatalavaskova.cz/singlepost/2018/01/25/mirkatalavaskovaczcollections Zobrazit komentář »

FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

asterah, 15.02.18 18:20

Poslední dobou mám dojem, že se návrháři tak trochu pomátli, ale aspoň se člověk pobaví. Některé postavičky na ulici k tomuto módnímu stylu nemají daleko jen jim chybí to slavné jméno... Zobrazit komentář »

FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

asterah, 15.02.18 18:15

Sbírat boty no proč ne. A máte také nějaké historické kousky? To by mohlo být zajímavé. Kolik já mám bot, vám raději psát nebudu protože byste mi to nevěřila :) Zobrazit komentář »

FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

DomkaA, 15.02.18 12:04

Dobrý den, někdo sbírá kabelky, já sbírám boty :). Chápu, že to je trošku šílené, kolik jich máte vy? :) Dominika Zobrazit komentář »

FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

Aglaranna, 15.02.18 11:37

Pre radosť napríklad? Ale on ten dôvod asi nie je dôležitý, akurát ma zaujalo, že osoba, ktorá má tri vety na to, aby sa predstavila, v dvoch vetách spomenie boty. Zobrazit komentář »

FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

pavla.ku, 14.02.18 16:15

Dominiko, k čemu je dobré vlastnit přes 70 párů bot, prosím? Zobrazit komentář »

Co se skrývá za oponou street stylu?

yamama, 14.02.18 12:33

@KlaudieS Zijeme ve 21 stoleti. Je nastesti preci spousta zen, ktere si na svoje obleceni a zaliby vydelavaji samy to, ze se mozna jejich blogovani pak uspesne rozjede a dostavaji freebies anebo se blogu zacnou venovat na plno, to je jen vysledek jejich tvrde prace. Podivej se na blogy (pripadne Vlogy na YouTube) a Instastranky napr. Tamara Kalinic (vystudovala farmacii, na vse si vydelala sama zacala setrit pri praci v lekarne, je single... zvolena Influencer of the Year na Elle Style Awards 2017); Yasmin_Dxb na vse si vydelava sama, pracuje jako konzultant (i. e. stale na cestach, 12+ hodin velmi stresujici prace denne); Megan_Bowen (Americanka, rozhodne ne z priviledged family, odjela do Jizni Koreje jako ucitelka anglictiny, zacla tocit blogy, naucila se Korejsky, zacala ucinkovat v Korejske TV... je single, vsechno si tvrde vydrela sama, zalozila svou modni znacku); Chase Amie (pracuje v reklamnim prumyslu, selfmade, na sve prvni kousky si nasetrila, bude se vdavat za sveho dlouholeteho pritele ucite vydelava vic, nez on);... Omlouvam se, ale vzdy mne velmi urazi, pokud nekdo predpoklada (a obzvlaste jina zena z Evropy), ze zeny si neumeji na sve zaliby vydelat samy. Verte tomu, ze na svete je spousta pravnicek, konzultantek, novinarek, lekarek, pilotek, bankerek, podnikatelek, cvicitelek fitness... co proste vydelavaji penize. Takze odpoved je ano, opravdu je na svete tolik holek, co si na svoje Prada, Balenciaga, D&G nebo Chanel modely vydelavaji samy. A doufam, ze je nas kazdym dnem vice a vice. Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

asterah, 13.02.18 15:15

Tak přesně ten případ je jedna moje kamarádka ta jezdí pravidelně do Polska, kde nakupuje tím stylem, že skoupí všechno, co se jí líbí, bez ohledu na to, co už má doma. Pravda je, že ona to aspoň vyzkouší. Někdy jí tento přístup závidím, protože já jdu nakupovat s přesnou představou, co chci a zuřím, že to nikde nemají. Když poprvé uviděla obsah mé skříně, tak nade mnou povážlivě kroutila hlavou a vůbec nechápala, jak mi těch (z jejího pohledu) pár kousků může stačit. Jenže těch pár kousků se dá mezi sebou velmi dobře zkombinovat. Obdivuju ji, jak se v těch svých skříních (5) vyzná já bych k tomu potřebovala mapu :D Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

may.frayn, 13.02.18 11:20

@asterah Tak s tím děděním jsme na tom stejně, všechny kamarádky kromě jedné jsou o hlavu nebo i dvě menší než já a o dost hubenější, takže já víc věcí rozdám než dostanu. Moc hader to je samozřejmě relativní. Vzpomínám si na jednu kamarádku, která nakupovala tím stylem, že v každým obchodě nabrala bez zkoušení náruč věcí, kdežto já jsem si po nekonečným zkoušení a zvažování odnesla jedno tričko. Jednou jsem u ní byla, když dělala velký prádlo a nestačila jsem valit oči, kolik tam měla sušáků, oblečení bylo doslova všude :D. Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

asterah, 13.02.18 09:12

Co je to moc hader to je relativní. U mně cca 2/3skříně tvoří pracovní oděvy těch mám hodně, je to prostě nutnost, ale je fakt, že postupem času se trička a mikiny atd. z normální části přesunují do pracovní... Bohužel po kamarádkách dědit nemůžu ta jediná, jejíž styl oblékání se mi líbí, je o hlavu menší než já :D Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

may.frayn, 12.02.18 21:28

Jo, zajímavý článek. Určitě souhlasím, že máme všichni zbytečně moc hader. Já sama jsem si za poslední měsíce koupila jenom pár triček s dlouhým rukávem v Lidlu, tam mívají občas dobrý oblečení. Jinak do normálních obchodů už vůbec nechodím, jednak proto, že čekám, až zhubnu těhotenský kila (to si ještě počkám :D), ale hlavně proto, že ta nabídka je naprosto tristní. Všechno hrozný hadry, z deseti věcí se mi líbí možná tak dvě, a z toho jedna je z naprosto ohavné látky. Dědění oblečení po kamarádkách je dobrá věc, sama to provozuju, dokonce jsem převážela oblečení z Itálie do Čr, protože mně to bylo malý, ale věděla jsem naprosto přesně, které mojí kamarádce by to padlo. Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

XIII, 08.02.18 22:32

Když si vypnete javascript, uvidíte, že ten článek je normální standardně dlouhý text, jaké tu byly vždycky a nikdo s nimi neměl problém. Dá se v pohodě přečíst na tři otočení kolečka zatímco když je rozdělený do karet, musíte čtyřikrát kliknout na šipečku. Kde je jaká úspora? Připouštím, že kdyby ten text měl, řekněme, patnáct až dvacet odstavců, pak by možná mělo smysl použít na jednotlivé odstavce karty (možná pro někoho, kdo se nezmohl na myš s rolovacím kolečkem nebo aspoň na klávesnici se šipkami). Ale u takhle krátkého textu tenhle formát nepřináší vůbec nic navíc, akorát zbytečně obtěžuje uživatele a zasérá mu počítač víc, než je nezbytně nutné. Veselá historka z natáčení: sedím tu za mizerným VPN, takže se mi ten článek normálně zobrazil dlouhý a až teprve vzápětí ho čtyři pětiny zmizely, když se donačetl javascript. Takže čas, který bych normálně strávil čtením, jsem namísto toho zabil pátráním, kam se poděl zbytek článku a jak se k němu dostat. Ovládací prvky jsou totiž utopené vedle obrázku a obrázek jsem ignoroval, protože už jsem jej viděl na titulní stránce u perexu...a některé věci fakt nepotřebuju vidět dvakrát. ;) Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

linda21, 07.02.18 23:07

...zajímavé, myslela jsem, že s politickými hesly na tričkách začala Vivienne Westwood... https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2009/jun/19/slogantshirtshamnett Zobrazit komentář »

Muž může taky

sei11, 07.02.18 17:53

Tady jsem našla taky super článek jak sladit oblečení pro muže. http://www.kusta.cz/jaksladitoblecenimuzi Zobrazit komentář »

Co se skrývá za oponou street stylu?

KlaudieS, 07.02.18 17:10

Dotaz všechny ty ženský/holky, co se motají okolo přehlídek v nejposlednějších módní trendech jsou blogerky? Já si street style vždycky dost dopodrobna projíždím u většiny velkých fashion weeků, a sleduju, jak neskutečně nákladné ty jejich modely jsou. To je opravdu tolik holek, co si dokázalo takhle vydělat na blogování o módě nebo jde povětšinou o holky ze zlatých kolíbek, popř. ženy z výhodných manželství? Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

Agraynel, 07.02.18 10:22

Ale to už není dost hipstr, trendy a navíc se tím nepochlubíte na svém insta, kde máte svoje followers, kteří jdou za vámi jako poslušné ovce ;) Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

Agraynel, 07.02.18 10:19

To už i módní peklo přešlo na klikací články kvůli reklamě?? A co místo umělého navyšování kliků začít psát zase zajímavé a kvalitní články jako byly dříve, abyste měli více čtenářů, co?? Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

Yello, 06.02.18 17:37

Pěkný rozhovor o alternativní způsobu oblékání. Proč ne. Sice tento způsob oblékání není pro každého, ale zajímavý pohled. Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

bára.brněnská, 05.02.18 17:19

Kdo chce spasit svět, může začít tím, že si nekoupí údajně trendy politický hadr, který nepotřebuje, a který byl vyrobený otroky někde v Asii. Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

asterah, 05.02.18 15:05

Každému vyhovuje něco jiného mně otravuje to, že se musím pracně proklikávat, když se chci vrátit k něčemu, co je o pár stránek vedle...už to tu taky někdo zmínil. Já tedy preferuji klasický plynulý posun nahoru a dolů. Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

asterah, 05.02.18 15:00

Ta muslimka v modrém na poslední fotce vypadá jako figurka ze hry člověče, nezlob se nechápu ženy, které tohle nosí dobrovolně vždyť to musí být i nepohodlné. Když už se rozhodnu poslechnout si žvanění nějakého politika, je mi zcela jedno, co má na sobě zajímá mě, co říká. Obávám se, že i kdyby byl zabalený do pytle od brambor, nebudu v tom hledat jiný význam, než že se byl předtím vykoupat, ukradli mu šaty a nic jiného narychlo nesehnal... Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

zolop, 05.02.18 10:59

Používa se to proto, aby se zobrazilo víc reklamy. Víc user friendly to není ani náhodou. Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

Atlacoya, 05.02.18 09:42

Pardon, patří samozřejmě pod @DRW Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

Atlacoya, 05.02.18 09:42

„Smirte se s tim, jsou takto nastaveny templates, ktere autori stranek pouzivaji a cokoliv jineho (tj. naprogramovani zobrazeni na 1 strance stoji cas, vyuziti procesoru, tj. zatizeni a dalsi veci).“ na této stránce je ale naprostá většina článků na 1 stranu. „Mimochodem pouziva se to proto, ze je to mnohem vice user friendly, kdyz nemusite posunovat strankou.“ s tím neouhlasím, prostě kolečkem jedu dolů, nemusím myší hledat kde je ta šipečka. Navíc když se chci vrátit o pár odstavců zpět tak jen popojedu nahoru a nemusím 3x klikat na šipku zpět nebo přemýšlet, jestli to bylo na straně 2 nebo 4. Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

kolúch, 04.02.18 16:59

Celosvetova podpora kultur.. Kultúra zahalovania zian. Fakt pecka. Spolu s pretlacanim pripecenych tričiek s feministickymi nápismi je to ťažko pochopiteľný mix. Už aby sa ľavičiari pobrali zase raz na smetisko dejín. Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

DRW, 04.02.18 10:41

@Judy24 nejsou to jen idnes manyry, ale pouziva to vetsina medii: u nas napr. na centrumu nebo seznamu (krome super.cz) bezne. Ze zahranicnich at nejsem out of box tematem nepr. Vogue, CNN etc.. Smirte se s tim, jsou takto nastaveny templates, ktere autori stranek pouzivaji a cokoliv jineho (tj. naprogramovani zobrazeni na 1 strance stoji cas, vyuziti procesoru, tj. zatizeni a dalsi veci). Mimochodem pouziva se to proto, ze je to mnohem vice user friendly, kdyz nemusite posunovat strankou. Rika se stareho psa novym trikum nenaucis (nekdy mam pocit i mladeho), ale ja jsem ten stary pes, ktery takoveto nove veci v ramci IT uci i ty mlade. Takze za me tento zpusob vyuzit zobrazeni dobre reseni. A prisla jste/prijdete nebo taky ne o zajimavy obsah. span classsmallPříspěvek upraven 04.02.18 v 10:41/span Zobrazit komentář »

Proč jsme módní chameleoni

Armida, 04.02.18 10:14

Cha cha, ten kankan jako doprovod! Zobrazit komentář »

Móda ve službách politiky

Judy24, 04.02.18 07:56

Docela jsem si to chtěla přečíst, ale tyhlety vaše idnesácký manýry s několikastránkovými články nehodlám podporovat, sorry jako. Zobrazit komentář »

Co se skrývá za oponou street stylu?

Guptofrill, 01.02.18 23:17

No tak hlavně že je to česky... Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

-Anna-, 01.02.18 10:35

Ta podprsenka je čiré zoufalství a to mám i na stará kolena tyhle braletky v oblibě a nosím je, ale tahle věc snad nemůže padnout vůbec nikomu... Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

Oveeec, 30.01.18 19:48

Přesně. Už jsem to psala minule. Teď je taková móda, že všichni musí ostatní pořád poučovat. Hrozně mi to jde na nervy. Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

asterah, 30.01.18 15:20

:D :D :D mně u těch koučů jak žít, jíst, cvičit, myslet, nemyslet, čumět, šklebit se či souložit ještě chybí kouč jak umírat... Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

Alterations, 30.01.18 14:43

Já bych neřekla, že slečna uvažuje co bych se namáhala, všechno dostanu od kamarádek. Spíš jí napadlo, že když bude ostatním radit co mají dělat, že by se na tom mohla dobře uživit. Přednášet, psát články, blogovat a celkově se zviditelňovat. Dělá to spousta lidí. Všelijací koučové, co vědí co jíst, co pít, co číst, jak se oblékat a jak žít atd. atp. Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

bldjad, 30.01.18 02:13

Celkem často a dost ji řeší i portugalci například, korkové kabelky apod., ale asi nejsou úplně moc slyšet. :) edit admin odstraněn odkaz Zobrazit komentář »

Kamila Boudová: Udržitelnost nejvíc řeší Izraelci a Němci

Oveeec, 29.01.18 19:58

A tak zase parazitismu...já si nemyslím, že to pojala ve stylu Co bych makala a vydělávala, když oblečení dostanu od kamarádek, cha!. Řekla bych, že je to spíš snaha o recyklaci věcí, které ještě můžou sloužit (vyšší level je třeba vzájemné půjčování aut a nejvyšší jeden hever/jedna sekačka na celou ulici, místo aby měl každý svůj/svou), která je nejen ekologičtější, ale ve výsledku ještě posiluje vazby uvnitř komunity. Což je super, když se tedy člověk oprostí od pocitu, že musí vlastnit všechno a hodně a dejte mi všichni pokoj. Což je všechno hezké, jenom mi vrtá hlavou, že jestli si ona pět let nekoupí nic nového a má oblečení tak akorát do kufru, nebude mít jaksi kamarádkám čím oplácet a to je trochu problém. Ale tak třeba jim na oplátku mohla vařit nebo hlídat děti (vařit jídlo, ne vařit děti :) ). Zobrazit komentář »

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 2349 Další »

Těhotná víla Kirsten Dunst pózuje pro Rodarte

Americká značka Rodarte před pár dny odhalila podzimní lookbook pro... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
FASHION STARS NIGHT: Pohádková přehlídka v kostele

Autor: Admin Módnípeklo.cz

Letos se konal již XIII. ročník projektu Fashion Stars Night a my u... Celý článek


Reklama