Má Trávníčkova přítelkyně falešnou kabelku?

23.01.13 | autor Ada

Každá druhá česká celebrita má vuittonku, ideálně v provedení monogram canvas, aby každý na první pohled poznal, že to vážně je vuittonka. Monika Fialková, přítelkyně Pavla Trávníčka, ji má taky. A nemůžu si pomoct, ta kabelka mi nepřipadá moc košer.

Když se podíváte na detail, je vidět, že vzor není na kabelce symetricky.

Když se podíváte na web značky, na všech kabelkách s tímto vzorem je sloupec monogramů LV nebo ten druhý přesně uprostřed.

Zdroj: www.louisvuitton.com

Nebo mi unikl nějaký nový trend u Vuittona?

Autor

Ada

Ada začala psát Módní peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou mnoha článků na Pekle.


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
Curlygirl
1901 příspěvků 23.01.13 16:49

Těžko říci, mně se především zdá ta vachetta příliš světlá…
Takže to buď koupila ten den a ještě nemá ani náznak patiny, nebo to je nějaká umělina…

Jinak samozřejmě malý Speedy není až tak drahý, takže není problém ho koupit, když člověk normálně vydělává…

 
atrix
483 příspěvků 26.01.13 06:40

Vuitonka by měla mít pevné dno, pokud vím, čili by se boky kabelky u ní neměly tak prohýbat, ale držet tvar. Nicméně na 100% to nevím, pravou Vuitonku jsem viděla jen ve výloze obchodu, jednak se mi nelíbí a jednak si myslím, že za tytéž peníze bych měla hned několik kožených a mnohem hezčích.

Mj. ten účes je příšerný! Jak kdyby potkala cestou před fotografa bubáka a šíleně se lekla. Nechápu tu umanutost pro účesy á la kasuár:

http://upload.wikimedia.org/…ov%C3%BD.jpg

Příspěvek upraven 26.01.13 v 06:48

 
kocurM
595 příspěvků 26.01.13 11:34
kocurM

Ptačík je moc pěkný a sluší mu to. Prostě originál kasuár. Tyto účesy mně osobně připomínají spíš dinosaura…

 
kocurM
595 příspěvků 26.01.13 11:40
Třeba tohoto
:-)))
 
Lia.L.  29.01.13 03:09

Tahle kabelka nemá pevné dno, proto je normální, jaký má tvar! Víc mě ale zajimá, nezlobte se na mě, ale jak muže někdo komentovat něco, co naživo neviděl, nesáhl si na to atd? Mě přijde směšné dělat závěry jeli pravá nebo ne a za to napsat: ale viděla jsem ji akorát ve výloze…nevim, nechápu…

Příspěvek upraven 29.01.13 v 03:18

 
atrix
483 příspěvků 01.02.13 01:31

Tak sorry… Ale nepůjdu si koupit Vuitonku, která se mi nelíbí, jen proto, abych si ji mohla ochmatat ze všech stran. Prostě tenhle typ kabelek by to pevné dno měl mít vždycky, protože jinak by to ztratilo při sebemenší zátěži tvar - a pochybuju, že by to u Vuitona nevěděli. :D

 
albez
7 příspěvků 15.02.13 09:49

Stejný názor - na první pohled - NEDRŽÍ TVAR a to si myslím já je ten největší „problém“.

 
sq
2 příspěvky 16.02.13 19:51
pevné dno

Tato kabelka i v originální verzi pevné dno nemá, dokonce mi jednou prodavačka u Vuittona doporučila, že je dobré si dát dovnitř tvrdý karton. Tehdy jsem vúči „vuittonkám“ dost ochladla.

 
Spacak
6 příspěvků 20.05.13 19:04

Speedy bohuzel ani prava moc tvar nedrzi… Proto nechapu, jak si nekdo tak neforemnou( pokud ji nepolozim) muze koupit.
 https://www.google.cz/search?…

 
bára.brněnská
589 příspěvků 23.01.13 16:51

To je jedno. Podle mě kýčoměr už u slečny Moniky stejně dávno praskl přepětím ;).

 
Miluna Mia
194 příspěvků 24.01.13 21:54

Tak to je dost výstižná a hodně vtipná hláška.

 
Vacice
19 příspěvků 23.01.13 16:54

Čert vem kabelku, na všech fotkách, co jsem zatím viděla, vypadá děsně. Hlavně ten účes je šílenej…

 
misial
1394 příspěvků 23.01.13 17:06

@bára.brněnská To jo. Ale v článku, ve kterém tahle fotka byla, tuto paní označili za největší peklo a pak u Krampola nebo někoho takového v otřesných džínách a mikině napsali, že je to klasický model, který „neurazí, ale nenadchne“. Co prosím?
Kabelka je hrozná (ani u té originální nechápu, jak se to může tolika lidem líbit, tam jde asi fakt o tu značku, ne?), to na krku bych sundala, ale jinak mi to u ní vyjímečně připadá i docela fajn. V porovnání s ošuntělýma džínama a vytahanou mikinou mi to snad připadá fajn i tak, jak to je.

Edit: Našla jsem model s komentářem „Jiří Krampol svojí mikinou, trikem a džínami neurazí ani nenadchne.“ Pod to bych se styděla podepsat. http://media.super.cz/…4a0100-60686

Příspěvek upraven 23.01.13 v 17:11

 
bára.brněnská
589 příspěvků 23.01.13 17:13

Možná tím smířlivým komentářem hodnotili skutečnost, že s sebou zrovna neměl paní Krampolovou ;).

 
Atrofie
741 příspěvků 23.01.13 23:12

:-D :-D :-D nejvíc, Bára!!! :-D

 
Miluna Mia
194 příspěvků 24.01.13 21:59

Ano. Není nic nevkusnějšího, než když si Jirka vezme do společnosti manželku.

 
Chany
913 příspěvků 23.01.13 18:03

Tak já třeba na té fotografii vidím ponejprv chlapa, na kterém už zahlodal zub času. Vidím prďácky nabouchaný hrudník, ale k tomu UŽ špejličkové nožičky. Může mít lifting, státní zuby, makat v posilovně zběsile, leč čas je neúprosný a… SPRAVEDLIVÝ. Mladý kluk by v tom vypadal líp, ač si tohle chlapi oblékají napříč generacemi. ;)

 
Chany
913 příspěvků 23.01.13 18:18

A ještě jedna věc- jestli dobře vidím, je někde v knihkupectví. Nejspíš ve svém volném čase ( zjišťovat nebudu). Tak proč by nemohl být ve volnočasovém oblečení. Nijak se nad tím nepozastavuji, vždyť oblek nosí ( vzhledem k profesi) jako někdo montérky…

 
Vacice
19 příspěvků 24.01.13 07:23

Byl to křest knihy Prostřeno s VIP, takže tam těch „celebrit“ bylo víc… Viz zde: http://www.blesk.cz/…iagnozu.html
Všichni mají ránu, ale Kořínková vede :-D

 
Lenicka07
74 příspěvků 24.01.13 08:44

Tak teď nevím, jestli se mám smát, nebo spíše brečet! Co model to pecka! Hlavně ty boty - kopyta.

 
DonChichot  24.01.13 14:56

Paní Kořínkovou občas potkávám a musím konstatovat, že její záliba v divokém oblečení se mi zdá být spíše sympatická. Ona tu černomodrou masu totiž oživuje. Jen si představte ten ponurý tmavý dav a v něm pluje paní Kořínková ve světle fialovém flitrovaném svetru(?) Já ji obdivuju, ona dělá alespoň můj svět minimálně opticky lepší.

 
kristel
6 příspěvků 24.01.13 16:15

Líbí se mi výraz toho pána za Kořínkovou:D

 
Hanska  23.01.13 20:18

No podle těch hnědých kolen s nima neuráží už nějaký ten den… :D

 
Atrofie
741 příspěvků 23.01.13 20:37

..tak z toho jsem také lehla…a vůbec celé to nafocené osazenstvo bylo parádní, zejména tuším Lenka Kořínková jako vždy zazářila ;-)

 
Kota
19 příspěvků 23.01.13 23:55

Ty její komentáře k jednotlivým kouskům byly hustý :) Musím si to asi pustit ještě jednou v klidu :)

 
711990
3200 příspěvků 23.01.13 17:09

Podle me je rozjety vzor zpusobeny tim ze v ni ma asi pet kilo brambor, jinak si nedokazu predstavit proc je ta kabelka tak vytahana a vubec nedrzi tvar…:-)

 
Atrofie
741 příspěvků 24.01.13 10:09

..šak i princové musí být něčím živi ;-)

 
kuostkova
30 příspěvků 23.01.13 17:10

Hlavne tá fotka je hrozná :(

 
kurzatko
230 příspěvků 24.01.13 15:56

Je. Mám ale pocit, že fotografové bulvárních plátků fotí ty „celebrity“ schválně co nejhůř. Nevím, jestli používají nějaký širokoúhlý objektiv, nebo čím to je, ale prostředek fotky (čili břicho) je vypouklý, zatímco nožičky jsou krátké a neproporční. To je případ té fotky nahoře, i fotky Jiřího Krampola.

 
Maleficie
156 příspěvků 24.01.13 18:59
fotky

Ono to je tím, že to je focený ze stoje (z výšky oka) a jsou moc blízko. Aby focené postavy vypadaly trochu k světu, musel by si pan cvakal alespoň trochu přidřepnout. A pak fotografové jsou líní a/nebo je tam tak narváno, že to ani jinak udělat nejde.

 
real.blond
6688 příspěvků 23.01.13 17:15

@711990 protoze tento speedy nema pevne dno, proto nedrzi tvar.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 23.01.13 17:36

Kdybych si koupila speedy (nekoupila, nelíbí se mi, ale prostě kdybych už investovala), určitě bych do ní koupila i to „falešné“ zpevňovací dno. takhle vytahané to fakt nevypadá dobře.

 
real.blond
6688 příspěvků 23.01.13 17:40

Jasne:) a nebo poridit speedy z nedavne kolekce, ktery pevne dno ma:) ja jen reagovala na to, proc je dno provesene

 
Daffre
6 příspěvků 23.01.13 17:55

Myslíš speedy arrow z kolekce W/F 2012/13?
U ní je dno pevné a i sebemenší zátěž neprohne dno to mohu potvrdit, mám ji od Listopadu a vypadá nádherně i s pěti kily brambor :)

 
real.blond
6688 příspěvků 23.01.13 18:08

Ano! Tez ji mam a naprosta spokojenost:) Konecne pevne dno

 
Daffre
6 příspěvků 24.01.13 17:39

To ano konečně pevné dno a drží dobře tvar i po stranách.

 
Lia.L.  29.01.13 03:12

Hodíte prosím odkaz na kolekci? :) Ja si koupila speedy před třemi týdny a žádné pevné dno tam není…:/

 
Lia.L.  29.01.13 09:47

Za co to červené rámínko? že jsem si dovolila koupit kabelku? :D

Příspěvek upraven 29.01.13 v 17:16

 
Daffre
6 příspěvků 30.01.13 07:08

Je to kolekce F/W 2012/13 jedná se o model speedy arrow monogram canvas.
Vygoogli si to a je to tam.Je nanejvýš dokonalá, doporučuji!
Ale nevím zda ji v Pařížské ještě budou mít já jí mám z Paříže.

 
Daffre
6 příspěvků 30.01.13 07:10

Ano že jsi si dovolila koupit kvalitní kabelku, bohužel nejdeme po stopách kasuára :)

 
aailyyn
807 příspěvků 23.01.13 17:15

Pravá by stejně byla škoda peněz, slečna je nevkus sám…

 
Lachenauerin
544 příspěvků 23.01.13 17:20

Mno, falešnou kabelku, to si odhadnout netroufám. Ale úplně mi stačí, že má zaručeně pravého Trávníčka. To musí být hotové terno.

 
Kota
19 příspěvků 23.01.13 23:58

Jistě že je to terno :) dokonce se dá každý večer strávený v jeho přítomnosti přepočítat na peníze :D Na nemalé peníze :) http://www.dodoland.cz/…m-travnickem

 
Lambretta
11 příspěvků 24.01.13 03:27

Ta večeře s Trávníčkem za 48 000 - to je ovšem hustý!!!

 
katango
1356 příspěvků 24.01.13 09:33

A to Trávníček platí? To bych snad překousla.

 
sedgwick
30 příspěvků 23.01.13 17:36

Túto ženu som práve mala tú možnosť vidieť prvýkrát, a vuittonka (podľa mňa fake, takto otrasne vyhotovenú kabelku by snáď do predaja nepustili) je to posledné, čo mi dalo päsťovku. Snáď je to len konkrétnou fotkou, ale… ona je proste hrozne škaredá a nevkusná. Líčenie, blúzka, nohavice, topánky, šperky, nič z toho sa jej nehodí. Účes je tak zlý, že keby mňa takto dogabal kaderník, ani by som sa ani neunúvala mu vynadať a utekala by som domov rozčesať tú hrôzu, kým ma stihne dakto uvidieť. A ona sa takto vytrepe niekam (netuším, kam takto vystrojená mohla ísť), kde je predpoklad, že ju odfotia do bulváru. Sebavedomie jej teda nechýba.

 
bára.brněnská
589 příspěvků 23.01.13 17:41

Halenka je pěkná. Myslím, že tyhle decentní kousky jsou přesně to, co by jí slušelo, protože ona je ten typ, na kterém výraznější věci vždycky vypadají tak nějak lacině. Bohužel nemá cit pro detail a podle účesu bych soudila, že si ani nenechá poradit.

 
sedgwick
30 příspěvků 23.01.13 17:48

Aj mne sa páči :) Ale nie tak, ako ju nosí ona. Deformuje ju, pretože si nevybrala dobre nohavice. Aj jednoduché hladké čižmy (ak dobre vidím) sa mi celkom páčia, ale na tejto fotke vyzerajú dosť podivne. Proste sa jej nehodia rovnako ako líčenie, ktoré jej tvár spolu s náušnicami a účesom predlžujú a výsledok je táto hrôza.

 
La_Crime
601 příspěvků 23.01.13 17:44

A fakt je to tak důležité?

 
sedgwick
30 příspěvků 23.01.13 17:55

Pre svet približne rovnako závažné ako vytŕčajúce spodné prádlo, muffiny na bokoch, biele špicaté kozačky alebo akákoľvek iná trápnosť týkajúca sa odievania ;)

 
La_Crime
601 příspěvků 23.01.13 17:59

Nevím, vedle toho účesu bych si kabelky ani nevšimla:). A kdyby byla hezká, ať je to klidně i fake. Who cares?

 
Sasanka-Sas
2 příspěvky 23.01.13 17:59

Vlastně je. Pokud se nepletu, jsou státy ve kterých by jí za nošení padělků hrozil postih. Argumentace tuším byla, že se vědomě podílí na okrádání té originální firmy. Jednu dobu se o tom dost psalo, myslím, že když to zavedli ve Francii.

Příspěvek upraven 23.01.13 v 18:00

 
La_Crime
601 příspěvků 23.01.13 18:02

To je docela dvojsečná zbraň. Já si nedávno koupila dražší značkový náramek. Teda oproti tomu, kolik stávají šperky dané značky obvykle byl docela dost levný. Jestli je to originál nebo ne, nevím a upřímně mi to asi ani nemůže být víc jedno než je. Prostě se mi líbí a po tom, jestli je pravý pátrat nebudu.

 
sedgwick
30 příspěvků 23.01.13 19:22

Dôvody prečo kupovať originály, zvlášť, ak nie sú práve najlacnejšie, je viacero. Napríklad, pri origináloch máte záruku kvality, častokrát doživotnú. Ak sa Vám na kabelke (alebo šperku) dačo pokazí, resp. materiál nie je ten, aký uvádza výrobca, danú vec Vám vymenia. Ak sa jedná o fake, môžete si akurát búchať hlavu o stenu, že ste zaň zaplatili toľké peniaze. Btw, osobne by som za kabelku 3000 dolárov nedala, ale je každého osobná vec, ako minie svoje poctivo zarobené peniaze.

 
aailyyn
807 příspěvků 23.01.13 18:04

No jo, ale věčná diskuse o padělcích: co když si koupím krásnou, kvalitní kabelku a náhodou zjistím, že je to napodobenina bůhvíčeho? Nemůžu před koupí čehokoli paranoidně zjišťovat, jestli je to fake nebo ne. Akorát u těch Vuittonek to křičí, protože jsou prostě nápadné a se signifikantními prvky (a je to důvod, proč bych si nekoupila ani pravou, nemám ráda nápadná loga, krom teda toho, že se mi ta kabelka docela prostě nelíbí celá, hnědou neunosím, nemám, nekupuju, nehodí se na mě).

 
La_Crime
601 příspěvků 23.01.13 18:06

Hlavně se spousta lidí bude ohánět tím, že by si nekupovali věci jen proto, že jsou značkové, ale proto, že se jim líbí. A pak na druhé straně vidíte lidi, kteří nosí evidentně šmejd, který se snaží zakřičet,,jsem IN a mám na to!"

 
aailyyn
807 příspěvků 23.01.13 18:08

Já jsem nereagovala na nošení evidentních šuntů nebo na provařené fake u Vuittonek. To by poznal i slepý a je trapas to nosit. Ale na to, že si koupíte cosi, ono je to hezké, ono je to i kvalitní a ejhle, je to napodobenina. No tak co s tím, mám se jít udat?

 
dost_bot
2070 příspěvků 23.01.13 21:23

Přesně…

 
Sibyla
2646 příspěvků 24.01.13 08:06

Už se to tu zeširoka probíralo. Vy nejste povinná vědět, že tento tvar kabelky nebo náramku vyráběla už dřív nějaká renomovaná firma a že se váš výrobce inspiroval. To se vždycky dělalo a vždycky bude dělat - vyšívané selské kroje zpočátku napodobovaly šlechtické šaty - třeba krejzl na kroji se inspiroval okružím, nošeným renesanční šlechtičnou. Ovšem pokud má kabelka, náramek, pásek z Číny vyraženo Hermes, Paris, je to jasná zlodějna. JAko tyhle čínské loubutinky za 88 dolarů:
http://www.diytrade.com/…g_shoes.html
Takže stručně: pokud no name věc vypadá jako značková, ale nepředstírá to, je to v pohodě, netrapte se s tím.

 
aailyyn
807 příspěvků 24.01.13 10:02

Já bych nebyla tak příkrá ani, když to tam ta věc má vyraženo. (Bude-li to skrytě, patrně to není ten případ, kdy falešná Vuittonka určená na machrování jak na to mám.) Když se vám to bude líbit, někde tam to logo někde nenápadně umístěno a bude to kvalitní, tak čemu byste dala přednost? Mít doma kvalitní hezkou věc nebo si to už ze zásady nekoupit, že je to padělek? Nehledě na to, že když vezmu modelovou situaci, že mám rozpočet třeba dva tisíce, tak za to už by se hezká no name kabelka pořídit dala. A někdo prostě netuší, co je Hermés a v jaké cenové hladině se jejich věci pohybují. Takže když ty dva tisíce investuju do nějaké věci s logem, tak logo neznám, v životě jsem ho neviděla, o značce jsem nikdy neslyšela, takže možná mám doma originál a možná ne. Když mě ta věc zaujme, tak asi ji v obchodě nenechám a nepoběžím si nejdřív domů nastudovat, jestli se ta značka fakt jmenuje tak, jak je tam napsaný a jak přesně vypadá logo. Pro znalce značek možná triviální, když je tam něco vyražené, poznat, jestli si to vzít nebo nevzít. Pro někoho ne až tak snadné. S těmi napodobeninami je to prostě složitější. Asi jo, asi se tu můžeme smát falešný Vuittonce, ale u méně profláklých značek bych taky nevěděla. (Co je Hermés, to náhodou tuším, o spoustě značek jsem ovšem v životě neslyšela a jak vypadá konkrétně logo Hermés, to nemám ponětí.) Celebrity prsící se s očividnými šmejdy, který to mají jen proto, že si hrají na někoho se značkovou kabelkou, no úsměvný. Nicméně, ano, uznávám, když jsem psala předchozí komentář, nepomyslela jsem na to, že Máňa z Horní dolní si prostě u Vietnamců tu Vuittonku koupí, protože se jí líbí a o značce v životě neslyšela. (Že Ada brojí proti tomu, aby si někdo takovýhle šunt koupil z toho hlediska, že zmíněná slušná no name kabelka z předchozího příkladu se vyplatí víc než tenhle krám od Vietnamců, co se za sezónu stejně rozpadne, to už je trochu jiná pohádka.) O inspiraci už vůbec nemluvím, to byste si nesměla koupit nic, mluvím o napodobování. Někde je to zjevnější (loga LV nebo červená podrážka na Loboutinkách, mám dojem, že už je to chráněné, čili by to teoreticky měly mít jen ty originální) a někde se o to musíte zajímat. Sama se přiznávám, že mě značky nezajímají, nejdu po viditelném logu, jdu po kvalitě a poznám maximálně fakt tu kabelku od LV.

 
sedgwick
30 příspěvků 24.01.13 11:32

Červené podrážky :) Minulý týždeň som videla lodičky s červenými podrážkami. Samozrejme, že louboutinky to neboli :) A tu naozaj vyvstáva otázka, načo je dobré plácnuť tam tú červenú podrážku. Zákazníčky, ktoré sa o značky nezaujímajú, to aj tak ani nepostrehnú, a tie, ktoré sa zaujímajú, snáď pochopia, že je to len imitácia. Naozaj neviem, prečo by ma červená podrážka mala presvedčiť, že si mám kúpiť práve tieto topánky a nie hocijaké iné bez nej. Navyše, nebolo to u žiadneho vietnamca na rohu. To len na margo toho, že častokrát sa už imitujú aj také charakteristické znaky, pri ktorých svojim obmedzeným myslením neviem prísť na to, aké dôvody k tomu falšovateľa viedli :D

 
aailyyn
807 příspěvků 24.01.13 13:01

Patrně je to nacílené právě na ty, co by chtěli pravé Loboutinky a nemají na ně. Mě podrážka červená nebo zelená neovlivní (i když Loboutinky náhodou teda i znám). :-) I když samozřejmě s botkama s červenou podrážkou se pravděpodobně reálně můžete prsit před mnohem užším okruhem lidí. :-)

 
Oveeec
1570 příspěvků 24.01.13 13:47

Mně se to prostě líbí, červenou mám ráda a když to jde s designem boty hezky dohromady…Teď zrovna jsem viděla v katalogu lodičky s červenou podrážkou za 339,–, říkala jsem si, jaká je to neuvěřitelná trapárna a jak to u Louboutina musí všechny štvát - jenže ono to na těch botách vypadá prostě hezky, a i kdyby to vymysleli třeba sami Vietnamci, je mi to asi jedno:)

 
sedgwick
30 příspěvků 24.01.13 13:58

Veď to je problém, keby som nepoznala louboutina, asi ich aj kúpim, ale takto je to trapárna. Škoda, lebo červené podrážky aj podľa mňa vyzerajú dobre :)

 
Haeroxia
3 příspěvky 23.05.13 08:27

Tak si říkám, že jsem asi trapná, když nevím, že Louboutinky se vyznačují červenými podrážkami. Myslím, že v tomto případě jsem přesně ten typ člověka, který byl popisován výše - pokud si koupím lodičky s červenou podrážkou, prostě proto, že to na těch botách vypadá hezky a prostě netuším, že to má něco společného s tou kterou značkou, jsem automaticky trapná? Neleze vám to, dámy, už tak trošičku na mozek?

 
defilenaiguille
2824 příspěvků 24.01.13 15:13

@Sasanka-Sas
Mate pravdu, ve Francii je i pouhe noseni padelku deliktem, ktery muze celni sprava postihnout bud jen okamzitym zabavenim vyrobku, stejne tak jako udelenim pokuty nebo dokonce hrozi uvezneni. Stejne tak je nelegalni dovoz a vyvoz a je uplne jedno jestli si vezete jen jednu jedinou kabelku z dovolene. Videla jsem dokument, kdy na italsko-francouzske hranici stoji celnici a v dobe trhu v prihranicnim italskem meste stavi auta a rovnou jim zabavuji nakupy (pasky, penezenky, kabelky). Na vymluvy, ze dotycny vubec danou znacku nezna a ze to tam legalne koupil ve stanku, nehledi. V tom dokumentu jim veci jen zabavovali, ale uz je zavedli do evidence a priste jim muze hrozit vyssi postih.

Docela je pro me legracni predstava, jak celnici nastoupi na cesky VIP vecirek a polovine slecen vysypou sminky z kabelek, aby jim mohli jejich padelane vuittonky zabavit. A pak ty fotky v bulvarnich casopisech, jak damy travi zbytek vecera s narychlo sehnanymi igelitkami a tvari se, ze jsou soucasti outfitu :-D

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 25.01.13 17:15

Je otázkou, zda by vysypávali šminky, zda by to nebrali rovnou i s nimi…

 
vážný_zájem
115 příspěvků 25.01.13 20:05

To žasnu. Debatovala jsem s Ásijci, co na Champs Elysee přímo u výloh těch luxusní obchodů prodávají plastové kabelky a přívěšky s Eifelovkou apod., mají to rozloženo na dece a když zmerčí strážníky, zkušeně sbalí a peláší. Ptám se: co by se stalo, kdyby vás chytili? „Zabavili by nám to zboží, za které, dá-li Alláh, dneska utržíme tak tisícovku.“ Povídám: deportovali by vás (pobývají tam samozřejmě ilegálně), zavřeli, vzali otisky a zaevidovali? „Ne. Ale zabavili by nám zboží.“ (tu várku v dece samozřejmě. Nemučili by je, aby prozradili, kde mají sklad a dodavatele.)

 
defilenaiguille
2824 příspěvků 26.01.13 09:13

Za prvé jsem pouze citovala, jak je to dané zákonem, za druhé jsem psala o celníkách a ne o strážníkách a za třetí si opravdu nedokážu reálně představit, že by každého hejhulu, který prodává na ulici padělky za pár set euro (resp. v oficiální hodnotě za pár tisíc euro) hned vsazovali do vězení nebo vyhošťovali. Je to stejné jako u prodejců v Čechách - zabavení zboží + případně nějaká pokuta. Francouzská policie určitě nikoho nemučí, aby z něj vymlátila, kde těch 20 kabelek sebral. Dokud bude poptávka (kterou já osobně nechápu, raději bych si koupila kvalitní koženou neznačkovou kabelku než nějakou koženkovou napodobeninu s ohromným logem), tak budou všude i tito prodejci.

@Ada Pekelná Článek měl evidentně úspěch, ať už pozitivní nebo negativní. Možná zavání bulvárem, ale přijde mi správné upozornit na věc, kterou si hodně lidí neuvědomuje, že krádež „duševního vlastnictví“ pořád zůstává krádeží a nákupem daných věcí se jí člověk účastní. Není to jen LV, ale existuje spousta českých výrobců (nejen oděvů), které takové konání poškozuje.

 
vážný_zájem
115 příspěvků 27.01.13 15:06

No, omlouvám se za možná nepřesnou reakci, ale psala jste, dobře-li jsme pochopila, že velmi alternativně hrozí i za pouhé nošení dokonce uvěznění. Uvěznit lze jedině za trestný čin. Je srandovní představa, že nějaký trestný čin stíhají pouze celníci a nikoliv policejní složky.

 
Parwi Nawari
353 příspěvků 28.01.13 15:14

Nedávno jsem byla v Paříži a fakt jsem je tam viděla. Od čepic přes eiffelovky až po kabelky. V Benátkách byli taky, hlavně s kabelkama. Nevím, jak jim šlapal byzbnys, když většina přítomných dam měla originály…

 
Chany
913 příspěvků 23.01.13 17:44
Hm

Kabelka na ruce se umělohmotně leskne, to ta další vypadá na mnohem ušlechtilejší materiál, alespoň teda opticky. Fascinuje mě ten účes á lá výbuch. ;)

 
Andy.X
43 příspěvků 23.01.13 17:55

Nechápu, proč o tom musel být psán článek???

 
Sycorax
6 příspěvků 23.01.13 23:39

Takový článek degraduje Módní peklo na úroveň prachsprostého bulváru. Je nutné zabývat se tu tím, co má jakási pseudocelebritka na sobě?

 
matka pluku
12 příspěvků 24.01.13 08:28

Aby na něj mohli čtenáři reagovat.

 
KlaudieS
1651 příspěvků 24.01.13 09:57

Veřejná propagace „fejku“ je článkuhodná

 
cokoladova
26 příspěvků 23.01.13 18:24

O tu slecnu by som ani bicykel neoprela ani keby bola vuittonka prava :D

 
Mattie
71 příspěvků 23.01.13 18:27

Tohle je teprv kabelka :D

 
Dalajlámov škrpál
107 příspěvků 23.01.13 19:28

Tak TÚTO chcem! :-D

 
sedgwick
30 příspěvků 23.01.13 19:38

Jedine ak to bude originálny fake :D

 
Dalajlámov škrpál
107 příspěvků 23.01.13 19:45

Myslíte, že v Číne už žhavia stroje a zahlcujú trh? JUPÍ bude dosť pre všetkých :-D

 
Matka Vlčice  31.01.13 08:35

Jedině fake faku kategorie AAA :-)

 
katango
1356 příspěvků 23.01.13 21:38

Já už ji mám. Lojza Vytón voriginál, eňo ňuňo.

 
Dalajlámov škrpál
107 příspěvků 24.01.13 09:02

A kde ste ju kúpili? Hoďte sem prosím odkaz alebo tip, ja ju vážne chcem, je to láska na prvý pohľad! :-D

 
katango
1356 příspěvků 24.01.13 09:31

Originální dárky - kamenná prodejna v Praze a ještě někde, e-shop.

 
Maja1991
21 příspěvků 24.01.13 10:24
Lojza Vytón

http://www.originalnidarky.cz/…tton-vorigin ;-)

 
if5
114 příspěvků 24.01.13 16:23

Dnes jsem ji viděla v Brně na Kobližné ve výloze originálních dárků.

 
malakaja
349 příspěvků 24.01.13 00:00

Spatne vlakno…

Příspěvek upraven 24.01.13 v 00:01

 
myyna
47 příspěvků 24.01.13 09:01

Mě připadá trapná.

 
Tlamka
14 příspěvků 26.01.13 23:32

No tak to je teda špica, tahle kabela. Pevné dno a určitě se do ní dost vejde. Normálně na vuitonkách není nic lákavého, než ta značka. Takže pro snoby.

 
Tlamka
14 příspěvků 16.03.13 13:54
Louis Vuitton kontejnery

LV forever and everywhere

 
Mahtiel
443 příspěvků 23.01.13 19:04

Čuchám čuchám bulváár…

 
eva64  23.01.13 19:05

Nemohu si pomoci, já už jsem na tyto vuitonky tak alergická, že každá osoba, která se s ní předvádí, mi připadá nevěrohodná, cosi předstírající.

 
Dalajlámov škrpál
107 příspěvků 23.01.13 19:38

Mno, je to smutné a viem, že poctivým majiteľkám pravých kabeliek krivdím, ale vždy keď vidím na ulici ženu s vuittonkou, pociťujem k nej nie obdiv, akú má teda super kabelku ale dešpekt. Automaticky už totiž beriem, že má nejakú lacnú napodobeninu a strúha zo seba bohviečo (moja mama by povedala: jaj, nepadaj na zadok, veď je to len hovno s cukrovou polevou):-)

 
sedgwick
30 příspěvků 23.01.13 19:45

Môj dešpekt k týmto nositeľkám pramení skôr z toho, že sa mi zdá dosť primitívne vybrať si práve tento typ kabelky. Rovno môžu vykrikovať po ulici „aha, čo som dostala“ alebo „aha, na čo všetko si ja môžem dovoliť vyhadzovať peniaze“… Nechce sa mi veriť, že všetkým sa páči práve a jedine tento typ vuittoniek. Asi sa boja, že redaktorky bulvárnych plátkov alebo kamošky podobného zamerania by vuittonku nespoznali, ak by nebolo logo na každom milimetri :)

 
Dalajlámov škrpál
107 příspěvků 23.01.13 19:52

Je fakt, že u mnohých žien to poukazuje na nedostatok fantázie. V tomto prípade zle skominovaný outfit, ktorý sa bohvie prečo slečna rozhodla zachrániť „luksusnou“ kabelkou. Neviem, teda v akých cenových reláciach sa pohybujú tieto napodobeniny, ale mám zato, že za tie peniaze, by mohla mať krásnu pravú koženú kabelku aj keď „nevitónovú“

Příspěvek upraven 23.01.13 v 19:53

 
Sibyla
2646 příspěvků 23.01.13 19:09

Ale vždyť ani nedrží tvar! Je to ohavnost. Buď tržnice, nebo Vuittona koupili Číňani.

 
Dalajlámov škrpál
107 příspěvků 23.01.13 19:09

Svojho času to pekne schytala žena bývalého premiéra Grossa, takisto ju niekde vybleskli s falošnou vuittonkou. Baby, ja sa len čudujem, že to máte zapotreby…
Kedysi dávno som videla dokument, kde približovali technológiu výroby kožených doplnkov (opaskov, kabeliek, peňaženiek) a zaradili tam aj firmu Vuitton. Popisovali sa tam štandarty kvality pri výbere kože, nití a ostatných materiálov, šicie stroje, centrované na presnosť desatín milimetrov, aby nič nešlo nakrivo, testovacie stroje na únavu materiálu, kde sa opakovanými pohybmi dňom nocou testovala koža. Nepochybujem, že Vuitton ponúka jeden z najlepších a najkvalitnejších sortimentov, aký možete na celom svete dostať. ALE aj keby som mala peňazí ako Indián šípov, túto kabelku by som si nikdy v živote nekúpila. Presne vďaka takýmto fakovým pipinám.

Příspěvek upraven 23.01.13 v 19:26

 
christinka
85 příspěvků 23.01.13 19:10

Tak už i tady řešíme bulvár? ;o)

 
publicenemy  23.01.13 19:21

To jsou starosti, tedy! :-D

 
panvi
249 příspěvků 23.01.13 19:25

Vůbec nevím kdo ta ženská ani chlap je, a kdybych věděla, tak stejně nepochopím proč by mne to mělo jakkoliv zajímat. (a to si ráda počtu i 1000× o tom, jak jsou jeany fuj a baví mne to)

Příspěvek upraven 23.01.13 v 19:25

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 23.01.13 19:47

Tuhle paní neznám(nemám televizi a bulvár nečtu), jinou její fotku jsem v životě neviděla, hezká není, ale jinak na tom, co má na sobě, nevidím nic skandálního. Ta kabelka, ok, vypadá levně a uměle, ale to fotky dělávaj, kdoví. Účes, ok, divný. Dál vidím jen tmavý kalhoty, černý kozačky a světlou květovanou halenku, co mi nevadí.
Mnohem horší mi přijde ten podivnej tvar bot, otočená kravata a vesta člověka vedle.

 
Matmys
1601 příspěvků 23.01.13 19:49

Chudák Lojza, ten kdyby věděl, že díky MP v Čechách už neprodá ani pytlík na hliněnky… :)

 
razorblade  23.01.13 20:18

Tak holt role princu uz travnickovi nedelaj a role dedku asi tolik nenesou…

 
SeaSun
8 příspěvků 23.01.13 20:56
on si na to vydělá jinak...

http://www.dodoland.cz/…m-travnickem

Příspěvek upraven 23.01.13 v 20:59

 
paffg
376 příspěvků 23.01.13 23:52

Trávníček holt umí i gejšu! :-)))

Příspěvek upraven 23.01.13 v 23:52

 
Lenicka07
74 příspěvků 24.01.13 08:37

No tak toto je vrchol! Dát padesát táců za večeři s oslizlým dědkem a ještě si platit jídlo??? Jinak fotky vpravo vypadají jako z pořadu „Farmář hledá ženu“. Začínám věřit tomu, že i tato akce je, stejně jako kabelka, nějaký fake.

 
Caralina
916 příspěvků 24.01.13 08:37

Teda ďas vem Trávníčkovu přítelkyni a její tašku, ale ten text inzerátu na večeři mě fakt odboural. To už musí být fakt zoufalec.

 
any2
246 příspěvků 24.01.13 10:26

Přitom by stačila jediná večeře a slečna by mohla dostat kabelku originální :D večeře s princem asi není moc žádaná :D

 
razorblade  24.01.13 19:49

A kolik lidi si to uz koupilo?:D

 
m.amar
124 příspěvků 30.01.13 17:43

Kriste! To je totální úpadek :-D

 
Atrofie
741 příspěvků 23.01.13 20:37

…no co, byli spolu na dovolené v Thajsku!!! ;-)

 
Maravelo  23.01.13 21:35

No a? Ježišmarjá… kolik lidí nosí dneska fejky? To že ho má trávníčkova přítelkyně je jako nějaké šokující? Nechápu smysl článku. Já nosim občas falešné persol brejle, protože nemam na to si kupovat troje… Už se nemůžu dočkat až mi sem Ada prskne a prskne mi i na ty okuláre ;-)

Lepší by bylo možná dát dohromady, jak se tyhle fake věci poznaj. Ne proto, abysme soudili ostatní co prostě nemaj na drahé prvotřídní zboží ale chtějí jeho look, ale abysme nekupovali šmejdy za draho.

 
Maravelo  23.01.13 21:38

@Sasanka-Sas no a jsou taky země, kde je nošení a produkce fake věcí drží nad vodou a zaměstnává nespočet lidí kteří by jinak žili někde na hranici chudoby. Třeba takové Turecko, Armenie…

 
sedgwick
30 příspěvků 24.01.13 11:51

Viete, tieto reči, že keby sa nerobili fejky tak by ľudia pomaly umreli od hladu a podobne, mi už trošku lezú krkom. Niežeby to bolo úplne porovnateľné, ale napríklad aj výroba a distribúcia drog (nemyslím len všetky nelegálne humusy, rátať sem pokojne môžeme aj cigarety a alkohol) dáva obživu obrovskému počtu ľudí, ktorí by inak naozaj ani na jedlo nemali. Ale je to dôvod propagovať ich? Nehaňme ľudí, čo si zapália cigaretu tam, kde je to zakázané, veď jej kúpou dopomohli k tomu, aby robotníci pracujúci na tabakových poliach mohli svojim deťom kúpiť desiatu. Človek sa hrdí tým, že je na najvyššom vývojom stupni, a dostal sa tam vďaka schopnosti prispôsobiť sa podmienkam. Chápem, čo ste chceli povedať, a tiež mi toto zriadenie nie je úplne po chuti, ale nebolo by zlé si uvedomiť, že ľudia, ktorí nám vyrábajú fejky živoria. Určite nepatria ani do strednej triedy, takže „podporovať“ ich kúpou fejkov má rovnaký zmysel ako kúpiť originál, aj ten niekto vyrába a potrebuje z niečoho žiť. Akurát pri kúpe fejku podporíme menšou sumou falšovateľa a pri origináli majiteľa značky, avšak podstatne väčšou sumou. Dopad na robotníka je minimálny.
Riadny off topic :D

 
Lia.L.  29.01.13 15:46

Nošení a produkce faků podporuje nelegální dětskou práci a obchod se zbraněma. Zadejte si to do googlu.

Příspěvek upraven 29.01.13 v 17:14

 
misial
1394 příspěvků 23.01.13 22:01

@SeaSun Taky Vám to připadá jako taková moderní obdoba kurtizán?

 
m.amar
124 příspěvků 30.01.13 17:44

Taky mě to napadlo

 
PythonRegius
286 příspěvků 23.01.13 22:34

Takových plků je plný bulvár, osobně je mi úplně jedno, jakou má ta paní kabelku. Raději bych nějaký zajímavější článek, třeba něco o šití.

 
zdenkakop.
1 příspěvek 23.01.13 22:43

Kádrovat vuittonky je už trochu otřepané, navíc zvlášť když na ni člověk nemá, to potom vypadá jako že závidí… že?

Příspěvek upraven 23.01.13 v 22:45

 
katango
1356 příspěvků 24.01.13 09:35

Ále houby.

 
Oveeec
1570 příspěvků 24.01.13 13:52

Dovolím si s vámi nesouhlasit v tom, že Ada někomu závidí Vuittonku. Z článku totiž jasně vyplývá, že Ada slečně závidí všechno od výbuchu na hlav přes Trávníčka po pravici, především ale tu falešnou kabelku z tržnice!!!

 
Lia.L.  29.01.13 15:49

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:45

 
malakaja
349 příspěvků 23.01.13 23:45

Tak tedy ja bezne nemluvim sproste, ale doperdele to je mi tedy u perdele-Copak jsem zavítala na stránky blesku? Dojička vedle trávníčka…Brm,, ted sem se rozcílila…No ted navic koukam, ze clanek dokonce psala Ada, ne nejaky vycviceny autor na vypomoc.. TYBRDO. No Lujse a jeho kozedelne vyrobny je mi lito, proste pro me je to kýč jak bič, byť je to frajersky poctivá práce. Smysl kabelky na celý život jsem ještě nepochopila, protože v kabelkách a botách a kabátech jsem hrozná děvka a dýl jak dva roky to spolu netáhnem. A kabelka za cenu auta, když mám ty auta tři, tak si kabelku pořídim,(tedy ne s reklamním nápisem, pookud nebude originál, třeba koželužna Podolí nebo tak:) ale mít kabelku a nemít co žrát, to je mi taky cizi nastavení.

Příspěvek upraven 24.01.13 v 00:01

 
merunka89  24.01.13 02:12
Sice silne pochybuji,

Ze LV je kyc jak bic, spis si myslim, ze je to jedina z kabelek, kde se okamzite pozna, ze nositelka ma na „original“ kabelku. Malokdo si mne vsimne, kdyz budu mit cernou nenapadnou kabelku LV, Prada, Chanel, Fendi a pod., ale kazdy okamzite zareaguje na tento nejznamejsi LV vzor, barvu a material. Mne faky vadi( je to prachsprosta zlodejna)hodne moc. Ja mam takovou pomucku jak rozpoznat jednoduse pravou LV od fake, kdyz se podivam na majitelku kabelky. Pokud jeji outfit je laciny ze sekace a nebo H&M, tak vim na 99%, ze ta LV proste nema a kabelka je fake. Kazdy kdo se zajima jenom trosku o modu vi, ze LV nema zadne sales a nebo outlety, kde se prodava levneji znackove zbozi, pokud se kabelky neprodaji, vraci se k vyrobci a ten kabelky znici. Divala jsem se ted na louisvuitton.com kabelky a kabelka o ktere se zde nektere diskutujici zminuji, ze ji ma Travnickova pritelkyne Speed Bandouliene 30(doufam, ze jsem to opsala spravne) stoji $1,135.00, neni to zadna zavratna suma, ale pokud mam prumerny plat a rodinu, tak asi bude citelny zasah do rozpoctu.

 
merunka89  24.01.13 02:16
Nevim jestli sem uz

Nekdo daval jak se pozna prava vuitonka od fake, podivat se na to znovu na skodu byt nemusi…

http://reviews.ebay.com/…ntic-Guide-1?…

 
mwich
115 příspěvků 25.01.13 12:00
nesouhlasím

V tom s Vámi nesouhlasím. Proč by zároveň nemohla mít věci z H&M? Proč by i obyčejná holka nemohla mít pravou Vuittonku? Existují i osvědčené bazary a taky portály jako Aukro(při troše obezřetnosti a základních znalostí jak poznat fake), eBay a další, kde lze koupit originál v dobrém stavu (někdy i nenošený) za přijatelnou cenu, kterou si v této době už může dovolit víc jak 80% populace (v případě, že si nekoupí novou 3D televizi nebo nejnovější dotykáč, protože ten pár měsíců starý už neni IN). No a pak tu máme blízké, kteří mohou kabelku darovat třeba k významnému výročí či úspěchu.
No a pokud je „vuittonka“ naším celoživotním snem, tak na ni můžu i ze skromného příjmu pár měsíců/let šetřit do prasátka, a poté nějaký nejlevnější model (jako tato Speedy) koupit se vším všudy (zážitkem) v originál obchodě.

Takže podle vzhledu nositelky bych se určitě o „fejkovosti“ nerozhodoval ;-)

 
kurzatko
230 příspěvků 25.01.13 14:40

Mě by zajímalo, jak se na první pohled pozná, že je oblečení ze sekáče… Pokud jsem u někoho viděla do očí bijící napodobeniny LV, tak to byly většinou dámy oblečené ve stylu „stánek u nádraží“ nebo „vše za 39“.

 
Lia.L.  29.01.13 15:54

Tahle speedy stoji 14 000,– máš špatné info. A nechápu, proč by majitelká pravé kabelky nemohla být oblečení z HM?! co je to za argument? Pravou kabelku poznáš tak, že ji prostě vidiš! A pokud se s nima setkáváš v životě, tak ti stačí se na ní podívat a ne řešit šatník atd…

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:46

 
Haeroxia
3 příspěvky 23.05.13 08:39

To je fakt vtipné! Kámoška má pravou Vuitonku a to nakupuje v Terranově, C&A, H&M a podobně. Jak je to možné? Prostě chodila pár měsíců s tím správným chlapem :-D A i kdyby jí ji nekoupil chlap, znám takové, pro které je kabelka/šperk určité značky snem, na který si prostě našetří. Před těmihle soudy je občas fajn se trošku zamyslet…

 
Siv11
198 příspěvků 24.01.13 07:30
slepičárna

Sorry, ale řešit, jestli ta a ta má pravou vuittonku či ne, to už je fakt na úrovni někde mezi slepičárnou a bulvárem. Promiň, Ádo, ale škoda toho času, cos věnovala psaní tohoto článku :-/.

 
Lynx
100 příspěvků 24.01.13 11:35

Tohle tady se jmenuje Módní Peklo. Co od toho čekáte? Komparaci diskurzivní analýzy verbálního projevu prezidentských kandidátů na pozadí verbálního projevu TGM a Edvarda Beneše?

 
sedgwick
30 příspěvků 24.01.13 11:58

Keby to bolo možné, ohodnotila by som tento príspevok aspoň 100 zelenými :D

 
Siv11
198 příspěvků 24.01.13 15:10

Ne, ale podle mě je tohle hodně i pod úroveň Pekla. A to tu bývám vcelku pravidelně. Pavlačová drbárna, vždyť z téhle diskuze si člověk těžko může odnést cokoli, co by k něčemu bylo :-(.

 
Parwi Nawari
353 příspěvků 29.01.13 16:04

Možná spíš diskuze na téma, zda Charlotte Garriqueová a Hana Benešová nosily pravou Vuittonku :)

 
wiwi
38 příspěvků 24.01.13 08:03

Veď z tej kabelky kričí, že je to napodobenina. Minimálne ten tvar kabelky vyzerá ako keby tam mala 2-3jogurty a rožky na ráno. Originálna vuittonka drží tvar vdaka spevnujúcej konštrukcii po obvode kabelky. Takže aj keď ju máte plnú na prasknutie stále je krásne vytvarovaná. Keď ju položíte drží presne takú líniu ako na druhom obrázku. Táto by sa zosypala ako domček z karát. A podľa fotky vyzerá ten materíál ako nejaká lacná mierne pogumovaná umelá hmotna.
No jednoznačne TOTO JEJ NEVYŠLO…keď už sa chcem dostať do bulváru lebo „som priatelka pána za zenitom“ tak si aspoň sakra dávam na takéto veci pozor.

 
Dalajlámov škrpál
107 příspěvků 24.01.13 20:22

Šak neviem, ak nebol raut, nedostala najesť, tak si nesie pár lepených chlebov so salámou a nejakú tú placatku na zapitie :-D

 
Lia.L.  29.01.13 15:58

Ta kabelka je pravá, že má takový tvar je normální. Tenhle model nemá pevné dno!

Příspěvek upraven 29.01.13 v 17:11

 
myyna
47 příspěvků 24.01.13 08:52
Košer pani

Mě se celá ta paní nezdá příliš košer, hi hi… A ta kabelka nedrží vůbec tvar, takhle se LV nechová.

 
Lia.L.  29.01.13 16:00

Přesně takhle se pravá kabelká chová jelikož nemá pevné dno.

Příspěvek upraven 29.01.13 v 17:12

 
hifi
45 příspěvků 24.01.13 09:34

Kabelka je evidentne z e-shopu, respektive z Turecka a podobne, kaslem na nu, nikdy sa mi taketo nepacili, ale co ma oslovilo je bluzka - ta sa mi paci a velmi.

 
Kathee
110 příspěvků 24.01.13 09:58

Halenka se mi také moc líbí :D

 
LudmilaCecílie
138 příspěvků 24.01.13 09:40

Ono účes neúčes, kabelka nekabelka, nechci být zbytečně drsná, ale podle mě je slečna prostě ošklivá… všimli jste si jak má oči děsně blízko u sebe? To je to první, čeho si na ní všimnu já…

 
Kathee
110 příspěvků 24.01.13 09:57

Slečna je sice i dle mého vkusu nepříliš pohledná - ale za to nemůže, ale za tu hnusnou kabelku ano. Mně osobně se nelíbí ani originální vuittonka.

 
Lia.L.  29.01.13 19:04

No hlavně že vy jste krásná, ja být vámi tak raději mlčim..a vkusu jste taky moc nepobrala. A tohle JE originální kabelka.

Příspěvek upraven 29.01.13 v 19:05

 
Oveeec
1570 příspěvků 30.01.13 11:56

Ale teda ta kabelka podle mě originál není.

 
kozarohata
143 příspěvků 24.01.13 09:58

Myslím si, že je hezká, má prostě úzký obličej. kdyby ji dostal pod ruce nějaký dobrý vizážista nebo kdyby se sama snažila nebýt tak křečovitě „in“, ale víc svá, výsledek by byl určitě jiný (lepší) ;)

 
kozarohata
143 příspěvků 24.01.13 09:45

Bohužel musím napsat, že se mi tyto tašky hrubě nelíbí, jsou monotónní a nudné. celkově značky „celebrit“ mě dost odpuzují, mnohdy jen prostě „kopírují svoje majitele“ :P

 
publicenemy  24.01.13 09:54

Nějak mi uniká význam slova „celebrita“ - ta slečna nebo paní se konkrétně proslavila čím? A starost o její kabelku, oblečení, zjev a vzdálenost očí od sebe je motivována závistí, záští, nudou nebo čím vlastně?

 
Karin
3551 příspěvků 1 inzerát 29.01.13 10:11

Celebrita není osoba, která se něčím proslavila. Celebrita je osoba, jíž se hodně věnují bulvární média. A paní Fialkové se věnují proto, že žije s Trávníčkem.

 
notrends
514 příspěvků 24.01.13 10:17

@myyna - mně připadá trapná. At už myslíte kabelku nebo slečnu, máte pravdu. Navíc mně Vuitonka i originál připadá trapná, nevím proč ji tolik lidí chce že dokonce kupují její padělky. Je to šerednááá taška. Myslím tu s potiskem s monogramem.

 
corrigan
2631 příspěvků 24.01.13 10:29

Vuitonky jsou nejnudnější kabelky, jaký vůbec kdy existovaly

 
eriam
380 příspěvků 24.01.13 11:37

Já se domnívám, že hodnotit slečnu jestli je hezká či ošklivá je ubohý ( každá jsme nějaká ),,ale je pravdou, že když už vyrazím na nějakou akci kde se to hemží novináři a ještě jim ochotně zapózuji, tak bych si sakra dala práci s výběrem oblečení a doplňků, aby nebyla za trapku, která musí mít značkovou?? kabelku,,protože celebrity ji nosí. Kdyby si vzala nějakou normální kabelku, tak si ji nikdo nevšiml. Ale takhle si ji všimlo M. P. a že to schytala, co :-D

 
katy-holland
1 příspěvek 24.01.13 11:57

Damy, Vy co tu pomlouvate neci vzhled, docela bych chtela videt, jak vypadate Vy!!!Btw. jestli ma Travnickova pritelkyne fake kabelku, je mi uplne fuk…

 
sedgwick
30 příspěvků 24.01.13 12:05

Ale no. Zo zbytočného rozčuľovania sa budete mať akurát tak vrásky. Zhodli sme sa, že primitívne hodnotiť samotný vzhľad nositeľky nebudeme. A že Vám je fuk, či je to fake, berieme na vedomie. Máte ešte niečo na srdiečku?

 
kurzatko
230 příspěvků 25.01.13 14:44

Kdybyste si přečetla příspěvek od eriam pořádně, zjistila byste, že pláčete na špatném hrobě.

 
Beldaran
82 příspěvků 24.01.13 12:27

Já jsme děsný ignorant a nejspíš sklidím řadu mínusů, ale pro mě je vuittonka na stejné úrovni jako boty louboutinky. Chápu, že je to značka, je to hrozně drahé, ale co na tom všichni vidí? Vždyť to žádná nějak oslnivě krásná vě není (aspoň pro mě). Mám kabelku (taky značka, ale v mých finančních možnostech) a líbí se mi daleko více než celý LV. A ano, Ďábel nosí Pradu jsme viděla, takže tu o tom, kterak to návrhář vymyslí a my pak jeho nápad koupíme i v levných věcech, znám.
Samozřejmě, kdybych nevěděla, co s penězi, taky bych si kupovala drahé a značkové věci, ale asi nějaké značky, která se mi doopravdy líbí :)

 
Maravelo  24.01.13 12:31

@sedgwick No asi moc nechápete co jsem chtěl říct :D Nikoho nepropaguju, jen jsem reagoval na ten komentář a poznamenal to jako fakt :D Fejky jsou mi vcelku někde.

Luxusní firmy si sami kálí do vlastních hnízd podporou outletů a prodejem nekvalitního zboží a buď prostě si někdo chce koupit kvalitní vymaxovanou kabelku nebo ne. No a?

To že má někdo fejkovou vitonku fakt nevidim jako problem, protože jsem myslel, že v módě jde o to, jak spolu věci ladí, jaký má daný člověk styl a popravdě, fakticky, nevidim rozdíl v tom když na člověka kouknu, jestli má Damiera na středu kabelky nebo je šouplej o 2 cm doprava. Obdivuju ale každého, kdo podobným zkoumáním tráví v životě svuj drahocenej čas. A nebo jde jen o to, že jí má přítelkyně vyšeptalé hvězdy Carůzošou? Asi spíš…

A bulvár mam ještě hloubšžzz než fejky.

Příspěvek upraven 24.01.13 v 12:32

 
sedgwick
30 příspěvků 24.01.13 13:22

Samozrejme, je možné, že som Vás nesprávne pochopila. Vraveli ste, že fake priemysel zamestnáva veľký počet ľudí, ja som vám zas napísala, že aj originálna výroba zamestnáva ľudí. Okrem toho ste sa zmienili, že si tiež fejky kupujete, takže ten priemysel predsa len asi trošku podporujete ;)
Len tak na okraj, LV outlety nemá, pokiaľ viem. Viete, toto kupovanie si fakeov, lebo za originály nebudem vyhadzovať peniaze, mi pripadá rovnaké ako kúpiť si škodu 120 a prirobiť na ňu logo mercedesu. Hlavne, že ľudia uvidia logo, to, že výrobok nemá vlastnosti ako originál a tým upadá nielen estetika ale najmä účelnosť, už ľudia neriešia :) A Vás by asi tiež trochu hnevalo, keby niekto zarábal na Vašom nápade, vďaka Vašim peniazom vyhodeným za reklamu, tvorenie dobrého mena spoločnosti celkovo atď.

 
malakaja
349 příspěvků 24.01.13 16:35

TEdy teď mi mluvíte z hloubi mého dušního.

 
izodora
9 příspěvků 28.01.13 21:54

Jenže tímto názorem si kálíte do vlastních řad, předpokládám, že patříte mezi spotřebitele. Protože tímto myšlením snižujete hodnotu poctivé řemeslné práce, potažmo kvality. Jestliže připouštíte, že nezáleží na provedení, ale na značce. Ani se nedivím, že se tady prodávají v obchodech totální šmejdy za nesmyslně vysoké ceny s nálepkou luxusního zboží. Hlavně, že dotyčný vlastní nebo konzumuje něco značkového, něco co je in, že? Vždyť koupenou věc stejně za pár měsíců obmění, tak co.

Představte si, že já jsem ten spotřebitel, co zkoumá a nikdy bych vědomě nevyhodila několik desítek tisíc za věc, která má jméno, ale očividně je to nekvalitně zpracované zboží nebo dokonce náhražka, která má budit dojem, že na to mám.

Když už má člověk potřebu přikládat si na důležitosti nebo zařadit se do určité společnosti zbožím s evidentně statusovým charakterem, tak ať si alespoň pořídí kvalitně zpracovaný originál a použije ho vkusně, ne za každou cenu jako v případě kabelky sl. Fialkové. Jenže to by zase nebylo vidět, jak finančně dobře se s panem Trávníčkem má, že.

 
kaja57
3 příspěvky 24.01.13 13:09

Asi jsem divná, ale mě připadá i originál hnusnej.

 
Akitaken
4960 příspěvků 24.01.13 18:19

Mě taky ;-)

 
ionicera  24.01.13 13:19

A není to úplně jedno? Kdyby někde tvrdila, že ta její kabelka je pravá, tak se do ní dejme tomu obouvejte, ale to snad ona nehlásí, tak je to zcela fuk. Není to žádná celebrita ani modemanka, tak si nosí, co chce

 
Maravelo  24.01.13 13:50

@sedgwick Každej si kupuje faky. Já nejdu přímo po nich, ale když něco vypadá jako persol brejle a je to jen jako doplněk na pár trendových nošení, no a co. Nejde o to, že bych chtěl kopírovat persol, ale že se mi líbí ten tvar „keyhole“ brejlí např. Nemá cenu za to vyhoditg 6000, to bych byl opravdu idiot ;-)

Nemam ale čas tu s váma řešit podobný blbosti. Tak si Vitonku nekupujte a pátrejte po tom, kdo má fejk. To je kvalitní životní náplň a fakt se to hodně týká módy :D Asi jako to řešit kdo jezdí ve 120 a kdo v merglu, to se taky hodně týká automobilismu.

 
sedgwick
30 příspěvků 24.01.13 14:00

? :) Čudné, doteraz som si myslela, že ste vecný. Idem teda pátrať, keďže je to moja životná náplň, pekný deň prajem ;)

 
Lynx
100 příspěvků 24.01.13 21:06

Eee a proč na tuhle stránku teda chodíte? Fascinuje mne debata o tom, jak je ten text každému jedno, přitom si ho nejen přečetl, ale ještě o něm diskutuje. Nebo je tento postoj něčím, o čem se komentující domnívá, že je to blazeovaně vznešené? Tento web je tematický. Ano, klidně tu budu řešit fejkové kabelky, protože děvušky s fejky jsou prostě chuderky, které touží přiblížit se velkému světu. Ostatně, pamatuju doby, kdy značkové kabelky (nemyslím LV), jako třeba Prada, mívaly značku decentně vyvedenou. Mluvila kvalita. A pak přišly děvušky, které nepoznají kvalitu, ani kdyby na ně volala a mávala šátkem a ty holt potřebujou nápis. Velký nápis.

 
Monys01
330 příspěvků 24.01.13 14:03

Zdá se mi to nebo ta ženská má na tváři jakýsi divný nahnědlý flek? :D

 
Maravelo  24.01.13 14:05

@sedgwick :D hahaha, to je přesně ono… „To si nekoupim, protože to vyrábí nějaká značka. Sice se mi to strašně líbí a slušelo by mi to, ale…“ :D Bože to je tak hloupé že to práská dveřma :D červené podrážky
 http://dr1ve.files.wordpress.com/…laughing.gif

 
Maravelo  24.01.13 14:07

@sedgwick můžete se na mě klidně zlobit, pochopim to :D Ale mě to přijde tak šíleně nesmyslné chování že se tomu prostě musim smát :D

 
sedgwick
30 příspěvků 24.01.13 15:50

Nemám sa prečo hnevať, som rada, že som Vám vylepšila deň :) Možno niekto narozdiel od Vás pochopí, ako som to myslela ;) Mimochodom, do úvodzoviek sa dáva citát, nie parafráza. (Vlastne to nebola ani parafráza, keďže ste zmenili pôvodnú myšlienku na Vašu… )

Příspěvek upraven 24.01.13 v 19:07

 
sely1
184 příspěvků 24.01.13 14:13

Ano jasne tu v modnom pekle je najvacsi prehresok fejk! ja mat vase starosti tak som stastna jak blcha! pravy vuitton sa tu uznava jak nejaka modla, a vsetci po nom v kutiku duse tuzite a preco vlastne? ved je to uplne hrozna a otrasna kabelka a vobec to nie je moja farba aj keby som mala na nu 1500 eur nekupim si ju uz len preto lebo sa mi nepaci a vy by ste si ju kupili hlavne preto lebo je to vuitton a je to nejake meritko spolocenskej kasty ved je to na smiech! aj vsetky „celevrity“ su na smiech lebo su vsetky ako kravy v stade ktore vedie vol. Kazda 2. herecka si ju kupi za 1. vyplatu len preto aby bolo jasne aka je ona celevrita…potom kde je ta moda, ked ju ma kazda? to nie je o mode to je o statuse!

 
DonChichot  24.01.13 14:24

Na našem sídlišti s tím běhá takových deset procent žen. Říkám si, že je škoda, že to, že žiju v tak bohaté čtvrti, není jaksi poznat?

 
DonChichot  24.01.13 14:26

No a paní Fialová se asi zrovna se svým milým vrátila z Thajska a TOHLE si odtamtud vozí prostě všichni. Jen si říkám, proč si nedovezou nějakou jinou kolekci?

Příspěvek upraven 24.01.13 v 15:00

 
Nanynka_02
447 příspěvků 24.01.13 14:35

Vidím, že patřím mezi ty, kteří by od MP čekali spíš hodnocení slečnina outfitu - jak je to správně česky? Vohoz? :-) než rozbor porušení práv duševního vlastnictví ohledně kabelky.

Prsa třeba slečna taky nemá pravá… a koho to zajímá.

 
Maravelo  24.01.13 14:40

@sely1 @DonChichot při nejmenším je tahle okázalot značek trochu nevkusná. Ale to už je na každym, jak se s tim popasuje :D Kdysi se na jednom bohatším serveru řešilo, jak má vypadat správné „polo“ od Ralpha Laurena :D Bohužel doba tomu nepřeje a tak se i značky přizpůsobí a ta okázalost je horší a horší. RL a Vitón je přesnej příklad.

http://weknowmemes.com/…h-lauren.jpg

Příspěvek upraven 24.01.13 v 17:48

 
DonChichot  24.01.13 14:52

@Nanynka02
Přiznávám, že jsem si kabelek začala všímat až pod vlvem MP. Tuhle kabelku jsem občas vídávala, ale mně osobně přijde tak podivně ošklivá (už třeba tou kombinací barev), tudíž tomu, že je vlastně tak exkluzivní, jsem se zdráhala nejdřív uvěřit.
Jednou mi jednu thajskou vitónku ukazovala kolegyně, dovezla ji sestře na její výslovné přání. Společně jsme se na tu kabelku dívaly a nechápaly, proč ta její sestra o takovou ohavnost stojí (byla to jiná kolekce, taková bíločervenomodrá). Jenže sestra byla informovaná, narozdíl od nás.
V Thajsku to prý probíhá tak, že vám kradmo dají nahlédnout do katalogu, vy si vyberete a pak vám zezadu cosi konspirativně vyštrachají a otevřít si to můžete až venku (samozřejmě po zaplacení). Už ta samotná procedura mi připadala tak trapná, že bych ji asi nedokázala podstoupit. Vždyť je to jen kabelka, ne plutonium, sakra.

Příspěvek upraven 24.01.13 v 14:58

 
sely1
184 příspěvků 25.01.13 14:43

Hahahah :D dost dobry koment! to ako moja mama bola uz sto krat vo Viedni na hlavnej ulici v tych nobl znackach a ma na to aj prostriedky ze by si mohla dovolit kupit si nejaku tu vecicku ale ked tam uz vosla aj s tym ze by tam rada utratila 1-2 vyplaty nic si nikdy nevybrala a nekupila! ani 1 vec! Pretoze za to ze je to armani alebo dolce gabana este neznamena ze je to aj pekne, mozno to nie je hned ohavne nevkusne alebo skarede ale nejake obycajne oranzove tricko s dlhym rukavom za 2000 eur nestoji za to len preto ze je to D&G! takych triciek si predsa moze kupit milion a nie za 2000 eur! alebo escada-ja neviem ale vyzera to u nich v obchode ako zly vtip ani kvalita ani latka ani strih ani napad no na houby!;o)

 
corleone  25.01.13 18:00

Chapu, ze mate zkusenosti. Ale zrovna Escada ma docela dost zajimavych veci a ceny nebyvaji nijak extra hrozive.

 
Nanynka_02
447 příspěvků 24.01.13 16:05

@DonChichot Musím omluvit, můj komentář se za Váš příspěvek zařadil omylem, nebyla to reakce na Vás. Nicméně stejně s Vámi souhlasím. :-) Nepochopím, jak si zrovna tuhle kabelku - ať už pravou nebo nepravou - může někdo pořídit, vždyť se z ní u nás stal rozpoznávací znak a „tradiční“ doplněk naprostých blbek.

 
DonChichot  24.01.13 16:07

Nemáte se zač omlouvat, já vaši reakci vždycky vidím ráda.

 
barusskaa9
1 příspěvek 24.01.13 16:27

Ne, nemám ráda falešné kabelky. Ale proboha, CO TOHLE JE ZA ČLÁNEK?:D přijde mi to jak z nějakého nepovedeného bulváru, ano, může být falešná, ale taky nemusí. Třeba by se to dalo poznat jen z blízka. Tahle kabelka mi i pravá připadá jak z tržnice, právě proto, že je tak často imitována. Ale snad je každýho věc, co nosí ne?:) Není to důležitý.

 
Akitaken
4960 příspěvků 24.01.13 18:17

Zdá se, že MP se začalo ubírat přesně tím pokleslým stylem, jakým jede bulvárek..

Když jsem tenhle článek přečetla, napadly mě pouze dvě věci:

  1. Proboha no a co, jestli má Trávníčkova přítelkyně falešnou kabelku?
  2. Co tímhle celým chtěl autor vlastně říct?

Odpovím si sama - nic. Došly nápady, nastupují hovadiny.

 
hetta
33 příspěvků 24.01.13 18:49

Kabelka se mi nelíbí ani jako fake ani jako originál, připomíná mi babičkovskou kabelu. Zato tahle „Vuittonka“ má alepoň vtip
 http://www.originalnidarky.cz/…mg/MU131.jpg

 
firefly
527 příspěvků 24.01.13 21:27

Fuj, to jsem se lekla. Ovšem ne kabelky, ale toho, že jsem omylem místo na stránkách Pekla na stránkách Blesku.

 
merunka89  24.01.13 22:26

@Lynx jsem uplne stejneho nazoru! Fejk je zlodejna a modni peklo a je velice dobre, ze ten clanek Ada napsala.

 
Maravelo  24.01.13 22:48

@Lynx No určitě ne kvůli tomu abych tu dělal módní policii a zkoumal kdo má jak fejkovou kabelku, z které kolekce Prady je to či ono apod. Článek neřeším, je stupidní, klidně to zopakuju po třetí. Nic víc se k tomu říct nedá. Jak jste si mohla všimnout, nediskutuji o jeho obsahu, ale maximálně tak o jeho smyslu. Tak to prosím nezaměňujte ;-)

To co říkáte o těch decentních značkách, tak to je přesně to co já psal dole. Jenže to neni otázkou děvušek, ale věcí toho, že dneska je luxus dosažitelnej pro daleko víc lidí. Spoustu lidí rychle nabyde peníze a pak to utrácí a chtěj aby to bylo vidět. Horní společnost existuje a tam to stále funguje v decentnosti a kvalitách materiálu, jenže pak je tu middleclass co má peníze a těm jdou značky na ruku. To je mimochodem taky to, co jsem zmínil v jednom ze svých příspěvků tady. Fendi, Prada, LV, Burberry, všechno můžete mít dneska kolem max. 50K… Když si lidi kupují iphone za 25 000, tak co to je za cenu? K smíchu… (každá z těch značek dělá ještě zvlášť věci v jiných cenových hladinách, ale to se nás netýká)

Všechno to už jsem tu ale napsal. Ano, toto se týká módy, týká se to kvality oblečení, vkusu a toho jak nepůsobit nepatřičně okázale nebo naprosto blbě (holiny a vitonka na fotce)..

Řešit ale, že někdo má fejkovou kabelku a tudíž je nějakej podřadnej nebo špína apod. je možná věcí kastování, možná věcí porušování autoského práva, možná je to věcí bulvárního zájmu ale URČITĚ to není věcí módy! A pardon, ale pro mě každej, kdo zkoumá tyhle blbosti je stejně povrchní jako ten, co si to kupuje aby „to měl“.

Připomíná mi to, jak když sem byl malej, každej řešil jestli to je pravej Adidas, protože pravej adidas má 3 proužky a nedej bóže, když měl někdo tepláky se čtyřma nebo se dvěma lampasama. Stejně idiotský.

 
Oveeec
1570 příspěvků 26.01.13 22:42

Je to věcí módy, jelikož je to především otázka stylu a jako taková s módou souvisí. Sebelepší model nějakým hnusným fejkem zazdíte a to už je otázka módy bez pochyb.

 
Fallen_Angy
111 příspěvků 24.01.13 23:19
nepochopene

Pisala ten clanok ozajstna alebo fejk Ada?

dnes uz tazko rozoznat falosnu vuittonku od pravej, kedze za priplatok vam na grand bazaare vyrobia aj certifikat :)

na peklo som sa zaregistrovala kvoli clankom o latkach, strihoch a inspiracii, tesim sa na dalsie

 
BEZDOMOVEC
1684 příspěvků 24.01.13 23:31

Asi to nebude tak špatnej článek, už má 149 komentářů, šaty z Brna jen 145. Kdo si myslí, že je to Blesk, může si jít přečíst nějakou, pěknou knížku. Proč hned vyskakovat, stojí to za to? Trošku nadhledu dámy.

 
Fallen_Angy
111 příspěvků 24.01.13 23:38
spatny clanek?

Nevravim, ze je spatny, len pre mna osobne bez prinosu, postradam pridanu hodnotu, kvoli ktorej som peklo zacala sledovat…viac by ma potesili clanky tykajuce sa plesovej sezony, starostlivosti o boty v momentalnej snehovo-dazdovej srajde co je vonku alebo o tom, co sa na nas chysta na jar / leto 2013 :)

 
BEZDOMOVEC
1684 příspěvků 24.01.13 23:48

Není každý den posvícení a každý by asi chtěl něco jiného, takže berme, co je momentálně na skladě. Příště zas na jinou notu.

 
Akitaken
4960 příspěvků 25.01.13 17:30

To není o tom, jestli je článek dobrý nebo špatný, to je o tom, jak moc je kontroverzní nebo jestli se trefil do masové nálady..

 
corleone  25.01.13 18:03

To je sice hezke, ale k originalu se certifikat nevystavuje.

 
Hanach1
16 příspěvků 25.01.13 09:39

Když jsem uviděla tento článek, podivila jsem se, proč autorka (Ada) píše zrovna o tomto… Působí to bulvárně, jak už zde v diskuzi bylo nejednou naznačeno. To je jeden úhel pohledu.
Druhá verze, jaká mě napadá (a zdá se mi pravděpodobnější i smysluplnější), je snaha vyjádřit znechucení nad tou podivnou módou doplňků a oblečení, z jejichž designu i úplný laik pozná, že nositelka je majitelkou něčeho značkového, luxusního a je tedy „někdo“ („vyjadřuje tím svůj sociální status“). I cokoli pravého (a na první pohled „značkového“) takto prvoplánově nošeného může působit trochu „na hlavu“. Netřeba rozebírat, jak pak působí takový laciný padělek… Není divu, že si z toho pak někdo dělá bžundu formou originálního dárku - parodie značkové kabelky.

 
moi-bebe
223 příspěvků 25.01.13 10:29

No tak mně je teda upřímně jedno, jakou má kabelku, mě spíš zaráží, že žije s Trávníčkem. Ale třeba je pan Trávníček v soukromí milý, pozorný a inteligentní pán. Kabelka LV - ať už pravá nebo falešná - mi už stejně přijde jako takový přežitek a zbytečnost a nevkus. Každý po ní touží a všude se horečnatě řeší jestli „má pravou nebo ne“. Pravá nebo falešná, je už podle mne dávno za zenitem. Pro mě je to něco jako tričko Ed Hardy. OTŘES.
A mimochodem, narazila jsem výše na diskuzi o botách s červenou podrážkou - že kdo ví, co je Laboutin, tak je nemůže koupit jinde a je to trapný padělek. No to pardon, ale s tím absolutně nesouhlasím. Znamená to snad, že když Coco Chanel „vymyslela“ kalhotový kostým, že každý další kalhotový kostým od jiné značky je padělek?

 
katango
1356 příspěvků 25.01.13 12:35

Možná mám odpověď - někde a někdy jsem četla, že dědil a je strašně bohatej.

Edit: možná je bohatej, ale chová se jako laciná štětka.

Příspěvek upraven 29.01.13 v 15:29

 
DonChichot  25.01.13 15:02

Pokud vím, tak značka YSL musela přestat vyrábět lodičky s červenou podrážkou, protože ji od Laboutina zažalovali. Někde jsem to četla.

 
moi-bebe
223 příspěvků 01.02.13 09:56

To máte pravdu, na to jsem zapomněla. ovšem myslím, že to spíš bylo součástí konkurenčního boje. nemyslím, že by nějaká firma mohla mít monopol na červenou podrážku. to by pak mohla mít na fialové šaty a zelené korále apod… nebo nevím, prostě mi to tak přijde.:)

 
sedgwick
30 příspěvků 26.01.13 12:36

Viete, nohavicový kostým sa dá urobiť asi na trochu viac spôsobov ako červená podrážka.

 
moi-bebe
223 příspěvků 01.02.13 09:59

Byl to jen příklad, s tím kostýmem. myslím, že nejen v módním průmyslu existuje víc příkladů, které by mohly korespondovat s červenou podrážkou.

 
jxxxx
7 příspěvků 25.01.13 11:20

Keď tak pozerám ako sa vyfintila, tak to, či je kabelka falošná, považujem za najmenší problém…

 
mwich
115 příspěvků 25.01.13 12:06

To si snad děláte srandu s tou obhajobou, že ten hnusný fake má být „gestem vyjádření znechucení nad tím, že pravou vuittonku mají všechny celebrity“ a tím, že si ho slečna Fialková vzala, vlastně všechny tyhle celebrity s originálem strašně pokořila…
Tak jsem se už dlouho nenasmál :D :D :D

 
katango
1356 příspěvků 25.01.13 12:35

Kdyby chtěla pokořit ty snobky, vezme si Lojza Vytón Voriginál.

 
mwich
115 příspěvků 25.01.13 14:41
a co Trávníček?

Je škoda, že se ještě nikdo (nebo jsem přehlídnul) nepozastavil nad oblečením Trávníčka. Zejména nad tou hroznou umělou kravatou a botama do useknuté špičky. Barevně to ovšem ujde. Ale ty boty, ty boty…

 
katango
1356 příspěvků 25.01.13 15:25

Jo, Trávníček je značně neestetickej. A takovej to byl fešnej princ v Popelce! Jo, čas her a malin nezralých už je pryč.

 
Lettie
426 příspěvků 25.01.13 16:46

@wiwi to je nesmysl, bezna Speedy zadnou konstrukci po obvode nema /jen kozenou paspulku, ale ta nic neudrzi/, proto si do ni lidi prikupuji pevne dno z neorigo zdroju, kdyz ji chteji mit pevnou. Slecna od Travnicka sice fake mit bude, ale ne proto, ze ma tvar, jaky ma. Nejspis ma uvnitr neco mensiho, ale tezkeho, typu diar, penezenka, ktere to takto provesi /a nebo plnou placatku:-)/. Pevny tvar jako z druheho obrazku Speed drzi jen tehdy, pokud v ni mate veci, ktere ji vycpou, napr. tam date svetr nebo salu.
Tvar Speedy vychazi z kabely Keepall, ktery byl puvodne urceny k ukladani spinaveho pradla pri cestovani, tj zadna parada:-)

Příspěvek upraven 25.01.13 v 16:46

 
Tamara A.
25 příspěvků 25.01.13 17:15

@Lettie … diář, ona? :-D

 
merunka89  25.01.13 17:26

@DonChichot, cetla jste spravne…

http://abcnews.go.com/…e-shoe/story?…

 
DonChichot  25.01.13 19:52

No vidíte, takové blbosti si pamatuju, ale kam jsem co zašila už ne.

 
merunka89  25.01.13 21:12

@DonChichot :-) :-)

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 25.01.13 22:56

Všechny, kteří remcají na formu a obsah článku, případně bulvár, odkazuji sem: http://www.modnipeklo.cz/…davka-pekla/
Prostě se mi chtělo to napsat, tak jsem to napsala. A remcat samozřejmě můžete, to vám nezazlívám. Jen se tím nebudu moc řídit :)

 
Akitaken
4960 příspěvků 25.01.13 23:07

Napíšu to znova.. co tím proboha chtěl(a) autor jako říct?

 
honza
403 příspěvků 26.01.13 04:30

@Akitaken Autor tim nechtel(a) rici nic, jen to chtel(a) napsat.

 
Akitaken
4960 příspěvků 26.01.13 09:11

No, tak teď jste mě fakt dostal… ha. ha.

 
Pinx
220 příspěvků 26.01.13 12:02

Tuhle kabelku by nezachránilo ani to, že by byla pravá. Nechápu, jak si to může někdo vůbec dobrovolně koupit.

 
AlmaLuna
1 příspěvek 26.01.13 13:10

Ta halenka je z Pietro Filipi. Je krásná, mám ji doma taky. Ovšem kombinace květinového printu, industriálního náhrdelníku, peří v uších, zkrepatělý drdol na hlavě a makeup Marfuši - to je teda síla. Dovršila to fake kabelkou, asi aby odpoutala pozornost od svoji vizáže… tohle je hnus, velebnosti!

 
zlatahouba
192 příspěvků 26.01.13 13:32

Nejen, že to je fake handbag, ale ani se nehodí ke květované halence. O účesu ani nemluvě. Možná venku vála vichřice

Příspěvek upraven 26.01.13 v 18:34

 
izodora
9 příspěvků 26.01.13 19:45

Vlastním LV Speedy v provedení damier canvas. Tuto kabelku považuji za jednu z ikon mezi kabelkami, prostě je to léty prověřený a provařený model, nic víc - nic míň. Jsem módní nadšenec a miluju nadčasové věci, takže jsem ji svého času nutně musela mít. Za těch skoro 9 let, co ji vlastním, zestárla jen tím, že mi na ní zmatněly kovové komponenty. No, a z kabelky, které si ještě před x lety na ulici skoro nikdo nevšiml se stal jakýsi nepřehlednutelný symbol pseudo-luxusu a snobství. V mém šatníku to dnes není žádný extra kousek. Ale je fakt, že zboží s nálepkou „luxusní“ ve spol., která je silně orientovaná na peníze, jistou váhu má. Někdy je to sranda: Díky této kabelce a některým lidem už vím, že s LV se prostě do MHD nenastupuje, ani na jednu zastávku, že někteří chlapi s ní mají problém, protože si myslí, že nositelka bude příliš finančně náročná, namyšlená atd. No, a k tomu všemu zbytečnému poprasku stačí jedna malá kýčovitě hravá kabelka, jsme společnost postavená na hlavu, ach jo.

 
mwich
115 příspěvků 27.01.13 15:18
??

Smím se dotázat, co jste tím „Díky této kabelce a některým lidem už vím, že s LV se prostě do MHD nenastupuje, ani na jednu zastávku, že někteří chlapi s ní mají problém, protože si myslí, že nositelka bude příliš finančně náročná, namyšlená atd.“ chtěla říct? Nedokážu si představit, co se mohlo stát, ale asi to je tím, že se v MHD pohybuju pouze v Praze a Brně, kde takovou kabelku má každá druhá, tak si toho už nikdo nevšímá…

 
Beldaran
82 příspěvků 28.01.13 20:12

Potkala jsem v pražské MHD řadu kabelek LV, některé jistě falešné, některé na ženách vyfiknutých tak, že bych řekla, že byly nejspíše pravé, a mohu vám říct, že tam kabelka vůbec nikoho nezajímá. Lidi juknou, já také okukuji, co kdo nosí, ale rozhodně nositelku nepoplivou a neřeknou, ať jede limuzínou. Osobně mám pocit, že větší pozornost budete mít se psem než s kabelkou. Ono totiž v metru potkáte kolikrát i nějakou tu celebritu a taky se jí nikdo neštítí, i když má víc peněz než půlka cestujících.

 
Espresso
5 příspěvků 27.01.13 02:16

Doufám, že v té kabelce má alespoň hřeben, když doma nemá zrcadlo :)

 
Katastrofa
22 příspěvků 27.01.13 18:39
:D

Děláte si srandu? :D :D :D

 
Ančojc
19 příspěvků 27.01.13 20:22

Nejsem zrovna módní znalec a mnoho lidí se mnou určitě nebude souhlasit, ale mně teda přijde tenhle typ LV kabelek strašlivej, ať je to super košer origoš nebo plagiát od Vietnamců…

 
stekrtsd
4 příspěvky 28.01.13 09:31

Nikdy bych nevěřila, že takový slint Ada napíše.

 
Kaiya
12 příspěvků 28.01.13 11:05

Kabelka posetá monogramem je kýč sama o sobě a nemusí být ani fake,
autorka článku je tapetářka, neb tento výkřik o dvou fotkách je úplně zbytečným úšklebkem,

 
merunka89  28.01.13 15:15

@Kaiya Mne so opravdu „libi“ tyhle vykriky do tmy. Muzete mne vysvetlit jeden jediny logicky duvod proc vam vadi, kdyz si fy, ktera ma vynikajici vyrobky uz vice jak 200 let, da na svoje vyrobky logo? A jak jste prisla na to, ze loga po cele kabelce jsou kyce? Co je podle vas kyc, jak je vlastne definice kyce, kdo rozhoduje o tom co je a co neni kyc? Je kyc original, ktery svoje logo pouziva vic jak 200 let a je porad nejpopularnejsi a nejvic zadany a nebo ubohy zlodejsky upoceny padelek…Vy jste si nikdy nic nekoupila podle loga, treba Adidas, Nike, Puma atd atd? Proc vam vadi, ze takovy LV, jehoz fy existuje od roku 1854 a od roku 1888 zacal pouzivat svuj monogram z duvodu padelani jeho vyrobku, lidmi, kteri se snazili jak pijavice prizivit ja jeho tvrde praci. A jestli jste si jeste nestacila vsimnout tak VSICHNI!!! znami designeri at je to Hermes se svym kocarem a konem, Tommy Hilfiger, Prada, DKNY, D&G, Gucci, Anne Klein, Coach, Dior a ja nevim kdo jeste, maji svoje nektere kabelky posete svym logem, takze nejen LV, ale vsichni svetovi designeri, nehlede na fakt, ze ne vsechny vyrobky LV jsou posete jeho logem.

 
Kaiya
12 příspěvků 29.01.13 08:55

Vy jste ta potrefená husička co se ozvala, gratuluju
vyjádřila jsem svůj názor a vám se za něj nemusím zodpovídat,
a dál klidně kvokejte, :-))

 
Lenicka07
74 příspěvků 29.01.13 09:09

Výrobky poseté logem? Nebyla to móda tak před 10 lety?

 
merunka89  28.01.13 15:29

@stekrtsd nemyslim si, ze to co Ada napsala byl slint. Pokud by to byl „slint“ tak by se pod tim nebyla zadna debata, ja mam spis dojem, ze Ada svym clankem slapla na kuri oko vsem majitelkam padelanych suntu :-).

 
alena.cernov
3 příspěvky 28.01.13 19:06

KABELKA JE URČITĚ PRAVÁ, MÁM JÍ TAKÉ A DNO SE MI PROPADÁ, KDYŽ DO NÍ DÁM DIÁŘ. TUTO KABELKU SI MŮŽE POŘÍDIT KAŽDY, NENÍ VŮBEC DRAHÁ POŘÍDILA JSEM JI ZA 15.000KČ. A VŮBEC PŘÍTELKYNĚ PANA TRÁVNÍČKA MÁ PĚKNOU KOŠILI PIETRO FILIPI. NO LÍBÉ SE MI, ŽE MÁ SVŮJ STYL!

 
xhere
16 příspěvků 29.01.13 07:51

Ano, je téměř zadarmo:-( nekup to, akorát, že většina normálních žen na tuto částku dělá skoro celý měsíc, a pokud jde o mne, a chtěla bych obětovat ty peníze, tak si snad koupím něco pěkného, ne?

 
Lia.L.  29.01.13 18:54

To je marné, dokazovat pravost, lidi se budou hádat ikdyž tu kabelku v životě ani neviděli :) ja mam speedy v damieru a taky se propadá, a mě se to tak líbí.

 
MarlaSinger
98 příspěvků 28.01.13 22:53

Upřímně: s tímhle účesem by jí nepomohla ani pravá vuittonka.

 
Lia.L.  29.01.13 03:19

Podle mě pravá je.

 
Lola  29.01.13 09:09

Nó, tak to je teda kauf.

 
Lia.L.  29.01.13 09:41

Autorka článka se ptala na naše názory na pravost, tak ji odpovídám. Nevidim důvod se do mě navážet.

 
katango
1356 příspěvků 29.01.13 15:08

„Co nemáš sám rád, nečiň druhému, pravil kantor žáku kdesi, cloumaje ho za pačesy.“ K. H. Borovský

Příspěvek upraven 29.01.13 v 15:08

 
Kaiya
12 příspěvků 29.01.13 09:02

Má moc hezkou košili a krásné kozačky. Tu šaškárnu co jí visí na ruce klidně mohla vyměnit za nějakou stylovku v některé z barev květů na halence, vypadalo by to lépe (ale zase by nestrhávala na pekle diskuzi u vuitton-fetišistů). Účes nehodnotím, je to rošťácké, ale k jejímu obličeji nesedne. Líbí se mi skombinování barvy laku a rtěnky.

 
Karin
3551 příspěvků 1 inzerát 29.01.13 09:51

Vzor by měl být symetrický a logo LV není na pravých kabelkách přestřižené, nenachází se ve švech, je vždy zachována jeho celistvost. Takže přinejmenším na fotografii vypadá ta kabelka paní Fialkové skutečně velmi pochybně.

 
MarketO
1 příspěvek 22.05.13 01:02

Pravda. Logo LV nikdy na originálech neuvidíte ve švech či nijak jinak dělené. Jedná se o jednu ze zásad, jak pravou kabelku poznat! A ze zvětšené fotky vidíte, že na levé straně (z pohledu fotografa)se logo LV právě ve švu nachází. Asi slečna vsadila na jistotu, že vedle celebrity si všichni automaticky budou myslet, že je pravá a nikoho nenapadne pochybovat či se tím jakkoliv jinak zaobírat.

 
Maravelo  29.01.13 10:44

@izodora cože? nic takového jsem neřekl… Mluvil jsem o tom zkoumání na cizích lidech. Když si jdu něco koupit a vybírám si věc pro sebe, tak je snad samozřejmé koukat jestli se náhodou nerozpadá, ale zkoumat na druhých jestli mají posunutý vzor o 2 cm do leva nebo ne, to pardon, to mi přijde fakt stupidní a hodno pavlačových drben.

O tom že nosit fake věci tam kde mají všichni originály nebo hrát si na určitý status (a to není záležitostí fake věcí, dneska každý má něco od nějaké „luxusní“ značky a spousta lidí to má jen proto, aby „vypadali“) je pak otázkou vlastního vkusu. Stejně jako je otázkou osobního vkusu napsat o tom článek s potřebou ukazovat jmenovitě na někoho prstem ;-)

Příspěvek upraven 29.01.13 v 10:47

 
alena.cernov
3 příspěvky 29.01.13 11:53

Jde vidět, že spoustu lidí nemá co dělat a píše sem blbé komentáře. Ano slečna dobře sladila halenku s lakem a rtěnkou a naušnicemi. A že má vuittonku, je vidět, že se prostě s princem má dobře. A vy jem závidíte…ach ta závist je strašná, ale lék bohužel žádný neexistuje!!!

 
Parwi Nawari
353 příspěvků 29.01.13 13:00

To je fór, ne?

 
xhere
16 příspěvků 29.01.13 14:18

Zvlášť doplňky se slečně podařily sladit:-((

ale co jí opravdu závidím, je účes- ať dělám, co dělám, to se mi na hlavě vytvořit nepodaří

a ta hrůza, co má místo kabelky, to snad ani závidět nelze

 
Lia.L.  29.01.13 14:42

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:49

 
katango
1356 příspěvků 29.01.13 14:50

No já nevím, školy nemám, ale tahle kabelka uráží můj vkus. Co je na tom pěknýho? Vikslajvant s monogramama? Barva hnoje? Nadčasová je snad proto, že se do žádné doby nehodí. A že se hodí ke všemu oblečení? Prd. Hodí se k máločemu.

Jo a preventivně: kabelku LV nemám, neměla jsem a mít nebudu, i kdybych na ni měla. Mám kašmírový šál LV, bez monogramů, vcelku estetickej, hřejivej a lehkej. Tím vlastnictvím snad dokazuji, že se v případě LV vikslajvantu nejedná o zhrzenou nenaplněnou lásku. Pa.

 
Lia.L.  29.01.13 14:55

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:50

 
katango
1356 příspěvků 29.01.13 14:59

Věř nevěř, vsjo ravno. A kdo říkal, že jsem si ji koupila?

 
Lia.L.  29.01.13 15:02

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:50

 
katango
1356 příspěvků 29.01.13 15:05

Hele, jsem starší dáma, celej život pracuju jako lékařka, a i když nejsme a nebyli jsme ve své většině nějak horentně placeni, bídu s nouzí netřu. Tak jak říkám, nevěř či věř, mně je to u p…úplně jedno.

Příspěvek upraven 29.01.13 v 15:06

 
Lia.L.  29.01.13 15:18

.

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:50

 
xhere
16 příspěvků 29.01.13 15:08

Když je to stylové a nadčasové, škoda, že to není taky pěkné. Když už dám za kabelku dvě výplaty, tak bych také chtěla, aby se mi líbila, nejenom proto, že to mají všichni. Mám ráda kvalitní materiály i věci, ale superznačkové být nemusí. Radši si koupím kvalitní „obyč“ koženou kabelku a za zbytek pojedu na dovolenou. Vujtónku nechám těm studentkám a uklizečkám ve světě

 
Lia.L.  29.01.13 15:27

.

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:50

 
katango
1356 příspěvků 29.01.13 15:33

Co mne se týče, mně se ta kabelka NELÍBÍ! Připadá mi neestetická. Za takovej hnus takový prachy? Tůdle. Koupím si jinou, hezčí, třeba Furla, DooneyandBourke at­p.

 
Lia.L.  29.01.13 16:08

.

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:51

 
katango
1356 příspěvků 29.01.13 20:55

No, třeba pohled na LV kabelky s puntíkama ve mně vyvolává nauseu a závratě. Mám ráda jednoduchý kabely, to, co jsem viděla z DaB se mi líbilo. Asi jsem měla štěstí, že jsem nenarazila na tu jejich kolekci Graphica.

 
defilenaiguille
2824 příspěvků 29.01.13 16:55

„Celý svět nosí tyhle kabelky, v itálii nebo ve francii má každá studentka, každá pokojská nebo uklízečka vuittonku, prostě za to ten svuj jeden měsíční plat daji.“
Rozhlížím se dobře, ale zatím jsem tady ve Francii nepotkala studentku, pokojskou nebo uklízečku s touto okatě monogramy ukazující kabelkou. Ale ani moje kamarádky (podnikatelky v hotelnictví, manželky úspěšných podnikatelů) je nenosí. Měla bch se jich zeptat, proč zrovna tahle jim nepadla do oka…

 
Lia.L.  29.01.13 17:00

.

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:51

 
defilenaiguille
2824 příspěvků 29.01.13 22:24

„Asi špatně koukáte, projděte se někdy v Itálii po Monte Napoleone“
Koukáte špatně asi vy - já jsem psala, že tady u nás ve FRANCII. K Itálie jsem se vůbec nejvyjadřovala.
Pokud se tak dobře orientujete v sociálních vrstvách Francie (studentky, uklízečky), tak byste měla vědět, že studentky mají spíš starost, jak zaplatit v Paříži nájem 750 euro za 20 m2, než aby pobíhaly po Champs Élysées s pravou vuittonkou :-D
Moje kamarádky nepotřebují dávat na odiv svůj majetek tímto způsobem. Proto jsou také moje kamarádky :-)

 
Lia.L.  29.01.13 23:44

.

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:51

 
Kaiya
12 příspěvků 30.01.13 12:43

Je vidět, že mnoho z těch opravdu movitých neznáte. Naopak je mezi nimi vysoké procento těch, o kterých byste to nikdy nehádala. Ale ono je to jedno.

 
Lia.L.  29.01.13 17:05

.

Příspěvek upraven 30.01.13 v 16:51

 
Lia.L.  29.01.13 23:45

Vy zjevně nechápete nadsázku a ironii jinak si neumim vysvětlit ta červená ramínka :D

 
Beldaran
82 příspěvků 30.01.13 01:02

Já myslím, že ta červená ramínka nejsou ani tak za to, co píšete, ale za to, jak to píšete. Tak strašně snobsky a arogantně.
Já osobně bych si vuittonku nekoupila i třeba kvůli tomu, že ji má, jak píšete, každá. Neumím si představit, že bych si ji tedy za ty peníze pořídila, abych světu ukázala, že na ni mám, a hele, ona ji má i ta paní, co tady myje záchody. Děkuji, nechci. Ale samozřejmě chápu, že jsou lidé, kteří jsou strašně zažraní do toho, aby si o nich někdo něco myslel a tak se přizpůsobují davu - ona něco má, to je in, tak to musím mít taky. Ale některým z nás je to šumák, koupíme, co se nám líbí a ne co mají ostatní. Je rozdíl mezi stylem a uniformitou.

 
katango
1356 příspěvků 30.01.13 09:30

Ona Lia. L. se zaregistrovala na MP teprve 29.1.2013 a hned se pustila do lítého a arogantního boje za LV. I říkám si, WTF? Že by byznys?

 
Pinx
220 příspěvků 30.01.13 10:05

Jj a používá starý a osvědčený trik „jedovatě nadáváte, protože na to nemáte“ :D a jako vždy je to trefa do černého! u mě teda rozhodně :( :D

 
Lia.L.  30.01.13 15:09

A taky už koukám, jak se tady ten profil smaže, už se mi tady v té společnosti nelíbí :D Poradíte někdo? :)

 
Lia.L.  30.01.13 15:01

Protože se muj názor liší od vašeho tak se vyjadřuju snobsky a arogantně? :) ja jsem psala, že přece si lidé nějaké drahé a hezké věci nekupuji aby dokazovali něco světu, ale PRO SEBE! Sobě pro radost. Ale vy dál píšete to samé…:)

 
Beldaran
82 příspěvků 30.01.13 17:19

Ne, váš názor se liší od mého, ALE vy se navíc vyjadřujete snobsky a arogantně. Ostatně podivovala jste se, proč máte červená ramínka, tak jsem vám řekla, proč je nejspíš máte. Toť vše.
Jinak můžeme samozřejmě spekulovat o tom, jak jste se vhodně vyjádřila, ale jelikož jste své komentáře „smazala“, tak jste asi chtěla zahladit stopy, takže vám nejspíš samotné došlo, že to nebylo nic moc. Co jsem si všimla, spousta lidí vyjádřila názor na kabelku, to vy jste vždycky začala prskat „jste to neviděl, nemůžete to vědět, závidíte.“ Ono upravit mylné názory jiných se dá i slušně a uctivě, ne je označit za blbce, závistivce, chudáky apod.

 
Lia.L.  30.01.13 17:33

Smazala jsem komentáře, protože chci tuto diskuzi i tyto stránky opustit, jelikož jsem pochopila, co je to tady za společnost :) Nevyjádřila jsem se sprostě ani jinak špatně, psala jsem to slušně a normálně, vyjadřovala svůj názor. To, že se vám to nelíbí je věc druhá. A pokud to berete tak, že ja jsem lidi označila za závistivce a blbce, tak vy zase označujete lidi za snoby a za ty, kdo si nošením nějaké kabelky potřebuji něco světu dokazovat. A nejen vy, píše to tady spousta lidí, a to je taky urážka když se to tak vezme. Takže vy mužete ale ostatní ne?

 
Beldaran
82 příspěvků 30.01.13 18:52

To že vy si myslíte, že jste se vyjádřila slušně, je jedna věc. Jak to vnímají ostatní věc druhá. A neřekla jsem, že jste snob, jen jsem řekla, že píšete snobsky a arogantně, to s vaší osobou nemá co dělat, to jen konstatuje, jak vyznívají vaše komentáře, to je věc třetí. To, proč jste komentáře smazala, vám asi málokdo uvěří, spíš to hovoří ve váš neprospěch. Ale mimochodem „pochopila jsem, co je tady za společnost“, to taky vyznívá, no k většině tady ne zrovna mile, ale budiž. Necítíte se tady dobře, to vám neberu, osobně si ale myslím, že jste akorát sklidila, co jste zasela. Myslím, že pokud někdo řekne o něčem, že se mu to nelíbí, a hned je označen za závistivce, může mu to zvednout mandle. Jinak vám přeji hezký den.

 
Lia.L.  30.01.13 19:38

Ne, vy jste řekla, že si lidé kupuji kabelky aby světu něco dokázali. Což znamená, že jsou to blbci a vy jste nad věcí. Je směšné jak se snažíte ted obhájit a být za každou cenu tou hodnou. Co mi kdo uvěří je mi jedno, stejně tak jako reakce, ja uznání většiny publika tady nepotřebuji, jak už jsem napsala, chodí jsem určitý druh lidí :) a ano, tohle už moc zdvořilé nebylo stejně jako v předešlém komentáři :) Hezký večer.

 
Beldaran
82 příspěvků 30.01.13 20:00

Ne, jsou lidé, kteří si pořizují věci, aby jiným něco dokázali. To neznamená, že jsou blbí. To je zkrátka jejich způsob života, já ho nechápu, ale neodsuzuju. A pak jsou lidé, kteří si koupí to, co se jim líbí - je jim úplně jedno, co si o nich okolí bude myslet, hlavně, že oni jsou spokojení. A obhajovat se tady nemusím, nemám totiž jediný důvod :)

 
merunka89  29.01.13 13:56

@Lenicka07 kazdy designer ma svoji kolekci kabelek, ktere se, mam dojem rika Signature Monogram Collection a tyto kolekce jsou stale aktualni.

 
merunka89  29.01.13 14:24

@Kaiya neznate vyznam slova diskuze. Pokud nekdo na verejnou diskuzi napise svuj nazor, tak by mel pocitat s tim, ze bud, zustane jeho nazor bez komentare, nebo nekdo souhlasne prikyvne a nebo nebude souhlasit s jeho/jejim prispevekem, coz se stalo v mem pripade.
Napsat klise o tom, ze vsechny kabelky s monogramem jsou kyce, mne prijde prinejmensim jednoduche a na moji otazku proc vam to tak prijde, jste neodpovedela, ale misto toho odpovedelo vase urazene a nebo zakrnele ego, neco o kvokani :-))))

 
merunka89  29.01.13 14:29

@alena.cernov predpokladam, ze vsechny co zde nesouhlasime s faky, zavidime, ze slecna vypada jak vypada :-))) a my vsechny ji zavidime, ze se ma s princem dobre. mne je srdecne jedno jak bohaty je princ Travnicek, ale asi nic moc, kdyz se prodava za vic jak 47 000 na tri hodiny stravene s nim v restauraci, jidlo zrejme musi zajemce tez zaplatit. Opravdu si myslite, ze je zde neco zavidet?

 
katango
1356 příspěvků 29.01.13 14:51

Ne.

 
xhere
16 příspěvků 29.01.13 15:13

Že ho hanba nefackuje

 
Parwi Nawari
353 příspěvků 29.01.13 15:57

Asi se s ním má fakt dobře, když princ nemá doma zrcadlo, aby se princezna mohla podívat, jak hrozně celý outfit vypadá…o vuittonce z tržnice ani nemluvím…

 
merunka89  29.01.13 15:09

@katango uprimne, mne se ta kanvasova LV kabelka taky moc nelibi, ale to neznamena, ze se nelibi vsem. Neco na tech kanvasovych kabelkach ale asi bude, kdyz se dokazaly udrzet ve svete mody pres 200 let a to uz ve svete mody je co rict.

 
katango
1356 příspěvků 29.01.13 15:17

Jestli právě to neznamená, že módní nebyla, není a nebude. Já si nosím, co chci, módu sleduji, ale nejsem jejím otrokem. Tedy doufám.

 
merunka89  29.01.13 15:48

@katango ja jsem na tom stejne, taky sleduji modu a kupuji si co se mne libi i kdyz uz davam prednost kvalite pred kvantitou a trosku (nekdy i vic) mne ovlivnuje i muj vek, si koupit neco smrncovniho, kdy sama uznam, ze uz jaksi neeee…:-)
Co se tyka LV a mody, LV zrejme nikdy nebyla modni vystrelek, ale je to proste klasika, jestli to mohu srovnat, tak mne ty klasiky prijdou jako pisnickove evergreeny, nektere se drzi porad v zajmu posluchacu a nektere vyletly do prvnich rad hitparad, aby vzapeti byly zapomenuty…

Příspěvek upraven 29.01.13 v 15:49

 
Maravelo  29.01.13 16:01

@Lia.L. Uklidni se :D

 
Lia.L.  29.01.13 16:04

Ja jsem klidná, děkuji za starost :)

 
merunka89  29.01.13 16:06

@katango tak co se tyka kabelek Dooney & Bourke, tak to mame stejnou krevni skupinu :-) a jsem moc rada, ze se Vam libi. Ja jsem totiz jednou do diskuze o kabelkach vlozila krasnou Dooney & Bourke a schytala jsem snad nejvic cervenych raminek v historii MP :-)))

 
merunka89  29.01.13 16:58

@Lia.L. nesmite hned soudit z jedne webove stranky. Mne se taky libi Dooney & Bourke a nemyslim si, ze jsou to hruzy. Na druhou stranu priznavam, ze ne vsechny kabelky D&B jsou hezke a taky priznavam, ze ne vsechny LV kabelky se mne libi i kdyz treba takovou Alma GM, bych brala vsemi deseti.

http://www.dooney.com/…ctDspRte.jsp?…

 
Lia.L.  29.01.13 17:24

Máte pravdu, že všude se najde něco hezkého a něco ošklivého… Mě se tyhle kabelky nelíbí, to je věc názoru :)

 
merunka89  29.01.13 17:45

@Lia.L. :-) To je Vase pravo a ja Vam ho neberu… ja ted chodim do Macy's okukovat jednu D&B a jednu DKNY a vedu vnitrni boj ktere dat prednost a nebo jestli kdyz pockam na sale, tak mne ji nekdo muze taky vyfouknout :-)

Příspěvek upraven 29.01.13 v 17:46

 
publicenemy  29.01.13 19:16

@Karin Slovník cizích slov: Význam slova: znamenitost; vážená, proslulá osobnost.
Chápu, že se původní význam toho slova kamsi vytratil :-). Taky to vysvětluje, proč o současných „celebritách“ nemám ani páru.

 
Karin
3551 příspěvků 1 inzerát 30.01.13 09:36

Ano, dnes je bohužel význam toho slova někde úplně jinde, než jak se kdysi domníval slovník cizích slov :-)

 
Mylady2
12409 příspěvků 30.01.13 09:39

@katango WTF jako že by chtěl LV nové zákaznice z MP;-D you made my day!!! Nemůžu se přestat smát…

 
Mylady2
12409 příspěvků 30.01.13 09:41

A jinak super! Baví mě to… Nikdo nejitří víc emoce jako LV! To je fakt znak určitého úspěchu…
Ada je hodná že to napsala… Holky si aspoň mohly odplivnout:-)

 
zlatahouba
192 příspěvků 30.01.13 17:20

Svatá pravda, trochu se to tady zvrhlo v hloupé slepičí kvokání

 
merunka89  30.01.13 19:44

@zlatahouba vas prispevek: Svatá pravda, trochu se to tady zvrhlo v hloupé slepičí kvokání…

:-) :-)Wow… A to vam stalo za to, se zaregistrovat jenom proto, abyste sdelila svuj svetobol o slepicim kvokani na MP? ;-) :-)

 
zlatahouba
192 příspěvků 31.01.13 18:24

Jasňačka, tohle počteníčko je radost okomentovat

 
sweetChristine
1 příspěvek 30.01.13 18:06

Je pravda, že kabelka nepůsobí na první pohled jako fake, nicméně má velmi světlou kůži na doplňcích. A to se podstatně liší od té pravé Speedy. Ale celkově vzato, Monika si může vzít klidně 100% pravou, a stejně bude vypadat pořád jako strašidlo :-D. No ne?

 
alena.cernov
3 příspěvky 31.01.13 12:17

To se nám to rozepsalo diskuzííí kvůli vuittonce! Ano, samozřejmě že slečna ma kabelku pravou, mám jí také a dno pevné nemá. Navíc jsem jí pořídila v Paříži a moc se mi tento model líbí!

 
Parwi Nawari
353 příspěvků 31.01.13 12:52

To je aspoň počteníčko, tahle diskuze :) Víc takových článků, Ado;)

 
extrasikulka
52 příspěvků 31.01.13 20:02

Já se nebudu věnovat slečně Monice, ale jenímu partnerovi. Kdepak asi vyhrabal tu anachronickou koženou kravatku? Jediné co mě těší je, že to není model na gumičku :-)

 
malakaja
349 příspěvků 31.01.13 23:29

http://www.votocvohoz.cz/…a-kabelka-lv
je to original? vypada lip, než ta pani travnickove.tak asi jo. a cena je fatoho t docela ok.to budou holky, mrkat, ze mam ttoho Futona

 
mwich
115 příspěvků 01.02.13 11:51

Neni to original. FUJ! a pokud chcete original, tak se urco vyhnete serverum jako votocvohoz, sbazar, bazos atd.

 
malakaja
349 příspěvků 01.02.13 13:25

Samozrejme sarkasmus, za 300 by vuitonku za original pokladal jen clovek. uplne mimo modu;)treba memu tstinkovi by 300 za kabelku bylo moc:D ze oroginal stoji 15t jiste ani netuší neuveril by.jen dodám na okraj ze originál vuitonku v touze nemam, nemám ráda značky na odiv, spíš je mi milý čitelný rukopis navrhare (hned poznáte designual nebo pucci,)tedy kdyz bych po necem touzila, tak pouze pro dedign, ne znacku.Ta me nezajima;)

 
Martina747
19 příspěvků 02.02.13 19:55
a tato kabelka je pravá?

Dědička kresleného krtečka ji měla na zkoušce šatů na ples v opeře u Diora. Taky nějaká prověšená ne?

 
real.blond
6688 příspěvků 02.02.13 20:19

Uz jsem o tom psala hned na zacatku.. Tento speedy nema pevne dno a provesuje se vzdy.

 
MiaX
4 příspěvky 04.02.13 17:05

To je fakt, většina si tam dává třeba pevnější časopis apod. aby to dno bylo pevnější..

 
MiaX
4 příspěvky 04.02.13 17:04

Mě je to teda celkem jedno, co kdo nosí, ale taky se mi to moc nezdá, každopádně, když se jí to líbí a není jí to blbé..

 
Wyverna
1 příspěvek 07.02.13 21:58

Som si prakticky ista, ze to tu uz bolo spominane (bohuzial nie som ochotna citat vsetky komentare :) ) ale ta kabelka je na 100% falosna. Jeden z najjednoduchsich sposobov ako odhalit falosnu vuittonku je ten, ze na pravej bude vzdy cele LV. Kabelky su site rucne a vzor je starostlivo umiestnovany a vymerany tak, aby ani jedno LV nebolo zcasti zasite a podobne. Pri vyrobe falzifikatov sa samozrejme poera halvne na co najnizsiu cenu a preto sa nemoze tak mrhat materialom.

Ja sama to robim ako taky maly cvik pozornosti. Vzdy ked uvidim niekoho s „vuittonkou“ tak si pozorne pozriem vsetky okraje.

Příspěvek upraven 07.02.13 v 22:19

 
Chorelain
33 příspěvků 09.02.13 17:09

No, já nevím, nejenže se mi kabelka nijak moc nelíbí, ale ani bych si ji ke zbytku oblečení nevzala…

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 19:59
Ano, má falešnou vuittonku

Tahle dvojice na mě tedy působí celkově komicky. Kabelka je samozřejmě fejk a je to vidět i na té fotce na první pohled.

Příspěvek upraven 15.09.14 v 20:00

Metalické odlesky vládnou letošnímu létu

Metalické kabelky jsou zvlášť pro léto vždy velmi aktuální. Jednak... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
5 typů kravatových uzlů

Autor: Redakce

Můžete mít sebekrásnější kravatu, ale pokud místo uzlu vážete... Celý článek


Reklama

Elegantní sandál

Autor: Ada

Tip na "dámský elegantní sandál", který je "vhodný i pro manažerky... Celý článek

Jako dva kmínky

Autor: Ada

Ne, ani na Vánoce nedám pokoj. Ostatně tady v Pekle se žádné Vánoce... Celý článek