{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zara nebo H&M zaznamenaly stoupající zájem o sekáčové oblečení. A z rostoucího trhu si chtějí ukousnout tučné finanční sousto.
Nikdy by mě nenapadlo, že ve volném čase začnu sbírat odpadky nebo odmítat tašky v obchodech, včetně těch papírových.
Charakteristika vašeho znamení se prý projeví ve vašem šatníku.
Pruhované tričko a béžový trenčkot vám eleganci nezaručí. Proč se z „francouzské uniformy“ stává na české ulici jedno velké sacrebleu?
Riwaa Nerona o šití korzetů, spodním prádle a nádherných křivkách každé z nás.
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kam jste chodili nakupovat, když vám bylo náct? Mým revírem byl New Yorker a Terranova. Tak jsem se šla mrknout, co bych si tu vybrala dnes.
Pomáhat oblečením – to zní jako spojení příjemného s užitečným. Tak proč na mě padá smutek z nekončícího konzumu?
Kamarádím se s cestovateli, kteří si na mokasíny moc nepotrpí... a asi proto mi reklamy cpou turecké kalhoty a sešívané bundy à la Fler.
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Jejich účty získaly na sítích 800 tisíc followerů za 3 roky. O zákulisí dvou nejpopulárnějších stránek jsem si povídala s jedním ze spoluzakladatelů.
Dovolená přinesla oběti – dvě kila nahoru a 5 přečtených knih. A recenzi si vysloužily publikace o oblečení. Jednou došlo na povytažené obočí...
Výběr brýlí připomíná volbu životního partnera. Vyzkoušíte modely, které jsou šlápnutím vedle, až nakonec s trochou štěstí najdete ty pravé.
Jste batůžkářka, nebo na cesty vyrážíte s velkým kufrem? A co typ zavazadla vypovídá o vašem přístupu k šatníku?
Preferuju minimalismus, nakupuju z druhé ruky, souzním s články o udržitelné módě… tak proč nakonec neodolám laciným hadrům z Wish?
Ještě neodcvičili svůj první pozdrav slunci a už jsou oblečení ve značkových hadrech. Jenže odolejte těm kouskům se symbolem ÓM… nebo ne?
Beáta Oravcová určuje celkem 18 barevných typů, o nichž píše praktický blog Supervizáž. Její pojetí barevné typologie skrývá daleko více než jen čtyři roční období.
Jsem jasný kalhotový typ a teprve poslední rok se učím chodit v sukni. Tento článek píšu pro všechny stydlivky, které se denně cpou do džín, ačkoliv mají hezké nohy.
Alexandra Monhartová navrhuje luxusní kožené batohy. Původně pánské produkty ale nadchly minimalismem všechny nadšence pro design. Batohy totiž proměňuje v praktické pomocníky pro život a stále...
Objednala jsem si pár radostí z Wish a pak se pustila do psaní tohoto článku. Domácí dokumentární maraton mi následně způsobil téměř žaludeční potíže nad vlastním šatníkem. Které snímky mi hnuly...
SecondParis se na první pohled (i čuch) vymyká všem představám, jak vypadá sekáčová hrabárna. Dlouhodobé zákaznice se tu dokonce zastavují na kávu nebo prosecco. Butikový secondhand v Praze vede...
Internetové bazary dupou na paty klasickým secondhandům. Přesto se domnívám, že existenci TextilHouse v budoucnu neohrozí ani Vinted nebo módní řetězce. Jenže řada menších obchodů nepřežije další...
V Paříži vyučuje na vysoké škole módního obchodu, v Praze založila SLOU Fashion Days. Co na tom, že letos oslaví 30. narozeniny. S Kamilou Boudovou jsme se neznaly, přesto náš rozhovor proběhl...
Říká se, že člověk je průměrem svých pěti nejbližších lidí. A platí to i v módě. Všichni jsme opičky a napodobujeme ty, se kterými jsme v kontaktu a s kým/čím se identifikujeme. Schválně se...
Vítejte v českém secondhand byznysu, kde se komunikace degraduje na nutné minimum bez háčků a čárek, zato s pravopisnými chybami a ztracenými hodinami při domlouvání předání. Možná je to používáním...