Blogerka Mámou stylově:V tramvaji si představuji, jak ženu obléknout lichotivěji

27.12.17 | autor Karolína

Co nosí české blogerky, jak na ně kouká okolí a co by si nikdy neoblékly? První jsem vyzpovídala svou oblíbenou blogerku a maminkou dvou holčiček Alici z blogu Mámou Stylově.

Na blogerské scéně už působíš dlouho, jak ses k psaní dostala a jak dlouho už se blogu věnuješ?
Blog mám téměř od té doby, co jsem se stala mámou. To znamená, že už to bude hezkých 6 let. V původní podobě ale vypadal jinak. Zkoušela jsem, jestli mě to vůbec bude bavit a budu mít o čem psát. Nakonec mě to tak chytlo, že se z toho stala moje práce. Počátečním popudem byl stereotyp na mateřské, sociální izolace a neměla jsem se kde realizovat v mé vášni – módě. Blog byl můj únik mimo realitu.

Jakého kousku v šatníku by ses nikdy nevzdala? Podle čeho oblečení vybíráš?
Určitě mé „chanelky“, šetřila jsem si na ni dlouhou dobu a je pro mě i takovým symbolem, že jsem něco dokázala a že se sny mohou splnit. Oblečení si vybírám celkem dlouho. Koukám na materiál, na zpracování a přemýšlím, s čím ho budu moci kombinovat a jestli sluší mé postavě. Vlastně si ani moc oblečení nepořizuji a když už, tak často i z druhé ruky.

zdroj: www.mamou-stylove.cz/zdroj: www.mamou-stylove.cz/

Je něco, co by sis na sebe za žádnou cenu neoblékla?
Nikdy neříkej nikdy. Ráda v módě experimentuji. Takové to „nikdy“ nemám vyhraněné. Jeden kus oblečení není sám o sobě špatný, spíš bych si neoblékla určité kombinace: lesklé legíny a tričko, leopardí kožich a minisukni. Toto mě napadá zrovna teď. Prostě takové ty prvoplánové a přeplácané outfity u mě nehledejte.

Dáváš si více záležet na outfitu do článku nebo na video než pro všední den?
Určitě. V běžném životě často nosím nějaké kousky stále dokola, když se v nich cítím dobře a líbí se mi. Na blogu musím inspirovat a ukazovat nové kombinace i věci, takže si dávám trochu víc záležet. Pořád jsou to ale outfity, ve kterých normálně funguji a jdu v nich na schůzku nebo do města.

Co říkáš na to, jak se oblékají české ženy?
Záleží které. Když jdu na blogerskou akci, většina holek je pěkně oblečená. I moje kamarádky mají vkus. Když jdu ale do metra nebo jedu tramvají, je to všechno jinak. Dívám se na ty ženy a představuji si, jak bych je lichotivě a nápaditě oblékla. Podle mě na tu módu nemají moc času, když ji „nežerou“ tak jako já. Pak vejdou do nějakého řetězce a koupí si první věc, která se jim jen trochu líbí. Už ale nepřemýšlí nad tím, jak ji unosí. A chybí jim ta inspirace. V časopisech je jí žalostně málo (opravdu té vkusné). I české celebrity nejdou moc příkladem a čast jsou přímo nevkusné. Tak podle čeho se má česká žena oblékat? Do zahraničí se dostane tak jednou za rok do Chorvatska a blogy sleduje také zlomek populace. A když už se náhodou oblékne aspoň trochu originálně, neustojí ty pohledy okolí. Takže se raději snaží nevybočovat a invenci moc nehledá. Hlavně aby to bylo pohodlné.

zdroj: www.mamou-stylove.cz/zdroj: www.mamou-stylove.cz/

Kde čerpáš inspiraci? Sleduješ české blogerky, nebo se inspiruješ v cizině?

České blogerky sleduji hlavně na Instagramu, abych věděla, co je v Česku v kurzu. Ale pro inspiraci a trendy chodím hlavně na ty zahraniční blogy i instagramové účty. Tam ty holky jezdí na fashion weeky, spolupracují s předními světovými návrháři, takže jsou přímo u zdroje.

Máš blogování jen jako hezký koníček, nebo se jím dokážeš uživit?
Momentálně je blogování moje full time práce. Po několika letech psaní článků „jen tak“. Jsem ráda, že jsem vytrvala.

Jak vnímají holky tvou práci a co říkají na natáčení videí?
Snažím se je na blog i YouTube dávat minimálně, ale ubránit se tomu nejde. Ony v tom vyrostly a přijde jim to přirozené. Ale asi pořádně nechápou, proč se to vlastně pořád fotíme a natáčíme. Proto se snažím je do toho zatahovat minimálně, přeci jen je to moje věc, že odhaluji svoje soukromí a moc nechci, aby to odnášely i ony.

Berou to jako běžnou část vašeho života?
Spíš se nad tím nepozastavují a ve školce na férovku říkají, že maminka je blogerka.

zdroj: www.mamou-stylove.cz/zdroj: www.mamou-stylove.cz/

Spousta žen se po porodu zabydlí v údajně pohodlných džínách a teniskách a už je nikdy neopustí. Měla jsi vůbec takové období?
Určitě hned po prvním porodu. Vlastně mi ani nic jiného nebylo než těhotenské džíny, s kočárkem jsou tenisky nejpohodlnější. Ale jakmile jsem přebytečná kila shodila, chtěla jsem se oblékat zase trošku jinak a s oblečením si hrát. Mě to prostě baví. Ale přiznám se, že na dětská hřiště jsou ty džíny a tenisky fakt nejlepší. A ještě teda koženkové kalhoty, které jdou lehce přetřít, ty jsem si moc oblíbila, ale to už pak zase čelím divným pohledům ostatních maminek. Je to zvláštní komunita. Když nemáš mastné vlasy, tričko s nějakým flekem od přesnídávky a vytahané džíny, moc nezapadáš.

Na svém blogu i youtube kanále se nebojíš ukázat své soukromí. Manžela ale neukazuješ. Nejsou čtenářky zvědavé?
Bez odhalení soukromí moc blogovat naplno nejde. Ale třeba můj muž si nepřeje být vidět, mám pocit, že to blogování a YouTube stále moc neuznává. Musím to každopádně respektovat. To víš, že jsou čtenářky zvědavé a často mi píšou, proč muže neukážu. Jak mně by se ulevilo, kdybych ho stále nemusela ve vlozích maskovat.

zdroj: www.mamou-stylove.cz/zdroj: www.mamou-stylove.cz/

Jak změnilo mateřství tvůj přístup k módě? Máš méně času? Dáváš přednost praktickým kouskům?
Jelikož jsem nikdy nebyla taková ta plně oddaná matka a vždy jsem si snažila udržet svoje koníčky a ten svůj svět, zas tak mě to nezkosilo. Samozřejmě že s holkama moc podpatky nenosím a oblékám si spíš kalhoty (ty jsem ale nosila vždycky). Taky jsem ubrala na doplňcích, protože se mi často někde zahákly nebo mě dcera tahala za náušnici apod. Jinak to velký vliv na oblékání nemělo. Možná mě to donutilo si konečně pořídit takový ten základ šatníku, díky čemuž jsem oblečená do dvou minut. Nemám čas na stání před zrcadlem půl hodiny, takže můj šatník se hodně zefektivnil. To je vlastně pozitivní posun.

A co vy? Kde se inspirujete a jaké české blogy sledujete?

Karolína

Karolína

Karolína miluje módu a líčení, ale taky někdy ráda vymění podpatky za tenisky a kabelku za bágl a vyrazí s foťákem poznávat svět. Její postřehy najdete i na www.ok-makeup.cz


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
Alterations
641 příspěvků 27.12.17 15:12

Karolína se mi moc líbí. Její styl je sympaticky jednoduchý. Já se často snažím inspirovat v metru. Hlavně na eskalátorech. Tam řeším hlavně v zimě pokrývky hlavy. Jsem starší a myslím, že každý v mém věku vypadá lépe, když má " něco" na hlavě. Ne takový ten „dámský“ klobouk" a raději ani ne kulicha. Zakotvila jsem u kšiltovek a jednoduchých pánských klobouků. Značka KANGOL má skvělé „klobouky“, ale je těžké je sehnat.

 
Matmys
1698 příspěvků 27.12.17 18:07

Já bych se ráda zeptala, jak souvisí zakoupení kabelky s tím, že člověk něco dokázal. Podle mě dokázal koupit kabelku, tečka.
A to zevšeobecňování… české ženy umí, české celebrity neumí, ach jo…

 
lašart
3 příspěvky 30.12.17 13:16

Myslím, že je to myšleno tak, že když si na ni dlouho šetřila a ušetřila, tak že by svou vytrvalostí a případným odříkánim dosáhla i jiných cílů (než pro Vás třeba tak povrchních). Já sama bych peníze dala určitě do něčeho jiného, ale to je každého věc (a v tomto případě tak trochu i pracovní nástroj). A k tomu zevšeobecňování… tady asi není prostor to nějak obšírněji rozvádět.

 
Alterations
641 příspěvků 05.01.18 13:12

Mně celá tahle nekonečná diskuse připadá mnohem příšernější, než ten její článek. Představuji si, že tvůrci blogů jdou s kůží na trh se svými názory, svým stylem i svou úrovní vyjadřování. Možná tomu nebudete věřit, ale není žádný zákon o pravopisu, který se musí dodržovat. Každý si může psát jak chce a zkoušet se s tím prosadit na svou vlastní zodpovědnost. Někdy se to někomu podaří. Třeba Boženě Němcové. To pak Slovník jazyka českého uvádí její odvážné formulace a pravopis jako příklad. Myslím, že by bylo hloupé, aby si bloger nechával text někým upravovat, opravovat nebo dokonce tvořit. Jen ať se sám ukáže! Buď se zlepší, nebo toho nechá, anebo dokonce může najít dost obdivovatelů a přežije.

 
Oveeec
1670 příspěvků 05.01.18 18:40

Zásadní rozdíl mezi Boženou Němcovou a Alicí tkví mimo jiné v tom, že Božena Němcová dělala v češtině zpočátku chyby, protože vyrůstala v německy mluvícím prostředí (časem je ovšem dělat přestala), a odvážné formulace si dovolit mohla, protože měla cit pro jazyk a její texty měly myšlenku.
Proč dělá chyby Alice, to netuším, ale cit pro jazyk očividně nemá. Zákaz psaní za to nedostane, ale holt se musí smířit s tím, že jsou lidé, kteří po někom, kdo se živí psaním, požadují, aby psát uměl.
Jistě, jazyk tvoří uživatelé, takže se s przněním bohužel asi budeme muset smířit, ale osobně mi dost vadí, že se v tomhle ohledu přizpůsobujeme lidem, kteří ten (svůj mateřský) jazyk jednoduše neumí.
(O obsahu a myšlence tvorby Boženy Němcové a Alice pomlčím. Koneckonců chodíme sem všechny za oddechem a zábavou, tak jakápak filozofie).

Edit: Nahrazení nevhodného výrazu vhodnějším - když už řešíme ten sloh.

Příspěvek upraven 05.01.18 v 21:32

 
JMaravelo
537 příspěvků 27.12.17 19:49

Spalte to tu

 
ještěřička  27.12.17 20:56

Miluju Alici, je to můj vzor. Sleduji ji asi 3 roky.Ma perfektně promakany blog a baví mě její Yt vlogy z běžných dni, líbí se mi, jak o sebe dbá, pečuje a zároveň zvládá rodinu.Ani její spolupráce a reklamy mi nevadí. Je to symposka..

Příspěvek upraven 27.12.17 v 21:01

 
Judy24
579 příspěvků 27.12.17 22:13

Ale jo, blogerka fajn, nemám vcelku nic proti (až na tu generalizaci, ale asi se jí nedá úplně vyhnout), ale ty otázky je bolest číst. :( Nešlo by to aspoň o fous přirozeněji? Jakože to byl třeba fakt rozhovor? A dát někomu přečíst, pro jazykovou kontrolu?

 
Alizon
1234 příspěvků 28.12.17 00:05

@ještěřička Nic proti paní (i když párkrát jsem u jejich odpovědi zvedla obočí - něco dokázat = mít kabelku Chanel, Cesi se dostanou tak max do Chorvatska a maminky na pískovišti mají na sobě fleky od přesnídávky (ani jednu takovou jsem ještě neviděla)), ale obdivovat ji za to, že zvládá rodinu a k tomu o sebe dba mi přijde přehnané;) protože to je vlastně její práce (a potom o tom píše a točí = tedy má práci tak max na pul úvazku a děti ve skolce), jinak je doma. To by se každé rodina zvládala levou zadní.
Obdivovala bych ji tak za to, že to evidentně dokáže dobře prodat.

 
lucindaSK
939 příspěvků 28.12.17 07:36

Kedysi, keď som ešte bývala v Pardubicích, tak som pri šlapaní vo fitku z okna pozorovala ženy a prerábala ich.

 
ještěřička  28.12.17 08:20

@Alizon Ano, to mate pravdu, ze je to vlastně její práce. Ze už žádnou další “běžnou” práci nedělá.
Z těch všech mamablogerek je nejlepší.

Příspěvek upraven 28.12.17 v 08:34

 
Pirek
6993 příspěvků 28.12.17 09:52

A muzi by prevleknout nepotrebovali? Nemyslim, ze by bylo jedinym zenskym poslanim dekorovat.

 
Barnaby
70 příspěvků 28.12.17 11:43

Coo? Kde je v tom rozhovoru opačné tvrzení?

 
Paris1789
1924 příspěvků 28.12.17 11:45

Osoba, která se upíná ke kabelce, je mi vzdálená a zřejmě bych nebyla schopná s ní najít společnou řeč. Ani v módě ani v ničem jiném. Je-li móda především komunikací, tahle dáma komunikuje tu českou značkovou upachtěnost, která mně osobně připadá směšná.

 
Alterations
641 příspěvků 28.12.17 13:04

@Paris1789 Já se dokážu shovívavě dívat na mladou dívku, která touží po kabelce Chanel, která se mně nezdá nějak zvlášť zajímavá. Je vlastně hezké, že si na ni sama ušetřila a má z ní po léta radost. Co proti tomu může kdo mít?

 
Paris1789
1924 příspěvků 28.12.17 13:20

Nic proti tomu nemám, nechť si každý utrácí své peníze dle svých tužeb, jen se ta vzletná formulace „… je pro mě i takovým symbolem, že jsem něco dokázala a že se sny mohou splnit“ stává směšnou, když je jejím předmětem kabelka.
Aby bylo jasno, i mně se líbí hezké a padnoucí oblečení a doplňky, ale kdyby mi značkové tužby pronikaly do snů, asi bych se odebrala s vyšším obnosem do kanclu armády spásy, abych se z toho dostala.

 
Paris1789
1924 příspěvků 28.12.17 13:36

Ok, šla jsem na blog, na začátku na mne vybaflo slovo „zabilancuji“, zařvala jsem zděšením, sousedovi pod námi zaskočilo a windows spadly do blůskrýnu. Děkuji pěkně, tak zase za rok, petardy už nepotřebuji.

 
ještěřička  28.12.17 14:05

Navrhuji vám založit si vlastní hyperkorektní blog, kde vás nikdo nebude obtěžovat špatně sestaveným rozhovorem, nic neříkajícím článkem či stylistickou neobratností.
Proč se tady pořád sebetrýzníte?

 
Paris1789
1924 příspěvků 28.12.17 14:15

Hm, sebetrýzeň…to je asi jako když požádám o výmaz profilu a přitom dál chodím napomínat diskutéry?
Tak tohle neprožívám.

 
Judy24
579 příspěvků 29.12.17 10:47

To už se nesmí někoho kritizovat, když dělá svoji práci špatně?
Ten rozhovor je prostě utrpení číst už kvůli těm otázkám. Jsou v něm gramatické chyby. Chápu, že nemůžou všichni umět dokonale česky, ale tak si to do prčic nechám zkontrolovat, než to pověsím ven, ne?

 
ještěřička  28.12.17 14:20

@Paris1789 Nevím,proč mi ho ještě nesmazali! Adminka psala, že ho smaže…
Jsem tu ještě kvůli poslední komunikaci v bazaru, kde si píšu s jednou nákupčí.

 
Bossygirl
619 příspěvků 28.12.17 16:25

Outfity na fotkách se mi líbí, jsou poměrně promyšlené a přesto nekřičí. Pak jsem otevřela blog. Ježíšmarjá!

 
aviv
54 příspěvků 28.12.17 17:08

Zajímalo mě, jaká dětská hřiště bloggerka navštěvovala. To, že matky oblékají pouze džíny a trika je podle mě naprosté klišé: sama jsem na hřištích strávila tak 4 roky - a k vidění bylo vše : od zmíněných džín po maminy s LV kabelkami. Nejnevkusnější outfity nosily Rusky, ty chodily zásadně na jehlách, což se občas na hřišti s takovým tím měkkým povrchem fakticky nedalo. Džíny a trika nosily i Italky, Francouzsky, Britky, takže to není naše česká specialita, ale žádná z matek to dle mého nepřeháněla. Já sama třeba klasické džíny nenosila, zrovna ty mně po porodu nesedly a žádné nové jsem si nepořídila, teď už mi nechybí, nahradila jsem je slimkami, které jsem nosila hodně často se šatama. Mastných vlasů jsem si také nevšimla.

 
Karin
3668 příspěvků 03.01.18 12:32

To její klišovité uvažování („jak nemáš mastné vlasy a zapatlané triko, tak nezapadáš“) - OMG. Ani já si nevybavuju, že bych kdy potkala tak zanedbanou matku. (A kdyby, tak bych si s ní nejspíš rozuměla líp než s takovým vystajlovaným polyesterovým leopardem, který by se tam na nás přišel vytahovat s šanelkou :D)

 
asterah
117 příspěvků 03.01.18 20:33

A to já bych věděla, kde hledat - jsou jisté vyloučené lokality, kde je takových matek víc, než dost - mluvit se s nimi ale taky moc nedá…

 
Baba
89 příspěvků 28.12.17 17:29

@Bossygirl
Jezismarja, to je to slovo, co mi vypadlo.
Uspechy roku 2017 - nova kabelka a vytrhane chlupy z trisel.

Jen od modni blogerky bych cekala, ze produkt, pod kterym bude podepsana, nebude to nejobycejnejsi bile tricko. I kdyz se srdickem.

 
KristynaS
14 příspěvků 28.12.17 22:08

Omlouvám se, ale dát 120.000 za kabelku mi prostě přijde ujetý.

 
Ophelie
531 příspěvků 29.12.17 07:41

Nějak mě neberou vzory, k nimž nemohu vzhlížet. Paní neznám, přiznávám, že její blog nenavštívím (takže ji ani nepoznám), nicméně z předvedených fotek na mě nedýchá nic výjimečného.
Notabene generalizace o ušmudlaných matkách a spol. jsou dost vypovídající (ne o houfu matek).

 
Paris1789
1924 příspěvků 29.12.17 09:44

Vono je to hrozně těžký vydobýt si pozornost i jinak, než že budu stírat někoho jiného. To chce čas.

 
giuliettka
1045 příspěvků 29.12.17 10:17

Tak som si tiež klikla na blog a ona zmieňovaná kabelka, na ktorú si pani našetrila a ktorá je meradlom jej úspechu, je dar pod Vianočný stromček na ktorý jej prispela matka a manžel? Ani sa nečudujem, že manžel nechce byť na jej blogu zvečnený, to by bolo jak odfotiť oslíka otras sa čo ten cirkus platí. Zrejme sa zatiaľ moc ľudí čo by si nechali vybieliť zuby a odstrániť chlupy vďaka jej odkazom na blogu nenašlo. Na Chanelku za vlastné to zatiaľ nevydalo. :-)

 
ještěřička  29.12.17 11:58

@Judy24 Kritizují se VŠECHNY články. VŠECHNO. POŘÁD. Nic jiného se tady už nedělá.

 
Judy24
579 příspěvků 29.12.17 12:19

No a? Mně přijde, že se vesměs kritizují věcně, že ty kritické komentáře mají nějaký základ. Že se tu argumentuje. Když se tu objevují mizerné články, tak jsou holt kritizované. Až nebudou mizerné, přijdou pochvaly. A už jsem je ostatně i u několika článků viděla (sama jsem nějaké napsala, jednu určitě).
Možná kdyby administrátoři neodmítli autorku, která měla potenciál napsat něco pořádného, jen proto, že by museli článek buď dát přeložit nebo vydat slovensky, tak by mi ty chyby v tomto článku za komentář už ani nestály.

 
Lucienka_M
221 příspěvků 29.12.17 15:35
Mámou stylově

Nedá mi to, abych tento článek nekomentovala.
Nejprve jsem si prohlédla fotky, a paní Alice na nich působí velice sympatický. Po přečtení rozhovoru jsem byla lehce na rozpacích, nelíbila se mi to škatulkování a zevšeobecňování.
Pak jsem se podívala na blog… Mám už svoje léta a dost mě děsil newspeak, který se tam vyskytuje. A taky, že jako úspěch je uvedeno, že školkové dítě je bez plen, bílé zoubky, kabelka za 120 000,–, depilace…
Pak jsem si pustila video s rozbalováním kabelky (pardón, unboxing) a překvapilo mě, jak paní Alice mile působí. A z té kabely má upřímnou a nefalšovanou radost. Prostě je z ní najednou malá holčička.
Nejsem cílovou skupinou těchto blogů, takže jsem si uvědomila, že můj život je jinde a mám i jiné priority.
Dříve jsem si zde na MP přečetla velmi zajímavé články, nyní mám pocit, že celé Módní peklo je zcela jinde.
A teď otázka pro Vás ostatní - na co byste Vy použili našetřených 120000,–?
(Já bych si zaplatila jazykový kurz v Římě nebo Florencii)

 
RenataRen
490 příspěvků 29.12.17 20:36

Počkat - on si někdo pořídí kabelku za 120 000 Kč a pak se tím chlubí??? Jsem už dlouho na MP nebyla, tak pardon, že se divím…

To je zcela mimo mé chápání. Takové to heč heč, já jsem nejfajnovější princeznička… No, ale já jsem vždy sympatizovala s takovou Morticií nebo Wendesday Addamsovými, takže co já mám co soudit.

P. S.: A je ta kabelka doopravdy z paní Chanel?

 
Paris1789
1924 příspěvků 30.12.17 11:30

To je zajímavé téma, kam s ušetřenými 120 tisíci korunami? Předesílám, že musíte-li si takovou sumu šetřit, nejste pro tyhle doplňky správnou nositelkou. Protože ta kabelka je fakt JEN doplněk, odpovídající sumy byste měla už předtím nacpat do věcí, jimž je ta kabelka doplňkem. Jako je hezké mít chanelku k polyesterovým šatům z řetězce, ale každý, kdo pozná chanelku, pozná i levný polyester. Já bych to neriskovala, pokud teda nebudete chtít být směšná, zase touhu být směšná nikomu neupírám, je-li to projev svobodné vůle.
Taky jsem si představila, jak říkám svému muži, že chci kabelku za tyhle peníze. Inu, netroufla bych si. A pak jsem si uvědomila, že ty sumy, které vrážíme do jeho sportovních koníčků, zmíněnou sumu hodně převyšují. Nikdy bych si neodvážila tohle kritizovat, prostě to beru jako fakt a ani nad tím nepřemýšlím. Což by zřejmě můj muž u kabelky rozhodně nedodržel.
Došlo mi, že jsem prd emancipovaná. Zřejmě i proto, že vydělávám výrazně méně, než můj muž.

 
asterah
117 příspěvků 01.01.18 21:01

120 000 za kabelku - to je pro mně jako by je vyhodila oknem. Je fakt, že já „značkové“ věci neřeším - dají se koupit kvalitní věci i bez předražených značek. Pro mně je nakupování za trest - možná i proto, že přesně vím, co chci a frustruje mně, když to nemůžu najít…
U nás se občas utrácí za hudební nástroje, dovolenou a podobné věci.
Taky si nedovedu představit, že by mi oblečení a doplňky sponzoroval manžel - ona je sice na mateřské, takže se to pochopit dá, ale už nepochopím, že je schopna to považovat za bůhvíjaký úspěch a ještě se s tím takto chlubit - to o něčem svědčí…

 
Paris1789
1924 příspěvků 01.01.18 23:04

Tak manžel z principu nic nesponzoruje, v SJM jsou vaše příjmy společné a vy o nich taky rozhodujete společně. Jak takové rozhodování ale v reálu vypadá víme asi všechny.
Můj muž mi teda kupuje dost věcí, protože jak už jsem psala, vydělává víc než já, a za sponzoring bych to rozhodně neoznačila. S takovámhle nákupem bych teda za ním nešla, jen jsem se nad tou situací zamyslela a uvědomila si, že za jeho konířky utrácíme vlastně víc.
Což je pochopitelně nevyvážené.
Jinak ta formulace „ušetřím si“ je lhaním si do kapsy. Takovou věc byste si měla pořídit z běžného příjmu, pokud na ni nemáte z platu, tak to šetření probíhá ve skutečnosti tak, že ořežete výdaje něco jiného, u rodiny s dvěma dětmi je to asi jasné.

 
asterah
117 příspěvků 02.01.18 00:35

Omlouvám se - reakci na vás jsem napsala jako nový příspěvek, takže se zařadila až na konec…

 
ještěřička  02.01.18 08:03

@asterah Už není na mateřské, obě holky chodí do školky. Živí jí Youtube.

 
asterah
117 příspěvků 02.01.18 14:50
ještěřička

A tím se dá uživit? Ptám se zcela vážně, protože o tom nic nevím. Její blog jsem viděla a nijak mě neuchvátil.

 
ještěřička  02.01.18 15:54

Samozřejmě! Spousta youtuberu se tím už dávno živí. Za každé video dostávají peníze. Je to spolupráce s firmami, které jim za to platí.

 
Judy24
579 příspěvků 30.12.17 15:53

Já bych zrekonstruovala chalupu…hodilo by se to. Ale Florencie zní taky dost dobře. ;)

 
Oveeec
1670 příspěvků 29.12.17 18:42

Paní je moc hezká a její oblečení se mi líbí. Ale hrozně mě drásá, kolik lidí se teď živí blogováním, vlogováním a podobně (přístup manžela je mi velmi sympatický), přijde mi to tak zoufale zbytečné! Ale já vím, jednak mi do toho nic není, každý si může dělat víceméně co uzná za vhodné, a můžu na to holt nahlížet jako na součást dejme tomu nějakého zábavního průmyslu (nebo spíš reklamního, aby se ještě víc konzumovalo).
A co mě na tom rozčiluje nejvíc: nevím, jestli je to náhoda, ale hodně blogů, stránek a rozhovorů, na které poslední dobou narážím, se teď nesou v takovém tom poučovacím duchu „Já vám teď řeknu, co musíte a co nemáte dělat.“

 
Christen SEN
127 příspěvků 29.12.17 19:50

33 ročná žena, ktorá o sebe tvrdí, že niečo v živote dokázala, lebo si našetrila na Chanel kabelku, je k pláči.

 
Karin
3668 příspěvků 03.01.18 12:44

O kus vyššie ktosi písal, že ju dostala pod stromček od mamy a manžela…

 
RenataRen
490 příspěvků 29.12.17 20:31

Já si myslím, že existuje nějaké tajné, speciální hřiště, kde se objevují ty ulepené, upocené maminky, s mastnými vlasy a v oblečení, které by si neoblékl ani Freddy Krueger. Já sice matka nejsem, ale když jsem se svými neteřemi nebo s nějakou kamarádkou (dospělou kamarádkou, abych to uvedla na pravou míru) zašla na dětské hřiště, tak jsem tam většinou viděla ženy a muže oblečené normálně, občas dokonce i vkusně, na jejichž vzhledu nebylo nic zanedbaného…
Možná se oním mýtickým hřištěm je to hřišťátky v Praze u hlavního nádraží, a za ty odpudivé maminky byly omylem považovány místní bezdomovkyně. Ano, ty by odpovídaly popisu „matky“ tak jak je prezentován na tomto blogu…

Anebo mají někteří lidé prostě úplně jinak položenou laťku v tom, co to je být zanedbaný.

 
giuliettka
1045 příspěvků 30.12.17 13:19

@Lucienka_M Ja by som tie prachy, ak by som musela na ne šetriť, nechala na účte ako železnú rezervu, pre prípad, že mi spadne tehla na hlavu a budem musieť žiť chvíľu z úspor.
Ale pani mala investovať radšej do sušičky na prádlo a nemusela by riešiť problém s plesňou v byte kúpou odvlhčovača, ktorý nosí po byte jak mačka mačence, z kúpeľne do kuchyne a potom do ložnice. :-D

 
lašart
3 příspěvky 30.12.17 13:35
Grafická úprava

Ať už si o článku myslím co chci, paní je sympatická maminka. ALE…Ten nadpis a vůbec grafická úprava je asi prací nějaké automatické úpravy. Na stránkách o módě a hezkých věcech by jste si mohli dát trochu víc záležet. Například po dvojtečce následuje mezera a konec řádku nemá končit jednoznakovkou… apod. U příspěvků je to jiné, tam to tak nějak pak vyleze, když se text musí pro zveřejněni zúžit. Já vim, tady jde hlavně o módu a ne o chyby…

 
Ophelie
531 příspěvků 30.12.17 16:42

Mám radost, že někdo vnímá typografii, opravdu, bez ironie. Dovolte však drobnou grammar nazi poznámku - správný tvar zní byste. Třeba to osvěží jazykový úzus i někomu jinému.

 
yuki-kitsune
4 příspěvky 30.12.17 14:05

Paní se obléká hezky a promyšleně. Ale kde je nápad, kde je vtip? Přijde mi to trochu nudné - modré džíny, béžová bundička a šál… není to nová uniforma?

 
Paris1789
1924 příspěvků 30.12.17 14:20

Přesně, v dalším plánu tenhle blog a jeho úspěch ukazuje, co si domácí publikum představuje pod pojmem móda: tuctové, neurážlivé a neprovokující oblečení doplněné značkovými doplňky.
Na to tu máme uživatelku C, když si teda odmyslím tu kabelku, což vlastně C lichotí.

Příspěvek upraven 30.12.17 v 14:20

 
andano
673 příspěvků 30.12.17 14:31

@RenataRen
Moje poznámka je sice OT, ale nedá mi to.
Jednou jsem slíbila vyzvednout nějakého pána na Hlavním nádraží a mezinárodní rychlík měl hodinové zpoždění. Bylo hezky, do obchodů se mi nechtělo a jak vypadá Sherwood asi víte, tak jsem se rozhodla pro relax na dětském hřišti před nádražím - ale ouha - má velmi pečlivého hlídače, kterému jsem byla velmi podezřelá (nemá dítě!!!) a nechtěl mě vpustit.
Nakonec jsem ho přemluvila, ale musela jsem slíbit, že se budu chovat slušně, nebudu kouřit, svačit, odhazovat odpadky ani jinak znečišťovat - a sednout si na lavičku tak, aby na mě viděl.
(Pro úplnost dodávám, že jsem byla v kostýmku, s notebookovou taškou, čistá a mám tak poctivý obličej, že mě ani revizoři nekontrolují.)
Takže ani na hřiště u Hlavního nádraží bych nesázela!

 
Fejgele
34 příspěvků 30.12.17 18:52

Proč jsem otevírala ten blog:(,samá fráze vykradená ze slovníku „celebrit“ jako je Emil z VyVolených, samé klišé.
Zbytečný rozhovor, kterými se to na Módním pekle v letošním roce jen hemžilo.

 
LenkaPraha01
32 příspěvků 5 inzerátů 31.12.17 03:09
Já se v tom ztrácím...

„Vítejte na mém blogu! Jsem Alice, máma dvou holčiček, která se jednoho dne rozhodla, že si založí blog, kde budu sdílet svoje radosti a objevy z jejího každodenního života na mateřské.“ O kom to mluví? Proč mění v jedné větě osoby? Bude sdílet svoje radosti a objevy z JEJÍHO života??? Proč tu paní na to ještě nikdo neupozornil?

 
louka
18 příspěvků 03.01.18 17:28

Taky jsem klikla na jeden clanek a zdalo se mi, ze autorka zajmeno svuj snad vubec nezna. Ale asi v patem odstavci ho jedou pouzila, o existenci toho slova tedy vi. Desi me, ze se nekdo zivi psanim a je schpen vyprodukovat tohle.

 
linbrno
28 příspěvků 31.12.17 10:39

Škoda, podle nadpisu jsem čekala, že když je to Máma stylově, že tu bude pár rad pro maminky (obzvlášť s malými dětmi), jak vyzrát na zrádnou kombinaci málo peněz na mateřské versus oblíct se hezky, lichotivě. Ale takhle je to jen rozhovor s další fashionblogerkou:(. Protože jakmile děti jdou do školky, tak už se žena může úplně klidně vrátit ke svému původnímu stylu oblékání.
A taky by mě zajímalo, dke je to hřiště s neupravenými maminkami. Jako jo, potkávám paní, které mají třeba x kilo navíc, nosí leginy a nic moc účes, ale nemusí zrovna být na pískovišti…ale na hřišti spíš mám pocit, že by daná neupravená byla pěkně zdrbaná ostatními.

 
ještěřička  31.12.17 10:44

@linbrno Ona právě nemá málo peněz, koukněte na její shopping videa, běžně nakupuje značkové kabáty (Coach),kabelky, šaty Diane von Furstenberg, dražší kosmetiku, sérum na pleť za 2000 Kč atp.

Příspěvek upraven 31.12.17 v 10:45

 
linbrno
28 příspěvků 31.12.17 13:48

V tom případě asi není úplně ten typ, co by měla ohrnovat nos nad tím, jak jsou ostatní maminky oblečené;). Docela by se mi hodila taková nějaká normální fashion blogerka…
Jinak kupodivu mě nerozčiluje kabelka Chanel, protože to fakt pro ni může být splnění snu, na který si i částečně vydělala. Splnění může být to, že si vydělala blogováním, což třeba na začátku psaní blogu byla utopie. Nebo to, že to částečně byly její peníze, zaímco jinak často platí partner. Co já vím. Posuzuju podle sebe, protože já třeba za úspěch považuju to, že jsem si za letošek vydělala při rodičáku peníze, které jsem mohla použít na zaplacení šperku na zakázku. Ne jako dárek, ale že jsem si zvládla i při dětech splnit sen si od toho tvůrce něco pořídit, za svoje.

Příspěvek upraven 31.12.17 v 13:49

 
asterah
117 příspěvků 01.01.18 20:35

To sérum na pleť je v jejím případě velmi dobrá investice - akorát asi moc nefunguje - paní vypadá o 10 let starší, než je. Ale obléká se hezky - to je fakt. Pochybuji, že si na to vydělá psaním nějakého blogu - nejspíš to sponzoruje manžel, takže se ani moc nedivím, že je tak nadšená z toho, že si dokázala koupit kabelku :D

 
barvinok
506 příspěvků 31.12.17 14:47

Na prvý pohľad ten článok vyzeral dobre, ale s dovolením, je to len taký odvar - článok o článkoch, rozumiete. Nepíše sa o ničom novom, len o ďalšej osobe, ktorá píše. Niečo na spôsob televíznej zábavy, kde je čoraz menej nového obsahu (filmy), a čoraz viac show, kde celebrity dookola rozprávajú o sebe.
Ja by som si rada prečítala niečo nové, niečo čo má ozajstný obsah, nie len odmocninu článku.

 
asterah
117 příspěvků 01.01.18 20:28

Paní se obléká hezky, je vidět, že to má promyšlené a sluší jí to - ale to je tak všechno. Její poznámky o vzhledu ostatních maminek, které se podle ní nedostanou dál než do Chorvatska…to bydlí v nějaké podivné lokalitě - já takové maminy u nás nevídám :)
Zajímalo by mně, jestli ve své hlavičce dokáže pobrat, že pokud jde máma s dětmi na procházku, může mít jako cíl třeba les nebo jinou lokalitu, kde se lépe uplatní džíny, tričko a botasky - a nic z toho nemusí být nutně obnošené a vytahané…stejně tak asi nepochopí, že někdo může jet do Chorvatska, protože se mu tam líbí…co taky čekat od člověka, který je pyšný na to, že si dokázal koupit kabelku - to je fakt směšné.

 
asterah
117 příspěvků 02.01.18 00:28

Paris1789 - nevyjádřila jsem se dost jasně - sponzorováním jsem myslela nákup právě takových předražených věcí. Můj manžel taky vydělává mnohem víc než já - navíc moje příjmy jsou nepravidelné - ale určitě bych na to nemusela šetřit, ovšem kdybych za ním přišla s něčím takovým, asi by se zasmál - bral by to spíš jako vtip - a já také.
Jinak souhlasím s vámi.

Příspěvek upraven 02.01.18 v 00:33

 
Paris1789
1924 příspěvků 02.01.18 11:14

Omlouvám se předem, že se v tom pořád tak hnípu, ale v manželství opravdu nikdo nikoho nesponzoruje. To je strašný omyl, který většinou rádi oživují pánové, zřejmě také proto, že jsme tradičně zemí na špici v platových rozdílech mezi muži a ženami, a tak to zakořenilo, že tento omyl převzalo za svůj i mnoho žen.
Dost mi tenhle přístup vadí, je to stereotyp, který se udržuje právě takovýmito napohled nevinnými formulacemi.
Manželé se prostě nesponzorují, od toho je to manželství, ten základ společenské solidarity, kde se lidé vzájemně podporují a o společných prostředcích rozhodují společně.
A když už se i v manželství hovoří o sponzoringu, jak potom může vypadat naše společnost?

 
asterah
117 příspěvků 02.01.18 14:36

Nemusíte se omlouvat :) já chápu, jak to myslíte a souhlasím.
V práci se s tím setkávám běžně - u zákazníků to slýchám často v situacích, kdy jeden z partnerů sice nesouhlasí, ale v rámci klidu v domácnosti tzv. „tu hloupost zasponzoruje“ - já a můj manžel takovou formulaci mezi sebou nepoužíváme.
Blog té dámy mě pobavil - fakt jsem netušila, že se tímto někdo může živit - a vzhledem k jejím názorům bych si s ní neměla co říct…její styl je fajn pro ženu 50+, je to hezké, ale trochu nudné.

 
ještěřička  02.01.18 16:01

Blog ji neživí, živí ji YouTube. Spolupracuje s různými firmami, které ji třeba daruji nějakou věc do domácnosti, na kterou pak natočí recenzi a za to video ji zaplatí. Takhle se živí Petralovelyhair, Kovy, Tynus Tresnickova a stovky dalších.

Příspěvek upraven 02.01.18 v 16:01

 
ještěřička  02.01.18 08:01

.

Příspěvek upraven 02.01.18 v 08:02

 
Paris1789
1924 příspěvků 02.01.18 10:29

Ehm, tohle není volba prezidentky ČR, opakované ulpívavé zásahy tiskové mluvčí nejsou třeba

 
maarcy
77 příspěvků 02.01.18 11:02

Rozhovor nic moc, bez chyb by to nebyla práce našich skvělých žurnalistů a ten blog… kvok.

 
Rifflerka
6 příspěvků 02.01.18 13:31

Kdybych tuto „stylovou blogerku“ potkala na ulici v kterémkoliv z jejích vyobrazených outfitů, přehlédnu ji jako družstevní lán - absolutně nevýrazné, s davem splývající, ani omylem inspirativní oblečení - takto si úspěšný blog nepředstavuji.

 
ještěřička  02.01.18 14:01

@Paris1789 Znám jí velmi dobře, takže nevidím důvod, proč bych nemohla uvést na pravou míru zdejší domněnky a polopravdy.

 
MP blanka
1142 příspěvků 02.01.18 14:23

Jedno sa nedá uprieť - už dávno tu žiadny článok, ktorý pridala redakcia, nevyvolal takú silnú diskusiu. Až mi to nedalo, a spočítala som si, samozrejme iba tak pre zábavu, stojím nohami pevne na zemi a nemám podobné túžby, ako dlho by som si musela na tú kabelku šetriť ja. V prípade, že dokážem nepoužiť ani € z dôchodku, mi stačí počkať si 14 mesiacov. Jasne, že nie som ani náhodou v okruhu ľudí s podobnými príjmami, a nemám do toho čo hovoriť. Rozmýšľala som len, čo všetko už človek musí mať, aby sa jeho túžba šplhala stále vyššie, a či si ešte dokáže uvedomiť aj hodnotu možno lacnejších, jednoduchších vecí, tiež pekných a prinášajúcich radosť / obyčajným smrteľníkom /. Prosím nepodozrievajte ma, že pani závidím!

 
asterah
117 příspěvků 02.01.18 14:42
ještěřička

Ale ta paní se sama prezentuje dostatečně jasně - jestli se živí psaním takových slátanin, je samozřejmě jen její věc - v tom případě bych ale očekávala trochu více nápaditosti - tak jako ona se dovede obléci většina žen - na to nepotřebují její blog. Do jejího profilu zapadá i její prohlášení, jak je spokojená, že se ji konečně podařilo něco dokázat, čímž myslela nákup značkové kabelky…uf!

 
Oveeec
1670 příspěvků 02.01.18 21:42

To nejsou žádné domněnky nebo polopravdy, to jsou názory, a ty budete těžko uvádět na pravou míru. Už proto, že autorka blogu se, jak už bylo řečeno, profiluje sama až dost silně.

 
Doudou
1371 příspěvků 02.01.18 14:36

Párkrát jsem se na blog podívala, ale nějak mě ta paní irituje (asi ten hlas) a trochu mě to nudí.
Překvapuje mě, že je jí 33, jak tu někdo psal, deset let navíc bych se nedivila.

Spousta youtouberek a blogerek odešlo z normálního zaměstnání. To nechápu. Jednak, co doopravdy dělají přes den a jednak, jestli je to vůbec může naplnit a bavit(uživit asi jo, z reklam).

 
Paris1789
1924 příspěvků 02.01.18 14:45

Udělat video tak, aby se na ně dalo koukat, není vůbec snadná záležitost. Je to normální film, měla byste mít scénář, rekvizity, umět s kamerou, umět mluvit a celkově se prezentovat. No a pak umět z toho materiálu, co natočíte, udělat to, co z toho chcete mít. Je to full time job a nijak lehký.
Vím to proto, že videa pro youtube sama dělám, i když z úplně jiného oboru. Je to pěkná a zajímavá práce, ale bohužel si každý myslí, že je to snadné a dá se to dělat levou zadní při kopání se pravou do zadku.

Příspěvek upraven 02.01.18 v 14:45

 
Doudou
1371 příspěvků 02.01.18 14:59

Já to nechci zlehčovat. Věřím, že obecně je natáčení, sestříhání apod. práce.
Ale zkrátka tomu insta světu moc nedůvěřuju a trochu se na něj dívám z patra.

 
Mámou_stylove
1 příspěvek 02.01.18 15:11
Reakce na komentáře

To se tak jdu podívat na rozhovor se mnou a pročíst si komentáře a nestačím se divit. Závist, kydání hnoje a nesmyslné fabulace. Na hatery jsem za ta léta blogování zvyklá, ale i přesto si myslím, že to není v pořádku nechat tuto negativní konverzaci nechat kvést do abstraktních rozměrů, hlavně když je vedená vůči jednomu člověku (mně). Já si z nich nic nedělám, bavím se, ale spíš je mi smutno, kam se naše populace vyvíjí. Je v pořádku se nechat jen tak urážet a nic s tím nedělat? Takže jsem se rozhodla se ozvat a vysvětlit vám pár maličkostí, chteré možná asi ani nechcete slyšet, protože byste pak neměli koho pomlouvat. Ale přihlížet tomu tady také jen tak nechci.
Za prvé článek jsem psala hodně obecně a hlavně se zaměřením na fashion. Jsme na módním portálu, pletu se? A kde jinde bych se měla zmiňovat o ikonické kabelce Chanel? Vy všichni, co se k ní vyjadřujete, toho asi o módě moc nevíte. Není to jen „kabelka“ a neseženete ji jen tak v sámošce na rohu ulice. Je v pořádku, že vás nebere a nepořídili byste si ji a peníze investovali do něčeho jiného. Tak to udělejte a neřešte tady tu tuctovou blogerku, jak mě označujete. Pořízení této kabelky pro mě má vnitřní význam, dala jsem si ji za odměnu. Není pro mě význam, že jsem si koupila tu samotnou kabelku, tím bych se fakt nechlubila (i když mi věřte, že to je taky boj ji sehnat), ale je pro mě symbolem, že jsem si splnila v životě nějaké sny (živím se tím, co mě baví, mám dvě krásné dcery a prostě si žju svůj život, jak jsem si ho vysnila a čím jiným se odměnit, než vysněnou kabelkou?). Avšak většina má asi hodně krátkozraké myšlení a pochopila to po svém, což jen znázorňuje, jak uvažujete vy a jak to máte nastavené vy ve svém životě. A ještě chci dodat, můj muž mě rozhodně nesponzoruje, jsem na sebe hrdá, že i při mateřské s dvěma dětmi jsem si dokázala na spoustu věcí vydělat sama.
Další věcí je, že asi většina čtenářek tohoto webu je z Prahy nebo z nějakého většího města? KDyž jsem tak mluvila o průměrné česé ženě, máme tu i malá města a né jen tu naši pražskou bublinu a v průměru platí, co jsem napsala a stojím si za tím. Nikoho jsem však tím neurážala, ba právě naopak (právě jste si to opět vyložily (mluvím konkrétně k vám, ženám), jak vám to bylo pohodlné). Právě jsem české ženy chtěla obhájit, že se neoblékají nejvíc trendy, protože to pro ně není dosažitelné a nedostanou se tak snadno ke zdrojům, a pardon, v Chorvatsku se módní trendy neudávají. Ale to se dostávám jinam. Jsme stále na módním portále, nebo bulváru?
Ad dětská hřiště, mám dvě děti a na dětských hřištích a v nějakých mateřských centrech, koutcích apod., jsem strávila hodně času. Takže vím, o čem mluvím. Samozřejmě nemluvím o místech pro děti v centru Prahy, kam chodí i cizinci, jsou hlídaná atd. Takže se tam pohybují i jiné maminky. Průměr je opět jiný, nežijte v bublině.
To je na vysvětlenou, k zásadním tématům vaší konverzace, kdo mě chce poznat více, ať si přečte na blogu více článků, nebo koukne na má videa a nepomlouvá mě za zády, děkuji za slušnost.

 
Paris1789
1924 příspěvků 02.01.18 15:28

Nic proti, ale PR si děláte opravdu špatně. Navrhuji vám, abyste to svěřila někomu, kdo tomu rozumí a sama se toho neúčastnila.
Pomlouvat vás za zády není skutečně možné, jistě jste si všimla, že příspěvky jsou veřejné.
Pokud se dá vašemu blogu cosi exaktně vytknout, je to opravdu strašná čeština, skoro bych řekla, že nejste Češka, tak to alespoň na mne působí. Což nevadí, jen byste se mohla vyhnout těm sáhodlouhým souvětím a přestat plnit své texty tou strašnou vatou, přes níž se hodně vašich čtenářů nedostane, neboť v půlce usíná.
Stylisticky hrůzné obraty typu „zabilancouji“ ap. jsou jen další pobídkou k tomu, abyste se naučila lépe psát.
Vaše oblečení shledávám tuctovým a neurážejícím, stejně jako vaši celkovou prezentaci, ovšem být ženou na mateřské, cítím se být uražena tím, že si o mě myslíte, že mi tak ubohá úroveň vašich textů musí stačit.
Jinak vám přeji hodně úspěchů, ať už jich dosáhnete v čemkoli (legálním).

Příspěvek upraven 02.01.18 v 15:29

 
mikrob
22 příspěvků 02.01.18 15:29

Nu, co dodat, paní si pěkně naběhla :-)

 
Paris1789
1924 příspěvků 02.01.18 15:44

P. S. Jinak jsem se pochopitelně ihned po zveřejnění rozhovoru vydala do nejbližší Billy s úmyslem zakoupit originál kabelky Chanel a mé zklamání bylo veliké, zrovna ji vyprodali!

 
asterah
117 příspěvků 02.01.18 18:52
Vážená paní blogerko

Uvěřila bych, že jsou vám negativní ohlasy k smíchu, kdyby měl váš příspěvek cca deset vět - ale toto je slohová práce na téma, jak vás nikdo nechápe.
Kdybyste rovnou napsala, že jste si konečně koupila vysněnou kabelku, vyznělo by to jinak a jiné by byly i ohlasy - tak, jak jste to původně napsala - nezlobte se, ale to je vážně směšné. Pokud ten rozdíl nechápete, tak se nedá nic dělat.
Vážně si myslíte, že kritika = závist? To je stejně absurdní, jako předpoklad, že většina diskutujících je z Prahy…máte snad komplex z toho, že jste z menšího města? Já bydlím na vesnici a nestydím se za to - proč taky :)

 
Pirek
6993 příspěvků 02.01.18 19:25

Já si z vás nic nedělám, ale přesto vám napíšu koment pomalu delší, než článek samotný. Grafomanie je sviňa.

A brát za předmět životního snu kabelku je konzum ve své nejčistší podobě. Nic proti němu, ale hloubku to nemá.

 
ajatar
583 příspěvků 02.01.18 20:08

„…což jen znázorňuje, jak uvažujete vy a jak to máte nastavené vy ve svém životě.“

Na tuto formulaciu som tak neuveritelne alergicka. Nie, neznazornuje. Zas to kategorizovanie a zobecnovanie…

Ze je to tu portal o „fashion“ este neznamena, ze budeme hykat nad tym, ze si niekto nasetril na kabelku Chanel. Nebyt toho kvokania okolo toho („symbol, ze som nieco dokazala“), asi by sa nad tym ani nikto nepozastavil… ze je to kvalitna, nadcasova kabelka, o tom tu asi nikto nepochybuje.

 
ještěřička  02.01.18 16:10

@Mámou_stylove “Závist, kydani hnoje a nesmyslné fabulace”.
Přesně. Vubec nevědí, o čem a o kom píšou.

 
asterah
117 příspěvků 02.01.18 18:59

A co jí máme závidět? Myslíte, že tu kabelku? To je nesmysl.
Kydání hnoje - tak se dá nazvat každá kritika a navíc dost diskutujících jí její styl pochválilo - včetně mně a vadí mi totéž, co ostatním - je to sice pěkně sladěné, ale bez převratného nápadu. Proč se mladá žena obléká jako elegantní padesátka - není to trochu škoda?

 
Oveeec
1670 příspěvků 02.01.18 22:08

„Přesně. Vubec nevědí, o čem a o kom píšou.“

Milá paní, my tady píšeme o takové osobě, která se nám tu sama nabízí. Sama si vytvořila svou image, kterou prezentuje světu, a svět reaguje právě na tuhle image. Jestli je ta skutečná Alice za ní jiná, to už samozřejmě vědět nemůžeme. Pokud chce, abychom to věděli, ať se prezentuje jako ta skutečná Alice.
Nikdo netvrdí, že není skvělá máma nebo kamarádka, nikdo netvrdí, že není hezká nebo že neumí točit hezká videa. Je ale také dost věcí, které jsou buď průměrné - oblékání - nebo rovnou špatné - jazyk, sloh a obsah. Zejména v tom ohledu ten její blog úroveň prostě nemá, to je prostě fakt. Určitě existuje velká skupina lidí, kterým se to líbí a kterým to stačí, ovšem tady narazila na skupinu lidí, kteří mají jednoduše vyšší očekávání.
Měla by ale vědět jak ona, tak vy, že kdo jakkoli vystupuje veřejně, musí počítat s kritikou, protože nikdo jednoduše není dokonalý. Je vidět, že ani ona, ani vy jste nepochopily, o čem naše (kritické i pochvalné) příspěvky jsou. Přispěvatelek, které jsou stejně nebo více hezké, movité a v oblékání nápadité je tady jistě víc než dost, začít vykřikovat o závisti je tedy nejenom úplně mimo, ale je to obecně vzato také velmi hloupé.

 
pabylka
998 příspěvků 02.01.18 16:24

@Mámou_stylove Tak doteraz som na Vas a Vaš blog nemala žiadny názor, ale vďaka poslednému príspevku som si vytvorila:) či si za 120 litrov kupite kabelku alebo ojazdenu fabiu, je Vaša vec. A na verejnom fore sa k tomu može hocikto vyjadrit. Obhajovat sa nemusíte, akurat prijete olej do ohna. Nie každý mame životným cielom kabelku, ja Vam ju prajem.
A prosím, zajdite si na nejake menšie mesto (či dokonca dedinu) a zistite, že sa tam nepoflakuju matky bez podprsenky v ušmudlanych leginach, 20kg nadvahy a pocintanych tričkach od vietnamcov. Nielen v Prahe- na ihriskach plnych stylových cudzincov, možete najst pekne oblečené česke ženy. Sama svojich nudnym oblečenim nijak zvlast nevybočujete.

edit:preklep

Příspěvek upraven 02.01.18 v 18:07

 
Baba
89 příspěvků 02.01.18 16:56

@Mámou_stylove
Zavist? Kydani hnoje? Fabulace? Kde?
Za me - styl oblekani nuda, vypadate starsi, prispevky banalni, vyjadrovani nic moc.
Video jsem videla jedno - rozbalovani kabelky, a fascinovane jsem ho shledla cele. A doporucila x kamaradum. Neco takoveho se jen tak nevidi.
Kupovat kabelku, na kterou musim 18 mesicu setrit a jeste mi na ni musi pridavat manzel (pridavat? Doted jsem myslela, ze finance v manzelstvi jsou spolecne), mi prijde chorobne.
A fakt nezavidim. Neni co. Snad jen tu jednoduchost - kabelka = uspech. Potreba zvysit si socialni status?

 
Jordaan
7803 příspěvků 02.01.18 21:54

@Baba

To video je vyborny :-D. Kdyz clovek prekona to nutkani prepnout/usnout a vydrzi se soustredit az do konce, tak se ho za odmenu zmocni uzasny pocit ulevy a urcite otupelosti.

 
Paris1789
1924 příspěvků 03.01.18 21:29

Pustila jsem si to bez zvuku, myslím, že jsem o nic nepřišla. Poučná je diskuse pod videem, doporučuji :-)

 
VeronikK
551 příspěvků 04.01.18 10:42

Po vašich reakcích jsem byla na video zvědavá. Musím říct, že paní kabelku přeju, je vidět, že z ní má upřímnou radost. Ale teda ten projev, to je něco. Dobře, každému není shůry dáno, ale jestli paní prošla nějakým vyšším stupněm vzdělání, než základním, tak to je s naším školstvím ještě horší, než jsem myslela…
Paní je moc hezká, ale po nahlédnutí na blog a zhlédnutí videa mi není příliš sympatická.

 
LenkaPraha01
32 příspěvků 5 inzerátů 02.01.18 17:05

@Mámou_stylove Tak to jste to teda vylepšila :) Kritika podle vás rovná se závist? Myslíte, že jsme tak kritické/kritičtí, protože vám závidíme kabelčičku? Asi jste očekávala ovace a plácání do zad. Na první pohled jste se mi líbila, pěkná mladá žena, hezky oblečená, ale… Vy fakt nejste žádnou inspirací, fakt ne. Takhle je oblečená každá druhá mladá holka vašeho věku. Nakoukla jsem na váš blog, ale - jak jsem psala výše - nejde vám to, máte šílený jazyk. Možná píšete o zajímavých věcech, ale já se prostě dál nedostala, těch vašich pár vět mě odradilo… Takže slezte z nebes, rádoby stylová mámo!

Doplnění: Já nechci být zlá, ale jak může být blogerkou někdo, kdo napíše toto? Vždyť paní si o ten výsměch vyloženě říká! „Měsíci Říjen, proč jsi tak rychle utíkal a kde vlastně jsi? Taky máte pocit, že nějaké měsíce se vlečou a jiné utečou mávnutím kouzelného proutku? O říjnu to můžu prohlásit dvojnásobně. Než jsem stihla zaregistrovat, už tu nemáme září, naskočilo už datum s jedenáctkou na konci. Celý tento měsíc jsem byla v celkem rychlém tempu a uskutečnila toho tolik! Tak možná proto? Doufám, že listopad už bude více pohodový.“
Malá lekce pro stylovou mámu: 1. Slovo říjen není vlastní jméno, proto bude malé písmeno 2. V češtině máme 5. pád, takže pokud chcete oslovit měsíc, tak bude - říjne. To je jen oprava první věty, na další nemám síly…

Příspěvek upraven 02.01.18 v 17:19

 
Barnaby
70 příspěvků 02.01.18 17:28

Jó, Praha je Praha…

 
kozarohata
145 příspěvků 02.01.18 19:08

Už sem z (nejrůznějších důvodů)chodím opravdu jednou za sto let, ale nestačím se divit…teda spíš se už nedivím a zas odcházím…

(ano, zbytečný příspěvek)

 
Gorilka
888 příspěvků 02.01.18 19:55

Múžu začíd krytizovat nebo rofnou rejpad?!?

 
VeronikK
551 příspěvků 02.01.18 20:11

Líbila jste se mi, i vaše oblečení. Prohlédla jsem zběžně i blog, oblečení dobré, na ženu na mateřské se mi nezdá tuctové (vím, o čem mluvím). Články na blogu jsou psané dosti kostrbatě, no budiž. Ale tím prohlášením výše jste to fakt zabila.

 
MP blanka
1142 příspěvků 02.01.18 20:45

Povedľa hlavnej stránky som si práve znovu prečítala starší Adin príspevok Blogy, hrob inspirace. Odporúčam, viac sa už k téme asi napísať ani nedá.

 
viktorka_od splavu
7773 příspěvků 02.01.18 21:08

@Mámou_stylove prosím vás, já nejsem úplně cílovka těch vašich videí, ale pro zajímavost jsem se na tu kabelku podívala - to je správně, že na větší části záběrů kabelka vůbec není, a na polovině těch kde je, není ani vidět celá ale různě uříznutá?

 
kolúch
577 příspěvků 02.01.18 21:42

Aj keď redakcia píše ako tatari, jedno sa Mafre uprieť nedá, na exotov majú nos. Preto sem predhodia nagelovaneho panaka s fuzikmi ako filmová postavicka a sliepku co sa hrá na blogerku. Osobne mi tento trend nevadí, aspoň to žije. A komické je, ze im to tie postavičky vo svojej malichernej hrdosti na seba samého zožerú a ozaj si myslia, ze nik lepší od nich v dosahu stoviek kilometrov nebol. Ochotne pribehnu a odkrutia to podobne ako tretí hosť u Krausa :D
Samozrejme, je možný aj variant bé, ze peklo uz kleslo tak nízko, ze nik lepší a zbehlejsi v sebaprezentacii im sem nechce rozhovor poskytnúť.

Příspěvek upraven 02.01.18 v 22:40

 
asterah
117 příspěvků 02.01.18 22:05

No, tak jsem si chtěla rozšířit obzor - stalo se.
Po přečtení komentáře paní blogerky již vím, že moje sny jsou naprosto zcestné a výrazně neIN a neCOOL. Dále jsem zjistila, že kritizovat něco nebo někoho se v blogerské hantýrce řekne „kydat hnůj“ a podivení se nad skutečností, že člověk může dokázat něco převratného tím, že si koupí značkovou kabelku, znamená závist - s tím mám ale trochu problém, protože se mi ta kabelka nelíbí…to si ovšem dovoluji dost - ale to není všechno. Diskutuji tady a nejsem z Prahy, se svým dítětem jsem nikdy nebyla na hřišti (vyrostlo zčásti na zahradě a zčásti v lese) a líbí se mi v Chorvatsku - ovšem asi ne v oblasti, kterou zřejmě paní blogerka jako jedinou zná…hm, to jsou samá brutální negativa a budu se tedy muset nad sebou zamyslet - ale obávám se, že to nepomůže :D
Tady je to zábavné - sem budu chodit častěji.

 
ajatar
583 příspěvků 02.01.18 23:29

Inak myslim, ze na takychto clankoch je krasne vidiet, ako funguje ten blogovy radobysvet… narcisisticke osobnosti tu mozu lubovolne ventilovat svoju zaujatost samym sebou, vsetci sa navzajom „followuju“ a „lajkuju“ a chvalenim na cudzich blogoch si prihrievaju kazdy svoju polivcicku, ak sa obcas vyskytne nejaky hejter, tak ho bloger zmaze a zablokuje… zije si tak dalej vo svojej bubline obdivovatelov a mimo realitu. Potom jednoho dna suhlasi s poskytnutim rozhovoru na MP, kde sa opovazi niekto v diskusii poukazat na to, ze cisar je nahy, a zrazu je ohen na streche a ta blogova pozicka „ja som najviac cool a v pohode“ sa rozpada ako domcek z kariet.

 
Karianne
131 příspěvků 02.01.18 23:59

@Mámou_stylove
Chápu, že řeči ohledně „sponzoringu“ Vás urazily. Ač si myslím, že na něco podobného je reakce úplně zbytečná (protože názor lidí nezměníte, maximálně přilijete olej do ohně), měla jste na ni dle mého právo.
Zbytek diskuze nicméně nemůžete považovat za „Závist, kydání hnoje a nesmyslné fabulace“. To se na mě teda nezlobte. Z Vaší reakce mám bohužel pocit, že nejste schopna přijmout zdravou, v některých případech i konstruktivní, kritiku. Je to škoda, mohla být pro Vás užitečná.

 
Bibicat
6 příspěvků 03.01.18 11:22

Tož já jsem se podívala na blog i na youtube videa, abych viděla na vlastní oči o čem paní píše a dělá videa. Tím jsem samozřejmě navýšila i sledovanost jejích videí a blogu a podle toho bude lepší příjem z reklam… fair enough, od toho to blogeři dělají že jo. A to bude i účel tohoto rozhovoru. Fakticky o ničem, ale sledovanost se zvedne. Podívala jsem se i zmiňovaný unboxing kabelky. Já nemám absolutně problém v tom, že si ji paní koupila. A je mi úplně ukradené jestli za své nebo manželove nebo babiččine peníze. Chtěla ji, koupila si ji a je nadšená. Tak to má být, to je v pořádku. Že se mi nelíbí a já bych za ni tolik peněz nedala, to je moje věc. Nicméně při koukání na videa mi opravdu trhalo uši špatné používání výrazů. „…chápu, že si každá nemůže dovolovat koupit..“; „…kdo sleduje tady ten můj kanál…“ Ale nejvíc co mi vadí a nejen tady u paní, ale u spousty jiných blogerek, že se dopředu omlouvají a ospravedlňují, že si koupily takovou věc za tolik peněz. Věty typu, že chápe, že si to každý nemůže dovolit, a že každý má jiné priority a že ona miluje módu a proto si to koupila, ale že k tomu nikoho nenabádá…Nepřijde mi nic špatného ani arogantního na tom říct, koupila jsem si setsakramentsky drahou věc, ale chtěla jsem ji a jsem z ní šťastná. Ani mi nepřijde nic špatného na tom, kdyby jí to koupil přítel, manžel, ctitel… no a? Každý máme svět jinak zařízený.

 
asterah
117 příspěvků 03.01.18 13:05

Myslím, že podstatou problému není to, že si koupila drahou kabelku - ale způsob, jakým to podala a ty zbytečně řeči okolo - do toho se hodně diskutujících navezlo - včetně mně. A je úplně jedno, jestli si ji koupila sama, nebo jí přilítla na Mikuláše komínem - napsat, že tím „něco dokázala“…a pak spekulace o českých ušmudlaných maminách apod. - tohle je předmětem kritiky, ne kabelka a její cena.
Co se týče jejího blogu - způsob vyjadřování a vystupování - to raději komentovat nebudu, toho tu už zaznělo dost. Bohužel se paní blogerka asi nepoučí - viz její příspěvek.

 
Bibicat
6 příspěvků 03.01.18 13:43

Já jsem si vypíchla jen tu kabelku, ale ostatní je taky na pováženou. Kritika obecně mama stajlu je velmi vděčné téma módních rádoby znalkyň, já viděla zatím jen jednu takovou. A ta taková byla už před dítětem. A hláška o tom, že kdo nesleduje módní blogy, tak se nemá kde naučit styl… to už je jen třešinka na dortu kravin :D

 
asterah
117 příspěvků 03.01.18 16:11

Mama styl - byla jsem zvědavá, co se pod tím skrývá - tak už to vím.
Fotky se mi líbily, akorát jsem myslela, že paní je výrazně starší - a pak jsem si přečetla článek…což byl, mírně řečeno šok. K blogu jsem se dostala později - když to tady ostatní zmiňovali, myslela jsem, že ten článek byl možná nějaký úlet - a nebyl.
Nejsem žádná módní znalkyně, moje posuzování je jednoduché - sluší, nesluší. Dovedu pochopit, že někdo módou žije a živí se tím, že o tom píše a natáčí videa - budiž. Ale ať to tedy dělá pořádně - toto je polovičatá práce ve všech směrech.
Jsem zvědavá, jestli tu časem bude taky „babka styl“ nebo „pako styl“ - jaksi mi to chybí…:D pro ten posledně zmíněný bych se dokázala i nadchnout

 
Paris1789
1924 příspěvků 03.01.18 16:18

No málokdo má asi tolik morálu, jako Víťa, který dokázal ten šitstorm, co se zde strhnul po jeho zdejší prezentaci, ustát.

 
bilaholubice
8 příspěvků 03.01.18 11:57

Unboxing z daného blogu je opravdu zábavný.
„…říkala jsem si, co je mým snem v oblasti kabelek…?“ WTF?
Paní je celkem sympatická, ovšem jen do doby, než promluví…

 
JUBA
81 příspěvků 03.01.18 12:21
Naštěstí nejsem cílová skupina...

Přeju té paní, aby jí její práce dobře živila a ať si užije vysněný dárek, a aby ho měla kam nosit. Do Stromovky nebo na Petřín na vycházku to asi nebude… Článek mi připadá dost plochý a „vo ničem“, pardon za ten výraz, ale nějak se mi sem hodil. A aby mne to nalákalo na panin blog, to tedy ani náhodou. Naštěstí nejsem cílová skupina pro podobné módní a stylové blogy, dá-li se to tak označit.
A asi už nejsem ani cílová skupina pro Módní peklo. Ráda jsem si četla články Ady na MP, inspirovalo mne to k některým zákrokům ve skříni, líbily se mi fotky mých mizerně oblečených spoluobčanů a bavila se nad kritikou věcí na Fleru. Ale ty časy se změnily.
No tak asi sbohem, ne?

 
Paris1789
1924 příspěvků 03.01.18 13:19

Ještě OT: úplně rostu z formulace „už jsem velká holka“. To je takový slovní plevel, všechen herbicid co ho v ČR máme, by na jeho vyhubení nestačil.

 
asterah
117 příspěvků 03.01.18 16:52

:D a ještě taky „jsem dospělá holka, jsem úžasná holka, jsem taková normální holka…“ v těch variacích na téma „holka“ chybí možná „jsem taková jednoduchá holka…“

 
Lucienka_M
221 příspěvků 03.01.18 19:28
Kurzy

@Mámou_stylove
Milá Alice, být Vámi, tak příště radši investují do kurzu psaní, rétoriky a také stylu a etikety. Podívejte se na Pygmaliona, tam je proměna pouliční květinářky na jemnou dámu moc hezky vyfobrazena. Nebo doporučuji film Pretty woman. Nebo nějakou knihu, třeba o stylu Pařížanky.
Ona totiž trhovkyně zůstane trhovkyní, i kdyby měla v ruce kabelku Chanel. Z Vašeho příspěvku zde a bohužel i Vašeho blogu mi jako kultivovaná dáma nepřipadáte.

Opraven překlep

Příspěvek upraven 03.01.18 v 23:12

 
asterah
117 příspěvků 04.01.18 09:35

Já mám z veškeré její prezentace pocit, že zamrzla někde v pubertě. To by ještě nebylo to nejhorší, z toho by se časem mohla dostat. Ale tady to spíš bude o tom, že komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí…vámi zmíněné kurzy by to mohly trochu vylepšit, ale ona za takové „zbytečnosti“ utrácet nebude - děsí mě, že za takovéto výkony jí někdo zaplatí…nemám problém s tím, že se někdo živí natáčením videí apod. - když to dělá pořádně, proč ne. Ale tato katastrofa by byla příliš i zadarmo. A ještě se vzteká, když ji někdo zkritizuje. Měla by nastoupit aspoň na rok někam do práce - možná by jí to pomohlo pár věcí pochopit. Otázka je, co vlastně umí, aby ji někdo zaměstnal…

 
Bossygirl
619 příspěvků 04.01.18 06:25

@Lucienka_M Video jsem vypnula po prvních 5 větách. Jedná se asi o průměrnou ukázku takového „žánru“, či jak to nazvat. Promiňte, ale to je fakt husa. Howgh.

 
zlatahouba  04.01.18 18:05

Paní Alice má své sny, hodnoty a životní styl, proti tomu nic. Ale ten projev a celý blog je na její věk trochu nedospělý. Radši navštívím blog, kde se něco dozvím, nejen o módě, kde si autorka ze sebe umí udělat legraci a nebere se tak váážně. Notabene když někdo chce psát, měl by ovládat jazyk nebo si někoho najmout na korekturu. Jsem ze školy už několik desetiletí, ale při čtení blogu se mi ježily chlupy ( ty nevytrhané) :-).

Příspěvek upraven 04.01.18 v 18:06

 
Ophelie
531 příspěvků 05.01.18 13:17

@Alterations hádám, že nebudete zrovna lingvista…

 
Alterations
641 příspěvků 05.01.18 13:26

Lingvista bohužel nejsem, ale vystudovala jsem vysokou školu, hodně čtu a dlouho jsem žila v Anglii. Mohu Vám proto potvrdit, že tam existuje stejný přístup. Oxfordský slovník, to je pouze návod - každý si může psát jak chce. Samozřejmě každý, komu na písemném projevu jen trochu záleží si dává velký pozor a kultivuje ho, jak jen to je možné.

 
asterah
117 příspěvků 05.01.18 13:56

No dobře, ale proč se máme řídit tím, co je běžné v Anglii - nebo lépe - proč máme ze západní Evropy přejímat i takovéto nešvary? Nevidím jediný důvod, proč něco takového tolerovat člověku, který se rozhodl mluvením a psaním živit.

 
Alterations
641 příspěvků 05.01.18 14:19

Ona se o to jenom pokouší. To je přece rozdíl. Máme svobodu se inspirovat kde chceme. Co navrhujete? Do nekonečna tady odsuzovat něčí pokus? Bylo by lepší, kdybyste třeba sama něco zkusila, nebo alespoň doporučila někoho, kdo je podle Vás v oblasti blogů bez chyby!

 
asterah
117 příspěvků 05.01.18 15:15

Placený pokus. Hned v úvodu článku je informace, že „bloguje“ 6 let…takže kolik pokusů ještě bude potřebovat, než to bude za něco stát?
Pokud by psala jen pro potěšení své a druhých - tedy zdarma, měla bych jiná kritéria, ale v případě, že za to bere peníze, očekávám vyšší kvalitu. Není to začátečnice. Ano, máme svobodu se inspirovat, kde chceme - a taky máme svobodu s něčím nesouhlasit. Jestli vás uspokojuje takováto úroveň blogu po 6 letech „pokusů“, je to vaše věc - to je jeden fakt. Mně to neuspokojuje - to je druhý fakt.

Blog nepíšu, ani to nemám v úmyslu - i když píšu taky - průvodní zprávy ke svým projektům… :)

 
Alterations
641 příspěvků 05.01.18 18:09

Já nevím, proč jí někdo za celkem nevalnou práci platí, ani nevím kdo to vlastně je. Nenapadá mne, co by se s tím mohlo dělat? Jak bojovat za to aby blogeři psali lépe a proč vlastně za to bojovat - to mi uniká.

 
Alterations
641 příspěvků 05.01.18 18:21

Ona sama tvrdí, že bloguje šest let a kdosi ji snad dobře platí, ale to mohou být jen sebereklamní řeči. Nemáme důkazy o ničem z toho a ani je nechceme a nepotřebujeme. Je nám to jedno. Ať buď pokračuje, nebo ne.

 
Oveeec
1670 příspěvků 05.01.18 18:46

Bojovat za to nemá cenu, protože tomu, kdo za blogery stojí a kdo je sponzoruje, je skutečná kvalita toho blogu ukradená. Jestliže firmě rostou prodeje díky tomu, že pošlou někomu pár věcí a ona to před kamerou rozbalí a její fanynky si to pak koupí, proč by se měla ta firma starat o to, jestli to má nějakou úroveň. Lidi, kteří tyhle věci sledují a inspirují se jimi, se o jazyk a styl absolutně nestarají, a mám dojem, že kvalitu od nekvality ani nerozeznají.
(Na druhou stranu firmám rostou příjmy i z nás veleduchů, kteří se scházíme tady - viz např. nakupovací vlákno. Akorát holt pro nás ty nákupy nejsou životním úspěchem a nepíšeme k tomu poetické popisky)

 
asterah
117 příspěvků 05.01.18 19:52

Jedna diskutující tady napsala, že jí platí za videa - nevím, co je horší.
Když někdo vystupuje na veřejnosti, má jistou zodpovědnost za to, co řekne nebo napíše, ale taky jak to řekne nebo napíše a musí počítat i s kritikou. Paní ale s kritikou nepočítá - viz její příspěvek zde. Nikdo nemá rád kritiku, ale takovou reakci bych čekala od nedospělé dívky - ne od třiatřicetileté matky dvou dětí. Nedokázala si ze zdejších příspěvků vzít ani to pozitivní - vždyť její styl oblékání se líbí a ty drobné výhrady, co zde zazněly, by jí měly spíš inspirovat. Svým vyjadřováním úplně zbytečně snížila úroveň své prezentace - pak už se většina nesoustředila na oblečení, ale na dojem, jakým paní zapůsobila svým slovním i psaným projevem.
Zlepšit se může přece každý - ale nejdřív musí pochopit, co je špatně a pak se snažit, něco s tím udělat.

 
Alena Tajemná
42 příspěvků 05.01.18 21:52

Nebudu už číst celou diskuzi, jestli to někdo už psal, omlouvám se.
Mámou stylově? Už ten nadpis. Předurčení se k úspěchu a nadřazení se nad ty mastnovlasé špinavé matky. Já teda potkávám spíš gepardí kožichy s fialovými rty a kabelkami za nehorázné peníze, co vypadají jako špatně nalíčené mrtvoly. A jsou všechny strašně stylové. A ty maminky co vypadají opravdu dobře tím nikdy nežijí, jsou své, krásné a určitě ne špinavé a v riflích.

Sama bych někdy chtěla být více stylová, ale tenhle článek i blog, který mi to připomnělo, mi to vymluvil a zvedl mi sebevědomí.
Jinak s pekle rovnou do Pekla, někdy to zkusím a doufám, že se tu něco stalo a zase budou normální příspěvky, škoda.

Rozhovor asi jako od dvou snazivych žákyň prvního stupně ZŠ. Dnešní doba je krutá ke čtenáři, kdo se má prokousávat kromě reklam tou horou příšerného text, fotek a videí…přestala jsem číst blogy jen proto, že na jeden kvalitní článek padne dneska několik hodin hledání v záplavě plev.

 
asterah
117 příspěvků 05.01.18 23:29

Já bydlím na vesnici (narodila jsem se tady) a při čtení toho článku se mi vybavily zdejší maminky - když vyvezou své děti v kočárcích na procházku, ulice rázem připomíná spíš lázeňské korzo. Je naprosto nepředstavitelné, aby tady některá napochodovala ve stylu, který popisuje tato blogerka…a to se všechny tyto maminky na mateřské ještě starají o zahradu a o barák - v čem chodí doma, to nevím. :)
Ze mně by paní blogerku patrně trefil šlak - mým pracovním oděvem jsou 8 měsíců v roce montérky, tričko a mikina (všechno značkové…canis) ale dbám na to, aby mi to v nich slušelo a upravený účes je samozřejmostí. Dokonce v nich jezdím někdy sjednávat nové zakázky, protože bych to jinak nestíhala. Ona by se zbláznila v mém světě a já v jejím - až potud je to v pořádku.
Ale my všechny tady děláme pořádně svou práci - paní se musí naučit také odvádět svou práci řádně - jinak si respekt nezíská. Ve svém věku by to už pochopit mohla.
Já sem budu chodit - je to tu velmi poučné - někdy si člověk neuvědomuje, že přestřeluje, pak je dobré, když vidí chyby druhých - lépe pak uvidí i své vlastní. A to jsem tu původně šla pro úplně jinou inspiraci… :)

 
barvinok
506 příspěvků 08.01.18 11:53

@Paris1789 bohužiaľ množstvo vynaloženej námahy si netreba zamieňať so zárukou kvality.

 
Janiac
658 příspěvků 08.01.18 18:53

Úplně vidím tu radost, s jakou by pekelnice přivítaly v CJMDNS to řemenem přepásané sako. Muhehe :D

 
Pudloslava
6 příspěvků 12.01.18 07:53

Je zajímavé, jak vás, obyvatelky stejné sociální bubliny, nadzvedává, když to někdo dělá blbě. Pro mě, osobu které může být móda ukradená, se jeví jakýkoli módní blok jako zbytečný a plytký počin, a tak nemám potřebu plivat žluč na někoho, kdo se nevyjadřuje stylisticky dokonale, nebo nemá ve svém odívání dost invence.
Jen mě napadá, že psaní blogu může být forma terapie pro autorku, která si tím může léčit pošramocenou psýché. Myslím, že byste na sebe měly být hodnější, můžete docela slušně ublížit.

Je docela jasně patrný rozpor v tom, jak je nahlíženo na Esmee, která sklidí ovace za své pokrčené šaty i bizarní zjev, protože je přeci vaše, a na tuto osobu, u které vám, ruku na srdce, asi nevíc vadí, že vám ji předložila nenáviděná redakce a tím, že s ní udělala rozhovor, ji defakto postavila do pozice „nechte si odemne poradit“. Vám přece nemusí nikdo radit - ale když jste si tím teda jisté, tak to prostě ponechte bez povšimnutí - ostatně tak si zaslouží skončit každý nepříliš dobrý blog - v zapomenutí.

Vždyť ona je jen figurka ve hře, ve které si redakce snaží získat vaši přízeň a vy se tomu zuby nehty bráníte. Ubohá nevědomá oběť, která měla dojem, že se někdo o ni konečně zajímá. Zřejmě na MP nechodí a tak netušila, že zde by neobstál nikdo a že bude předhozena jako králík do klece tygra.

Jinak potřebu koupit si kabelku v ceně lehce ojetého automobilu považuji za obhajitelnou, ale současně považuji za obhajitelné nechtít s takovým člověkem soužít v jedné domácnosti.

Příspěvek upraven 12.01.18 v 07:57

 
kolúch
577 příspěvků 15.01.18 20:14

No nie, postavíme sa na hlavu z jaguarieho pseudokozucha a basic bitch stylu :D Akože toto mám brať vážne? Lebo sa pekne snaží?
Inak celkom kuriózne tie ich fetise, Vita mal jaguara aspoň pravého, aj keď zo širšej a nižšej ženy :D

Příspěvek upraven 15.01.18 v 20:16

 
asterah
117 příspěvků 16.01.18 18:16

Hm - dochází vám, že tím, že jste napsala příspěvek do této diskuze, jste se automaticky také zařadila do této „bubliny“? Asi ne, co :D
A pak mě zaujalo vaše „svaté nadšení“ pro obhajobu této ženy, které je 33 let a ustrnula někde na úrovni cca 17 let…možná by ji tato diskuze mohla pomoci, aby se posunula dál - pokud to ovšem bude schopna pochopit - což její příspěvek v diskuzi skoro vylučuje…četla jste ho vůbec?

Veřejná diskuze jako forma psychoterapie? Proboha, to je, jako byste léčícího se alkoholika zavřela na 24 hodin na šílený alkoholický mejdan!
Oběť? A čeho - vlastní nesoudnosti - srovnáváte ji s Esmeé - jenže Esmeé je originál - je něčím zvláštní - ne každá může být jako ona - pokud to správně chápu, tady je oceňována její originalita a odvaha vyjít s něčím, co právě „nefrčí“ - s čím vyjela tato blogerka? Dle mého soudu s normálním hezkým stylem - nic víc, nic míň.

Zdůrazňujete, že pro vás móda nic neznamená - tak proč lezete na tyto stránky? Já jsem tady proto, abych se inspirovala - občas to člověk potřebuje, možná proto, že svůj šatník obnovuje cca po 5 a více letech - jako já…podle počtu mých příspěvků je možno odvodit, že tady nejsem denně celý rok - paní blogerka pro mně není inspirací - věřte, že se dokážu obléci i lépe - a sluší mi to, i když mám zrovna pracovní oděv = montérky jsem totiž zahradní architekt…

Než něco tak moralizujícího příště napíšete, dobře se zamyslete, co vlastně chcete kritizovat - nechcete být za blba, že ne?

 
Yello
8 příspěvků 15.01.18 17:21

Hezká žena, hezký styl…Jen kolik komentářu vyvolává kabelka mě překvapuje…I uplě běžný outfit dokaže vždy detail kabelky nebo bot posunnout do jiné kategorie - i když si to myslíte třeba jen vy:)

 
Verca.92
5 příspěvků 16.01.18 15:11

Inspirují se touto ženou už 3 rok a mám jí velice v oblibě. Líbí se mi její styl, její perfektně porpracováný blog a styl psaní. Jedná z mých nejoblíbenějších blogérek.

 
asterah
117 příspěvků 16.01.18 17:41

Její styl je dobrý, inspirující do jisté míry - nepřipadá mi inspirující něco, co mohu vidět v podstatě kdekoliv kolem sebe.
Jako blogerka je mizerná a její styl vyjadřování poněkud dětinský - vzhledem k jejímu věku.

 
linbrno
28 příspěvků 18.01.18 21:48

Až mě zas někdy popadne deprese, že si přece nemám nárok přivydělávat psaním, když můj vystudovaný obor není čeština, vzpomenu si na tento příspěvek…

Královská svatba: Zářící Meghan a nervózní Harry

Mottem „V jednoduchosti je krása se při výběru šatů řídila asi... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Královská svatba: Jaké šaty měly nevěsty před Meghan?

Autor: Janča

Svatba prince Harryho a Meghan Markle je za dveřmi! Podívejte se,... Celý článek


Reklama

Lucie van Koten: Miluju čistě ženské linie a meziválečnou eleganci

Autor: Janča

Na svém blogu Lucie van Koten píše o přírodní kosmetice, cestování,... Celý článek

Andrea (ta s tím divným jménem)

Autor: Ada

Před pár dny jsem byla tak zpruzená z toho vedra, že jsem se... Celý článek