Sepraná tílka, leginy a další hrůzy, které v létě nenosit

18.08.17 | autor Michaela

Proč mám tak ráda léto? Protože se do ulic dostanou konečně i nějaké ty živější barvy a zajímavější modely. Zimu přetrpíme v pár kabátech, někdo jen v jednom, a z modelu “vespod” toho na ulici ostatní moc nevidí. V létě je ale všechno jinak - mraky inspirace kráčí kolem nás, stejně jako mraky pekelných modelů, kterým by kabát zapnutý od špičky boty až po bradu výrazně pomohl. Jaké hrůzy jsme na sebe v létě schopni navléct?

Prsa někde jinde


Evergreen letních svršků: tričko, které má všité náznaky košíčků nebo je stažené pod prsy, vídáme v ulicích často. Škoda také, že pod prsy nezůstává, ale spíše je přeřezává. Pokud se rozhodnete pro triko tohoto střihu, dbejte na to, aby dobře sedělo. Opravdu nevypadá pěkně, když šev ňadra přetíná. To, že jsou tahle trika “v kurzu” už pár let, dokazují i modely, kterým bych “pár” let tipovala. Jestliže se často objevují stížnosti na nekvalitní oblečení, které je v rozkladu už na ramínku v obchodě, pak zrovna v případě “přeřezávačů prsou” výdrž opravdu nechápu. Některé kousky by si zasloužily místo v muzeu nebo… nebo raději zmizet v bubnu pračky jednou provždy. A pro jistotu.

Zdroj: https://unimoda.cz; http://www.second-hand.cz/Zdroj: https://unimoda.cz; http://www.second-hand.cz/

Sukýnky pro víly

…i drsné holky. Sukně jsou do letního počasí perfektní volbou a já jsem upřímně ráda za každý “ženský” model v ulici. To bohužel nemění nic na tom, že spousta sukní už má nejlepší léta dávno za sebou. Jako bych slyšela: “Vždyť jsou tak pohodlné a navíc kloudné - žádná díra, žádné zatržení.” Jistě, věřím, že se v nich cítíte dobře a že zatím postrádají nechtěnou perforaci, ale zároveň také něco vím: jsou nehezké. Neslušivé. Nemoderní. Obnošené. Tečka. Obchody jsou plné pěkných modelů, udělejte si radost a pořiďte si nový letní kousek.

Zdroj: https://unimoda.cz; http://www.second-hand.cz/Zdroj: https://unimoda.cz; http://www.second-hand.cz/

Džínové, květinové, kapsáčové “sukně-ojetiny”? Bez milosti vyhodit.

Zdroj: http://www.second-hand.czZdroj: http://www.second-hand.cz

Módu tohoto typu řasených sukní také nechápu. Kdo mi dokáže říct, co je na nich pěkného?

Crop topy

Říkali jsme jim lambády a vyráběli si je přetažením spodního dílu trička přes hrudník. Chtěli jsme prostě ukazovat pupíky, protože to tehdy letělo a protože jsme zkrácená trička nemohli jen tak sehnat. To, že jsou na těžce sehnané devadesátkové topy některé pamětnice náležitě pyšné, dokazuje i jejich přežívání v dnešních dnech. Nadpupíkáče jsou sice už tak tři léta vynášeny do nebes, musí ale také nějak vypadat.

Zdroj: https://unimoda.cz; http://www.second-hand.cz/Zdroj: https://unimoda.cz; http://www.second-hand.cz/

Sepraná tílka

Nosit oblečení s nízkou gramáží je v létě velmi příjemné - obzvlášť v úmorných hicech. Je ale průhlednost a průhlednost. Zatímco lehoulinké šifonové halenky mají průhlednost povolenou, u sepraných tílek rozhodně zakázanou. V popelnici by měla skončit také tílka, u kterých selhal i Jelen - tedy ta, co mají nevypratelné žluté skvrny v podpaží a kolem krku. Žmolky rovněž nepřidají na kráse, stejně jako sepraná, vybledlá barva.

Zdroj: http://www.second-hand.cz; http://www.second-hand.cz/Zdroj: http://www.second-hand.cz; http://www.second-hand.cz/

Svršky s kosočtvercovým vzorem

Motiv kosočtverců á la Tommy Hilfiger je velmi populární, proč ho ale strkat i na trička a tílka? Pamatuji si období, kdy byl diamantový vzor velmi trendy, už je to ale spoustu let, co “frčel”. Bohužel, přežívá do dnešních dní. Zatímco lehké svetříky v dobrém stavu můžeme klidně označit za ucházející, letní svršky milost nedostanou.

http://www.damsketopy.cz/http://www.damsketopy.cz/

¾ a ⅞ kalhoty

Ne všechny samozřejmě. Potkávám ženy i muže ve slušivých, elegantních obdobách těchto zkrácených kalhot. Bohužel mě ale také lekají procesí šedých, béžových i maskáčových kapsáčů a “chtěné” zmačkance inspirované mycí houbou “květina”. Co je horší?

Zdroj: https://unimoda.cz/Zdroj: https://unimoda.cz/

Trika s nápisem nebo potiskem

Vypadají v mnoha případech lacině. Někdy se snaží být vtipná, někdy drsná, jindy nesmyslná, většinou ale anglická. A tak není neobvyklé potkat 50letou ženu s nápisem “#bitch” přes celý hrudník. Trička s nápisem ale nejsou zrádná jenom pro poselství, která na sobě nesou natištěná, ale i proto, že nechtěně přitahují pozornost k hrudníku. Obepnutá trička s nápisy a potisky se absolutně nehodí pro ženy s větším poprsím. A sloupané potisky, to je také kapitola sama pro sebe.

Zdroj: https://unimoda.cz; http://www.second-hand.cz/Zdroj: https://unimoda.cz; http://www.second-hand.cz/

Punčochové kalhoty

“Cože? Ono je jenom 35 °C ve stínu? To si k té sukni musím vzít 150 DEN punčocháče.“ Tak asi takhle si představuji uvažování žen, které na sebe v létě soukají silné punčochové kalhoty. Ať barevné či černé nebo i jen 30 DEN, prostě to v letním počasí působí zvláštně. Pokud nemáte vážný důvod k tomu, nosit punčocháče v parném létě, nechte je doma a raději nechte pokožku svých nohou dýchat. Přeci jenom si ten luxusní pocit “svobody” mohou užít jen 3 měsíce v roce, než zase přijde zima. Tříčtvrteční leginy k sukni/kraťa­sům/šatům jsou tabu úplně.

Zdroj. http://www.chictopia.com; http://www.krisp.co.uk; https://www.magidhandbags.com;Zdroj. http://www.chictopia.com; http://www.krisp.co.uk; https://www.magidhandbags.com;

Tuniky, košile a další hábity

V létě jsou lehké materiály velmi příjemné a v kombinaci se vzdušným střihem přímo ideální do parného dne. Některé modely bych ale odpustila snad jen Sáře Saudkové. Trčící volány do všech stran, žádný pořádný tvar, směs barev, mišmaš vzorů… Pokud nemáte mimořádně dobrý vkus a nedokážete z podobného kousku oblečení udělat zajímavý prvek, např. ve festivalovém/bo­hémském modelu, rozlučte se s ním. Opravdu by vám více neslušela lehká šifonová košile jednoduchého střihu?

Zdroj: https://unimoda.cz/Zdroj: https://unimoda.cz/

Kloudné, ale zase to mají všichni

Také nesnášíte, když jdete po ulici a během půl hodiny potkáte tři ženy ve stejném oblečení? Někomu to možná nevadí, někdo si ale na jistou míru originality potrpí. Pokud si chcete zachovat jedinečnost a vyvarovat se nepříjemným zjištěním typu “Sakra, jí ty šaty sluší víc!," dejte si v létě 2017 pozor na…

vzor “Honzova peřina”. Trika i šaty s modro bílým proužkováním zaplavily značkové i asijské obchody a většinu českých ulic. A navíc jsou v drtivé většině případů z velmi mačkavého a nepoddajného materiálu, byť na promo fotografiích obchodů s konfekční módou působí dokonale.

Zdroj: https://www.lyst.com; https://shopcrystalline.com;Zdroj: https://www.lyst.com; https://shopcrystalline.com;

Vedle Honzovy peřiny letos velmi bodují i ananasy. Milý a neškodný vzor, který dokonce pokořil i tradiční kotvy a kormidla. Takže pokud toužíte po letním ovoci na oblečení, vsaďte radši na melouny a banány. Jen pozor na jejich počet, velikost a hlavně rozmístění.

Zdroj: http://www2.hm.com; http://www.asos.com;Zdroj: http://www2.hm.com; http://www.asos.com;

Stále dokola čtu, že největším módním přešlapem v ČR jsou ponožky v sandálech. Abych pravdu řekla, vídám je minimálně, a pokud ano, tak velmi často u zahraničních turistů, kteří si je neváhají obléct ani do PETek - tedy do “Crocsů”. Mnohem častěji se v ulicích setkávám se sepraným a zastaralým oblečením, které má svá léta dávno odžitá.

A co je největším nešvarem v letní módě dle vás? Co by mělo definitivně opustit naše šatníky?

Michaela

Michaela

Extrovertní snílek, usměvavý bručoun, optimistický realista, utrácivý šetřílek. V módě jednou basic bitch, podruhé rockerka, potřetí jeptiška... Zkrátka nevyzpytatelná. A tůze náladová. Jedno je ale jisté: velké brýle a kulaté límečky jí jen tak někdo neodpáře.


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
Helenuše
312 příspěvků 18.08.17 07:48

Proti punčocháčům / punčochám v létě nic nemám. Samozřejmě, že 150-ky nejspíš nositelku pěkně hřejí, ale to je její problém, ne můj. A pokud je zbytek oblečení vybraný soudně, tak to není ani módní ani společenský prohřešek. Jsou povolání, kde dress code holé nohy nepovoluje.

většinou ale vždy anglická.“ No comment. ;-)

A nevím, jak ostatní, ale já ty řasené sukně nevidím, takže nemůžu říct, co je na nich pěkného. Chtělo by to opravit.

Edit: mezery

Příspěvek upraven 18.08.17 v 07:49

 
Paris1789
1312 příspěvků 18.08.17 07:57

Vy je nevidíte? Jsou tady: #IMG-173116-original#

 
Helenuše
312 příspěvků 18.08.17 11:08

Už je vidím i v článku. Ale ještě ráno tam byl jen jakýsi nefunkční odkaz - stejný jako ve vaší reakci. Přesto děkuji za snahu pomoci.

 
Helenuše
312 příspěvků 18.08.17 11:08

Edit - omylem 2×

Příspěvek upraven 18.08.17 v 11:08

 
Paris1789
1312 příspěvků 18.08.17 08:01

Hodně holek se za holé nohy stydí: křečové žíly, popraskané žilky, modřiny… Když na vás z každého časopisu kouká gazela s dokonalýma nohama, slabší povahy si řeknou, že raději ty své nohy světu ukazovat nebudou. Je to samozřejmě blbost.

 
DanaP
146 příspěvků 18.08.17 13:21

Dost žen taky nosí kompresní punčochy - pokud třeba celý den v práci stojí, ochrání to před křečovými žilami.

 
rineke
150 příspěvků 22.08.17 12:29

Ona, upřímně, stačí klimatizace na pracovišti. My máme v práci fixně 22°C, takže já nosím punčochy (15 nebo 20 DEN) i v parných dnech kvůli tomu. Zdá se mi to pěknější než pletené vlněné ponožky, co nosívá v kanceláři kolegyně. Stejně tak mám v práci v šuplíku šálu, kterou si přehazuji přes ramena a přes záda, protože mi ten chladný vzduch fouká přímo nad hlavou, a v těle mi všechno tuhne…

 
Motyka
329 příspěvků 25.08.17 16:55

Existuje i spousta praktických důvodů proč si vzít v těchto dnech tlusté punčochy či legíny pod šaty (nebo i dlouhý rukáv). Jsou třeba lidé s alergií na sluneční světlo, nebo po týdnu veder už mají podrážděnou kůži stehen od potu, nebo špatné prokrvování končetin…

 
KlaudieS
1653 příspěvků 18.08.17 08:29

Seprané a sto let staré věci jsou evergreen, i spousta obyvatelek Brna vypadá, že zamrzla ve devadesátkách. Já nechápu, kdo do těch obchodů teda pořád chodí.

 
Bossygirl
254 příspěvků 18.08.17 08:46

Já osobně jsem naopak letos příjemně překvapená, v ulicích Českých Budějovic potkávám řadu mladých i méně mladých žen vkusně a žensky oblečených. Hodně šatů, sukní, minimum vykukujiciho prádla. Řekla bych, že vidím posun k lepšímu v tom smyslu, že už mi nepadá brada hrůzou, nepřivírám oči hnusem, občas se s potěšením otočím za hezkou kombinací. A někteří mladí muži také vypadají mnohem a mnohem lépe než jsme vídali ještě před pár lety.

 
Bossygirl
254 příspěvků 18.08.17 08:55

@Paris1789 Máte pravdu. Navíc, pokud si beru lodičky, tak mám zkrátka zažité pravidlo, pro mnohé z pravěku, že do nich patří punčochy, ovšemže v létě co nejtenčí. I jinak ale natírám nohy make-upem, protože jsou všechno, jen ne dokonalé.

Příspěvek upraven 18.08.17 v 08:56

 
Paris1789
1312 příspěvků 18.08.17 09:14

Zase potkávám v ulicích druhý extrém, a to dámy, které se domnívají, že jejich křečové žíly skryje opálení a tak si klidně ty minisukně a mikrokraťasy mohou dovolit. Tak nemohou, opálení ty boule neskryje, fakt ne. Za křečové žíly žena nemůže, jen bych nechtěla vidět, kam až sahají. V sukni je to ok, vizte výše, ovšem trocha soudnosti by taky neškodilo. Na druhou stranu, k čertu s křečáky, pořád lepší, než se přehřívat v černých(!) punčocháčích.
Pro všechny ostatní jsou tu zdravotnické potřeby a jejich velký výběr kompresních tělových podkolenek a dalších vychytávek

 
Paris1789
1312 příspěvků 18.08.17 09:19

Tuhle jsem potkala dámu bez jakéhokoli opálení, velice světlý typ, její úplně obyčejné nohy byly úplně bílé, pod kůží byla vidět každá žíla, přesto je hrdě ukazovala světu a mně se to líbilo. Vypadala úplně jinak, než ty sežehlé vrásčité osoby, co se kolem ní potácely na jehlách v minisukních.
Chce to pestrost, to mi tady chybí. Pak v tom zaniknou i ty domnělé nedokonalosti.

 
DanaP
146 příspěvků 18.08.17 13:24

Už léta tvrdím, že je tvarohová letos v módě a vida, konečně se ke mně někdo přidal.

 
Bossygirl
254 příspěvků 18.08.17 09:19

@Paris1789 Obecně s tím opálením, čím starší kůže, tím hůř to podle mě vypadá. Nejen na nohou. A kratičké sukynky a šortky po 40, to je samostatná kapitola.

 
DanaP
146 příspěvků 18.08.17 13:26

Ono to ani tak není o věku, spíš o těch pěkných nohou. Viděla jsem mladé dívky s nohama pokrytýma celulitidou, mladé dívky tlusté - všechno v kraťasech. Oproti tomu dáma po čtyřicítce, s vysportovanýma nohama vypadá mnohem lépe. všechno je to o té troše soudnosti.

 
Bossygirl
254 příspěvků 18.08.17 09:39

@Paris1789 Víte, já to mám úplně stejně. Taky mě to vždycky povzbudí a potěší, když vidím ženu, která se nerozpakují bořit „módní klišé“.

 
Admin Módnípeklo.cz
1078 příspěvků 18.08.17 09:46

Dobrý den,

@Helenuše opraveno. Děkujeme za připomínku.

Hezký den
Josefina

 
Oveeec
1600 příspěvků 18.08.17 13:17

No já nevím, ale musím si rejpnout. Celé by se to dalo shrnout do věty, že nemáme nosit nekvalitní, obnošené, špinavé, demode oblečení. A je to tady na Pekle vůbec nutné říkat?

 
Karin
3596 příspěvků 18.08.17 17:25

Největší nešvar v letní módě je, když o ní někdo píše, a přitom vůbec psát neumí. Míša za prvé klasicky „objevila Ameriku“ - nenoste hnusné hadry (do textu ovšem rafinovaně vpašovala i záhadná sdělení typu nenoste ananasy nebo máte-li velká prsa, nesmíte na ně upozorňovat), a za druhé zachází s jazykem tak neobratně (mj. je schopná napsat přeci, jako obvykle nedokázala správně použít výraz vyvarovat se) a tak moc miluje nemotorná stylistická klišé, že se u toho člověk ani nepobaví.

 
Karin
3596 příspěvků 18.08.17 17:32

Á propos: Říkali jsme jim lambády a vyráběli si je přetažením spodního dílu trička přes hrudník. - Spodní díl trička? Jakože jste si prostě vyhrnuli triko? OMG. Kolik vám bylo? Osm?
Lambády byly, resp. jsou spíš podprsenky sportovního střihu, kdežto crop top je tričko nad pupík. A to se před dvaceti lety rozhodně nemuselo shánět (ba ani u nás na vsi), to byl velký hit a prodávalo se to všude (čímž nepopírám, že existovala lidová tvořivost - zejména u děvčat, kterým to maminka odmítla koupit; a to mi připomíná, že ruku v ruce s tím šel další velký hit - babičkovské přednášky o vaječnících a ledvinách :D )

Příspěvek upraven 20.08.17 v 12:22

 
Mia.Barnes
18 příspěvků 18.08.17 18:31

No…když to tak shrnu…osobně mám averzi na seprané rádoby kapsáče s gumou v pase v šedé unisex verzi, až Loki ovládne Midgard, tak tenhle hnus zakážeme :)
Když tělnatá slečna, byť mladá, navlékne šortečky těsně pod zadek, když dámy v letech a s rozhodně ne pěkným poprsím kategoricky odmítají nosit podprsenky pod světlá trička, právě ona světlá trička, která vypadají, jako kdyby pocházela z vězeňského eráru…je toho hodně, ale upřímně, za největší letní průšvih považuju to, když se někdo neumí osprchovat nebo použít deodorant. I kdyby na sobě měl člověk v létě sepraný hadr a na nohou boty s takovým žralokem, že by se jeden bál, že ho pokoušou, pokud bude vonět, pořád se k němu budu hlásit raději než k sice vkusně oblečené, ale potem páchnoucí osobě.

 
whaleryba
73 příspěvků 19.08.17 09:35

Súhlasím, oči sa dajú prinajhoršom zatvoriť, nos v plnej električke/me­tre/vlaku už ťažšie.

„Trocha súdnosti“ platí i tu.

 
Bossygirl
254 příspěvků 18.08.17 19:13

@Mia.Barnes Ale ty Vámi zmíněné boty… To je bohužel stále ještě hodně bolavé místo. To, co mnozí lidé nosí (nejen v létě) na nohou je někdy k pláči. Všimla jsem si ale, že hodně záleží na prostředí, ve kterém se porozhlizite. Trochu se profilace vrstev začíná odrážet v zevnějšku, upravenosti a oblečení i obutí.

 
carnifax
49 příspěvků 18.08.17 21:54

Co přesně je špatného na těch řasených sukních, popř. punčochách/le­gínách, krom teda toho, že se netrefují autorce do vkusu?
Víceméně to platí tak pro polovinu článku - že nejde o žádné módní peklo samo o sobě, ale rozdílný vkus (tj. při určitém konzistentním a rozlišitelném vlastním stylu ty věci mohou dobře fungovat, třeba zrovna ty rozevláté sukně u lesan nebo otrhané riflové s legínama u nějaké rádobypunkové stylizace, třeba). Tohle teda až na pár výjimek Áda, dej jí pánbů věčnou slávu, nedělala…
O křečovitých větách napsali dost jiní…

 
Strašidlák
59 příspěvků 19.08.17 15:54

Tu někomu leží Unimoda v žaludku :D sekáč s obvyklou dávkou hadrů. Tam dražím pravidelně slušné kousky za pár drobných. Okurková sezona v plném proudu.

 
LenkaPraha01
26 příspěvků 5 inzerátů 19.08.17 18:35

Michaelo, toto je vrchol vaší tvorby - splácat do „článku“ stokrát omletý věci? A ty klišé typu: Neslušivé. Nemoderní. Obnošené. Tečka. TEČKA? Zase ty hry na módní policii, já se musím smát…To nemůžete přijít opravdu s něčím novým, zajímavým, užitečným? Přečetla jsem první dva odstavce a konec. Tečka. Nuda, šeď. Navíc píšete jako prase, dejte to příště nějakýmu korektorovi.

 
Oveeec
1600 příspěvků 19.08.17 20:03

Já bych nerada na slečnu byla nějak hnusná, takže bych neměla psát radši nic, ale na druhou stranu si musím postěžovat, že mě hrozně drásá ten popis v té vizitce. Hlavně ta nevyzpytatelnost, límečky a brejle a pak ty oxymóra (ačkoli když se zamyslím, docela jim rozumím, protože já sama jsem víc než rozporuplná osobnost, a hlavně, když už má člověk něco napsat o sobě, aby to nebyla nuda a bylo to aspoň trochu kreativní, je to docela fuška, bůhví, co bych vypotila já).

 
Eva 777
4 příspěvky 20.08.17 13:06
Tuniky

Já bych se ráda zastala triček a tunik stažených pod prsy. Podle mého názoru je to pro ženy to nejlichotivější oblečení za posledních pár set let. Zvýrazní poprsí a skryje „bříško“. I v historii se často snažili vytvářet takové šaty, které skryjí případné těhotenství, ale letošní móda šatů stažených v pase je vhodná jen pro velmi štíhlé dívky. Ženám s větším poprsím rozhodně nesvědčí. Ukažte mi ženu přes čtyřicet, která nemá problém s břišními partiemi. To se pak nechce do upnutého trička ani do šatů s tenkou šňůrkou v pase.

 
Mauvy
260 příspěvků 22.08.17 13:00

Já třeba nechápu, co má autorka proti ananasům. Já to mám naopak a na oblečení mi nevadí, dokonce jedno tričko s drobnými ananasy vlastním z loňských letních výprodejů. Nechápu, proč nabádá místo ananasů volit vzory s banány či melouny. To pro mě jasně vítězí ten ananas. To by se tu za chvíli mohl někdo jiný obout třeba do koček na oděvech… Prostě nerozumím.

Příspěvek upraven 22.08.17 v 13:02

 
linbrno
18 příspěvků 25.08.17 20:53

Souhlasím, že sepraná trička patří maximálně do lesa na houby nebo na zahradu. Ale na druhou stranu, ne každý chce nutně nosit výstřelky módy, které mu třeba vůbec nesluší. Mnohem raděj potkám „lesanu“ v dlouhé rozevláté sukni, které to ale bude celkově slušet, než tisíc a jednu variantu na šortečky do půl zadku a crop top, popřípadě letos top se spadnutými rameny. A nevím, kde autorka žije, ale třeba v Brně potkávám lidi v článku uvedeném oblečení opravdu minimálně, a to napříč věkovým spektrem.To, že někdo zamrzl v devadesátkách, ale vapadá vcelku normálně mi nevadí. Vadí mi nesedící, barevně neladící a věk nebo proporce nerespektující oblečení (třeba dáma jinak perfektně vyladěná, ale ty bombarďáky zpod bílých letních kalhot fakt svítily zepředu i zezadu).Spíš často potkávám opravdu „usmažené“ nebo"nevoňavé"lidi.

 
Wada
2 příspěvky 30.08.17 22:05

Tento článek se mi líbí:)Souhlasím s autorkou. Zrovna v červenci jsem si udělala menší průzkum na letní zahrádce při pití kafča v centru Prahy a došla jsem k zajímavému poznání. Mix děvčat a žen - češky i turistky (EU, Asie i USA)z 80 % v tropickém vedru mělo na sobě džínové šortky + tričko a asi jen 20% jiné oblečení (šaty, sukně, kalhoty). Docela mě to překvapilo proč a z jakého důvodu? Z toho bylo pouze asi 20% šortek slušivých ostatních 60% šortek bylo bohužel nic moc na pohled (věk, vhodnost střihu k osobním proporcím apd.) Je to škoda, přitom pěkná sukně nebo šaty jsou tak ženské a elegantní. Není to jen záležitost českých dívek a žen - turistky možná převažovaly. Možná mi to někdo odhalí proč šortky a né vkusnější alespoň z mého pohledu městská móda. Jinak nic proti originalitě, ale džínové šortky a tetování má každá druhá a netuším proč? :)

 
aelirenn
24 příspěvků 31.08.17 14:55

Ta vaše práce s procenty mě vážně fascinuje.

 
Wada
2 příspěvky 05.09.17 20:49

No jo % jsou v popisu asi nic moc, napsala jsem to jen na upřesnění. Stejně to bylo jenom jednou v neděli, takže to není až tak směrodatné:) Jinde je to jistě jinak, ale trochu mě to pobavilo. Jinak úžasný obchod s italskou módou je v ulici Vodičkova 31, Myšák Gallery s názvem AVENUE jen pro inspiraci, oblečení je slušivé a nadčasové:) Třeba se někomu bude líbit, našly jsme a chodíme tam půl roku (více žen) a vždycky prima úlovek:)

 
Mulis
32 příspěvků 22.09.17 23:38

Víte, ono je lehké napsat „nenoste staré věci“. Já bych ráda nosila nové, ale problém je, že v těch obchodech jsou věci, které mi absolutně nesedí. Třeba posledních 10 (možná víc) let se nedají sehnat jiné kalhoty než bokovky nebo aspoň kalhoty se sníženým pasem. Na mou postavu absolutně nevhodné a nepohodlné. Sukně mám ráda, ale jsou nepraktické jak do špatného počasí, tak na špatné cesty. Mám ráda plnější a sportovnější boty a ty mi k sukním neladí.
Jinak strašně nesnáším na chlapech ty hipsterské vousy, přiléhavé kalhoty a nebo rozkrok někde dole a pas v půlce zadku. Ble.

Příspěvek upraven 22.09.17 v 23:39

 
DanaP
146 příspěvků 02.10.17 11:51

Taky nemám ráda bokovky, v tomto ohledu jsem celkem spokojená v M&S, odtamtud mám kalhoty skoro do pasu. :) Občas se stavím i v sekáči.
S rozkrokem u kolen a vzhledem dřevorubce ve velkoměstě s Vámi plně souhlasím. No aspoň nesmrdí. :-)

Reebok spojuje síly s hvězdnou Victorií Beckham

Zatímco manžel David Beckham oslavil 20 let spolupráce se značkou... Celý článek

Už víte, co si koupíte? Černý pátek je tady a s ním i uragán slev!

Všechny nákupní maniačky, pozor! Největší slevová akce roku je zpět... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Instagram: Realita vs. Iluze

Autor: Kateřina

Jestli vám slova jako my story, squad nebo selfie nic neříkají, pak... Celý článek


Reklama