Aktuální politické dění

Fotoalbum tématu (8) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
dagino
869 příspěvků 18.5.18 13:11

@macko.pu Kiska končí budúci rok, máte predstavu kto by ho mohol nahradiť?

macko.pu
791 příspěvků 18.5.18 17:01

@Karin … že vy budete učiteľka??? (nič v zlom) :)
presvedčovanie sme nemali na programe dňa, stačí si do „strýčka google“ vložiť slová kiska - úžerník, daňový podvodník, vlastizradca a všetko si sama určite nájdete

macko.pu
791 příspěvků 18.5.18 17:03
@dagino píše:
@macko.pu Kiska končí budúci rok, máte predstavu kto by ho mohol nahradiť?
… tak to je snáď skoro teraz riešiť, uvidíme, akí kandidáti budú „v ponuke“
Karin
3948 příspěvků 18.5.18 20:44

@macko.pu nejsem učitelka. Jsem účastník diskuse. Když mám na něco názor, umím říct proč.
Když si na vaše doporučení dám do Googlu „kiska vlastizradca,“ vidím jako první odkaz na czechfreepress.cz, potom na hlavnespravy.sk, potom nějaký soukromý blog, něčí petice, YouTube, web nacionalistů… tím chcete ve vší vážnosti argumentovat? A víte co, asi to prostě balím s tím, že macko nemá rád Kisku, a je to. Máte názor a argumentovat nemusíte. Není to otázka života a smrti.
Odchádzam v mieri.

macko.pu
791 příspěvků 19.5.18 10:39

@Karin dobre milá karin, vidím, že vy naozaj by ste radi vedeli aká je pravda
len viete, ťažko je mi pár všeobecnými vetami zargumentovať, prečo je ten človek taký nemorálny a nečestný
ale tu vám posielam link na článok, je to len jeden z tisícov prípady úžery nášho prezidenta, (22 000 exekúcií občanov, OK, máš pôžičku, tak plať, beriem… ale u neho to fungovalo tak, že ak nezaplatíš, tak idú na rad úžernícke úroky, to je na tom nemorálne) a to nehovorím o daňových škandáloch a škandáloch s pozemkami
cítim z vás, že ste súdny človek, tak si určite názor spravíte
P. S. a tie noviny sú bežný mainstream, pri LGBT pochodoch majú vyvesenú vlajku dúhovú, takže „seriózne“ médium :)