Arogantní a namyšlení zákaznící

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »
ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 14:40

@krajta Chápu vás. Také mám někdy tendenci házet zákazníky do jednoho pytle. Ano, chování zákazníků se zhoršilo. Za těch 19 let v obchodě to vidím zřetelně. Hloupé je, že nám zůstanou v hlavě spíš ti potížisté a člověk si pak méně všímá toho, že je i spousta slušných a milých lidí.

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 14:42

@Ghost B.C. Konkurenci jsem vytěsnila z hlavy. Prostě se snažím dělat svou práci co nejlépe a zatím mi to funguje. Ale sloužit nikomu nebudu.

Bacteria
436 příspěvků 31.10.16 14:49

@krajta jo, máte recht, všichni zákazníci by se měli naučit slušně chovat, taky bych to rozšířila na pacienty a politiky, včelaře a dojičky. A kdo se nenaučí, zavřeme ho do ohrady.

Nebo zlepšíme služby, aby u nás nenakupovali zákazníci stresovaní z nepřívětivého prostředí supermarketu, z front, z nedostatku informací, zmatení při neustálém přehazování různého sortimentu na jiná místa, z nepřehledných cedulek nabízejících slevy třeba jen někdy a někomu, naštvaní z toho, že se prodavačky tváří jak mumie, že v regálu je půlka jogurtů prošlých, utahaní z front u dvou pokladen z 12 a vystresovaní z toho, že jsou u pokladen donuceni přizpůsobit se ve skládání nákupu a placení vražednému tempu prodavaček.

Pokud jdu nakupovat, vyměňuju zboží za svoje peníze, které mě stály více stresu než práce prodavačky a nelovím tam ten nákup zadarmo, aby mě zajímaly důvody proč něco nefunguje a proč je něco špatně.

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 15:00
@krajta píše:
Stačilo by kdyby se zákazník slušně zeptal a nebo kdyby pochopil, že to, že někdo dělá v obchodě neznamená, že zná celý obchod, co se kde nachází, co kolik stojí a proč je zrovna něco vyprodané.

stačilo by kdyby prodavač pochopil, že zákazník očekává, že prodavač zná sortiment prodejny kde pracuje a ví proč je zboží vyprodané a pokud to neví je schopen mu to obratem zjistit, v obřím hypermarketu asi každý neví všechno, ale měl by perfektně znát své oddělení.

krajta
103 příspěvků 31.10.16 15:01

Nebaví mě chování zákazníků, které jde od desíti k pěti.

BarcaAri
631 příspěvků 31.10.16 15:02
@krajta píše:
Hned po příchodu do obchodu se zeptá, kde máte to a to (je zvláštní že při normální velikosti hypermarketu, všechno zboží není u vstupu, ale jsou tam oddělení jako pití, suché zboží, sladkosti, mléčné apod.) samozřejmě bez pozdravu a bez prosím vás.
A jaka je primerena doba na to se zeptat kde se vec nachazi? Neni povinnost zakaznika vedet, kde co je. A jak vite jak dotycny pospicha nebo ne? Vy jste prodavac, tak poradte. Od toho tam jste. Samozrejme pozdravit a podekovat je slusnost, ale to je neco jineho.
@krajta píše: Pokud jdu přes obchod, protože mi začíná směna a přes obchod musím jít na své oddělení, nebo mám půl hodinovou přestávku (během které si musím stihnout nakoupit, je zvláštní, že zaměstnanci nemají, na rozdíl od zákazníku na nákup a courání po obchodě celý den, ale jen půl hodiny)a když si tak nakupuji a uvažuji co ještě koupit.
To je bohuzel chyba obchodu, ze chodite pres plac. Jak to ma asi zakaznik poznat, ze zamestnanec (evidentne jste nadale v pracovnim) ma zrovna ted volno? Kristalova koule? A ze ma na courani po obchodech cely den a vy jen pul hodinu? A to vite jako jak? Treba ma take zrovna jen pauzu, nebo jde po celem dni v praci domu a ma uz vseho plny kecky. Stejne tak jako mate asi potom vy kdyz musite nakupovat v 30 minutove pauze. A hlavne vam do toho nic neni kolik kdo ma casu.
@krajta píše:raději to už ignoruji a neodpovídám na to, když zákazník nemá ani natolik slušné chování aby řekl prosím a ptá se mě …
Vazne? Vy ignorujete a neodpovidate zakaznikum v dobe kdy se pohybujete na pracovisti? A to tam jeste pracujete?

Pracuji ve sluzbach. Sluzby jsou od toho, aby se zakaznikum slouzilo. Samozrejme v ramci slusneho vztahu, ale „zakaznik/host proste ma byt obsluhovan“. V zivote bych si nedovolila na svem pracovisti nevyjit vstric, neodpovedet, neporadit, ignorovat nebo rict, ze to neni moje prace protoze ja jsem „doplnte si libovolnou pozici nesouvisejici s dotazem“. Uprimne kdyby vy jste pracovala u nas, tak se balite a letite tak rychle ze jste to jeste nevidela.

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 15:05
@krajta píše:
Nebaví mě chování zákazníků, které jde od desíti k pěti.

tak běžte sázet stromky do lesa…

krajta
103 příspěvků 31.10.16 15:07
@Ghost B.C. píše:
@Sépia Tak o slušnost a respekt k prodavačce se asi nikdo nepře. Na druhou stranu to, co popisuje krajta mi přijde jako extrémní chování hrstky blbců, kteří se dementně chovají úplně ke všem. Ale chápu, že jeden debil klidně zastíní 20 normálních slušných lidí, co zdraví, prosí a děkují.

Milý ghost, problém je, že tohle chování (zkušenost deseti let) je poslední dva roky u většiny zákazníků naprosto normální, a těch normálních, slušných lidí je spíš pět.

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 15:09
@krajta píše:
Stačilo by, aby se zákazníci naučili slušně chovat. Což si myslí, všichni zaměstnanci hypermarketů. [/citace)
a ptala jste se opravdu všech? jste pověřena mluvit za všechny? ano lidi by se měli obecně chovat slušně…ale nechovají a s tím se smiřte
krajta
103 příspěvků 31.10.16 15:10
@BarcaAri píše:
Vazne? Vy ignorujete a neodpovidate zakaznikum v dobe kdy se pohybujete na pracovisti? A to tam jeste pracujete?Pracuji ve sluzbach. Sluzby jsou od toho, aby se zakaznikum slouzilo. Samozrejme v ramci slusneho vztahu, ale „zakaznik/host proste ma byt obsluhovan“. V zivote bych si nedovolila na svem pracovisti nevyjit vstric, neodpovedet, neporadit, ignorovat nebo rict, ze to neni moje prace protoze ja jsem „doplnte si libovolnou pozici nesouvisejici s dotazem“. Uprimne kdyby vy jste pracovala u nas, tak se balite a letite tak rychle ze jste to jeste nevidela.

Evidentně nevíte co je rozdíl v hypermarketu mezi pokladní a prodavačkou. A opravdu nemám tak velký plat, abych se ve svém volnu učila co kde je, co kolik stojí apod. jenom proto, abych poradila zákazníkovi, který ani neumí říct prosím (pokud je zákazník slušný, slušně se zeptá a já vím, tak mu stejně slušně odpovím). Takže, ne, opravdu neodpovídám, většině zákazníkům v době kdy se pohybuji na „pracovišti“. Omlouvám se, že vás budu šokovat, ale nejsem jediná, jak z kolegyň a kolegů tak i z konkurence.

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 15:14

@krajta evidentně máte agresivní chování…slušně musíte odpovídat všem…bohužel i těm co se neptají zrovna slušně

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 15:15
@krajta píše:
Milý ghost, problém je, že tohle chování (zkušenost deseti let)

desetí? původně to bylo 6 let..

VandaRybna
3713 příspěvků 31.10.16 15:21

@krajta Konečně to můžu někomu na plná ústa - napsat.

TAK TO NEDĚLEJ, KDYŽ TĚ TO TAK S*RE, BĚŽ DOMŮ, UDĚLÁŠ SLUŽBU SOBĚ I NÁM!!!

Ach, to je úleva. Vždycky jsem si říkala jak asi ty prodavačky uvažují, a jó, přesně takhle jsem si to představovala.

Oldyn
6401 příspěvků 31.10.16 15:27

@krajta
Kamarádka má maličký obchůdek s obrazy, keramikou a uměleckým sklem na náměstí a o tom zhoršeném chování mluví taky. Nejvíc ji vadí, že přijde zákazník, ona pozdraví první a žádná odezva, nebo na ni haleká z druhého konce prodejny věty: „Tyhle hrnky větší nemáte? Ta cukřenka je moc velká, potřebuji menší." Vzhledem k tomu, že prodává křehké zboží a všude má cedulky, něco jako: „nedotýkat se, rádi vás obsloužíme" řeší rozbité anděly, sklo, aroma lampy, docela často. Historek má milion.

VandaRybna
3713 příspěvků 31.10.16 15:31

@krajta je zvláštní, že zaměstnanci nemají, na rozdíl od zákazníku na nákup a courání po obchodě celý den, ale jen půl hodiny

Ano, to je opravdu VELICE zvláštní. Nejdou voni náhodou zrovna z práce, kde si nemohli nakoupit vůbec? Proč si taky nenakoupíš po pracovní době?

Giuli
2931 příspěvků 31.10.16 16:04
@vlm píše:
desetí? původně to bylo 6 let..
@krajta píše:
Milý ghost, problém je, že tohle chování (zkušenost deseti let) je poslední dva roky u většiny zákazníků naprosto normální, a těch normálních, slušných lidí je spíš pět.

Scvrkáva sa to na dva. Nakoniec z toho bude mesiac za kasou. :-D

Giuli
2931 příspěvků 31.10.16 16:06
@krajta píše:
Evidentně nevíte co je rozdíl v hypermarketu mezi pokladní a prodavačkou.

TVL Vy ste niečo viac ako tá chudera predavačka, Vy máte za sebou kariéru. :-D

BarcaAri
631 příspěvků 31.10.16 16:08
@krajta píše:
Evidentně nevíte co je rozdíl v hypermarketu mezi pokladní a prodavačkou. A opravdu nemám tak velký plat, abych se ve svém volnu učila co kde je, co kolik stojí apod. jenom proto, abych poradila zákazníkovi, který ani neumí říct prosím (pokud je zákazník slušný, slušně se zeptá a já vím, tak mu stejně slušně odpovím). Takže, ne, opravdu neodpovídám, většině zákazníkům v době kdy se pohybuji na „pracovišti“. Omlouvám se, že vás budu šokovat, ale nejsem jediná, jak z kolegyň a kolegů tak i z konkurence.

Predstavte si, ze jsem schopna chapat rozdily mezi pozicemi, ale jste na jednom pracovisti a mate kopat za jeden tym. Vasi povinnosti je se chovat slusne ke vsem zakaznikum a v ramci moznosti jim SLUSNE pomoc nebo poradit (i treba tim ze ho poslete za nekym jinym) myslet si muzete cokoli, ale navenek se takto arogantne chovat proste nemate. Pokud ty vase elaboraty tady myslite opravdu vazne a jenom netrollite doporucuji vam zmenit obor a drzet se hodne dal4ko od sluzeb, prodejen a jinych podobnych zamestnani. Usetrite nervy sobe i tem chudakum co na vas narazi u vas v obchode.

chev
187 příspěvků 31.10.16 16:30
@krajta píše:
Evidentně nevíte co je rozdíl v hypermarketu mezi pokladní a prodavačkou. A opravdu nemám tak velký plat, abych se ve svém volnu učila co kde je, co kolik stojí apod. jenom proto, abych poradila zákazníkovi, který ani neumí říct prosím (pokud je zákazník slušný, slušně se zeptá a já vím, tak mu stejně slušně odpovím). Takže, ne, opravdu neodpovídám, většině zákazníkům v době kdy se pohybuji na „pracovišti“. Omlouvám se, že vás budu šokovat, ale nejsem jediná, jak z kolegyň a kolegů tak i z konkurence.

A jsme u toho, vy nemáte tak velký plat, aby Vám to stálo za to, dělat svoji práci pořádně. A to děláte „jenom“ v obchodě. A kolik byste měsíčně tak chtěla, aby Vám to stálo za to naučit se, kde máte ve kšeftě které oddělení nebo co máte zrovna za akci nebo se prostě jenom usmát? To není o penězích, to je o slušnosti k druhým i sama k sobě - chováním, co popisujete, se snižujete na úroveň těch nevychovanců a ještě níž. Pokud Vás ta práce tak moc nebaví, tak to nedělejte. Když něco dělám, dělám to pořádně, říká můj děda, a je fuk jestli jste doktor nebo děláte u ponku.

Linie
2020 příspěvků 31.10.16 16:41

Nezastávám se Krajty, ale mnohdy by zákazníkům pomohlo, kdyby byly v těch velkých obchodech na začátku řad zboží cedule, co tam je. Od stropu visí všelijaké reklamy a plakáty s akcemi, ale kde najdu mouku tam není.
A ve známých obchodech tomu dodají korunu občasným stěhováním zboží.

DRW
2040 příspěvků 31.10.16 16:44

@ionicera @krajta a vsem ostatnim, kteri pracuji v obchodech ci jinych sluzbach. Pracujete ve sluzbach a podle toho by jste se mely/i chovat opravdu zalezi na tom, jak se k zakaznikovi chovate, je to vase pridavna hodnota, kterou mi jako zakaznikovi poskytujete.

Uvedu priklad znam par kramku s galanterii a latkami, ktere se lisi hlavne lidmi a tim, jak vypadaji. Kupodivu chodim nejradeji do tech, kde maji malo prostoru, majitelka/prodavacka v jednom se snazi prodavat veci a nema moc penez na rozhazovani, nestoji za nimi velke firmy ci manzel podporujci nudici se manzelku. Maji dostatek zbozi, usmev na tvari, poradi, predvedou, popripade objednaji a poslou SMS. Nejsou mnohdy nejlevnejsi na trhu, ale za tu jejich ochotu, usmev a osobni pristup k zakaznikovi maji u mne nekonecne velke plus. Na druhou stranu jsou tu ony kramky v zadech s velkou firmou ci dotaci manzela, kde prodavacka neumi poradit (napr. shanela jsem ozdobnou krajku, snurku na kabatek, vzorek latky sebou, presne jsem vysvetlila, co potrebuji a reakce: nevim, neznam, to asi nevedeme, pak houknuti na kolegyni a tam nekde vzadu to muze byt). Nekoupila jsem a sla do maleho kramku, kde do tydne tech par metru bylo.
O tom ta sluzba zakaznikovi je. Sezenete, dodate a ja se rada vratim. TIm nas zakaznik nas pan neni mysleno podrizene postaveni, ale to, ze bychom se meli snazit vyjit zakaznikovi maximalne vstric.
Je zajimave, ze to umi za hranicemi naseho uprdeneho statu, kde sluzba zakaznikovi je povazovana za neco nehorazneho. Kdyz jsem byla ve naposledy na sluzebni ceste, libila se mi merino vlna, ale v obchode ji nemeli, pani mi nabidla, ze mi ji posle domu postou, kdyz ji budu chtit. Dosla driv nez jsem ja dorazila ze sluzebni cesty, poplatek za dodani byl v cene jednoho klubka. Zaplatila jsem predem, dostala uctenku. Tomu se rika sluzba.

chev
187 příspěvků 31.10.16 16:56

@DRW Ano, leckdy téměř se slzou v oku vzpomenu, jak mi ve Skotsku prodavačky v supermarketu vždy mile a s úsměvem poradily, když jsem nemohla něco najít a nabídly, že mi dají nákup do tašky, přestože jsem měla na sobě obrovský batoh, trekové hadry a za sebou týden stanování v horách. Chovaly se ke každému stejně mile a přátelsky a představte si to, ono to je nakažlivé, zákazníci se taky většinou usmívali a byli v klidu. Netvrdím, že za hranicemi je všechno lepší nebo že tam neexistují blbci, ale přístup je prostě jiný, máme se ještě dost co učit.

Hayele
69 příspěvků 31.10.16 17:20
@krajta píše:
Evidentně nevíte co je rozdíl v hypermarketu mezi pokladní a prodavačkou. A opravdu nemám tak velký plat, abych se ve svém volnu učila co kde je, co kolik stojí apod. jenom proto, abych poradila zákazníkovi, který ani neumí říct prosím.

S takovým přístupem k práci a vzdělávání se ani lepší plat mít nebudete.

Já také pracuji ve službách a plat rovněž nijak vysoký nemám. Ale u nás platí, že i když je klient nezdvořilý, my se přesto musíme chovat slušně a uspokojit jeho potřeby. Pokud bychom se tím neřídili, neprodlouží nám smlouvu. Tak to ve službách chodí. Pokud se Vám to nelíbí, najděte si novou práci.

Giuli
2931 příspěvků 31.10.16 17:41
@Paris1789 píše:
Mám pro vás radu: Amazon nabírá ve velkém, když nenávidíte lidi, balíky vás prudit snad nebudou.

Ja nemám adblock a teraz tu mám toto. :-D Máš ma na svedomí, ja som sa rehotala pár minút. Ako málo stačí decku ku šťastiu. :-)

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 17:53

@DRW Já s vámi naprosto souhlasím a jak jsem napsala, dělám svoji práci tak, jak nejlíp dokážu. I v situaci, kdy by spousta z vás zavřela a kašlala na zákazníky. Já jen přikyvuji krajtě v tom, že nevychovanost zákazníků, jejich arogance a povýšenost je mnohem horší, než dřív. Také by se vám nelíbilo, kdyby s vámi lidé jednali s despektem, bez slůvka prosím a děkuju a to jen proto, že jste prodavačka. Já jsem majitelka a prodávat bych nemusela, ale je to taková škola života, v životě by mi nenapadlo nadávat svým prodavačkám, že něco…Vidím je v akci, vím, že dělají co můžou a někdy prostě ani rozkrájení se nestačí. Proto za tím pultem také stojím. A taky proto, že jsem workoholik a nebavilo by mě peníze jen utrácet. :-)

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »
Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek