Arogantní a namyšlení zákaznící

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »
Lakerol
227 příspěvků 31.10.16 18:05

@krajta Tak buď si zlepšujte kvalifikaci, ať to nemusíte dělat celý život, nebo si zvykejte. Úsměv a neverbální komunikace se zrovna v supermarketu dobře nacvičují a pak se hodí všude.

krajta
101 příspěvků 31.10.16 18:21
@Ghost B.C. píše:
Protože bez zákazníka jste jako prodejce tak nějak úplně nic? Protože k vám zákazník nese svoje peníze a je váš zájem, aby je utratil právě u vás? Obchod a služby jsou postavené na principu, že vy jako zaměstnanec jste tam pro zákazníka, ne zákazník pro vás. Pokud nebudete zákazníkovi „sloužit“, půjde ty peníze (aka vaší výplatu) utratit ke konkurenci. Samozřejmě, že prodavač/číšník/kdokoliv není sluha nebo otrok a neslouží jako hromosvod pro cizí mindráky. - edit: Uznávám ale, že ne každý nakupující, je natolik mentálně vyspělý, aby si to o tom hromosvodu na mindráky uvědomil.Příspěvek upraven 31.10.16 v 14:32

Souhlasím s tvrzením že náš zákazník je náš pán, a že v obchodě jsem pro zákazníka, což neznamená že si lidově nechám nas.. na hlavu. To co si zákazníci kolikrát dovolí je do nebe volající, a i když je pravda kolikrát na straně zaměstnance, zákazník dostane omluvu a dárek a zaměstnanec leda tak vytíkací dopis :-(.

DRW
2040 příspěvků 31.10.16 18:23

@ionicera
nejsem majitelem obchodu ci jineho podniku, pracuji jako IT a nasimi zakazniky jsou opravdu velke zahranicni firmy. Moje firma si kazde 3 mesice vyzada u zakaznika zpetnou vazbu, maji tam par otazek a hodnoceni od 1-5, kdyz nedosahneme 3, mame problem a musime vysvetlovat proc. Stejne nas hodnoti nasi primi nadrizeni ci kolegove. Ta zpetna vazba je nebezpecna. Ale velkou pravdou je, ze umet jednat s usmevem a narovinu, byt vstricny k zakaznikovi, prinasi zrcadlovy efekt, zakaznik se zacne chovat taky mile.
A je to videt i v tom obchode. Stokrat tam jdete a vidite mrzutou prodavacku a s usmevem ji pekne pozdravite, pozadate a i ona se zacne casem chovat vlidne. Nekdy to je i behem jednoho nakupu.
Navic vy jako majitelka tohle muzete maximalne ovlivnit, proste na to sve zamestnance upozornite, ze takto se k jakemukoliv zakaznikovi nechova. Toto je schopnost nebo polozka na seznamu naseho vzdelani, ktera se od roku 1948-89 postupne vytracela a po roce 1989 uplne vytratila, protoze se stala modou, ja jsem podnikatel a ja se muzu chovat, jak chci.

Ocenuji na vas, ze se jako majitelka postavite za pult, kdyz mate sve zamestnance. Toto patrilo v dobach prvni republiky k dobremu tonu sluzeb, ze majitel byl na place. V zahranici je to mnohem beznejsi.

Příspěvek upraven 31.10.16 v 18:33

krajta
101 příspěvků 31.10.16 18:24
@Bacteria píše:
@krajta jo, máte recht, všichni zákazníci by se měli naučit slušně chovat, taky bych to rozšířila na pacienty a politiky, včelaře a dojičky. A kdo se nenaučí, zavřeme ho do ohrady.

Nebo zlepšíme služby, aby u nás nenakupovali zákazníci stresovaní z nepřívětivého prostředí supermarketu, z front, z nedostatku informací, zmatení při neustálém přehazování různého sortimentu na jiná místa, z nepřehledných cedulek nabízejících slevy třeba jen někdy a někomu, naštvaní z toho, že se prodavačky tváří jak mumie, že v regálu je půlka jogurtů prošlých, utahaní z front u dvou pokladen z 12 a vystresovaní z toho, že jsou u pokladen donuceni přizpůsobit se ve skládání nákupu a placení vražednému tempu prodavaček.

Pokud jdu nakupovat, vyměňuju zboží za svoje peníze, které mě stály více stresu než práce prodavačky a nelovím tam ten nákup zadarmo, aby mě zajímaly důvody proč něco nefunguje a proč je něco špatně.

Ale za to přehazování zboží a dalších věcí, které píšete, nevymýšlí lidé na obchodě z nudy, ale vedení. Zaměstnanci potom nestíhají a ani sami neví, co kde je přestěhované.

Hayele
69 příspěvků 31.10.16 18:26
@krajta píše:
Ale za to přehazování zboží a dalších věcí, které píšete, nevymýšlí lidé na obchodě z nudy, ale vedení. Zaměstnanci potom nestíhají a ani sami neví, co kde je přestěhované.

Tak si o tom promluvte s vedením.

krajta
101 příspěvků 31.10.16 18:26

6 lety jsem myslela práci v hypermarketu, předtím to bylo v malém obchodě u soukromníka kde jsme byly s kolegyní dvě, tam se lidé chovat uměli.

KoraKora
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 18:38
@Hayele píše:
Tak si o tom promluvte s vedením.

No tak to jistě zabere. Teď jsem se po celém dnu fakt od srdce zasmála a nemyslím to zle. :-D :-D

Hayele
69 příspěvků 31.10.16 19:51

Pokud mají rozumné vedení, potom najdou přijatelné řešení.

Bacteria
436 příspěvků 31.10.16 21:06

@krajta aha…takže za vše špatné může vedení a zákazníci. Smiřte se s tím, jste levná pracovní síla v levném obchodě převážně pro populaci vyžadující levné zboží. Čím levnější zboží bude nabízet, tím více přibude zákazníků z nižších sociálních vrstev, kde se dá předpokládat vyšší výskyt „přímočařejšího“ chování.
Lidi se v supermarketu chovají jako křupani, protože se prostě přizpůsobují okolnímu prostředí. Pokud vstoupím do obchodu, kde mě místo zeleniny uvítá kompost, všechno je neustále přeházené, na moje dotazy mi prodavačka v ušmudlaných hadrech buď neodpoví, nebo se tváří jako bych jí ubližovala, pečivo je rozhrabané a rozmačkané v jednom koši, kde se každý přehrabuje, zmrzlinu si ani neodvažuju koupit, jelikož ve všech průhledných kelímcích je vidět led a přemrzlé sražené cosi, na podlaze rozšlapané rozlité pivo…
V obchodě, kde je existence zákazníka přehodnocena na to, aby nakoupil, stoupl si do fronty a zase rychle vypadl, si málokdo vzpomene na úsměvy a zdravení.
No nic, zase jsem byla okolnostmi přinucena nakupovat v neděli v Albertu na Veveří, tak si potřebuju někde ulevit, moje chyba, že tam lezu.

Oldyn
6401 příspěvků 31.10.16 21:19

@Bacteria
Pamatuji dobu (+/-1994), kdy tam v těch místech byl Julius Meinl, úroveň stejná, špína a prošlé věci.

krajta
101 příspěvků 31.10.16 21:29
@Bacteria píše:
@krajta aha…takže za vše špatné může vedení a zákazníci. Smiřte se s tím, jste levná pracovní síla v levném obchodě převážně pro populaci vyžadující levné zboží. Čím levnější zboží bude nabízet, tím více přibude zákazníků z nižších sociálních vrstev, kde se dá předpokládat vyšší výskyt „přímočařejšího“ chování.
Lidi se v supermarketu chovají jako křupani, protože se prostě přizpůsobují okolnímu prostředí. Pokud vstoupím do obchodu, kde mě místo zeleniny uvítá kompost, všechno je neustále přeházené, na moje dotazy mi prodavačka v ušmudlaných hadrech buď neodpoví, nebo se tváří jako bych jí ubližovala, pečivo je rozhrabané a rozmačkané v jednom koši, kde se každý přehrabuje, zmrzlinu si ani neodvažuju koupit, jelikož ve všech průhledných kelímcích je vidět led a přemrzlé sražené cosi, na podlaze rozšlapané rozlité pivo…
V obchodě, kde je existence zákazníka přehodnocena na to, aby nakoupil, stoupl si do fronty a zase rychle vypadl, si málokdo vzpomene na úsměvy a zdravení.
No nic, zase jsem byla okolnostmi přinucena nakupovat v neděli v Albertu na Veveří, tak si potřebuju někde ulevit, moje chyba, že tam lezu.

Tak si ovoce a zeleninu vypěstujte doma a zbytek si nakupte přes internet online. Problém je v nedostatku personálu, protože vedení šetří hodiny, aby mělo na své odměny a potom to mnohdy na obchodě vypadá tak jak to vypadá. Co se týče zmrzliny a jiných baleních výrobků, za to snad může výrobce či dodavatel.

Nevím co jste tak nutně potřebovala v neděli v albertu. Já bych si nedovolila jít do žádného obchodu ve svátek či v sobotu nebo v neděli. Vyrostla jsem na vesnici kde byl obchod otevřen jen v sobotu dopoledne. A ikdyž už dnes bydlím ve městě, mám lepší věci v neděli na práci než se courat po obchodech.

Paris1789
5411 příspěvků 31.10.16 21:39

@krajta
Do Albertu bych šla po svých zkušenostech leda při záchvatu akutního masochismu, málokde mám jako zákazník možnost cítit se jako otravný hmyz jako právě v obchodech tohoto řetězce.
Nechápu, že ještě existují, ale český zákazník je prostě odolný.

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 21:44
@krajta píše:
mám lepší věci v neděli na práci než se courat po obchodech.

jaké třeba??

krajta
101 příspěvků 31.10.16 22:16
@vlm píše:
jaké třeba??

Třeba trávit čas s rodinou, nebo být v přírodě, jít za kulturou. Ale určitě ne se dívat po obchodech.

pidlooka
17 příspěvků 31.10.16 22:17

@krajta Někdo si nedovolí jít do obchodu v regulérní otevírací době, jiný by si zase nedovolil neodpovědět zákazníkovi na otázku. Každý jsme jiný a je těžké se smířit s tím, když se všichni nechovají stejně jako já. Ale takový okamžik nikdy nenastane, vždy budou ve vašem okolí lidé, kteří vás budou něčím obtěžovat. Je dobré se nad to povznést, ovšem pokud je těch lidí nějak najednou příliš, tak potom nehledat chybu jen v ostatních.

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 22:18

@krajta prázdné fráze

krajta
101 příspěvků 31.10.16 22:22
@chev píše:
@DRW

Ano, máme se ze zahraničí ještě hodně co učit. Jak zaměstnanci tak zákazníci. Pravdou je že cizinci se chovají jinak (v životě jsem nezažila, že by si cizinec dovolil to co čech), a prodavačky mají jiný plat a obchody nejsou otevřené každý den, protože v zahraničí chápou, že lidé neumřou když není jeden den otevřeno.

zanettt
20 příspěvků 31.10.16 22:44
@krajta píše:
Ano, máme se ze zahraničí ještě hodně co učit. Jak zaměstnanci tak zákazníci. Pravdou je že cizinci se chovají jinak (v životě jsem nezažila, že by si cizinec dovolil to co čech), a prodavačky mají jiný plat a obchody nejsou otevřené každý den, protože v zahraničí chápou, že lidé neumřou když není jeden den otevřeno.

Nevim, ktere zahranici myslite, ale tady ve Velke Britanii jsou obchody otevrene kazdy den (i v nedeli).

A prodavacky sice treba maji jiny plat, ale taky jsou zde jine (vyssi) naklady na zivot. Prodavacka v supermarketu proste nikdy nikde nebude patrit k vysoce placenym zamestnanim nikde na svete. To je proste fakt. (Nic proti prodavackam)

MP scully
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 22:53

Já tohle srovnávání „v zahraničí si nedovolí to, co v Čechách“ nemám moc v lásce - připadá mi, že všude je něco.

U nás jsem třeba neskutečně spokojená s úřady - a že jsem toho za ty dva roky, co jsem zpátky, oběhala hodně - jen vyřizování všech formalit okolo svatby s cizincem v zahraničí, následně všemi doklady, novou živností, doložením plateb soc a zdrav pojištění a daňových přiznání za roky, co jsem byla pryč, následně koupí domu, hypotékou, mateřskou, a to je jenom zlomek…Tady všechno šlape, úřednice si většinou vezme tel. číslo a dá vám vědět, kdy je vaše žádost vyřízená, lidé jsou usměvaví, ochotní a zároveň už se dá všude platit kartou a funguje to moderně…Třeba to Řecko je v tomhle srovnání naprostá katastrofa - jdete si pro pitomost jako je výpis z účtu pojištěnce IKA a trvá to 2 hodiny, během kterých vás přepošlou ke 3 různým úředníkům, abyste nakonec skončili u toho prvního. Je sice fajn, že u toho stihnete s úřednicí probrat počasí i politiku, ale to čekání je něco šíleného. V USA se s vámi zase úředník baví tak, že máte už předem stažený zadek, všude jsou security guards, zase je ale fakt, že všechno funguje téměř na počkání. ČR je pro mě v tomhle ohledu takový příjemný kompromis.

Edit: Abych se držela tématu, tak v mé současné profesi mám nerada zákazníky, kteří pořád chtějí „přidávat“ (Přeložím pro ně článek, a pak mi přijde email „A mohla byste přeložit ještě tyhle tři věty?“ A další den „A ještě tyhle dvě věty?“) Někteří to zkouší třeba desetkrát. Dřív jsem to dělala, dneska při druhém takovém požadavku posílám odpověď, že pokud si zákazník představoval něco jiného, můžeme projekt přepracovat, ale zadarmo pracovat fakt nebudu.

Příspěvek upraven 31.10.16 v 23:16

Pinot Noir
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 23:12

Krajta musí být troll, takový průzračný prototyp nasr. né prodavačky reálně snad ani neexistuje :D

MP scully
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.16 23:26
@zanettt píše:
Nevim, ktere zahranici myslite, ale tady ve Velke Britanii jsou obchody otevrene kazdy den (i v nedeli).A prodavacky sice treba maji jiny plat, ale taky jsou zde jine (vyssi) naklady na zivot. Prodavacka v supermarketu proste nikdy nikde nebude patrit k vysoce placenym zamestnanim nikde na svete. To je proste fakt. (Nic proti prodavackam)

Naprosto souhlasim, paradoxne ceny bydleni jsou v Athenach levnejsi, nez v Praze (meli jsme s manzelem byt 92 m s balkonem kome dokola za 450-350 euro bez energii na mesic (jak postupne ceny od roku 2010 do roku 2014 klesaly, slo dolu i najemne), ale cokoliv dalsiho uz ne - plechovka piva v marketu byla 1,8 - 2 eura, obed v obycejne restauraci na predmesti 10 euro (tocene pivo 4 eura), krabicka cigaret 5 euro, lahev mleka 1,5 euro…) Treba muj plat, kdy jsem jeste byla v Dellu v korporatu, byl 1000 euro mesicne. Pro pomocnou silu v restauraci je to cca 600-700. Na ceske pomery super, ale na ty recke uz tak ne…

krajta
101 příspěvků 31.10.16 23:28
@Lakerol píše:
@krajta Tak buď si zlepšujte kvalifikaci, ať to nemusíte dělat celý život, nebo si zvykejte. Úsměv a neverbální komunikace se zrovna v supermarketu dobře nacvičují a pak se hodí všude.

Děkuji za starost o mou kvalifikaci, ale zvyšovat si ji nepotřebuji. Kromě toho že dělám v hypermarketu, ještě podnikám - mám firmu, která mě dobře živí. Dělám u jedné firmy šest let, zůstala jsem tam i po založení firmy, abych nemusela platit sociální a zdravotní pojištění, a protože tam jsou fajn nadřízení a kolektiv, plánovala jsem tam, kvůli firmě, vydržet do důchodu, ale se zhoršením chováním zákazníků si tím nejsem jistá.

weruberu
1261 příspěvků 31.10.16 23:33

Tady je dneska legrace :-D :-D

vbu
57 příspěvků 1.11.16 00:16

@Pinot Noir Ale existuje :) Já došla jednou za skupinkou 3! prodavaček z Lidlu, které doplňovaly zboží. Slušně jsem pozdravila, vznesla dotaz, zda mají zboží z akce a kde ho najdu (už jsem prošla 2× pul obchodu a fakt to najít nešlo), jedna z těch tří mě zpražila pohledem, bez pozdravu řekla, že to nemůže vedět a ať hledám (odkázala mě na 2 dlouhé regály, které byly ve velkém nepořádku). Pak se tam došla zeptat velmi stará paní, také se slušně pozdravila a zeptala se, kde najde prací prášek. Prodavačka jí řekla, že neví jaký a otočila se k ní zády, ona na ní pořád mluvila a prodavačka dělala, že jí neslyší! V tu chvíli mi ruply nervy a řekla jsem jim svoje, protože co nesnáším, je ignorace dětí a starých lidí, prostě těch už slabších. Podle mě dnešní prodavačky v hypermarketu si myslí, že zákazník je jen otravný hmyz co jim kazí den,

Giuli
2931 příspěvků 1.11.16 06:07
@krajta píše:
Děkuji za starost o mou kvalifikaci, ale zvyšovat si ji nepotřebuji. Kromě toho že dělám v hypermarketu, ještě podnikám - mám firmu, která mě dobře živí. Dělám u jedné firmy šest let, zůstala jsem tam i po založení firmy, abych nemusela platit sociální a zdravotní pojištění, a protože tam jsou fajn nadřízení a kolektiv, plánovala jsem tam, kvůli firmě, vydržet do důchodu, ale se zhoršením chováním zákazníků si tím nejsem jistá.

Fakt ste troll. Moj manžel ma tiež firmu a vo voľnom čase chodí do supermarketu jazdiť s paleťákom.
Zakazníci sa k Vám chovajú presne tak, ako si to Vy za svoje správanie zaslúžite. Vy si slušné a vľúdne správanie nezaslúžite.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »
Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek