Arogantní a namyšlení zákaznící

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »
Giuli
2931 příspěvků 1.11.16 06:13
@vbu píše:
Podle mě dnešní prodavačky v hypermarketu si myslí, že zákazník je jen otravný hmyz co jim kazí den,
Hentá nádhera @krajta je toho dokazom. Kvalifikáciu si zvýšiť nepotrebuje, ale nadriadeným bude ich plácu závidieť:-) Nemáš na to, aby si bola vo vedení a mala odmeny ako vedenie, tak nekecaj a makaj! :-D
@krajta píše:
Problém je v nedostatku personálu, protože vedení šetří hodiny, aby mělo na své odměny a potom to mnohdy na obchodě vypadá tak jak to vypadá.
Paris1789
5411 příspěvků 1.11.16 07:50
@krajta píše:
Ano, máme se ze zahraničí ještě hodně co učit. Jak zaměstnanci tak zákazníci. Pravdou je že cizinci se chovají jinak (v životě jsem nezažila, že by si cizinec dovolil to co čech), a prodavačky mají jiný plat a obchody nejsou otevřené každý den, protože v zahraničí chápou, že lidé neumřou když není jeden den otevřeno.

prosím vás a proč se teda neodeberete do té skvělé ciziny a nenecháte se zaměstnat tam? Dnes už to přeci jde.

VandaRybna
3713 příspěvků 1.11.16 07:57

Zbytečný příspěvek

Příspěvek upraven 01.11.16 v 08:04

VandaRybna
3713 příspěvků 1.11.16 08:00

Další v tomto případě naprosto zbytečný příspěvek.

Příspěvek upraven 01.11.16 v 08:05

VandaRybna
3713 příspěvků 1.11.16 08:04
@Pinot Noir píše:
Krajta musí být troll, takový průzračný prototyp nasr. né prodavačky reálně snad ani neexistuje :D

To není nasra. nost, to je prostě hlupství. Ta holka, pokud to myslí vážně, je hloupá a na jinou pracovní pozici ani nemá (ona tedy nemá ani na tu prodavačku, protože ani po 6 letech nepochopila, co se od ní očekává). Proč si nalhávat, že je to jinak.

VandaRybna
3713 příspěvků 1.11.16 08:07
@krajta píše:
Tak si ovoce a zeleninu vypěstujte doma a zbytek si nakupte přes internet online. Problém je v nedostatku personálu, protože vedení šetří hodiny, aby mělo na své odměny a potom to mnohdy na obchodě vypadá tak jak to vypadá. Co se týče zmrzliny a jiných baleních výrobků, za to snad může výrobce či dodavatel.Nevím co jste tak nutně potřebovala v neděli v albertu. Já bych si nedovolila jít do žádného obchodu ve svátek či v sobotu nebo v neděli. Vyrostla jsem na vesnici kde byl obchod otevřen jen v sobotu dopoledne. A ikdyž už dnes bydlím ve městě, mám lepší věci v neděli na práci než se courat po obchodech.

Jo tak madame bude ještě udělovat hraběcí rady…

Giuli
2931 příspěvků 1.11.16 08:08
@VandaRybna píše:
Jelikož je opakované přesouvání zboží osvědčená marketingová metoda, jak zákazníka v obchodě zdržet a protáhnout ho proti jeho vůli kolem všech regálů a všech reklam, co v tom obchodě najdete, tak silně pochybuju, že bude vedení přijímat nějaké řešení. Patrně asi ani nepočítali, že některé prodavačky jsou na tom tak bídně s pozorovacími schopnostmi, že účel těchto opatření nepochopily.

Tak ale ona nie je predavčka, čo by to musela prekladať, ona je pokladníčka, ktorá sedí za tou pokladňou na okrasu. :-D
Myslím, že vedenienepočítalo s tým, že zamestná tak totálneho blba. :-D

Giuli
2931 příspěvků 1.11.16 08:08
@VandaRybna píše:
Další v tomto případě naprosto zbytečný příspěvek.Příspěvek upraven 01.11.16 v 08:05

Kurňa, kam mi to zmizlo? :-D

VandaRybna
3713 příspěvků 1.11.16 08:10

@Giuli Já vidím obrovský potenciál, škoda že děvče nedělá třeba v HR. Jako opravdu promarněná šance, snad není pozdě a o tenhle talent nepřijdeme.

VandaRybna
3713 příspěvků 1.11.16 08:12
@Giuli píše:
Kurňa, kam mi to zmizlo? :-D

Jsem nechtěla aby to vypadalo, že jsem hysterický grafoman, ale v tomhle případě asi jsem. Jako je možné, že je to troll, ale po tom, co jsem četla pár slovních výlevů čerstvých dvacátníků na soc. sítích, tak vím, že blbost a sebevědomí nemá hranic.

Giuli
2931 příspěvků 1.11.16 08:12

@VandaRybna Ja si myslím, že to už nie je děvče, že to je presne ten prototyp večne naštvanej ženskej -mládi v prd.li do důchodu daleko, nespokojná s celým životom a naštvaná na celý svet.

VandaRybna
3713 příspěvků 1.11.16 08:18
@krajta píše:
Děkuji za starost o mou kvalifikaci, ale zvyšovat si ji nepotřebuji. Kromě toho že dělám v hypermarketu, ještě podnikám - mám firmu, která mě dobře živí. Dělám u jedné firmy šest let, zůstala jsem tam i po založení firmy, abych nemusela platit sociální a zdravotní pojištění, a protože tam jsou fajn nadřízení a kolektiv, plánovala jsem tam, kvůli firmě, vydržet do důchodu, ale se zhoršením chováním zákazníků si tím nejsem jistá.

Prosím vás, dělejte si pr*el s modelíny. Já mám s manželem firmu a taky chodím do práce (bo sama mám málo), ale je to práce, u které se dá podnikat. Jako chcete tvrdit, že chodíte na desetihodinové směny do supermarketu, které z vás udělaly takovouhle trosku a pak přijdete domů, abyste vedla tu firmu, co vás dobře živí? Buď jste blázen ( klinicky, ne v dobrém slova smyslu), nebo fakt troll.

VandaRybna
3713 příspěvků 1.11.16 08:19
@Giuli píše:
@VandaRybna Ja si myslím, že to už nie je děvče, že to je presne ten prototyp večne naštvanej ženskej -mládi v prd.li do důchodu daleko, nespokojná s celým životom a naštvaná na celý svet.

Je to úspěšná podnikatelka a já jsem zmatená jak lesní včela.

Giuli
2931 příspěvků 1.11.16 08:21

@VandaRybna No práve. Ja som tu večne tak sama, lebo moj manžel podnikateľ vo voľnom čase jede 10 hodinové šichty v supermarkete. Oni to bežne podnikatelia robia. :-D

Elinor.S
258 příspěvků 1.11.16 08:43
@VandaRybna píše:
Je to úspěšná podnikatelka a já jsem zmatená jak lesní včela.

to bude Avonlejdy

celem
1224 příspěvků 1.11.16 09:35
@krajta píše:
Ano, máme se ze zahraničí ještě hodně co učit. Jak zaměstnanci tak zákazníci. Pravdou je že cizinci se chovají jinak (v životě jsem nezažila, že by si cizinec dovolil to co čech), a prodavačky mají jiný plat a obchody nejsou otevřené každý den, protože v zahraničí chápou, že lidé neumřou když není jeden den otevřeno.
Nemůžete srovnávat s cizinou, protože tam mají jiné platy i lékaři, učitelé a vůbec všichni. Buď běžte dělat jinam nebo do té ciziny.
BarcaAri
631 příspěvků 1.11.16 09:45
@VandaRybna píše:
@Giuli Já vidím obrovský potenciál, škoda že děvče nedělá třeba v HR. Jako opravdu promarněná šance, snad není pozdě a o tenhle talent nepřijdeme.

Ale kus. Vetsina z nas je opravdu normalnich a takovy material se vyskytne jen obcas.

Ghost B.C.
4054 příspěvků 1.11.16 10:07
@krajta píše:
Děkuji za starost o mou kvalifikaci, ale zvyšovat si ji nepotřebuji. Kromě toho že dělám v hypermarketu, ještě podnikám - mám firmu, která mě dobře živí. Dělám u jedné firmy šest let, zůstala jsem tam i po založení firmy, abych nemusela platit sociální a zdravotní pojištění, a protože tam jsou fajn nadřízení a kolektiv, plánovala jsem tam, kvůli firmě, vydržet do důchodu, ale se zhoršením chováním zákazníků si tím nejsem jistá.

Ehm, silně pochybuju, že zaměstnání v hypermarketu vás jako podnikatele ochrání od odvodů (minimálně jednorázových na konci zdaňovacího období) sociálního a zdravotního pojištění. Musela byste si ve firmě vydělat ještě míň, než v hypermarketu, abyste na ZP a SP vůbec nic navíc nezaplatila, což se jaksi rozporuje s „dobře živí“.

zanettt
20 příspěvků 1.11.16 10:13
@celem píše:
Nemůžete srovnávat s cizinou, protože tam mají jiné platy i lékaři, učitelé a vůbec všichni. Buď běžte dělat jinam nebo do té ciziny.

To by me zajimalo, ve ktere cizine by ji takove chovani tolerovali. Mne vzdycky berou vsichni certi, kdyz vidim zde v UK cisnika Cecha (Slovaka, Polaka,…), ktery je velmi schopny a k zakaznikum vstricny a celkove je jeho ‚customer service‘ na vyborne urovni. A pak vidim toho sameho v jeho domovine, kam se vrati po letech v Anglii, a ten samy clovek je najednou neochotny az hruby. Jak to? Protoze v UK, pokud tu praci chce delat, musi srazit paty a prijmout, ze ‚Customer is always right‘ a nebo muze jit. Ovsem v Cesku (Slovensku? Polsku?) se na tohle ‚nehraje‘, tak co by se pan namahal a za to, ze je neochotny k zakaznikum mu nic nehrozi, tak co. Mam velmi nedavnou primo katastrofalni zkusenost z Prahy. Pravda, byla moje blbost, ze jsme se stravovali v restauracich v turistickych hotspotech, ale tolik neochotnych, hadavych az hrubych cisniku (a servirek!) jsem za celych 13 let v zahranici nevidela, jako jsem jich videla za dva dny v Praze! To bylo jen takove zamysleni a mirne odboceni…ti sami cisnici/servirky by museli makat jak sroubi, pokud by tutez praci chteli delat v UK - a casto tu praci delaji a nemaji problem se usmat a byt vstricni. Tak proc ten problem maji po navratu do CR?

Ghost B.C.
4054 příspěvků 1.11.16 10:25

@zanettt Vzpomněla jsem si na „přiznání číšníků“. Vím, jsou to jen lidi a zákazníci jsou často fakt na pěst (některé stížnosti se opravdu daly chápat), ale když vidím, jak se rozepisuje kategorie 16-18, tak se marně ptám, proč se na ten obor vlastně dali (velmi totiž pochybuji, že jsou to všechno jen brigádníci). Proč zvolím něco, co mě od začátku se…e? Pokud je to proto, že nejsou studijní typy, tak by snad bylo lepší se dát na zedníka/tesaře/truhláře, než prudit lidi, co se jen chtějí najíst.

Oldyn
6401 příspěvků 1.11.16 10:41

@Ghost B.C.
Jj to bylo dobré. Já se nedávno smála u přiznání obsluhy v KFC. Někteří zákazníci jsou fakt na pěst.

celem
1224 příspěvků 1.11.16 10:51

@zanettt Tu práci v cizině pro @krajta jsem mínila spíš jako nadsázku.
Ale vážně si myslím, že pokud někdo není s něčím spokojený, tak se má pokusit to změnit. Nadávání je k ničemu.

arwenn
458 příspěvků 1.11.16 11:00

@krajta??? Jste normální? :D

Chardonnay.and.Oxy
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 1.11.16 11:12

Příspěvek upraven 13.05.17 v 08:46

blanche01
1248 příspěvků 1.11.16 11:49

@Chardonnay.and.Oxy tak tak.. často je na tyto zaměstnance pohlíženo hodně zhora, je to něco o co si může otřít boty každý, kdo do obchodu vejde.To je jedna stránka věci, systém jakým jsou zaměstnanci nuceni vykonávat podle jejich názoru nesmyslné úkony- např. přemísťování zboží z regálu do regálu, mystery schoping- to je vlastně vnucování doplňkových nákupů, které si zákazníko původně koupit nepřišel a podobné pseudozvyšování obratu různých typů řetězcových obchodů. Systém různých sankcí za pochybení, často se frustrovaná prodavačka, pokladní dočká různých pokut a snížení platu za každou pitomost. Nikdo se nezabývá řešením na čí straně je pravda. Přitom je to práce dost těžká, nepohodlná, mnohdy fyzicky namahavá v celodemnním hluku pípajících pokladen a blbejch keců nespokojených zákazníků, kteří si za půl hoďky nakoupily fůru věcí, ještě se u toho stačili rozčílit, když něco není podle jejich představ. Kolikrát je těm holkám u pokladny zima jak jim táhne na záda od otevíraných dveří, jsou ve stresu, jestli jim bude sedět pokladna, jestli někomu nevydaly špatně, jestli nepřijaly falešnou bankovku atd.. Tak na tohle já myslím, když nakupuji a jsem rozmrzelá, že nemají co jsem chtěla, nebo že to nemůžu najít, nebo že je tam bordel, že není doplněné zboží. Snažím se být na prodavačky slušná, milá, nezdržovat u pokladny, mám u sebe drobné a ráda je pokladní dám, poděkuji a pozdravím s úsměvem. Většinou totiž problém není vinou té konkrétní ženy na kterou narazíte, ale někoho jiného, kdo má tenhle úsek na starosti a zrovna musí řešit třeba úklid po nešikovném zákazníkovi co rozbil flašku s pivem. Nechci se zastávat @krajta způsoby se mi nezdají úplně košer, ale všechno má prostě dvě stránky.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »
Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek