Arogantní a namyšlení zákaznící

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »
weruberu
1261 příspěvků 6.12.16 10:13

@vlm Nedávno jsme sháněli skladníka-hlásili se mi i zájemci s VŠ titulem

celem
1224 příspěvků 6.12.16 10:23
@vlm píše:
@zwedavka možná vás to překvapí, ale řada pokladních má maturitu, třeba takové obchodní akademie chrlí dost absolventů a velká část končí jako prodavačky tedy i pokladní.

Mě to nepřekvapuje vůbec, protože když někdo vystuduje a nemůže najít kvalifikovanou práci, tak vezme i něco jiného mimo obor, aby neseděl doma. A lidi bez kvalifikace radši pobírají soc. dávky, i když by mohli dělat nekvalifikovanou práci.

celem
1224 příspěvků 6.12.16 10:24

@weruberu Viděla jsem řidiče autobusu inženýra. :-(

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 6.12.16 10:25

@weruberu to vám věřím, spousta lidí studuje, ale uplatnění nenajde. já znám dvě učitelky, matku s dcerou a ty si už léta přivydělávají brigádně jako prodavačky v supermarketu (dcera začala jako studentka, později přivedla maminku),pracují o víkendech a prázdninách už skoro deset let. Znala jsem inženýry pacujících jako ochranka, ale ti měli docela problém s alkoholem…V těch obchodech jsou někdy takové,,komické,, situace, kdy oblastní manažer a vedoucí prodejny mají výuční list a polovina nižších pozic jsou lidi s maturitou

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 6.12.16 10:33

@celem je to tak, dřív byla i pásová výroba ve fabrice doménou lidí se základním vzděláním a pak vyučených co se pro tu továrnu vyučili, i tam je ted spousta lidí s vyšším vzděláním, kolikrát přemýšlím co ted dělají ti lidi co jsou schopni dělat jen tu jednotvárnou práci, prostě jinou nezvládnou, asi hodně je na dávkách…třeba v tom obchodě (kde může dělat každý d…l)pro ně práce není, i na to doplnování zboží je třeba mozek a samostatné myšlení i když se to třeba nezdá

zwedavka