Arogantní a namyšlení zákaznící

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »
bluuudicka
1037 příspěvků 12.12.16 21:22

@vlm Na to pohazování jsou specializované cizinky, v Palladiu jsou ty prodavačky opravdu chuděry, to my Češky jsme přece jen trochu vycepované…

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.12.16 21:25

@bluuudicka no myslím, že se snažíme být světoví i v tomhle, bohužel

andano
864 příspěvků 12.12.16 23:46

@KoraKora
Jev „práce se svršky, které si koupit nechci“, má několik stupňů:

  1. vzorňačka je pověsí na ramínko lépe než prodavačka a roznese po prodejně (to je sen některých prodavaček, které se domnívají, že tam jsou jen tak, aby „hlídaly zákazníky“, ne lítaly po krámě, jak jsem kdysi dočetla v arogantním vláknu),
  2. běžná zákaznice - co nechce, dá v použitelném tvaru na štendr u kabinek - to ale musí pár věcí pověsit na ramínka,
  3. což se lenivým nechce, tak to nechají v kabince,
  4. a vymaštěnky to z nějakého důvodu nemohou v kabince odložit aspoň na věšák nebo na lavici, tak to mrsknou na zem a i pošlapou, jejich to není a nebude, tak co.

Nejotřesnější, co jsem viděla, byly 2 cizojazyčné zákaznice v malém obchodě u Florence. Vybraly asi 10 kusů a zalezly s nimi do kabinek, odtud řídily prodavačku, aby jim podávala další kousky (to je OK)… pak se rozhrnuly závěsy a dámy se slovy „vot opjať ničevo“ středem odešly - a přímo před očima prodavačky tam nechaly ty věci poházené zmuchlané na zemi - pořádnou vrstvu…

A druhá příšernost - v My se dozadu do outletu chodilo před malý prostor, kde byly boty FF - člověk měl prakticky vše v dosahu, včetně lžíce a židle. Jednou jsem přes ten prostor šla a zrovna tam začínaly zkoušet boty dvě dámy… když jsem odcházela, zkoušely pořád, ale vyzkoušené boty jen tak volně nechávaly v prostoru - a nebylo jich málo… kdyby je aspoň dávaly ke straně, ale vypadalo to, jak když je rozhazují co nejvíce do šířky.

Amigdala
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.12.16 08:46

Když některý prodavačky si to zanechání hadrů v kabince fakt zaslouží (na ramínkách, ne na zemi samozřejmě), škoda, že něco podobnýho nejde provádět pošťačkám, aspoň těm tady u nás, u nich se stávka skutečně neprojeví!

Giuli
2931 příspěvků 13.12.16 08:49

@Amigdala My máme tak perfektnú pani, že by som kľudne stávkovala s ňou. A balík do ruky mi nosia chlapíci naozaj až ku dverám.

KoraKora
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.12.16 08:50

@andano Já spadam do kategorie 1-2. Ještě pochopím, když to někdo nechá v kabince, ale flaknout to na zem, svědčí o tuposti nejvyšší kategorie.

Amigdala
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.12.16 08:55

@Giuli My máme skvělou taky, v říjnu mi neověřila podpis, protože povídala, že je doba dovolených, jak jsem si prej měla přečíst na dveřích a ano pravda, viselo to tam, leč od července, já naivka jsem myslela, že to jen zapomněli sundat, a takže maj podstav a není čas na Czechpoint, ten prý až odpoledne od jedné. Včera pro změnu měla v úmyslu nalepit známky na přesně 57 pohledů, které posílal pán, odhaduji pracující vedle na stavbě, co posílal pozdravy z Prahy širokému příbuzenstvu zřejmě, ten za to samozřejmě nemůže :-)

xlentilka
1 příspěvek 29.6.18 09:55

Dobrý den, naprosto Vás chápu. I u nás je tohle dost běžné. Dokonce i na mně přišla stížnost ohledně nových pokladních boxu, které u nás na prodejně máme cca 1-2 dny. Většina zákazníků to ví a chápou naší práci, že prodavačky na pokladnách dělají co můžou, že většinou jsou to lidi, i když většina si jich myslí, že to jsou pouze stroje a podle toho se k nim tak chovají. Bohužel zákazník mladý kluk si nenechal bohužel vysvětlit, že máme na pokladnách nové cigaretové boxy a že jsou zatím mimo provoz, protože bohužel v nich nemáme cigarety a že nejsou ještě oceněné a nejsou zařazené na pokladně k prodeji, že je zatím prodáváme pouze v našem tabáku, který je hned vedle. Bohužel ani já nejsem schopná si ceny daných cigaret zapamatovat a zákazník to zřejmě z mého vysvětlování nepochopil. A tak si proste musel na to stěžovat. Opravdu arogance některých zákazníků v rámci slušného chování je pro některé opravdu tabu a i když to skoro pokaždé jim vysvětluji, tak to někteří vůbec nechápou. A tak děkuji za pochopení naší situace.

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 29.6.18 15:25

@xlentilka Nedivim se ,ze mladik nepochopil vaše vysvětleni,ja taky nechapu co chcete rict.Jestli chapu dobře,chtel cigarety,ktere neprodavate,stačilo,ho poslat na misto prodeje,pripadne sdelit ze u vas bude prodej cigaret zahajen za dva dny.Jestli jste blekotala o novych boxech,nenaskladnenych a nenacenenych cigaretach,to zakaznika nezajima,a nemusi pochopit co vlastne řikate.Pravidlo cisko jedna ,,Jasně a stručně,, protoze jestli jste pridala i tubo tom že pokladni jsou lidi a ne stroje…to byste vytočila i mě.A to jsem klidas,tolerantni,trpelivá.Jako pokus o rozproudeni diskuze dobry,tohle je vcelku vděčny téma,:-D

Kryptozoo
352 příspěvků 29.6.18 16:09

@krajta Je to letitý výlev ale..Oběd si připravte když jste doma a na cestu od kasy do kuchyňky si oblečte civilní mikinu!Tak..muselo to ven.

Fuflík
251 příspěvků 6.7.18 08:50

Někteří zákazníci nejsou arogantní, ale spíš neuvěřitelně mimózní a otravní a to je vážně radost potkat. Zrovna včera jsem byla v jednom diskontu svědkem scény, kdy si starší paní nejdřív popletla diskont s nóbl butikem a přes dvacet minut obtěžovala prodavačku vyprávěním o svém životě a nutila ji, aby jí ukazovala jednotlivé kousky a vybírala oblečení pro vnoučka s ní. Prodavačka samozřejmě nadšená, protože tam má hromadu práce a opravdu nemá čas postávat se zákazníky a poslouchat jejich životní příběh.
Po více než dvaceti minutách si dáma konečně vybrala košili a dvoje kraťasy a přišla k pokladně, kde nejprve zjistila, že košile má na zádech motiv, kterého si vůbec nevšimla a to byl přes celá záda, žádný obrázeček někde v rohu. Pak jí bylo oznámeno, že zaplatí cca 500 a ona, která se patrně vůbec neobtěžovala podívat se na ceny, se strašně zděsila, že si prý myslela, že to bude tak za 200 a že si tedy vezme jen jedny kraťasy a nechala to zas vystornovat. Ještě že za ní nikdo zrovna nestál, protože by ji asi zabil.:D
Každopádně paní vyžadovala obsluhu jak v butiku v Pařížské, ale ceny by asi chtěla ještě nižší než u Vietnamců.

Jordaan
9357 příspěvků 6.7.18 11:25

@Fuflík

Ja dneska zablokovala Decathlon zadosti o krejcovsky metr (nebo pravitko nebo jakekoliv jine meridlo). Personal se sebehnul a badal, telefonoval a resil, aby zjistil, ze nic takoveho v obchode neexistuje. Necekane to vyresila jina zakaznice, ktera navrhla pouziti metru z oddeleni atletiky, coz opravdu pomohlo. Trvalo to ale docela dlouho a nekteri jini zakaznici si o mne asi mysleli svoje. V Decathlonu jsem byla poprve a naposled, personal byl sice mily, ale naprosto neinformovany o cemkoliv a taky to tam desne smrdi chemii.

Příspěvek upraven 06.07.18 v 12:41

Fuflík
251 příspěvků 6.7.18 11:42

@Jordaan to si umím představit.:D
Jenže to bohužel není ani moc chyba toho personálu. Celkem si dokážu představit, že tam je jedna brigádnice, co běhá z prodejny na prodejnu a jedna prodavačka, co tam je pár týdnů a už zase raději odchází jinam. V diskontech naprosto běžná praxe.
Zákazník by si ale měl vybrata buď jít do diskontu s tím, že se prostě musí obsloužit sám a nejlépe o těch výrobcích i něco vědět, protože pravděpodobnost, že narazí na znalý personál je tak 1:10, nebo prostě jít někam do lepšího obchodu, který si zaměstnance platí a nenutí je zároveň dělat i skladníky, uklízeče, designéry, překladatele a další profese najednou a holt si se zbožím připlatit i za tu obsluhu, co si třeba i ráda vyslechne, jak se zákazník dneska vyspal.

Jordaan
9357 příspěvků 6.7.18 12:32

@Fuflík

Ja nevedela, ze je to diskont :-). Sla jsem tam, protoze to byl podle googlu jediny obchod v okoli, ktery mel to, co chci v pozadovane velikosti. No a protoze v hodnocenich stalo, ze ta vec je vzhledem k udane velikosti spis mensi, tak jsem to chtela premerit. Nechtelo se mi tam jit odpoledne s unavenym ditetem a nutit ho, aby si ve vedru oblekalo na zkousku neopren. Priste si vezmu svuj krejcovsky metr s sebou.

Jordaan
9357 příspěvků 6.7.18 12:35

@Fuflík

A taky - ja se jen zeptala a cele se to rozbehlo, snazila jsem se to zarazit, ale uz me nikdo neposlouchal :-)

giuliettka
8429 příspěvků 6.7.18 13:08
@Fuflík píše:
Někteří zákazníci nejsou arogantní, ale spíš neuvěřitelně mimózní a otravní a to je vážně radost potkat. Zrovna včera jsem byla v jednom diskontu svědkem scény, kdy si starší paní nejdřív popletla diskont s nóbl butikem a přes dvacet minut obtěžovala prodavačku vyprávěním o svém životě a nutila ji, aby jí ukazovala jednotlivé kousky a vybírala oblečení pro vnoučka s ní. Prodavačka samozřejmě nadšená, protože tam má hromadu práce a opravdu nemá čas postávat se zákazníky a poslouchat jejich životní příběh.

@Fuflík @Jordaan Ja sa priznám, že ja by som od predavačky kľudne niečo chcela aj v diskonte. A vobec by ma nenapadlo, že ju otravujem a som mimozni. Keď nechce počúvať moj životný príbeh, tak nech mi povie, že tám mám regál a nech si vyberám sama. Ak je taká tupá, že má inú robotu, ako počuvať moje baronprášilovké zážitky, ale nevie ma slušne odmietnuť a usmerniť, tak nech ma počúva. Je to jej problém, nie moj. :-D

Jordaan
9357 příspěvků 6.7.18 13:13

@giuliettka

To ja taky, myslim, ze prodavac ma mit aspon zakladni pojem o tom, co prodava a ani v diskontu nemuze obchodnik ocekavat, ze zakaznik vi vsechno sam od sebe.

Paris1789
5411 příspěvků 6.7.18 13:18

Nosím s sebou pásmo, kdysi jsem je dostala od Metrostavu jako reklamní předmět, je to multifunkční přívěsek na klíče. Je to fakt praktické :-)

Příspěvek upraven 06.07.18 v 13:18

giuliettka
8429 příspěvků 6.7.18 13:18

@Jordaan Ja som raz v Sportisime riešila načo je ten zip v páci pánských nohavíc. Zisťovali to so mnou skoro všetci okolo, čo práve neboli v sklade. :-)
A vobec ma nenapadlo, že teda Sportisimo vlastnia Vietnamci a tak by som vlastne nič nemala požadovať.

giuliettka
8429 příspěvků 6.7.18 13:19

@Paris1789 Počkaj, veď pásmom neohneš tak, aby si si zmerala ptrebárs pás. :-)

Paris1789
5411 příspěvků 6.7.18 13:30
@giuliettka píše:
@Paris1789 Počkaj, veď pásmom neohneš tak, aby si si zmerala ptrebárs pás. :-)

Právě že jo, je tenké a ten pás je široký asi jen 3 mm

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 6.7.18 14:51

@Jordaan @giuliettka @Fuflík Jasně,že musi mit pojem o prodávanem zboží i v diskontu.Řeci o tim,že se lidi mëni a ďělaji za málo penez,nejsou argument pro neznalost a nezajem.

dagino
871 příspěvků 8.7.18 18:59

U nás máme opačný problém. Náš predaj je postavený hlavne na komunikácii so zákazníkom. Neviem, či si ľudia vďaka samoobsluhám odvykli komunikovať, ale niektorý po oslovení pred kolegyňami doslova zdrhajú.

lorens
2508 příspěvků 8.7.18 20:35

@dagino Když se mi zdá, že zformulovat a vysvětlit co hledám, bude namáhavější než se podívat sama, taky „zdrhám“.

vlm
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 8.7.18 20:46

@dagino zákazník zdrha , protože jde jen na ,,čumendu,, a stačí svto říct, přitom navtom nic není,třeba koupi příště nebo řekne jinému co viděl a ten přijde koupit.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další »
Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek