Arogantní prodavačky

Fotoalbum tématu (61) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 399 Další »
merunka89
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.3.13 13:40

@Dahllie a Vy jste ho za to nesejmula? Ja bych to udelala :-)

merunka89
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.3.13 13:45

@razorblade Ja na moji povahu bych se jim „vnutila“ do jejich debaty a zacala kecat nesmysly a myslim si, ze by to holky brzo preslo :-)

pappi
109 příspěvků 5.3.13 14:04

@Sailorette to je zajímavý, já byla zrovna v sobotu v Textil House na Žižkově a obě prodavačky (středních let) byly moc milé a ochotné. Když jsem už chtěla jít platit, uviděla jsem ležet na pultu takové modré šaty s vlaštovkami, ptala jsem je, jestli je tam má už někdo připravené k placení, tak prý ne, že to zrovna sundaly z figuríny. Padly mi jak ulité a ty prodavačky z toho měly vyloženě radost (nebo to odvedly aspoň věrohodně předstírat :-D).

Sailorette
1594 příspěvků 5.3.13 14:16

@pappi Může být, já mám zkušenosti s tou Národní a pak TH u zastávky Kooh-i-nor, jestli to píšu správně, pak jsem ještě byla v Myslíkově a byly prodavačky normální, včera dokonce nějak dobře naladěné. Ale konkrétně ty dvě zmíněné prodejny fakt nemůžu, co se týče personálu, doporučit.

Sekhmet
1918 příspěvků 5.3.13 16:23

@Sibyla Na genderové nakupování a „roztomile bezradnou“ krásnou slečnu v mototechně byste taky mohla pěkně dojet. Několika mým kamarádkám takhle naúčtovali majlant za opravy, které neprovedli (např. čtyřicet tisíc za výměnu brzdových destiček v Octavii - týden na to se málem zabila, protože jí selhaly brzdy a znalec zjistil, že brzdové destičky byly tak obroušené, že prakticky nebyly…). Jsem přesvědčená, že být na místě kamarádek v mototechně chlap, sice by mu taky vyměnili kulový, ale stálo by ho to maximálně polovinu.

NicoleK
107 příspěvků 5.3.13 16:33
Home&You

Dneska jsem byla s kamarádkou v této prodejně na Václaváku (horní patro Reserved). Pozdrav jsem nečekala, takže nad tím jsem se ani nepozastavila. Ale když si kamarádka prohlížela polštáře, které byly vedle porcelánových figurek a hrnečků, tak přílítla zděšená prodavačka ( s prominutím s mastnýma vlasama), ať hlavně nic nerozbijeme. Jako bychom byly nějaký 8letý děcka. Řekla jsem si, fajn má strach, aby se něco nerozbilo. Ale poté co si kamarádka prohlížela opodál polštářky (upozorňuji naházené v boxu) přiběhla prodavačka znovu a začala jí to pod rukama přerovnávat. To už jsem se naštvala a šly jsme raději pryč!

GalianosjednimL
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.3.13 19:36

Naštěstí se prý blíží doba, kdy budou prodavači vyměněni za automatický provoz, takže vše včetně komunikace a zprostředkování prodeje bude automatizováno, čimž majitel ušetří na nákladech a spousta těch, kteří řeší pozdravy, úsměvy a nálady to již nebudou muset řešit. Takovu vlaštovkou jsou už samoobslužné pokladny v Tescu, takže i zde už člověk může omezit setkání s těmi, kteří mu příjemný prodej narušují. Pak může vzniknout vlákno, jak má který automat hnusný design, nebo pomalý software :) :) :)

Eila
166 příspěvků 5.3.13 19:49

Nemám ráda arogantní prodavačky a obsluhu v restauracích. Ono sloužit jiným lidem je jedna z nejtěžších prací a bohužel ji zpravidla nevykonávají lidé, kteří jsou na to vhodní. Ještě na gymplu a ze začátku na vysoké jsem hodně prodávala, uklízela a vůbec dělala práce, které jsou vnímány jako „sloužící“, nikdy mě nenapadlo být nějak protivná nebo se povyšovat nad zákazníky, i když z druhé strany pultu to zejména jeden typický druh žen určitého věku dělal poměrně často. Pokud pominu opravdu nepříjemné prodavačky bez ohledu na zákazníka, tak často to jsou reakce právě na zákazníka. Nedávno mě vážně zarazila paní v lékárně, pokud pominu, že je velká pravděpodobost, že je to magistra farmacie, tedy pro mě naprosto neuvěřitelný obor, který bych nedala ani za deset let, tak mě opravdu zarazilo co mi řekla. Poprosila jsem o tašku, naprosto klasicky po nákupu jsem řekla „můžu poprosit sáček?“ a paní se usmála, dala mi ji a říká „to jste asi jediná, kdo dneska o něj poprosil, ostatní jen štěknou“. Nutno tedy říct, že tam chodím často a paní mě od pohledu možná zná, proto to „pomlouvání“ jiných kupujících. Prostě chybí trocha slušnosti na obou stranách. Na druhou stanu mě až trochu štvě ta přehnaná servilita u obsluhy fast foodů, to už je zase moc:-D

Guinea Pig
1190 příspěvků 5.3.13 20:47

@Eila No to si moc neumím představit s tím sáčkem…to jako někdo přijde s nákupem a pak na pokladní houkne: „dej sem sáček, můro?“??? to snad ne..já mám teda od rodičů vsugerováno, že slovo prosím prostě před některé věty patří automaticky a hotovo, asi bych bez poprosení asi o věci ani požádat neuměla. Stejně pak nepoděkovat…to je jako useknout větu v půlce.

Sibyla
2646 příspěvků 5.3.13 20:51

@GalianosjednimL Já mám samoobslužné pokladny ráda, jsou rychlejší a mají stále dobrou náladu, nestěžují si, že nemám drobné nebo že váhám nad PINem. Jen by mi nemusely neustále připomínat: odstraňte, prosím, nákup - to si myslí, že jim ho tam nechám? :-)

JedovatéHádě
350 příspěvků 5.3.13 20:52

Tak to já v naší lékárně spíš naopak-s díky sáček odmítám. :) Vždycky mi jej automaticky nabízejí, ale pokud mám tašku, tak si je neberu.

Hupetra
66 příspěvků 5.3.13 21:26

@Dahllie Také jsem byla na brigádě v Delvitě, a musím říci, že mě dost překvapilo i celkové „fungování“…zařekla jsem se, že tam už nikdy více, byly to opravdu tvrdě vydělané peníze…

GalianosjednimL
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.3.13 21:52

@Sibyla V tom případě čas a budoucnost pracují pro Vás :)

mkourek
1 příspěvek 6.3.13 08:25
Přijměte omluvu z Tescomy

Dobrý den,
tímto se omlouvám za arogantní jednání prodavačky Tescomy z Frýdku-Místku. Celá situace nás moc mrzí a určitě rozeberu Vaši zkušenost s vedoucí této prodejny tak, aby došlo k nápravě a situace se neopakovala. Zároveň předem děkujeme za každou zpětnou vazbu s vašimi zkušenostmi, kterou neváhejte zaslat na tescoma@tescoma.cz. Pokud připojíte i místo prodejny, datum Vaší návštěvy a jméno prodavačky (každá prodavačka by měla být označena jmenovkou), pomůžete nám identifikovat konkrétní prodavačku. Většina našich prodavaček se snaží zákazníkům pomoci a jednat se zákazníky příjemně, ochotně a s úsměvem. Věřím, že i přes tuto nepříjemnou zkušenost zůstanete věrná české Tescomě. Srdečně zdravím, Michal Kourek, trenér Tescomy pro oblast Morava.

Moir
2282 příspěvků 6.3.13 08:32

@Sibyla jo, to já jí pak odpovídám, že by mohla být trochu trpělivá, že nejsem chobotnice ;)
@Hupetra byla jsem na pokladně na brigádě několikrát na VŠ, nikdy, nikdy více, nejhorší práce, co jsem kdy dělala, brigádnice chodily na 14 hodinové směny, ještě se pak po nich chtěl úklid prodejny, takže se to vyšplhalo i na nějakých 15 hodin v kuse, na konci jsem nedokázala odečíst dvě dvouciferná čísla od sebe

Sailorette
1594 příspěvků 6.3.13 08:43

Tak hlásím, že prodavačky v Textil House u zastávky Ohradní velmi milé, území prozkoumáno včera:) Asi je to tedy prodejna od prodejny.

MUDr.Lant
389 příspěvků 6.3.13 08:46

@mkourek Děkuji, toto jsem nečekala. Popisovaná historka z Tescomy se odehrála v prosinci 2011, bohužel si maminka označení prodavačky nepamatuje (ani nevím, zda ještě je zaměstnancem prodejny), možná bych jej mohla najít na záručním listě, pokud jej najdu. Obdobnou zkušenost s touto prodejnou mají i jiní lidé z mého okolí a byla by škoda, aby do prodejny nechodili zákazníci jen proto, že je prodávající dovede odradit.
Musím pochválit paní prodavačky v Tescomě umístěné v Centru Chodov, ty jsou vždy ochotné a dovedou poradit, ukázat kde co mají a tak podobně.

Tajtrliková
190 příspěvků 6.3.13 11:02

TH V Horkách: nálada dobrá, prodavačky příjemné (jako vždy; dvakrát byly nepříjemné, a to na kradoucího bezdomovce a skupinu „tmavších“ žen snažících o podvod s penězi)

0zero7
4458 příspěvků 6.3.13 20:56

Sluzby a lide v nich zamestnani. Vecny tema. Osobne musim souhlasit s @MP Barbucha.
Pokud na to nekdo nema zaludek (protivny a nekdy I sprosty zakaznik z povrchu sveta nezmizi, ani v Cesku ani jinde) tak by holt mel delat jinou praci.
Sveho casu jsem mela Jako manazer na starosti 3 obchody, pobocky ve stejnem meste, v zahranici.
Na rovinu muzu rict, ze ne jeden zamestnanec letel po velmi kratke dobe, ne proto, ze by „neumeli“ praci, ale protoze neumeli jednat se zakaznikem. Nebylo to z meho rozmaru :) sama jsem si prosla obyc prodejem nebo „servisem“ pro ruzne firmy.
At uz v turismu nebo v klasickem retail prostredi.

Osobne si myslim, ze pokud nekdo stoji a rukama v kapsach, pomalu nepozdravi, neprojevi zadnou snahu a vytecou mu nervy z kazdeho zakaznika, tak Proste bohuzel.

Po revitalizaci vyse uvedenych prodejen, nejen ze vysledky byly znatelne lepsi, ale hlavne se zacali vracet stali zakaznici, kteri delaji nejlepsi word of mouth reklamu.
Dobry servis Proste automaticky znamena prijemnejsi zakazniky.

Bohuzel v cesku to me vzdy plati. Ac to mam doma velmi rada, stale mam pocit, obzvlast ve srovnani se zahranicim (ne vsude, jen tam kde jsem zila a mam pocit, ze to dokazu posoudit), ze jsme zeme kyselych ksichtu :)

Amonute
360 příspěvků 6.3.13 21:09

@0zero7 to mi pripomína…
Mám známeho zo Švédska, ktorý sa špecializuje na výber ľudí a vôbec ľudské zdroje. Líčil mi story svojho zúfalého klienta (neskôr samozrejme spokojného) ako tomu nešťastníkovi náhle ubudlo zákazníkov. V jeden deň ten môj švéd telefonoval na odelenie prímania objednávok. Zdvihla mu to ženská s emóciou tento telefonat ma otravuje a to čo odo mňa chcete si vyrieste u niekoho ineho. Hoci jej prácou bolo prímať objednávky.
Takéto telefonistky tam mali dve. Pri vysvetlení zúfalému klientovi, že TU bude pes zakopaný sa milý klient zhrozil, pretože tá pani bola z odborov. Nakoniec sa ju aj tak rozhodol vyraziť pretože takéto jednanie so zákazníkmi ktorý sa priamo dožadovali jeho výrobkov, si jednoducho nemohol dovoliť.
Takže áno niekedy to je „Proste bohužiaľ.“

EDIT: ešte by som doplnila, že tento príbeh sa stal ešte pred našou revolúciou

0zero7
4458 příspěvků 6.3.13 21:19

@Amonute Jj. Souhlas. Nekdy to Proste jinak nejde.

valery
1580 příspěvků 7.3.13 12:07

@MP Barbucha
dnes jsem hledala jisté slovo a našla přitom docela výstižnou definici kategorie „Zákazník“, s kterou, až na výjimku: „se zákazníkem nikdy nikdo nevyhrál spor“ - hahahaha, bych v podstatě souhlasila a tipla bych si, že vy víceméně taky :-)

Co je zákazník? • Zákazník je v této kanceláři vždycky nejdůležitější osoba, ať už je přítomen osobně, nebo poštou. • Zákazník není závislý na nás… My jsme závislí na něm. • Zákazník nás nevyrušuje z práce, ale je jejím smyslem. Neděláme mu laskavost tím, že mu sloužíme, on prokazuje laskavost nám tím, že nám dává příležitost, abychom to mohli dělat. • Zákazník není někdo, s kým se máme hádat nebo si měřit vtip. Se zákazníkem nikdo nikdy nevyhrál spor. • Zákazník je osobnost, která nám přináší své požadavky. • Je naší prací zvládat je v jeho i náš prospěch.

valery
1580 příspěvků 7.3.13 12:07

Omylem dublovaný příspěvek :-(

Příspěvek upraven 07.03.13 v 12:39

Sekhmet
1918 příspěvků 7.3.13 12:07

Včera jsem byla svědkem „zajímavého“ chování prodavačky v Kauflandu. Měli cosi v akci s poznámkou, že je možné toho vzít jen 10 kusů na osobu. Jakási mladá Vietnamka měla onoho limitovaného zboží naložen plný košík. Přímo v prostorách supermarketu (tedy nikoli u pokladen) ji odchytla jedna z prodavaček a začala jí zboží z vozíku vybírat a vracet do regálu. Na (velmi špatnou češtinou pronášené) námitky zákaznice, že se o nákup podělí s kamarádem, reagovala hudrováním v tom smyslu jako: „jo, kamarád, kamarád, to vy šikmovoký tvrdíte furt, a já to pak tahám od pokladen po paletách. Koukej to navalit zpátky a nekecej, já se tu s tebou nebudu babrat, to nemám zapotřebí, co čumíš, česky neumíš…“ a dále blablabla zhruba v tomto duchu.
Já sice chápu omezení produktů co se kusů týče (jinak by jeden večerkář vykoupil v sedm ráno úplně všechno), ale takové chování mi přišlo dost přes čáru. Vložila jsem se do toho, nakonec jsme to řešili i s vedoucím, prodavačka se musela omluvit (co z toho Vietnamka, která jí nerozuměla ani slovo, měla, fakt netuším), ale víc zboží nedostala a na regál musela vrátit všechno.

Dahllie
2222 příspěvků 7.3.13 12:12

@Sekhmet Nejste náhodou z Liberce? Podobnou xenofobní hysterku máme i v našem Kauflandu. Ta v podobném případě začíná vyhrožovat cizinecou policií a nešetří s urážkami. To byl jeden z dalších důvodů, proč tam moc nechodím.

Stránka:  « Předchozí 1 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 399 Další »
Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
Módní nákupčí: Povolání snů, nebo hrůzy?

Autor: Kamila

Svět skloňuje velká jména návrhářů, přitom o našem šatníku... Celý článek