Arogantní prodavačky - pohled od pultu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 Další »
Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 10:43
@ionicera píše:
@Cosmopolitan Znám to, také přebírám zboží. A u některých společností se prostě řidič zdržet musí, když mi někdy před tím neuznali reklamaci vykradeného balíku. Vy to přeci platit nemůžete!

No taky se mi to moc nelíbí. Jako já chápu, že se to zákazníkům nelíbí a nechtějí takové zásilky převzít ale co potom když mi tam zákazník nechá rozbalený poškozený balíček a ani eshop ani přepravce mi to nechtějí vzít zpátky? Co potom zbývá než sáhnout do vlastní peněženky a zacálovat ze svého?

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 10:46
@Amigdala píše:
Já bych to viděla tak, že nevěřím, že existuje firma alias výdejní místo e-shopu, která by poškozenou zásilku převzala od dopravce a nevěřím, že existuje zákazník, co by převzal a zaplatil! poškozenou zásilku na výdejním místě. Pokud je tento model reálný, zcela jistě stojí na individální blbosti lidského faktoru, případně faktorů, stane se ;-)

Ale je to tak. Já ty zásilky nechci přebírat ale když k nám zásilky přijdou, tak já nemám možnost je zkontrolovat, všechny jsou zabalené ve velké krabici a řidič prostě nepočká, než deset krabic rozbalím a jednu po druhé zásilku zkontroluji. Bohužel ale na předávacím protokolu je potom vedle počtu zásilek můj podpis takže asi opravdu moje odpovědnost.

Pirek
7062 příspěvků 5.12.16 10:47

@Cosmopolitan
Tak předávací protokol podepisujte až po kontrole balíků.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 10:48
@Barrbarrella píše:
@Cosmopolitan Já jako zákazník bych si nikdy neprevzala poskozenou zasilku a dokonce s poškozeným zbožím a je mi vcelku jedno, bez urážky, jaké s tím máte problémy Vy. Předpokládám, že takové situace má Váš obchod/zásilková spol. ošetřené. A hlavně si tedy myslím, že k takové situaci by ani nemělo dojít, už jako vydejni místo tu poškozenou zásilku nemáte převzít. Moje osobní zkušenost je, že e-shop/zásilková společnost mi napsala, že se balík poškodil a že to oni řeší a že se zásilka opozdí, no problem

Jenomže já opravdu nemám možnost vše kontrolovat při dodání. Náš řidič má i jiné závozy a nebude čekat až já zkontroluji deset krabic se zásilkami, jestli náhodou není nějaká poškozená.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 10:49
@Pirek píše:
@Cosmopolitan
Tak předávací protokol podepisujte až po kontrole balíků.

Ano ale když je těch krabic deset, tak řidič skutečně nemá čas čekat až já všechny zkontroluji.

Pirek
7062 příspěvků 5.12.16 10:50

@Cosmopolitan
Tak sebou nechte zametat. POkud ve firmě nemáte žádný manuál, jak takové situace řešit, je to jediná možnost.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 10:52
@Pirek píše:
@Cosmopolitan
Tak sebou nechte zametat. POkud ve firmě nemáte žádný manuál, jak takové situace řešit, je to jediná možnost.

Ale ano, manuál jsme dostaly a je tam i popsané řešení těchto situací. Jenže v reálu, když se tím řídím mi potom každý jen vynadá.

Doplnění: on totiž nikdo nechce nést odpovědnost za poškozenou zásilku. Jako když je to zásilka do 500,– tak se to ještě dá. Potom tam ale máme zásilky i za 10 000,– a to je po tom masakr když se to poškodí. Už teď se třesu, je před Vánoci a pokud se něco takového stane, tak mi asi moc dobře nebude, tohle budu muset splácet.

Příspěvek upraven 05.12.16 v 10:55

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.12.16 10:54

@Cosmopolitan Ale ten řidič prostě počkat musí. Jestli sebou necháte orat řidičem, je to opravdu jen vaše věc.

Pirek
7062 příspěvků 5.12.16 10:55

@Cosmopolitan
Tak co tu potom řešíte?

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 10:55
@ionicera píše:
@Cosmopolitan Ale ten řidič prostě počkat musí. Jestli sebou necháte orat řidičem, je to opravdu jen vaše věc.

Nenechám ale on mi ujede.

MP blanka
2865 příspěvků 5.12.16 10:57

Ospravedlňujem sa, ale začínam z vás mať taký zvláštny pocit. Viaceré vám tu vysvetľujú princíp fungovania zásielkových obchodov, pripomenuli sme vám, že nemôže byť len na vašej dobrej, či zlej vôli, ako sa zachováte, a vy sa stále ublížene vraciate a opakujete, čo sa vám stalo. Až začínam mať dojem, že sa to nestalo prvý raz? Pýtate sa a čakáte, že vám potvrdíme, že nie je na vás, platiť za poškodenú zásielku, ale čo vám to pomôže? My sa k tomu môžeme vyjadriť, ale vy sa musíte obrátiť na zamestnávateľa. Alebo si vyjasniť veci, alebo okamžite odísť!

Pirek
7062 příspěvků 5.12.16 10:58

@Cosmopolitan
Buď mu nepodepište předávací protokol, dokud vše nezkontrolujete (že řidič nestíhá vás nemusí zajímat, stejně jako ho nezajímá, co vy pak s poškozeným zbožím provedete), nebo postupujte podle vašeho manuálu. Já furt nevím, co je tu za problém. Ale nemůžete čekat, že zákazníci si takové zboží převezmou jen pro vaše modré oči.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 11:01
@MP blanka píše:
Ospravedlňujem sa, ale začínam z vás mať taký zvláštny pocit. Viaceré vám tu vysvetľujú princíp fungovania zásielkových obchodov, pripomenuli sme vám, že nemôže byť len na vašej dobrej, či zlej vôli, ako sa zachováte, a vy sa stále ublížene vraciate a opakujete, čo sa vám stalo. Až začínam mať dojem, že sa to nestalo prvý raz? Pýtate sa a čakáte, že vám potvrdíme, že nie je na vás, platiť za poškodenú zásielku, ale čo vám to pomôže? My sa k tomu môžeme vyjadriť, ale vy sa musíte obrátiť na zamestnávateľa. Alebo si vyjasniť veci, alebo okamžite odísť!

Já jsem se na zaměstnavatele obrátila a dostala jsem vynadáno, že jsem zásilku zpět brát neměla. Ano všichni si nad tím myjí ruce. A nestalo se to jednou, stalo se to víckrát, jeden zákazník mě kvůli tomu málem i fyzicky napadl.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 11:03
@Pirek píše:
@Cosmopolitan
Buď mu nepodepište předávací protokol, dokud vše nezkontrolujete (že řidič nestíhá vás nemusí zajímat, stejně jako ho nezajímá, co vy pak s poškozeným zbožím provedete), nebo postupujte podle vašeho manuálu. Já furt nevím, co je tu za problém. Ale nemůžete čekat, že zákazníci si takové zboží převezmou jen pro vaše modré oči.

To nečekám, já zákazníky chápu. Jendou je zkusila mu předávací protokol nepodepsat a on ho vzal nepodepsaný a odjel. Druhý den jsem dostala kartáč od vedení, jak to, že jsem protokol nepodepsala.

MP blanka
2865 příspěvků 5.12.16 11:07

@Cosmopolitan - ešte raz som si prečítala vaše reakcie na dobre mienené rady. Presvedčila ste ma, že toto nie je práca pre vás! Vy sama nie ste asi dosť rázna a už vopred sa bojíte, čo sa stane, keď… Dozvedám sa, že nakoniec podnikový manuál na riešenie podobných situácií máte! Tak čo tu riešime? Nič v zlom, ale na túto robotu sa nehodíte. Vašu nerozhodnosť protistrana vycíti ešte skôr, ako otvoríte ústa. Preto sa k vám správajú tak, ako opisujete. Určite máte iné kvality, a vaše schopnosti môžu vyniknúť, a vy byť spokojná v inom zamestnaní.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 11:18
@MP blanka píše:
@Cosmopolitan - ešte raz som si prečítala vaše reakcie na dobre mienené rady. Presvedčila ste ma, že toto nie je práca pre vás! Vy sama nie ste asi dosť rázna a už vopred sa bojíte, čo sa stane, keď… Dozvedám sa, že nakoniec podnikový manuál na riešenie podobných situácií máte! Tak čo tu riešime? Nič v zlom, ale na túto robotu sa nehodíte. Vašu nerozhodnosť protistrana vycíti ešte skôr, ako otvoríte ústa. Preto sa k vám správajú tak, ako opisujete. Určite máte iné kvality, a vaše schopnosti môžu vyniknúť, a vy byť spokojná v inom zamestnaní.

Alej á to tam zvládám, nemůžu za to, že manuál je u nás jen cár papíru a když se podle něj řídím, tak ještě dostanu vynadáno, protože nikdo nechce ze poškozenou zásilku převzít odpovědnost. Ano jsem slabá a ostatní toho bohužel využívají. Snažím se být rázná, někdy je to ale opravdu hodně těžké.

Paris1789
5411 příspěvků 5.12.16 11:37
@Cosmopolitan píše:
Alej á to tam zvládám, nemůžu za to, že manuál je u nás jen cár papíru a když se podle něj řídím, tak ještě dostanu vynadáno, protože nikdo nechce ze poškozenou zásilku převzít odpovědnost. Ano jsem slabá a ostatní toho bohužel využívají. Snažím se být rázná, někdy je to ale opravdu hodně těžké.

Buď se naučte asertivitě nebo jděte od toho. Oni vás teď před vánoce úplně vyždímají a pak nejspíše skončí, protože dlouhodobě to takhle nelze dělat.
Stěžujte si na řidiče, protože on tam má počkat do kontroly zboží, kterou provádíte vy a jste za to zodpovědná. Pokud se mu to nelíbí, jeho problém. A váš problém, že se necháváte tlačit do nestandardních postupů.
Zákazník není povinen přebírat zboží v poškozeném obalu. Škoda, že nenapíšete jméno ešopu, protože já bych si tam rozhodně nic nekoupila a tuším, že naprostá většina zdejších přispěvatelek uvažuje podobně. Že se sebou necháváte orat je jiná věc, pokud na to nezapracujete, bude se vám to dít pořád a v každé práci. Věřte mi, že všichni zkouší, co protistrana dovolí, a vy si toho necháváte líbit hodně.
Dejte výpověď, ať si najdou někoho jiného.
Jinak pokud nemáte ve smlouvě klauzuli o odpovědnosti za škodu, tak se tato odpovědnost řídí zákonem, aspoň si to nastudujte, abyste jim to pak mohla vmést.

Paris1789
5411 příspěvků 5.12.16 11:39

Fascinuje mne, kolik lidí nezná svá práva, pak to tady má nějak vypadat!

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.12.16 11:54

@Cosmopolitan Asi je to opravdu házení hrachu na zeď, ale ještě jednou to zkusím. Vím, o čem mluvíte, oni ti řidiči prostě spěchají. Ale když mu jasně řeknete, že to přebrat musíte a až potom podepíšete, je jeho povinností čekat. Jestliže ujede, volejte hned na centrálu a nadiktujte tam, že za zásilky ty a ty nepřebíráte zodpovědnost, protože vám nebylo umožněno je řádně přebrat. Oni se asi ti řidiči ke mně chovají jinak, když je to můj obchod. Ale zas, někteří to nevědí. Asi jste hodně mladá, tak si dovolují.

weruberu
1261 příspěvků 5.12.16 11:58

Já si tu dovolím přispět svou troškou do mlýna-zásilky jako firma posíláme i přebíráme každý den. Tak tedy, pokud zásilka není viditelně poškozená, řidič přepravní společnosti opravdu nemusí čekat na rozbalení. Skrytou vadu je třeba hlásit co nejrychleji(myslím do 3 dnů max.)-nafotit, vyplnit reklamační formulář a poslat-pak není žádný problém, řešila jsem x krát.
V případě @Cosmopolitan byl správný postup ten, že při zjištění poškození zásilky měla ihned podat reklamaci přepravní společnosti, určitě nenutit přebírat zásilku zákazníka!!!

Qara
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.12.16 12:01

Příspěvek upraven 06.12.16 v 14:39

Amigdala
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 5.12.16 12:01
@Cosmopolitan píše:
To nečekám, já zákazníky chápu. Jendou je zkusila mu předávací protokol nepodepsat a on ho vzal nepodepsaný a odjel. Druhý den jsem dostala kartáč od vedení, jak to, že jsem protokol nepodepsala.

Prosim vás, co je pro vás vedení? Pani vedoucí krcálku neboli výdejního místa e-shopu? Mimochodem v jiných životních aspektech jste schopná efektivně komunikovat? Začínáte budit dojem nesvéprávnosti bych řekla.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:03
@Paris1789 píše:
Buď se naučte asertivitě nebo jděte od toho. Oni vás teď před vánoce úplně vyždímají a pak nejspíše skončí, protože dlouhodobě to takhle nelze dělat.
Stěžujte si na řidiče, protože on tam má počkat do kontroly zboží, kterou provádíte vy a jste za to zodpovědná. Pokud se mu to nelíbí, jeho problém. A váš problém, že se necháváte tlačit do nestandardních postupů.
Zákazník není povinen přebírat zboží v poškozeném obalu. Škoda, že nenapíšete jméno ešopu, protože já bych si tam rozhodně nic nekoupila a tuším, že naprostá většina zdejších přispěvatelek uvažuje podobně. Že se sebou necháváte orat je jiná věc, pokud na to nezapracujete, bude se vám to dít pořád a v každé práci. Věřte mi, že všichni zkouší, co protistrana dovolí, a vy si toho necháváte líbit hodně.
Dejte výpověď, ať si najdou někoho jiného.
Jinak pokud nemáte ve smlouvě klauzuli o odpovědnosti za škodu, tak se tato odpovědnost řídí zákonem, aspoň si to nastudujte, abyste jim to pak mohla vmést.

Já ale nenutím zákazníky aby přebírali poškozené zboží, to bych si nedovolila. Ano asertivitě se učím ale v téhle práci si někdy připadám jako ta poslední nicka. Máte také pravdu v tom, že se mi tohle děje opakovaně, prostě vždycky si mě vyhlédne někdo, kdo to na mně zkusí. Ovšem také je pravda, že když jsem před třemi lety do této práce nastoupila, byla jsem vyděšená, nesebevědomá, zakomplexovaná puťka, navíc ještě v depresi protože jí odkopl partner kvůli jiné, která se bála kolegy i pozdravit a něco jim vytknout nebo se nějak bránit? To byl takový problém že jsem to nedokázala. To už je ale pryč, teď se nebojím vytknout kolegům chyby, umím se za sebe postavit a nenechávám na sebe řvát. Když na mně ječela majitelka eshopu, tak jsem se taky slušně ohradila, že mě sice vzniklá situace mrzí, že uznávám že chybu mohla udělat naše společnost ale pokud ona neuzná reklamaci, tak s tím balíčkem dál prostě nepohneme. My jsme jen výdejní místo a pokud si v eshopu myslí, že to poškodila naše společnost mohou reklamaci zásilky řešit s naší centrálou v Praze. My jsem jen výdejní místo a navíc ještě v jiném městě. Tohle jsem majitelce shopu řekla ale byla tak navztekaná, že to nepochopila, řvala a řvala a prostě domluvit se s ní nedalo. S některými lidmi ani asertivní jednání nic nesvede.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:05
@ionicera píše:
@Cosmopolitan Asi je to opravdu házení hrachu na zeď, ale ještě jednou to zkusím. Vím, o čem mluvíte, oni ti řidiči prostě spěchají. Ale když mu jasně řeknete, že to přebrat musíte a až potom podepíšete, je jeho povinností čekat. Jestliže ujede, volejte hned na centrálu a nadiktujte tam, že za zásilky ty a ty nepřebíráte zodpovědnost, protože vám nebylo umožněno je řádně přebrat. Oni se asi ti řidiči ke mně chovají jinak, když je to můj obchod. Ale zas, někteří to nevědí. Asi jste hodně mladá, tak si dovolují.

Ano, příště to tak udělám, nenechám už si to líbit.

Giuli
2931 příspěvků 5.12.16 18:14
@Cosmopolitan píše:
Doplnění: on totiž nikdo nechce nést odpovědnost za poškozenou zásilku. Jako když je to zásilka do 500,– tak se to ještě dá. Potom tam ale máme zásilky i za 10 000,– a to je po tom masakr když se to poškodí. Už teď se třesu, je před Vánoci a pokud se něco takového stane, tak mi asi moc dobře nebude, tohle budu muset splácet.

Vy si to normálne zaslúžite, aby ste niečo aspoň za 50 tisíc splácela. Za neschopnosť.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek