Arogantní prodavačky - pohled od pultu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 Další »
Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:19
@weruberu píše:
Já si tu dovolím přispět svou troškou do mlýna-zásilky jako firma posíláme i přebíráme každý den. Tak tedy, pokud zásilka není viditelně poškozená, řidič přepravní společnosti opravdu nemusí čekat na rozbalení. Skrytou vadu je třeba hlásit co nejrychleji(myslím do 3 dnů max.)-nafotit, vyplnit reklamační formulář a poslat-pak není žádný problém, řešila jsem x krát.
V případě @Cosmopolitan byl správný postup ten, že při zjištění poškození zásilky měla ihned podat reklamaci přepravní společnosti, určitě nenutit přebírat zásilku zákazníka!!!

Já ale nenutím zákazníka něco přebírat. Já jsem zákaznici slušně upozornila na vadu, omluvila jsem se jí a byla jsem ochotná s ní vznik.lou situaci řešit. Na centrálu jsem volala, volala i do shopu ale všichni od toho dali ruce pryč s tím, že to mám zaplatit já, když to zákaznice z pochopitelných důvodů nepřevezme. Vlastně jediná, kdo byl ochotný se se zákaznicí bavit a řešit to s ní jsem byla já, nikdo jiný.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:23
@Giuli píše:
Vy si to normálne zaslúžite, aby ste niečo aspoň za 50 tisíc splácela. Za neschopnosť.

Nemyslím si, že jsem neschopná, jen chci vyhovět všem.

Giuli
2931 příspěvků 5.12.16 18:24
@Cosmopolitan píše:
Já ale nenutím zákazníka něco přebírat. Já jsem zákaznici slušně upozornila na vadu, omluvila jsem se jí a byla jsem ochotná s ní vznik.lou situaci řešit. Na centrálu jsem volala, volala i do shopu ale všichni od toho dali ruce pryč s tím, že to mám zaplatit já, když to zákaznice z pochopitelných důvodů nepřevezme. Vlastně jediná, kdo byl ochotný se se zákaznicí bavit a řešit to s ní jsem byla já, nikdo jiný.

Ako ste to riešila? Že ste brečela, že tú 500 korináčku budete musieť zaplatiť Vy? Ak si skutočne zákazníčka zobrala poškodený tovar, tak len preto, že nechcela, aby ste išla pre 500kč skočiť z Karlovho mosta do Dunaja. :-D

Giuli
2931 příspěvků 5.12.16 18:24
@Cosmopolitan píše:
Nemyslím si, že jsem neschopná, jen chci vyhovět všem.

Tak prečo ste nevyhovela tej zákazníčke a nedala jej to čo si objednala? Nepoškodený tovar.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:34
@Giuli píše:
Ako ste to riešila? Že ste brečela, že tú 500 korináčku budete musieť zaplatiť Vy? Ak si skutočne zákazníčka zobrala poškodený tovar, tak len preto, že nechcela, aby ste išla pre 500kč skočiť z Karlovho mosta do Dunaja. :-D

Kvůli 500kč nikam rozhodně skákat nebudu.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:35
@Giuli píše:
Tak prečo ste nevyhovela tej zákazníčke a nedala jej to čo si objednala? Nepoškodený tovar.

My nejsem eshop ale jen výdejní místo. Nepoškozené zboží nemáme, my jen zboží vydáváme.

Giuli
2931 příspěvků 5.12.16 18:37
@Cosmopolitan píše:
My nejsem eshop ale jen výdejní místo. Nepoškozené zboží nemáme, my jen zboží vydáváme.

Ale poškodené. To na figu mi je také vydajné miesto, kde sedí predavačka, čo nevie ani poriadne prevziať tovar. :-D
Strašne ma to zaujíma a chcípnem od zvedavosti, čo za 5 stovák rozbité a poškodené si dokáže niekto vziať domov? Čo konkretne bola tá vec čo ste rozbila?

Dalmitka
1822 příspěvků 5.12.16 18:38
@Cosmopolitan píše:
Nenechám ale on mi ujede.

Odíde aj bez vami podpísaného protokolu? Či ten protokol naozaj podpisujete hneď na úvod a potom už len dúfate, že sú zásielky v poriadku?
Aha, tak odpoveď ste už dala, dočítam spätne.

Příspěvek upraven 05.12.16 v 18:40

DRW
2040 příspěvků 5.12.16 18:39

@Cosmopolitan:
Je to jednoduche pokud prepravni firma priveze viditelne poskozeny obal a zpusob poskozeni muze byt jakykoliv (tj. i jen hloupe promacknuti obalu), tak proste tu zasilku neprevezmete z duvodu poskozeni obalu. V tom pripade prepravni firma se bude snazit balik vratit na puvodni adresu a bude muset resit i naklady napr. na vyplaceni castky za neprovedenou reklamaci. Jednoduche jak facka. A mimochodem na tyto situace by mely byt firmy pojistene. Pokud nejsou, tak je firma neseriozni.

A s timto resenim mam osobni zkusenost u velkeho eshopu, kde se mi jeste omluvili a nabidli jiny vyrobek, protoze ten muj reklamovany jiz nemeli v nabidce nebo vraceni penez.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:40
@Giuli píše:
Ako ste to riešila? Že ste brečela, že tú 500 korináčku budete musieť zaplatiť Vy? Ak si skutočne zákazníčka zobrala poškodený tovar, tak len preto, že nechcela, aby ste išla pre 500kč skočiť z Karlovho mosta do Dunaja. :-D

řešila jsem to zavoláním na eshop, zavoláním na centrálu. Marně, nikdo se se mnou nechtěl bavit. Na centrále mi vynadali, že tohle není vina jejich ale eshopu, v eshopu na mě řvala majitelka, že tohle je vina naší společnosti. Majitelka sice uznala, že se zboží mohlo poškodit při přepravě ale už to dál s námi odmítla řešit. Přitom kdyby normálně poslala ten reklamační kód, mohl mi to řidič zítra odvézt a potom by celou situaci řešila majitelka shopu s centrálou v Praze. My tam vůbec totiž reklamace jako výdejní místo přepravní společnosti řešit nemáme, tohle je věc centrály. Ovšem toto jaksi majitelka eshopu odmítala pochopit. Potom už jsem nevěděla co, tak jsem si řekla, že zásilku cvaknu ze svého.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:42
@Giuli píše:
Ale poškodené. To na figu mi je také vydajné miesto, kde sedí predavačka, čo nevie ani poriadne prevziať tovar. :-D
Strašne ma to zaujíma a chcípnem od zvedavosti, čo za 5 stovák rozbité a poškodené si dokáže niekto vziať domov? Čo konkretne bola tá vec čo ste rozbila?

Knihy měly poškozené rohy.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:44
@DRW píše:
@Cosmopolitan:
Je to jednoduche pokud prepravni firma priveze viditelne poskozeny obal a zpusob poskozeni muze byt jakykoliv (tj. i jen hloupe promacknuti obalu), tak proste tu zasilku neprevezmete z duvodu poskozeni obalu. V tom pripade prepravni firma se bude snazit balik vratit na puvodni adresu a bude muset resit i naklady napr. na vyplaceni castky za neprovedenou reklamaci. Jednoduche jak facka. A mimochodem na tyto situace by mely byt firmy pojistene. Pokud nejsou, tak je firma neseriozni.A s timto resenim mam osobni zkusenost u velkeho eshopu, kde se mi jeste omluvili a nabidli jiny vyrobek, protoze ten muj reklamovany jiz nemeli v nabidce nebo vraceni penez.

Ano, jenže co když mám odpolední, zásilky ráno přebírají kolegyně, ty to bez kontroly převezmou. Odpoledne mi přijde zákazník, kolegyně jsou fuč tak na kom si asi zákazník zchladí žáhu? Jinak já jsem to dřív kontrolovala ale bylo mi řečeno, že jen zdržuji a že řidič nemá jen mně.

Giuli
2931 příspěvků 5.12.16 18:45
@Cosmopolitan píše:
Přitom kdyby normálně poslala ten reklamační kód, mohl mi to řidič zítra odvézt a potom by celou situaci řešila majitelka shopu s centrálou v Praze. My tam vůbec totiž reklamace jako výdejní místo přepravní společnosti řešit nemáme, tohle je věc centrály. Ovšem toto jaksi majitelka eshopu odmítala pochopit.

Vy voláte majiteľke eshopu a pritom nemáte riešiť reklamácie?! Majú to riešiť v centrále v Prahe? Tak prečo ste nezavolala do Prahy? Ja byť tá majiteľka eshopu, tak zacvakáte aj dopravu, aj čas ktorý som s vami strávila telefonovaním a nechám Vás vyhodiť, že ma otravujete niečím na čo nemáte kompetenciu. Prečo by majiteľka eshopu mala posielať kód niekam do tramtárie, kde ani nie sú oprávnení reklamácie vybavovať?

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:45
@Dalmitka píše:
Odíde aj bez vami podpísaného protokolu? Či ten protokol naozaj podpisujete hneď na úvod a potom už len dúfate, že sú zásielky v poriadku?
Aha, tak odpoveď ste už dala, dočítam spätne.Příspěvek upraven 05.12.16 v 18:40

Ano, bohužel ho podepisuji předem, když jsem chtěla zásilky jít kontrolovat, bylo to deset velkých krabic, tak jsem dostala vynadáno, že zdržuji. Možná, že to tak dělají schválně aby se potom zbavili odpovědnosti za rozbité zboží.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:48
@Giuli píše:
Vy voláte majiteľke eshopu a pritom nemáte riešiť reklamácie?! Majú to riešiť v centrále v Prahe? Tak prečo ste nezavolala do Prahy? Ja byť tá majiteľka eshopu, tak zacvakáte aj dopravu, aj čas ktorý som s vami strávila telefonovaním a nechám Vás vyhodiť, že ma otravujete niečím na čo nemáte kompetenciu. Prečo by majiteľka eshopu mala posielať kód niekam do tramtárie, kde ani nie sú oprávnení reklamácie vybavovať?

Do té Prahy jsem volala taky, tam mi vynadali, že to nebudou řešit, chyba je na straně eshopu a protože není jasné kde se zásilka poškodila, tak prostě to mám řešit s eshopem, který musí poslat ten kód aby mi řidič vůbec zásilku vzal do přepravy. Jako vratku mi to v Praze odmítli uznat. A ne, my to řešit jako výdejní místo nemáme, to byla jen má dobrá vůle, že jsem to řešila. Ono taky co jsme mohla dělat, když mi tam stála naštvaná zákaznice?

weruberu
1261 příspěvků 5.12.16 18:48

@Cosmopolitan Poradila bych Vám jednu věc-ve vlastním zájmu požádejte svého nadřízeného o konzultaci a všechny tyto situace s ním proberte a požádejte ho o přesné pokyny jakým způsobem je řešit. Docela se divím, že jste takový „manuál“ neobdržela už v rámci zaučení na dané pozici.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 18:52
@weruberu píše:
@Cosmopolitan Poradila bych Vám jednu věc-ve vlastním zájmu požádejte svého nadřízeného o konzultaci a všechny tyto situace s ním proberte a požádejte ho o přesné pokyny jakým způsobem je řešit. Docela se divím, že jste takový „manuál“ neobdržela už v rámci zaučení na dané pozici.

Ano, požádám ho. Ono se zaučováním se u nás nikdo moc nepáral. Jinak manuál jsem obdržela a když jsem se jím řídila, bylo mi řečeno, že jen zdržuji řidiče a dostala jsem vynadáno. Ale o to zaučení požádám, možná že si extra kvůli tomu udělám čas a zajedu na centrálu do Prahy.

Dalmitka
1822 příspěvků 5.12.16 18:57

@Cosmopolitan - bože, je mi vás ľúto, nenechajte so sebou takto mávať, nemyslím teraz len to podpisovanie niečoho pod nátlakom /to je nehoráznosť/, ale všeobecne. Ľahko sa mi to hovorí, ale premôžte sa a napriek svojej povahe skúste „hrať“, lebo vás život prevalcuje.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 19:33
@Dalmitka píše:
@Cosmopolitan - bože, je mi vás ľúto, nenechajte so sebou takto mávať, nemyslím teraz len to podpisovanie niečoho pod nátlakom /to je nehoráznosť/, ale všeobecne. Ľahko sa mi to hovorí, ale premôžte sa a napriek svojej povahe skúste „hrať“, lebo vás život prevalcuje.

A to to se mnou bylo ještě horší. Když jsem do práce nastupovala, tak jsem se bála i pozdravit ostatní, s hlavou pořád dole. Te%d už jsem přeci jen průbojnější ale punc poctivého blbečka mi asi už zůstane navždy.

Pirek
7062 příspěvků 5.12.16 20:40

To je hrozný, všichni na vás furt jen řvou a vy jste tam samojediná spravedlivá, že?

MP blanka
2866 příspěvků 5.12.16 21:01

@Cosmopolitan - požiadate o zaučenie? Po troch rokoch tápania a trápenia sa? Ale možno bolo aj zaučenie pri nástupe, ale také povrchnejšie, čo? A človek na novom mieste vopred ani nevie, čo ho čaká. Tak teraz už budete aspoň presne vedieť, na čo sa pýtať, a budete žiadať presné odpovede. Ste tam už tri roky, podľa vlastných slov ste sa za ten čas zmenila a pripadáte si menej ustráchaná. Vlastne vás obdivujem, máte výdrž a muselo to byť ťažké. Ale keď tam mienite zostať, zoberte si niečo z našich dobre mienených rád. Nebuďte ukrivdená, buďte odvážnejšia, nebojte sa.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 21:11
@Pirek píše:
To je hrozný, všichni na vás furt jen řvou a vy jste tam samojediná spravedlivá, že?

Kde jsem tohle říkala? Já jen říkám, že se snažím zákazníkům pomáhat i nad rámec svých povinností. Já jsem snad někde napsala, že na mně řvou všichni? Ano občas se najde někdo kdo je naštvaný ať už je to centrála, nebo eshop, nebo zákazník. Ale není to pořád a navíc každý může mít někdy den blbec. Já to vím a neberu si to osobně, tohle se prostě stává všude.

Cosmopolitan
38 příspěvků 5.12.16 21:13
@MP blanka píše:
@Cosmopolitan - požiadate o zaučenie? Po troch rokoch tápania a trápenia sa? Ale možno bolo aj zaučenie pri nástupe, ale také povrchnejšie, čo? A človek na novom mieste vopred ani nevie, čo ho čaká. Tak teraz už budete aspoň presne vedieť, na čo sa pýtať, a budete žiadať presné odpovede. Ste tam už tri roky, podľa vlastných slov ste sa za ten čas zmenila a pripadáte si menej ustráchaná. Vlastne vás obdivujem, máte výdrž a muselo to byť ťažké. Ale keď tam mienite zostať, zoberte si niečo z našich dobre mienených rád. Nebuďte ukrivdená, buďte odvážnejšia, nebojte sa.

Já ale nejsem ukřivděná, nevím proč si to myslíte. Já jen popisuji reálné situace. kdybych měla být ukřivděná a každého vzteklouna si brát k srdci, tak jsem dávno v blázinci. Jinak tuto práci dělám rok, před tím jsem pracovala na jiné pozici.

HarrietW.
314 příspěvků 5.12.16 22:19

@Cosmopolitan Za tři roky neumíte vyřešit, co s poškozeným balíkem? Kdybyste napsala tři měsíce, tak to pochopím, ale tři roky? To vám přišel poprvé? Jestli jo, tak klobouk dolů, za tři roky fungování mít poškozený jediný balík, to zní dobře.

Cosmopolitan
38 příspěvků 6.12.16 00:11
@HarrietW. píše:
@Cosmopolitan Za tři roky neumíte vyřešit, co s poškozeným balíkem? Kdybyste napsala tři měsíce, tak to pochopím, ale tři roky? To vám přišel poprvé? Jestli jo, tak klobouk dolů, za tři roky fungování mít poškozený jediný balík, to zní dobře.

Na téhle pozici jsem rok, před tím jsem dělala něco jiného. Začínám litovat, že jsem sem něco psala. No nic už sem psát nebudu, jsou tu převážně rýpalky které neumí číst a když ano, tak si vytáhnou jen to co se jim hodí a zbytek překroutí.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek