Každý solidní eshop má nastavena vnitřní pravidla - viz třebas toto:
Byla Vám doručena poškozená zásilka?
Jak nejlépe postupovat:
Balíky České pošty:
Vykazuje-li balík při dodání přepravcem zjevné mechanické poškození,
zásilku nepřebírejte.
Zjistíte-li poškození zásilky po jejím rozbalení, je nutné nepozději do
dvou pracovních dnů podat reklamaci na kterékoliv poště. Postup reklamace
je ZDE.
Balíky PPL:
v případě dodání poškozené zásilky PPL je nutné vyplnit reklamační formulář pro poškozené zásilky ZDE.
Balíky Uloženka. cz:
Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a okamžitě uvědomte obsluhu pobočky. Obsluha Uloženka. cz s Vámi na místě sepíše protokol „Zápis o škodě“ a zahájí s námi jednání o nápravě. Z naší strany budete o průběhu reklamace dále informováni.
Nebyl-li při přebírání zásilky obal zjevně poškozen a poškození zásilky zjistíte až po jejím rozbalení, neprodleně nás kontaktujte.
Opravdu by mě zajímalo, pro koho pracujete, abych si u vás náhodou něco omylem neobjednala.