ano je - pokud nechcete dražší naprosto jisté sledované doručení.
mimochodem, neplaťte nikdo kartou a zřiďte si paypal.
ano je - pokud nechcete dražší naprosto jisté sledované doručení.
mimochodem, neplaťte nikdo kartou a zřiďte si paypal.
Dámy, jak sedí v Asosu velikosti? oměřila jsem se a se svými
rozměry
prsa 95, pas 81 a boky 106 mi vyšla velikost UK 14. Když jsem potom koukala
na porovnání UK a EU velikosti, tak UK 14 má být 42 EU, což se mi zase
vůůvbec nezdá, pač běžně mívám u nás v ČR šatky a tak 38 :/..
JHsem z toho trošku zmatená, poradí mi někdo, prosím?
ja mám veľkosť 38 a vždy si odtiaľ objednávam UK 10, nikdy som nemala problém že by mi nesedela veľkosť;)
Ahoj, normálně tu vůbec nediskutuju, ale tohle vlákno mi sna seslal bůh. Holky co píšete že máte zkušenost s Dorotky Perkins, jak a jaká společnost a kdy vám to doručila???
Já tam výhodně objednala dvoje šaty a pásek 30. dubna, zaplatila nějakých 25 liber, pohoda. Nic nepřišlo, napsala jsem mail (po týdnu marnýho čekání), odepsali příjemně že vrátí peníze a že kdyžtak si to mám objednat znova. OK, objednala jsem znova, přihodila top. Mezitím skončila promotion akce co byla předtím, zničehonic mi nefungovala studentská sleva 15%… no zacálovala jsem dalších 36 liber a doufala.
A dneska byl poslední den doručení, volala jsem na GLS který prej doručují z Anglie, psala tam další mail. Zatím mi ani nevrátili peníze ani nemám žádné oblečení. Opravdu netuším co dělat, poradíte aspoň kdo vám doručil tu objednávku abych věděla jestli volám správně na GLS a nemám shánět jinde?? Děkuju Moc!
Girl or element - neuraz se, ale konfekčně určitě s těmito rozměry nemáš velikost 38, na to je zcela adekvátní ta velikost 14, tedy 42. Já mám v pase a přes zadek o několik čísel míň a moje obvyklá velikost je tak ta 40 (prsa no), 38 jak u čeho. Na druhou stranu u šatů jde u střih, takže rozevláté letní, nebo elastické materiály jistě budeš mít velikost nižší, klidně těch 38. Přes net napoprvé je lépe o číslo více, ono zabrat na bocích se to v nejhorším dá vždycky, ale když se třeba u pouzdrovek (u kterých je velikost dost zásadní) nezazipuješ, tak s tím nic neuděláš.
Jinak jak píše princess, tak velikosti 38 odpovídá oficiálně v UK ta desítka, ale já bych řekla někdy i 12, protože ta desítka je spíš ke 36-38. Ale zase - strašně záleží co kupuješ a na střihu. Jiná story je u kalhot a jiná u šatů nebo trička.
Nákupy na Asosu mě docela lákají, hlavně teda ty šaty jsou super a
i za hezké ceny, ale nechce se mi vracet, neznám velikost atd. tak třeba se
jednou dokopu
Nikdo nemá radu ohledně té Dorothy Perkins?:/ Třeba se tu zastaví Sekhmet a zachrání mě, ta psala že objednává.
Už mám za poslední dobu třetí zablokovanou kartu z bezpečnostních důvodů - kvůli úniku informací z anglického eshopu. Víc jsem z banky bohužel nikdy nevypáčila. Nikdy mi peníze nezmizely, vždycky to byla preventivní blokace. Nakupuju ve více UK shopech, ale mám podezření právě na ASOS. Někdo obdobná zkušenost?
@ifoun
mně se to stalo myslím u dorothy perkins.
ale jak jsem psala výš, proč platíte kartou? paypal mi přijde bezpečnější.
Zoufi: nestresujte, i kdyby se Vám už dvě objednávky ztratily (což by se mi zdálo celkem zvláštní), tak Vám DP určitě vrátí peníze. Mně nedošel balíček jen jednou, jinak bez problémů. Ale dávám jim celkem dost času, myslím, že týden ještě není tak hrozná doba. Dřív doručovala normálně pošta, poslední balík mi taky přivezl kurýr nějaké zásilkové služby, ale už bohužel nevím, která to byla.
zoufi, ava:
já bych si už zoufala, protože zdaleka není první, kteér nebylo poslední
dobou doručeno. znám dva lidi, kteří objednávají z DP, ani ani jednomu
nedošly poslední dvě objednávky :-/ už bych si z DP neobjednala nic.
kvalita je stejně šunt.
@Jiná Realita píše:
ale jak jsem psala výš, proč platíte kartou? paypal mi přijde bezpečnější.
Protože s paypalem mám problém po změně jména, domluvit se s nima na
změně je docela síla. Navíc momentálně je mi to k ničemu, když kartu,
na kterou mám paypal, mi banka blokla
Ava, Jiná realita - děkuji za názory a útěchu dámy, nakonec dnes alespoň vrátili penízky za první ztracenou objednávku, tak uvidím. Stále hodně doufám, že to nakonec dorazí, ono to byly pěkné kousky co jsem objednala:))
Měla bych dotaz na objednávání z Asosu. A to ohledně dodávání na české straně. A to, jaká firma u nás má na starosti dodávání balíčku (DPD, DHL, PPL,…) a jestli se dopředu domlouvají telefonem kdy dorazí. (Jde mi o to, že jsem ze zahraničí objednávala pouze jednou a v čechách doručení vyřizovalo DPD a za takové nervy s jejich neschopností by mi to asi znovu nestálo.). Děkuji.
@ Ver: To už zní nadějně. Jde mi o to, že minule mi DPD po dlouhém
urgování o doručení, pohodily balík za několik tisíc na chodbě, kde se
v tu chvíli, z důvodů rekonstrukce, procházelo velké množství lidí.
Zjistila jsem to až večer, kdy jsem šla se smetím. A v průběhu dne si na
něj museli dělníci odložit kýble s vápnem podle toho jak vypadal.
@Ver Tak sis měla stěžovat. Já myslím, že na flákače, co si chce ujednodušit práci, narazíš kdekoliv. Mně taky vždycky ráno volají, v kolik přijedou, jednou mi zásilku dokonce dovezli i na úplně jiné místo a bez problémů. Předají to třeba i sousedům, ale až po domluvě s tebou, ne sami od sebe. Jak už bylo řečeno výše, menší balíčky vozí pošta, myslím, že to nezáleží ani tak na ceně jako spíš na objemu zásilky. Každopádně to předem nezjistíš.
Dobrý den, 22. 5. jsem si objednala z asosu, přišel mi email, že
balíček přijde 31. 5. Ale v účtu na asos jsem měla order unsuccessful,
tak jsem pro jistotu psala email, zda je vše ok a oni, že ano. Toho 31. 5.
nepřišlo nic, opět jsem jim napsala. Odepsali, že mám čekat
11 pracovních dní. Myslíte, že to přijde? A jak je to kdyžtak
s vrácením peněz? Je to má první zkušenost s asosem a hned
taková…Děkuji za dpovědi
S nákupem v ASOSU jsem velice, velice spokojená. Nakupuji již 3 měsíce šaty, boty a laky na nechty. Při výběru oblečení velice pomáhá, že si to můžete prohlédnout zblízka a také je ůžasná věc, že vidíte jak se chová materiál na molu. Pouze jeden krát neodpovídala velikost, odeslala jsem zpět a peníze bez problémů se mi vrátily na ůčet. Všimejte si v čem jsou udané velikosti -pozor na UK a US. Platím PAYPLEM to je asi nejlepší. Taky je prima, že se neplatí poštovné. Maximálně do týdne máte zboží doma. Přeju štástné nákupy.
S nákupem v ASOSU jsem velice, velice spokojená. Nakupuji již 3 měsíce šaty, boty a laky na nechty. Při výběru oblečení velice pomáhá, že si to můžete prohlédnout zblízka a také je ůžasná věc, že vidíte jak se chová materiál na molu. Pouze jeden krát neodpovídala velikost, odeslala jsem zpět a peníze bez problémů se mi vrátily na ůčet. Všimejte si v čem jsou udané velikosti -pozor na UK a US. Platím PAYPLEM to je asi nejlepší. Taky je prima, že se neplatí poštovné. Maximálně do týdne máte zboží doma. Přeju štástné nákupy.
Tak já mám bohužel momentálně neblahou zkušenost. Pomíjím, že mi
kvůli nákupu u nich už třikrát blokli kartu. Ale teď jsem objednávala
sestře šaty, nedorazily, byla dvakrát na poště, nic (chyba pošty - o tom
žádná). Psala jsem do ASOSu, došel jen automatický email, že jestli něco
nedorazilo, mám ještě čekat. Za týden mi dorazil email, že balík dorazil
zpátky, že tam nic nebylo, tak to považují za refundaci. Píšu jim, že to
musí být omyl, že asi jen balík zabloudil, protože jsem jim psala, že
balík vyčkávám atd., tedy ať ho pošlou znova. Prý to nejde. Musím
počkat, až se ten můj balíček znovu naskladní, nic víc pro mě
neudělají. Vzhledem k tomu, že to byl poslední kus dané velikosti, tak
teď co chvíli koukám, jestli není naskladněný, ale pochybuju, že ho
ulovím Nakrkli mě vrcholně.