Pod 15GBP jsem nikdy nekupovala. Jinak k delce dodaci lhuty, objednavala
jsem dve zasilky za sebou, od obou mi prislo - vase objednavka bude dodana dne
toho a toho a ten den to bylo na poste. Cca 10 dni.
Jinak kolekce maternity palec nahoru, pokud by nekdo vahal.
Asos - máte zkušenosti s nákupem?
@Kay_Adams : no,
jestli opravdu platí 7 liber za každou zásilku, tak se docela divím, že
jim to „došlo“ až teď, copak to se jim mohlo někdy vyplácet? A teď si
stejně účtují jen 3 libry… To by mě stejně zajímalo, jak to tam
s tím poštovným je, že si některé shopy mohou dovolit ho neúčtovat.
Ale našla jsem k tomu na internetu pár článků (reakce zákazníků,
Amerika, Austrálie), třeba tady
, tady
(If you haven’t heard yet, ASOS quietly and stealthily introduced
shipping charges for international orders last week.)… takže je
to asi opravdu tak, tiše a nepozorovaně to upravili.
Naštěstí 15 liber opravdu není tak moc. A nebo holt zaplatit to
poštovné, ty 3 libry, což je stejné jako při objednávce z českého
shopu. Takže nedostupné to pro nás pořád ještě není
Damy, jaky mate rekord v cekani na balicek z asosu? Zacinam byt mirne nervozni, ze jsem si nezaplatila postovne..
@Mylady2 tak ja je
nechci urgovat, kdyz nevim, jaky by mel byt strop.. predtim jsem nakupovala
s doporucenou postou, tak vse doslo rychle a tedka dva baliky po sobe obycejne
a cekam cekaaaaam a nic
@Mylady2 ted jsem
koukala a objednavka byla odeslana 5.6. a 6.6… tak jim necham jeste pristi
tyden
@real.blond obvykle
mi přijde do 10ti dnů, a pošlou mail v kterým píšou, kdy to tu bude. Já
mám teda hlavně problém s poštou, že mi nenosí balíky a ani oznámení.
Takže připlatit si za rychlovku nemá pro mě smysl
@real.blond
já mám myslím tři týdny.
celkově bych řekla, že přestávají zvládat logistiku, protože lhůty pomalu, ale jistě rostou…
@Jiná Realita ja
mam rekord 18dni.. ale ted prave nevim, jestli pracovnich nebo i s vikendama..
budu si to muset psat kdyz objednavam doporucene, tak mam balicek
vzdycky rychle doma.. no rychle.. pomaleji, nez z jinych UK eshopu, ale do 5ti
pracovnich dni vzdy
@real.blond
jestli jste objednala 6.6., tak z mé zkušenosti klidně ještě týden
čekání. asi bych zkusila počkat tak do středy.
Ve skladu asos hoří
kdo jste si co objednal, kdoví, jak to dopadne.
mají to na webu. nefunguje ani web.
…koukla jsem na jejich facebook, kde píšou, že škody budou asi zásadní a nemůžou do skladu ani jít, neb to není bezpečné a hned pod tím se extrémně rozčiluje nějaká zákaznice, jak si to představují, že chce vědět, kdy budou doručovat a píše tam úplně elaboráty na to, jaká je chudera. sebestřednost a sobeckost některých osob nezná mezí.
To je výživné, ten ich FB
„Got any smoke damaged items? Cheap? Something that can be sorted with a cup of washing power and a 40 spin?“
@Jiná Realita hm
a mne porad balicky nedorazily co byl doporuceny, tak ten mam davno doma..
chjo. Zitra jim napisu. Ma ted vubec smysl objednavat? Ale jejich stranky
normalne funguji..
@real.blond
nebrečte a napište jim Třeba to zvrtala pošta a došlápnou si na
ně. Budou slevy viz výšše, takže má cenu nakupovat.
@real.blond
Určitě se jim ozvěte. Mně jednou balíček také nedorazil a když jsem je
kontaktovala, obratem mi vrátili peníze a poskytli slevu na příští
nákup
@Roseline vratili
penize? Mne napsali, ze baliky poslou znova.. Ted me trochu mrzi, ze jsem jim
nenapsala, at mi vrati penize.. Protoze jeden prijde s krizkem po funuse
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli někdo nemáte podobnou
zkušenost, popřípadě jak jste ji řešili. Objednávala jsem si z Asos
šaty, které stále nepřišly a nikde nemůžu najít, kde je mám
kontaktovat, abych se zeptala, jak to s mou objednávkou vypadá. Zkoušela
jsem všechny možné emaily, ale vždy mi přišla pouze automatická
odpověď, že se mám obrátit jinam. Děkuji předem za každou radu
@ZuzzzanaP Mrkla som
do svojej mailovej schranky a mam tam odpovede z care@asos.com. ale prvotne som
ich kontaktovala cez web cez nejaky ten formular kontaktovaci. a teda vzdy mi
odpisali velmi rychlo a bud vratili peniaze alebo poslali balicek znovu. teraz
som mrkla aj na web- cez help by malo by mozne poslat dotaz priamo k danej
objednavke. tak by ste mali tu odpoved dostat. tak
snad sa to podari
Já jsem naposledy využila https://geareshop.com nakolik jsem měla u asosu problémy při reklamaci věcí. Tady mi věci zatím vždy seděli a materiál byl taky kvalitní. Mají tady docela hezký svetry a košile i pro mě jakož to oběmějšího jedince.
@trebina Možná byly problémy, že anglicky umíte ještě blbějš než česky, myslíte, že v tom by to nemohlo být?