Barvení růžových šatů na černo

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

jannie6542
1 příspěvek 30.07.18 22:55
Barvení růžových šatů na černo

Ahoj :) Mám krásné, sytě růžové šaty, ale raději bych je přebarvila na černo. Samozřejmě, že jsou ze 100% bavlny. :) Koupila jsem si barvu na textil Iberia a než začnu barvit, mám otázku. Chytne ta černá dobře na tmavě růžové šaty? Nemusím ty šaty nejdříve vybělit? Díky moc, ohledně barvení textilu jsem naprostý laik. :)

Reklama

Reklama

Reakce:

megusa
417 příspěvků 31.07.18 08:00

chytnout by měla.. jak moc celistvě se nedá říct.. ale na co stopro nechytne jsou nitě.. bavlněný v konfekci nikdo nepoužívá.. takže ty nejspíš zůstanou růžový…

lucindaSK
948 příspěvků 31.07.18 10:31

Malo by to chytiť rovnomerne, len dodržte množstvo vody (aby boli šaty zakryté) a počas farbenia často odev miešajte a otáčajte.

zwedavka
950 příspěvků 31.07.18 10:57

A pravděpodobně se časem vyperou z černé do šedé. Ne že bych Vám to přála, ale mám takovou zkušenost.
Takže za mne, pokud nejsou jako růžové nenositelné, barvení nedoporučuju.

lucindaSK
948 příspěvků 31.07.18 11:19

Tak farbiť sa dajú opakovane. Ale pravda je, že to máčanie vo vriacej, horúcej vode odevu neprospieva plus treba počítať s prípadným zbehnutím.
Ale ja by som farbila :)

barvinok
621 příspěvků 31.07.18 15:20

.

Reklama

Váš příspěvek

Fendi vzbudila posměch šálem připomínající vulvu

Italská značka Fendi přišla se šálem, který připomíná ženské... Celý článek

Reklama

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
Kam se poděli hipsteři?

Autor: Matouš