Barvení růžových šatů na černo

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

jannie6542
1 příspěvek 30.07.18 22:55
Barvení růžových šatů na černo

Ahoj :) Mám krásné, sytě růžové šaty, ale raději bych je přebarvila na černo. Samozřejmě, že jsou ze 100% bavlny. :) Koupila jsem si barvu na textil Iberia a než začnu barvit, mám otázku. Chytne ta černá dobře na tmavě růžové šaty? Nemusím ty šaty nejdříve vybělit? Díky moc, ohledně barvení textilu jsem naprostý laik. :)

Reklama

Reklama

Reakce:

Uživatel je onlinemegusa
408 příspěvků 31.07.18 08:00

chytnout by měla.. jak moc celistvě se nedá říct.. ale na co stopro nechytne jsou nitě.. bavlněný v konfekci nikdo nepoužívá.. takže ty nejspíš zůstanou růžový…

lucindaSK
946 příspěvků 31.07.18 10:31

Malo by to chytiť rovnomerne, len dodržte množstvo vody (aby boli šaty zakryté) a počas farbenia často odev miešajte a otáčajte.

Uživatel je onlinezwedavka
926 příspěvků 31.07.18 10:57

A pravděpodobně se časem vyperou z černé do šedé. Ne že bych Vám to přála, ale mám takovou zkušenost.
Takže za mne, pokud nejsou jako růžové nenositelné, barvení nedoporučuju.

lucindaSK
946 příspěvků 31.07.18 11:19

Tak farbiť sa dajú opakovane. Ale pravda je, že to máčanie vo vriacej, horúcej vode odevu neprospieva plus treba počítať s prípadným zbehnutím.
Ale ja by som farbila :)

barvinok
591 příspěvků 31.07.18 15:20

Ja som farbila tmavoružové šaty na tmavomodro, ale skoro na čiernu, je to naozaj tmavá.
Farbila som v práčke, všetko dopadlo dobre, farba má trocha indigový nádych, kvôli tomu ružovému podkladu, ale vyzerá to dobre.
Nite zostali ružové, ale nie sú veľmi viditeľné. Jediné kontrastné štepovanie som prefarbila fixou na textil.

Reklama

Váš příspěvek

Konečně se našla ředitelka pro značku Salvatore Ferragamo

Italská značka Salvatore Ferragamo má po měsících hledání novou... Celý článek

Reklama

Články z Expres.cz