Co jste vždycky chtěli vědět a báli jste se zeptat

Fotoalbum tématu (857) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Jordaan
8825 příspěvků 16.10.19 12:24

@Paris1789

Halo! Peklo te postrada!

Matmys
2422 příspěvků 16.10.19 16:05

Hele, co to ta ženská má na zadeli? To se svlíká z kůže či co?

Temperance
2027 příspěvků 16.10.19 16:12

@Matmys Tak tomu říkám modřina!!! Má ji zřejmě překrytou nějakou fólií, která se uprostřed roztrhla, a jak sebou dáma šije, punčocháče tu fólii shrnuly.

Porkpiehat
1632 příspěvků 16.10.19 16:28

@Temperance Já jsem viděla dávat fólie jen na tetování. Třeba je ta modřina tetovaná :-) :-)

BeKaa
448 příspěvků 16.10.19 17:11
@VeronikK píše:
A to pomáha při silné menstruaci?
:-D Já blbá studuji ablaci a přitom stačí odstavit manžela.
Yaay
273 příspěvků 16.10.19 19:50

@VeronikK ale predsa je trochu rozdiel medzi absenciou menstruacie, lebo je zena tehotna, alebo koli nejakemu umelemu prisunu hormonov, ktory zabrani dozrievaniu vajicok…

julie74
3446 příspěvků 16.10.19 19:58

@Yaay Strašné by mě zajímalo zda existuje běžný gynekolog, který prohlásí hormonální antikoncepci za zdraví neprospesnou.. A jestli existuje gynekolog v ivf centru který mu to odkývá. Protože jejich první otázka je, jak dlouho jste brala antikoncepci. To jen tak mimochodem

Kryptozoo
330 příspěvků 16.10.19 20:14

Jak dostat bábovku nepoškozenou z klasické formy :)? Vymazání a vysypání praktikuju (mouka, kokos, strouhanka-to jsem zatím zkusila),ale vždy-VŽDY se někde kus přilepí a utrhne, většinou na vícero místech. Vyndavat ještě teplou? Nechat vychladnout? Je to ve speciálním receptu? Jsem bezradná!

Kryptozoo
330 příspěvků 16.10.19 20:22

@Matmys Mně to připadá jako silniční lišej s gelovou náplastí. A říkám si, že jestli je to tak, tak chudák ženská!

chitrá alex
291 příspěvků 16.10.19 20:26

@Matmys
mě napadlo jesli to není modřina po plastické operaci (zvětšení?)

Temperance
2027 příspěvků 16.10.19 21:49

@Kryptozoo Vyklopení z formy