Co jste vždycky chtěli vědět a báli jste se zeptat

Fotoalbum tématu (1017) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
giuliettka
8946 příspěvků 28.7.21 22:04
@Tyana píše:
@giuliettka To, že se to některým Francouzům nelíbí, mě nepřekvapuje. Z pohledu práva a sexuality mají dost perverzní historii v elitních kruzích.

Kristepanenanebi! Tvárite sa ako keby história v Českych elitných kruhoch bola nepoškvrnéná. Hlavne, že otec prcal dcéru a predal ju jak kobylu na chov, aby si udržal moc.

giuliettka
8946 příspěvků 28.7.21 22:07

@Tyana Ake ta ženská odišla za tým tyranom ako dospelá! Otehotnela v 17 ake porodila ako 18 ročná a k nemu odišla po 18. To už za ňu matka/ rodičia zodpovednosť nenesie.

giuliettka
8946 příspěvků 28.7.21 22:12
@Tyana píše:
@giuliettka Děti jsou tabula rasa, nejsou vinny za to jaké mají rodiče a do dosažení dospělosti, za ně nesou právní odpovědnost jak rodiče, tak státní intituce ve chvíli, kdy zjistí, že rodiče nejsou schopni plnit své povinností. Ignorujete zákony a skutečnost, že se jimi mají povinnost řídit i státní instituce.

Zato vy presne viete aké sú zákony vo Francúzku. Že po tom, čo zavrú násilníka, musia aj odobrať decko matke. Zbavili ju násilníka. To, že v dospelosti za ním odišla sama, bolo jej rozhodnutie. A že sa násilníka zbaviť sa aj legálne nielen vraždou, jej ukázala už jej matka, ktorá ho vyhodila. A on odišiel.

giuliettka
8946 příspěvků 28.7.21 22:15

No nič, dostala som sa k tomu, že za chvilu začnem obhajovať násilníka. To som nikdy nemala v úmysle. Len som chcela, že keby jej prípad nemedializovali, ona v base nepísala knihy a nepredávala práva na sfilmovanie svojho príbehu, tak za úkladnú vraždu nedostane len rok a podmienku.

Tyana
165 příspěvků 28.7.21 23:06

@giuliettka Vygooglete si Michela Foucaulta, něco si od něho přečtěte a pochopíte, proč jsem ho zmínila v souvislosti s formováním vnímání a uplatňování moci, trestání, dominance - nakonec to byla jeho stežejní díla, která měla a mají vliv na to, jakým způsobem trestáme pachatele a dávají taky trochu vhledu na mocenskou strukturu mezi obětí a pachatelem. (Chápete tu ironii, že o tom psal někdo, kdo zneužíval děti a přitom se skrze svoje dílo podílel na formování aplikování trestání pachatelů?).

Vy ani nikdo z nás nezná obsah trestního spisu - znalecký posudky, důkazy, svědectví, co jí ten člověk vlastně dělal celou tu dobu, jaký útrapy jí působil, jaký nevratný újmy jí způsobil, co dělal jejím dětem, jestli vyhrožoval a svoje výhružky plnil, jestli se bránila apod.. Na základě těchle všech důkazů vydal soudce rozsudek a ten rozsudek musel zdůvodnit a opřít o konkrétní paragrafy v zákoně. A tak se snad shodneme, že je pro to kvalifikovanější než vy, nebo já.

giuliettka
8946 příspěvků 28.7.21 23:16
@Tyana píše:
@giuliettka A tak se snad shodneme, že je pro to kvalifikovanější než vy, nebo já.

S tým súhlasím.
A len tak bojazlivo poznamenávam, že som pôvodne chcela viesť debatu na tému-botox v bežnom živote, bez retuše instagramu. :-) ja som tu ten prvý príspevok o tej kauze fakt dala kvôli tej právničke a jej strnulej tvári. Nejak sa mi to zvrhlo. :-D

Vinca_minor
2948 příspěvků 29.7.21 07:55

Jo, zvrhávání diskusí je standard. Já si prostě jen myslím, že je hrozně jednoduché si říct - Měla se zachovat jinak. Já bych to takhle daleko zajít nenechala. Může si za to sama. Já bych tohle se sebou dělat nenechala. Měla vyhledat pomoc. Já bych to udělala. - Všichni jsme o sobě přesvědčení, jak jsme silní a čestní a krizovou situaci ukázkově zvládnem. Ale realita je často jiná a samotné nás překvapí.

Vinca_minor
2948 příspěvků 29.7.21 07:58

Není to úplně místný příklad, ale taky jsem si myslela, že jsem odolný optimistický člověk. Pak jsem si následkem úrazu pořídila tinnitus a stala se ze mě na pár měsíců troska a i po letech nejsem schopná spát a fungovat bez lehkých antidepresiv. Přitom taková blbost :D

Judy24
1360 příspěvků 29.7.21 08:37
@giuliettka píše:
@Tyana zato vy máte empatie na rozdávanie. Lenže k tej matke vám už nejak nezostala. No tak si vybrala chlapa a nie dcéru. Ta mala 17 keď vyšiel z basy. Mohla ísť kamkoľvek.

Takhle týraní lidé mají tendenci se chytat jakéhokoliv stébla normálnosti, které je jim k dispozici. A normálností teď myslím něco, co znají, co už zažili. Začínat od znova a postavit si nový život v 17 na zelené louce není žádná sranda. Jasně, že se k němu neměla vracet, ale z pohledu člověka s takto narušenou psychikou to nějakou logiku má.

giuliettka
8946 příspěvků 29.7.21 09:26
@Vinca_minor píše:
Není to úplně místný příklad, ale taky jsem si myslela, že jsem odolný optimistický člověk.

A ja som si stále myslela, že som nežná kvetinka, tintítko, ktorú musia ochraňovať, zistila som bohužiaľ na vlastnej koži, že nie. Že znesiem oveľa viac ako som si myslela a ako som kedy chcela. A možno preto nemám pre slabochov zľutovanie. Mám kamarátku, ktorú týrali obaja rodičia. V 18 odišla, zavrela za sebou dvere a už sa nikdy k nim nevrátila. A keďže nemala kam odísť len tak, ako píše @Judy24 na zelenej lúke ťažko začať, tak odišla do Anglicka ako aupair. Po návrate mala na kauciu na byt, našla si prácu vo fabrike a urobila si maturitu. Potom začala dialkovo študovať ekonomiu. Je z nej úspešná žena, s vlastnou rodinou, bývaním a rodičov nevidela 30 rokov. A že sa od chvíle, čo má viac peňazí ako oni, snažia. Aj na nej vidím, že stačí chcieť…

giuliettka
8946 příspěvků 29.7.21 09:27
@Vinca_minor píše:
Jo, zvrhávání diskusí je standard. í.

Lenže túto ste mi zvrhla Vy. :-D Jakto, že ste ako prvá reagujúca nerozoberala ten botox? :-D

Vinca_minor
2948 příspěvků 29.7.21 11:07

@giuliettka No to jsem celá já :D Hrozně ráda zvrhávám diskuse :D

Paris1789
5510 příspěvků 29.7.21 11:51

V posledním Respektu je rozhovor s francouzskou autorkou knihy Svolení Vanessy Springora. V knize popisuje svůj milostný vztah s tehdy padesátiletým velmi známým a oblíbeným spisovatelem, jí bylo v té době 13-14 let. Všem vám doporučuji si ten rozhovor přečíst (i tu knihu, je dobře napsaná), získáte tím myslím poučenější náhled na společenskou situaci ve Francii a možná pochopíte i to třeštění kolem té vražedkyně.
Samozřejmě si řeknete, že prznit mladistvé je prostě fuj, jenže váš pohled na to ovlivňuje i společenské klima, které může být vlivem různých okolností úplně jiné v době, kdy se jisté situace odehrávaly.

giuliettka
8946 příspěvků 29.7.21 11:55

@Paris1789 To som čítala a napadol ma Bohuš Matuš a tá jeho manželka. :-D
Ale tej Vanesse Springore, to začalo vadiť až vo chvíli, keď si prečítala jeho knihy a zistila, že nie je sama koho miluje. Takže keby Lucinka od Bohuša zistila, že nebola jediná, tak máme za 20 rokov vlastnú Vanessu Springora. :-D

Paris1789
5510 příspěvků 29.7.21 12:08

@giuliettka přiznám se, že na tvé zjednušující komentáře nejsem schopná reagovat. Nechce se mi k tomu nic psát, ty sis jistě už názor udělala, tak nech taky ty ostatní, nechť si zase udělají svůj.

giuliettka
8946 příspěvků 29.7.21 12:22

@Paris1789 Zajtra odlietam k moru, možem ešte do tej chvíle písať na MP, alebo je to už rezervované len pre tých čo píšu jak ty, zásadne s použitím cudzích slov, nezjednodušene, a s patričným poukázaním na to, ja som vzor všetkých cností? :-D

Paris1789
5510 příspěvků 29.7.21 12:42

@giuliettka klidně tady spamuj dál, jen já na to nebudu reagovat, ale to tě přeci nesmí nijak brzdit v rozletu. Šťastnou cestu a pěknou dovolenou

Judy24
1360 příspěvků 29.7.21 12:48

@giuliettka Na to, že jste říkala, že chápete nezletilé oběti znásilnění, že věc nenahlásí, jste teda na Vanessu Springora dost přísná.
Krom toho že to, že vám dojde problematičnost nějakého jednání vůči vám se zpožděním (doplňuji v editaci), se stává i dospělým a kritizovat za to ženu, která byla v době toho zneužívání dítětem, je úplně šílené.

giuliettka
8946 příspěvků 29.7.21 13:03

@Judy24 Tu Vanessu nikde nekritizujem. Že jej to čo jej urobil došlo až po prečítaní jeho kníh uviedla sama. Prirovnala som Lucinku Bohuša k nej, lebo ma naozaj napadlo, že je na tom rovnako. Zneužil ju 50 ročný chlap.

giuliettka
8946 příspěvků 29.7.21 13:06
@Paris1789 píše:
@giuliettka klidně tady spamuj dál, jen já na to nebudu reagovat, ale to tě přeci nesmí nijak brzdit v rozletu. Šťastnou cestu a pěknou dovolenou

Ale to nemusíš, len teda ešte jednu otázku. Furt som to chcela vedieť a bála sa spýtať, tak som aj v správnom vlákne, môžem tvoj nick zmierňovať? Či ani to nie? :-D
A ďakujem. ;-)

Judy24
1360 příspěvků 29.7.21 13:19

@giuliettka Ok, tak fajn. Mně tahle věta: „Ale tej Vanesse Springore, to začalo vadiť až vo chvíli, keď si prečítala jeho knihy a zistila, že nie je sama koho miluje.“ přišla jako kritika.

O Matušovi a Lucince si myslíme všichni svoje dlouhodobě, to je taky celé děsivé.

giuliettka
8946 příspěvků 29.7.21 13:28

@Judy24 uznávam spojenie začalo vadiť som mohla nahradiť, že je to došlo až vtedy. Sľubujem, že sa po dovolenke polepšim a budem po sebe čítať čo píšem pred odoslaním príspevku. :-D

giuliettka
8946 příspěvků 29.7.21 13:34

@Judy24 A vôbec, jak dopadli skúšky? ;-)

Judy24
1360 příspěvků 29.7.21 13:48

@giuliettka No jo, vidíte! :) Dobře dopadly, bude ze mě Bc. a za dva roky i snad Mgr., přijímačky dopadly taky úspěšně.

bao-baba
1960 příspěvků 29.7.21 15:35
@giuliettka píše:
Je z nej úspešná žena, s vlastnou rodinou, bývaním a rodičov nevidela 30 rokov. A že sa od chvíle, čo má viac peňazí ako oni, snažia. Aj na nej vidím, že stačí chcieť…

To je dobře, že ten příběh má šťastný konec. Je to silná osobnost, bohužel ti slabší a většina průměrných to nedá a uvíznou v životě, který mohou mít už od dětství nalajnován. Mám možnost sledovat takovou story: babička, základní vzdělání, má tři děti, každé s jiným, její dcera má základní vzdělání, časné těhotenství, dvě děti, každé s jiným tatínkem, z toho jedno jí bylo odebráno, žije sama. Jaké je šance, že zbývající dcerka bude žít jinak?

Stránka:  « Předchozí 1 2100 2101 2102 2103 2104 2105 2106 2107 2108 2109 2110 2111 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek