Co jste vždycky chtěli vědět a báli jste se zeptat

Fotoalbum tématu (1021) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Porkpiehat
2998 příspěvků 13.10.21 20:45

@MP blanka Já vůbec netuším, kdo s těmi barvičkami přišel. Bude to asi záviset na jednotlivých školách (náš druhý stupeň totiž není jediný ve Francii, kdo to používá), případně na krajském školském úřadu? Znovu jsem si to teď hledala a prý to má připomínat světla na semaforu a modrá je tam přidaná jako že fakt dost dobrý.
Paradoxem u nás na vesnici je, že se první stupeň musel přizpůsobit druhému stupni, aby to bylo stejné. Ale jsem ráda, že učitelky tak nepostupují pořád, jen děti připravují na to, že na druhém stupni to tak funguje.

Teď jsem narazila na diskuzi učitelů na nějakém jejich foru (čtyři roky staré) a někteří jsou tam opravdu zoufalí, protože tři barvy jsou nedostačující pro hodnocení (něco ve stylu že jedničkáři a dvojkaři, pak trojkaři a čtyřkaři jsou vlastně hodnoceni stejně). Podle toho, co tam uvádí, tak 70-100% je hodnoceno jako že to student zvládl, 40-70% jako že celkem dobrý, a pod 40% nezvládl. Takže někteří píší, že si dál jedou poměrové hodnocení, které pak převádí na barvičky. A také jsem se tam dočetla, že si to na té škole měli odhlasovat a že ta dotyčná byla jediná proti, tak barvičky jako hodnocení prošlo. Tak vlastně ještě můžu být ráda, že u nás si odsouhlasili čtyři barvy :-D

Oveeec
3064 příspěvků 13.10.21 23:04

Nejdřív jsem se chtěla pustit do lamentů nad generací nafoukaných neumětelů (a bude hůř), ale je to úplně zbytečné. Tak aspoň můj oblíbený vtip :)

giuliettka
9045 příspěvků 14.10.21 16:55

Pozeráte niekto Rachael Ray’s ‚30 Minute Meals‘? Náhodou som na ńu narazila a fascinuje ma ako tá ženská u toho varenia slintá, až človek má chuť jej povedať dokelu mala si sa pred natáčaním najesť, vyzerá to hnusne. A všetko vždy nahádže na jednu misku, alebo servirovaciu dosku a vyzerá to jak jedlo pre prasce vo válove.

giuliettka