Co nemáte rádi v partnerově šatníku?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4
Dammy
1672 příspěvků 3.5.13 14:11

.

Příspěvek upraven 23.12.16 v 15:44

Nemesis
504 příspěvků 3.5.13 15:22

@NicoleK Vy si každý žehlíte svoje? závist. no, jelikož přítel pracuje a já stále ještě studuji, tak dělám všechno doma já, protože tu lítá argument, že mám přece víc času. takže peru, žehlim, uklízim…moc nevařím, jenom o víkendu nebo při nějaký zvláštní příležitosti - večeře v týdnu jsou co si kdo vezme. doufám, že až začnu pracovat, tak tenhle argument o vytíženosti padne a bude to taky fiftyfifty :-) ale už slyším tu hlášku: „to je přeci ženská práce“…no jsem zvědavá.

NicoleK
107 příspěvků 3.5.13 15:26

@Nemesis
jojo žehlíme:) Sice si někdy vezme přítel raději jedno triko dvakrát, než aby si něco vyžehlil, ale je to jeho vizitka. Zase tak ideálně bych to taky neviděla, jasně že musim pětkrát říct, že se musí něco udělat :D Ale třeba s mytím nádobí, zase razím hlášku „já vařím, ty myješ“ :D

MPSkrolew
1850 příspěvků 3.5.13 15:32

@Dammy Bohužel jsou typy, které se po nastavení zrcadla na vás urazí, že jim děláte naschvály.

Dammy
1672 příspěvků 3.5.13 15:43

.

Příspěvek upraven 23.12.16 v 15:44

Tulipe
117 příspěvků 3.5.13 16:04

Když se dnes podívám na fotky svého muže z doby, kdy jsme spolu začali chodit, tak se divím, že jsem to překousla :) Samé khaki barvy, kalhoty podivných barev a střihů, o dvě velikosti větší trička, košile s krátkým rukávem a usedlé bundičky. Postupně jsem ty hrůzy z jeho šatníku vytlačila a nové věci už jsme kupovali společně. Taky jak stoupal v kariéře, začal být náročnější a osvojovat si vkus :) Dnes už se nebojím, když si jde něco koupit sám :) Hlavně už jsme našli pár obchodů, kde jsou ochotné a soudné prodavačky, které fakt dokáží poradit.

Žehlení košil - ty nosí denně a každé ráno si jednu sám vyžehlí, už pět let. Já jsem to prý dělala špatně :)

Staniela