Co nutí lidi nakupovat drahé - značkové věci? Kde se bere „víra v logo“?
Například - proč si lidé vyberou radši kabelku za 15 000, když mohou mít kvalitní koženou kabelku do 3 000 od šikovného brašnáře, která jim vydrží celý život? Proč radši lidé nezajdou za někým šikovným v oboru, který jim vyrobí naprosto originální kus, který jim bude perfektně sedět a vyhovovat… a místo toho si koupí „trendy“ kousky, které jsou kolikrát vzhledově takřka totožné s těmi z tržnice, jen zaplatí pětinásobek?
Doufám, že příklady vám pomohly pochopit, co jsem zamýšlela. Opravdu nejde o navážení se do kohololiv. Snažím se pochopit tento trend a chtěla bych, aby vše pobíhalo bez klasických zdejších stereotypů… prosím.
A ješte jedna poznámka - samozřejmě je řeč o „profláklých“ značkách, které se zaměřují na současné trendy. O firmách, které šijí kvalitní, decentní a vkusné věci v rámci business prostředí není řeč.