Co pro vás znamená "být sexy"

Fotoalbum tématu (3) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 16 Další »
Lachenauerin
544 příspěvků 29.3.13 22:44

Hm, ženě má stačit, aby byla přitažlivá jenom pro manžela? To už mají leckde ošetřeno přímo znamenitě, ty zázračné prostředky se jmenují např. burka nebo nikáb.

Klotylka
568 příspěvků 29.3.13 22:45
@stric píše:
@Klotylka no a potom bylo nutno jednoho nadšence zablokovat.

A někoho to nějak zranilo, nebo pobouřilo? Catherinne postuje dál, takže jí asi ne…

stric
762 příspěvků 29.3.13 22:46

@Klotylka její věc

Klotylka
568 příspěvků 29.3.13 22:46
@Lachenauerin píše:
Hm, ženě má stačit, aby byla přitažlivá jenom pro manžela? To už mají leckde ošetřeno přímo znamenitě, ty zázračné prostředky se jmenují např. burka nebo nikáb.

JO!

Ty co jsou sexy jen pro manžela - můžete mi to vysvětlit? Jak to děláte? Jak to zamaskujete tak, aby si toho, že jste sexy, ti ostatní nevšimli?

Kalanka
707 příspěvků 29.3.13 22:49

@stric Takže by žena měla být raději nenápadná a ostražitá, aby náhodou nevyslala nějaký erotický signál? Trochu mi to připomíná tu odpornou demagogii "vždyť si za to znásilnění může trochu sama, ta krátká sukně… ".
P. S. Jen pro zajímavost, mezi vyzývavým oblečením a pravděpodobností, že se stanete obětí sexuálně míněného útoku, nebývá korelace.

stric
762 příspěvků 29.3.13 22:54

@Kalanka o tom jsem ale já nic neřekla, nebo vy to někde vidíte?
já celou dobu mluvím o tom, že být sexy považuju za vlastnost, která je některým jedincům daná a některým ne, dokonce je dost takových, před kterými by i koště zvadlo, přestože dělají, co můžou, aby sexy vypadaly. To je jedna věc a nic proti tomu nemám.
Navíc jsem se pokoušela výše vysvětlit, že používání slova sexy například ve spojení s marketingem přesahuje moje receptory. Barbucha považuje za sexy normální nestrojenost, já považuju normální nestrojenost za normální nestrojenost. Úmyslné a zjevné vysílání erotických signálů je to, co já nedělám, protože nestojím o odezvu. Jestli přesto dojem sexy dělám, to nevím, já jsem hned na začátku tématu napsala, že sama na sebe nefunguju, tak to nedokážu posoudit, ale na tom mi nezáleží.

MP Barbucha
3716 příspěvků 29.3.13 22:56

Naštěstí mému muži to nevadí, my si totiž věříme. A můj muž znásilněné ženy, nebo ženy, které mají „stalkera“ léčí, takže ví nejlíp, že to s žádným vyzývavým chováním a oblékáním nesouvisí.

Kalanka
707 příspěvků 29.3.13 22:57

@stric Ok, cítila jsem možná chybný podtext z vašeho tvrzení, že flirtování není pro muže nikdy nevinné. Můžu se zeptat, jak jste to tedy myslela?

MP Barbucha
3716 příspěvků 29.3.13 23:01

@stric
No právě o tu odezvu ale jde, je to prostě hra a k vyslání erotických signálů tam dochází. A pokud to tím končí, není na tom nic špatného, naopak. V dlouhodobém vztahu jsme všichni vystaveni riziku, že pokušení přijde. Pravděpodobně se většina lidí v celoživotním partnerství minimálně jednou zamiluje do někoho jiného. To je prostě fakt.
A až to jednou přijde, je lepší, když jsme ať už my ženy, nebo muži, tak trochu nasycení nejen tím, co máme doma, ale i tím, co se občas děje mimo vztah. Pak lépe odoláme, nebudeme utržení ze řetězu jako dítě, které jde po 20ti letech poprvé do cukrárny.

bestia
2300 příspěvků 29.3.13 23:02

.

Příspěvek upraven 21.10.16 v 15:20

malakaja
349 příspěvků 29.3.13 23:03

Tak popularne psychologicke knihy to zminuji casto, to ano. Korenim vztahu se muze zdat mnohe, nicmene hranice koreneni,–vzbuzovani nejistoty, a ohrozeni stability vztahu pro neunosne vystupnovane eroticke mimomanzelske napeti, je samozrejme tenka a s takovym konickem je to zkratka otazka ne jestli, ale kdy, narazi clovek na spoluhrace, ktery nedovoli z partie odejit. V tom je riziko, ktere pokud popirame, prepadne nas o to spis. A pycha domnele sebekontroly podrazila nohy nejednomu hraci, at jde o hazard, navykove latky, nebo vstricnost k druhemu pohlavi

Příspěvek upraven 29.03.13 v 23:11

stric
762 příspěvků 29.3.13 23:05

@bestia s tím souhlasím, taky jsem tady něco podobného jinými slovy psala

stric
762 příspěvků 29.3.13 23:06

@malakaja ano, přesně tak.

Kalanka
707 příspěvků 29.3.13 23:08

@malakaja Já si nedovedu představit, jak spoluhráč nedovolí ze hry odejít… vyjma násilí.

Dorenika
464 příspěvků 29.3.13 23:09

@gudrun neviem nemam manzela :D

stric
762 příspěvků 29.3.13 23:09
@Kalanka píše:
@stric Ok, cítila jsem možná chybný podtext z vašeho tvrzení, že flirtování není pro muže nikdy nevinné. Můžu se zeptat, jak jste to tedy myslela?

přesně takhle. To neznamená, že se musí na každou po jednom mrknutí okamžitě vrhnout. To znamená, že si pomyslí, že hele, ta by šla. Někomu je příjemné, když o něm takhle cizí lidi smýšlejí.
Mně to příjemné není.

MP Barbucha
3716 příspěvků 29.3.13 23:10

@malakaja
Ne, myslím že se pletete. Vždy kolem nás budou jiní lidé, vždy budeme v nějakém pokušení. Nevinné flirtování může ohrozit vztah jen ve chvíli, kdy si tím kompenzujeme něco, co ve vztahu postrádáme.

Klotylka
568 příspěvků 29.3.13 23:19
@malakaja píše: … A pycha domnele sebekontroly podrazila nohy nejednomu hraci, at jde o hazard, navykove latky, nebo vstricnost k druhemu pohlaviPříspěvek upraven 29.03.13 v 23:11

Teď jste mě docela pobavila. Myslela jste to tak, že pokud nebudete nikdy flirtovat ani jinak projevovat vstřícnost k opačnému pohlaví, nemůže se Vám stát, že se zamilujete do někoho jiného? - Není toto pýcha domnele sebekontroly? :-)

malakaja
349 příspěvků 29.3.13 23:21

Ano, vase posledni veta stoji za kazdou neverou, ktera rozbila manzelstvi.Mam pro vas prekvapivou informaci, žádné manželství a žádný partner nejsou schopni pokrýt celou škálu lidských potřeb. A ta první a nejsladší-zamilovanost- mizí za první tři roky. Řekneme si, ze pokud budou naplněny všechny aspekty, tedy PARTNER nám dá vše co potřebujeme, mě flirtování je bezpečné a zdrave. Pokud neco chybi, flirt je omluvitelny a rozchod žádoucí. Žádný flirt není bezpečný, protože nikdy nevíte, s kým hru hrajete, a pokud jste nikdy nedohrala do konce, nevite ani, jak rychly ma hra spad.

Lachenauerin
544 příspěvků 29.3.13 23:21

Podle mě na výměně pohledů, úsměvů nebo vteřinkách mrazení nic není. Je to „něco navíc“, něco co mít nemusíme – ale můžeme. Jako kopeček zmrzliny, bez kterého se sice obejdu, ale potěší mě, udělá mi radost. Nebudu jí konzumovat celý kyblík. Koupím si něco pěkného, ačkoli to vlastně nepotřebuju, ale nezruinuje mě to, atp. Samé drobné, zbytné příjemnosti, které neublíží.

Kalanka
707 příspěvků 29.3.13 23:23

@malakaja Já jsem asi mimořádně natvrdlá, ale pořád si to vaše nebezpečí nedovedu zhmotnit

MP Barbucha
3716 příspěvků 29.3.13 23:28

@malakaja
Sorry, ale to jsem vůbec neřekla. Pokud budu mít pocit, že mi ve vztahu něco chybí, nebudu si to kompenzovat někde mimo, ale půjdu a budu pracovat na nápravě. Nejde o to, aby mi partner dal vše, co si zrovna zamanu. Jde o to být dlouhodobě ve vztahu spokojení, takže když pak přijde zamilování, nestojí nám ta krátká agonie za to, rozbíjet něco, co funguje a kde se cítíme dobře.
Nikdy jsem neřekla, že je omluvitelné opustit vztah, když vyprchá zamilovanost, nebo když nenaplňuje mé potřeby.

malakaja
349 příspěvků 29.3.13 23:30

@Klotylka vkládáte mi do úst, co jsem neřekla, mícháte hrušky s jablky. Flirt ma rizika, o kterych je treba vedet, nebagatelizovat je, mohou vest k nevere, nebo zamilovanosti, nebo obojimu, ani jedno neni v manzwlstvi zadouci. K zamilovani dochazi i na zaklade sympatii,.naklonnosti, obdivu, flirt nebyl vubec spoustecem, a zamilovany k tomu prisel mnohsy jako slepy k houslim(tady jen poznamenam, ze zamilovanost je nesmi precenovat, naopak ji spis odmitat jako docasne pomateni smyslu;)- tedy ze manzelstvi ma oproti serialovym vzorcum v zivote nescetnekrat vetsi hodnotu nez vzplanuti k usmevavemu. kolegovi)

Klotylka
568 příspěvků 29.3.13 23:30

@malakaja
já se omlouvám, ale já jsem Vám tady položila už dvakrát jednoduchou doplňující otázku, abych pochopila Váše příspěvky a ani jednou jste mi neodpověděla (samozřejmě to není žádná povinnost) a Vašemu poslednímu příspěvku nerozumím už vůbec. Takže jdu radši spát. Třeba budu rámo bystřejší. Hezký zbytek večera

edit: reakce na příspěvěk z 23:21h
edit2: tomu poslednímu příspěvku také nerozumím.

Příspěvek upraven 29.03.13 v 23:36

stric
762 příspěvků 29.3.13 23:32

@malakaja Ano. A navíc ještě pořád nevíte, jak to bere ten druhý. Ani vzbuzování falešných nadějí mi nepřipadá jako milá a příjemná hra.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 16 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Tipy na nejlepší dárky k Vánocům: Jak udělat radost jemu i jí?

Mnozí se začínají připravovat na blížící se vánoční svátky. Jaký... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek