Co si myslíte o H&M

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4
KlaudieS
1765 příspěvků 10.3.13 11:59

@Eirean No jo, ale jsem z Brna, tudíž Debenhams odpadá. Mám 23, tudíž odpadá MaS, přijdou mi tam ty věci spíš na starší. Van Graaf neznám :) Jsem studentka, takže financemi zrovna neoplývám, a navíc mě baví experimentovat, ještě jsem nedospěla do stádia, kdy bych si hodlala vybavit šatník pevnou základnou kvalitních basic záležitostí. Proto je pro mě H&M ideální. A nikdy jsem s jejich věcmi problém neměla, ono záleží na tom, co se tam koupí. Já mám odtud půlku skříně a ano, uznávám, že nějaká trička, za která jsem dala 150, jsou už akorát tak na vytírání podlahy, ale s tím jsem taky tak nějak počítala, rok posloužila dobře a teď uvolnila místo dalším. Jakékoli dražší trička/halenky odtud mi slouží delší dobu a bez problému. Já tu vidím hroznou předpojatost proti těmto levnějším značkám, ale můžu říct, že mám jedno tričko z Takka, což se často vzhledově i kvalitou blíží Vietnamcům, ale ono tričko mě stálo 200 korun, mám ho 6 let a nevylezla ani jedna nit, ani jeden žmolek nemá, barva není sepraná a obrázek drží. Takže spíš než na řetězci záleží na konkrétních kusech.

PS: Ale třeba boty bych si tam asi už nekoupila. Udělala jsem to jednou a za týden je šla reklamovat. Reklamace ovšem provedená bez řečí a okamžitě peníze na ruku, takže spokojenost.

Anijsha
248 příspěvků 10.3.13 12:47

Z HM mám několik věcích, které jsem ovšem koupila v sekáčích, a zatím si nemůžu stěžovat.
V HM jako takovém jsem zatím nenakupovala. Domedávna jsme měli jen jeden obchod, který mi svým rozvržením připadal „divný“ (líp mé pocity asi popsat nepůjdou), takže jsem tam vždycky vlezla a vylezla s prázdnou, protože jsem tam jaksi nedokázala nic najít (a nebo tam vážně neměli nic, co by mě zaujalo). Nedávno tu otevřeli druhou pobočku, tam už to vypadá líp :-) Takže nad tímto řetězcem hůl ještě nelámu.

Konvalinka