Dech - vonný, nevonný, neutrální

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2
jumbee
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.8.12 12:34
@Sekhmet píše:
@jumbee Hnití? Cože? Kdybychom maso trávili hnitím, asi bychom umřeli na otravu, protože při hnití vznikají nějaké škodlivé látky, plyny… Alespoň taková je moje představa. Ne?

A při trávení jídla žádné škodlivé plyny samozřejmě nevznikají :D.

gulietta
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.8.12 12:47
@jumbee píše:
Nikdy jsem si to neověřovala, tu informaci mám asi ze dvou knížek, týkajících se vegetariánství.

Ja som čitala dve knižky o kardiochirurgii a som odborník na transplantáciu srdca.

Moir
2488 příspěvků 12.8.12 13:07

@jumbee kteréžto se vyznačují naprostou objektivitou…

Diankenstein
1895 příspěvků 12.8.12 13:54

Rozhodně ale platí, že se má maso zajíst spoustou zeleniny, jelikož máme docela dlouhá střeva…:D
A k čištění zubů, když už máte zubní kámen, nepřestane to smrdět, dokud ho nedáte pryč. A řekla bych, že ani taková paradontóza nebude vonět po mátě.
Ne nadarmo bylo kdysi zubní oddělení řazeno mezi infekční. (aspoň jsem to tak slyšela)

LadyPapajka
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.8.12 14:45

Maso se tráví hnitim:D

Chany
928 příspěvků 12.8.12 14:58

Nelibý dech může souviset i se „špatným“ žaludkem. Bývalá kolegyně trpěla na Helicobacter pylori, a měla s nevábným dechem permanentně potíž…

Chany
928 příspěvků 12.8.12 15:21