Dotazník soč - stravovací návyky

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Terra_1
3 příspěvky 1.2.20 18:16
Dotazník soč - stravovací návyky

Dobrý den, jmenuji se Tereza Červenková a jsem studentkou 4. ročníku oboru zdravotnický asistent/praktická sestra. Tento školní rok jsem se rozhodla zapojit do středoškolské odborné činnosti, v oboru zdravotnictví, s prací, která se bude zabývat stravovacími návyky a výživou. Tímto bych vás chtěla požádat o vyplnění mého dotazníku. Děkuji za případné vyplnění mého dotazníku.

https://www.click4survey.cz/…646/79b7987a

Reakce:
benyka
8416 příspěvků 1.2.20 18:34

Měla jsem snahu, ale vymykám se z vašeho dotazníku tak dokonale, že bych zřejmě spadla do kategorie opomenutelných extrémů. :-)

Sisi_82
9 příspěvků 2.2.20 11:21

Vyplněno:smile: mějte se hezky…

giuliettka
7174 příspěvků 2.2.20 11:27
@Sisi82 píše:
Vyplněno:smile: mějte se hezky…

Povodne som to chcela vyplniť až budem u pc a nie na mobile, ale vám evidentne jebe, ak ste si zaregistrovala nový nick, aby ste sama sebe vyplnila dotazník, alebo aspoň dala najavo, že ho vyplňujete. Vy si vystačíte aj sama.

mimi
249 příspěvků 2.2.20 14:07

@Terra1