Hezky česky

Fotoalbum tématu (37) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
profesorka
114 příspěvků 6.11.19 09:44

@PanenkaMalenka u vyjmenovaných slov se dětem vysvětluje, co znamenají

PanenkaMalenka
271 příspěvků 6.11.19 09:52
@profesorka píše:
@PanenkaMalenka u vyjmenovaných slov se dětem vysvětluje, co znamenají

V tom případě jsem také měla špatné učitele. Co znamená „sychravý“ sice vím, ale ze školy tahle informace určitě nepochází nebo byla dávno zapomenuta.

Temperance
2081 příspěvků 6.11.19 14:27

@profesorka To spíš než @Oveeec měl špatné učitele autor článku na Novinkách.

Oveeec
2217 příspěvků 6.11.19 20:35

@profesorka Já vím, co to slovo znamená, proto mě to zarazilo. Vlastně jsem přesvědčená, že mám pravdu. To s tou školou byla taková nadsázka, že nejsem meteorolog.

profesorka
114 příspěvků 7.11.19 10:32
vyjmenovaná slova

@Oveeec přesně si pamatuji, jak nám je s. učitelka vysvětlovala, třeba oobrázkemzkem sysla, sýčka sýkory

Atlacoya
2743 příspěvků 7.11.19 10:36

@profesorka A k sychravému byl jaký obrázek?

Matmys
2448 příspěvků 7.11.19 11:27

@Atlacoya Podzim, to dá rozum, ne? ;)

Porkpiehat
1787 příspěvků 7.11.19 13:46
@Matmys píše:
@Atlacoya Podzim, to dá rozum, ne? ;)

Nedělejte v tom dětem zmatky. Podzym není vyjmenované slovo :-D I když je sychravý :-D :-D :-D

Uživatel je onlinebenyka
7763 příspěvků 11.11.19 12:30

Dneska: (Účtenkovka je) „plýtvání peněz“. Jindy se píše o „plýtvání potravin“. Je to ještě pořád špatně nebo jsem něco prošvihla? Za mě se plýtvalo jenom něčím, ne něco.

Oveeec
2217 příspěvků 11.11.19 20:10