Jak bojujete se stresem?

Fotoalbum tématu (3) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Nordlyseet
203 příspěvků 21.10.14 23:41

@Jiná Realita Já vám rozumím. Mám to podobně, a ani k tomu nepotřebuju duševní disharmonii… když přijedu jednou za čas z Prahy, kde studuju, domů, tak mám běžně čtyři „večeře“ a pauzy mezi jídly si vycpávám různýma svačinkama (a rozhodně ne zdravýma)…
To jsem si takhle jednou večer dala velkou bagetu s feferonovým salátem, pak talíř polívky, pak obložený chleba a celé jsem to završila půlkou bonboniéry a průběžným „ochutnáváním“ směsi gumových bonbonů. A taky si chodívám do lednice pro plátky sýra nebo šunky a cpu se tím, jen tak, bez ničeho… občas si vezmu obojí, zaroluju to do sebe a kápnu na to tabasco… mmmm :D

viktorka_od splavu
7774 příspěvků 22.10.14 11:15
@Jiná Realita píše:
Jak bojujete se stresem?žeru :(

věřte, že " nežeru " je horší varianta. vy máte aspoň fungující pud sebezáchovy

rézinka007
112 příspěvků 22.10.14 13:22

@KKristýna jéééžiši, to bych tak chtěla, při stresu nejíst, to bych byla jako lunt. Bohužel jsem taky opačný případ a žeru jako prase :-) Zvlášť přes zimu, kdy je málo světla a zima, tak mám pořád tendeci se odmněňovat dobrým jídlem a na jaře nad sebou pláču :-( A už se to zase blíží…

Jindrason
288 příspěvků 22.10.14 13:24

Na stres je prý dobrá i třezalka. prý se používá i při léčbě slabších forem depresí. Je to bylinka, takže přírodní. To by mohlo pomoci. A i když to tu nikdo moc nenavrhoval. Tak i návštěva psychologa není žádnou hambou.

DiorkaFidorka
287 příspěvků 22.10.14 13:57

@Karja
Tak já jsem měla školu víkendově, takže se to i přes jiné překážky v životě dalo stíhat. A navíc mě uklidňovalo, že je to víceméně na „dobu určitou“. Nebylo to vždy úplně jednoduché a bezproblémové, ale myslím, že do budoucna mi to fakt pomohlo.

Olinka
2582 příspěvků 22.10.14 16:59