Jak si představujete second hand 21.století :-)

Fotoalbum tématu (23) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4
iga
1470 příspěvků 15.2.14 17:38

Sekáče jsem milovala jako studentka a teď tomu zase začínám přicházet na chuť. Nejvíc by mi ale vyhovovalo třídění podle velikostí. Ušetřilo by mi to moře času. Když jdu sekáče, tak nikdy nejdu pro konkrétní věc, ale pro cokoli, co se mi zalíbí - navíc nakupuji pouze na sebe a v naprosté většině případů je cena tak nízká, že mě neodradí - takže velikost je první určující kritérium při hledání.

Tajtrliková
190 příspěvků 15.2.14 19:14

Ono by to nemuselo být rozdělený vysloveně po číslech, to byste se asi zbláznila a navíc to zakaznice stejně přeházej. Spíš by asi bylo řešení štendr XXL a štendr s velikostma do 40.

jumbeee
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.2.14 20:45

@Tajtrliková Pardon, ale 42 není XXL :D.

MaláČarodějnice
709 příspěvků 15.2.14 23:07

Ježíši, to já mám teda asi 3-5XL, jestli 42 je XXL :-(, no nazdar…

Ale ty velikosti uvedené na oblečení jsou hrozně zavádějící a navíc - které číslování použít? Německé, italské, české nebo anglikcé? Asi by to měli už konečně v Bruselu sjednotit, budeme jim to muset navrhnout…:-)

Luda27
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.4.14 12:39