Jaké zkrášlovací služby využíváte?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4
Lacrimosa
162 příspěvků 20.7.12 22:41

No, možná bych si měla připadat jako barbar, ale jsem chudá studentka, takže plno „udržovacích“ úkonů zastávám sama :D Nějak raději prásknu peníze za knížky a výstavy, než za tyto služby. Nepravidelně docházím akorát na masáž zad. Vlasy si stříhám sama, opečovávám ruce, nohy… Spíše jsem vždy strávila čas u kožního lékaře. Pleť mě, pravda, trápí od puberty dodnes. I když se to už podstatně zlepšilo. Zkrátka na to, abych se momentálně nechávala pravidelně někým opečovávat mi má studentská almužna nestačí :) Ovšem až budu výdělečně činná, do jisté míry o tom uvažuji.

cibetka 1
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.7.12 17:17
@Světýlko.t píše:
@cibetka 1 Můžu se zeptat jak na tebe účinkují lymfatické masáže? Už o tom dlouho přemýšlím…

Neuvěřitelně, doslova cítím, jak se mi lymfa začíná honit tělem jakmile na mne masérka sahne. Hodně ovšem záleží, jestli to umí a neodbývá - platí tady čím jemnější, tím lepší. Nohy mám teď po asi 10 masážích úplně hladké a ruce se také lepší. Navíc je to naprosto úžasný relax, zvlášť když je masérka stejná krevní skupina. Jsem odhodlaná chodit doživotně, kdyby bylo na mně, tak žiju na jejím masážním stole a NIKDY neslezu.

Tebah
4257 příspěvků 15.8.12 18:05

Já chodím pravidelně jen na suchou pedikuru (cca každých šest týdnů) a ke kadeřnici. Dřív jsem chodila na mokrou, ale párkrát mi ty nohy tak ořezali, že mně to bolelo při chůzi několik dní, takže teď už jen na suchou - je mnohem šetrnější.