Jemné vlasy - jak na objem

Fotoalbum tématu (10) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 Další »
Cuckyna
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.10.12 12:01

Házím dotaz do vlasového pléna: Mám vlasy, co se vlní, ale když je nechám uschnout jen tak, tak se vlny nesjednotí, naopak když je vyfoukám, tak ty vlny potlačím. Má někdo nějakou radu na kvalitní profesionální přípravky, které podpoří vlny, zhydratují vlasy ale ne do mastna, a ještě něco na objem? Představovala jsem si třeba hydratační šampón a kondicionér (nebo naopak objemový) a pak péči, která by krásně oddělila vlny a sjednotila jednotlivé vlasy.

klubo
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.10.12 12:07

@Anna Kareniina Nezničené, v poho:) Nejsem odborník, ale mám pocit, že jsou různý druhy trvalých a žádná už není to, co známe z osmdesátek - toho suchýho berana, kterej se nehnul, než odrostl.

Anna Kareniina
54 příspěvků 21.10.12 12:48

@klubo tak ja do toho JDU!! :)

Rabbit-Heart
644 příspěvků 21.10.12 12:55

@Anna Kareniina Budu držet palce! Hodíte nám sem pak fotku? :)

Anna Kareniina
54 příspěvků 21.10.12 18:42

@Rabbit-Heart urcite :) zitra se objednam a pak nahodim hrivu :)) jestli to teda nedopadne takto:

Anna Kareniina
54 příspěvků 21.10.12 18:44

Takto:

aailyyn
809 příspěvků 3.11.12 23:07