Kdy nezaplatit za špatné služby?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 Další »
ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.06.15 09:30

@nolita Děkuju. I za vysvětlení, jak jsem myslela, že dobře se najím jen v Praze. Vystihla jste to dobře.
Mnohem milejší je mi horská hospoda, která si na nic nehraje a uvaří tam poctivě, než ty rádoby hogo fogo maloměstské hospody, kde vám s klidem dají eidam místo parmezánu a ještě se diví, co se vám nelíbí. Jedno z nejzáživnějších bylo Uherské Hradiště.

Amun
888 příspěvků 27.06.15 11:59

@inonicera: s tím salátem je to hrozné, někdy žasnu, co si v restauracích dovolí. Nicméně třeba Vám pomůže moje zkušenost - já se nedokážu hádat nad účtem, také mi to není příjemné. A proto když něco bylo už opravdu přes čáru hrozné, zavolala jsem číšníka a jídlo jsem s udáním důvodu vrátila a čekala na reakci. Člověk se nehádá, ale zároveň jen neprohodí takovou tu větu, že jídlo nebylo dobré, načež stejně zaplatí… Zatím jsem to udělala čtyřikrát za život a obsluha reagovala následovně: jídlo vyměnili a já zaplatila, v jednom případě mi to neúčtovali. Jen tak pro zajímavost, u neúčtovaného se jednalo o poměrně drahý cocktail, kam barman zapomněl dát vše včetně alkoholu. Drink postupně ochutnal celý stůl a všichni jsme se shodli, že mám opravdu jen neochucenou ledovou tříšť a v ní kapku banánové štávy. Číšník se hádal, že to není možné. Několikrát jsme ho vyzvali, ať tedy ten drink ochutná - odmítl, že nesmí, ale drink odnesl.

pecka79
2011 příspěvků 27.06.15 12:20

Pamatam sa, ze raz sa mi u kadernicky stalo, ze vysledny farebny efekt nebol, co som ocakavala. Takze na jej otazku, ci som spokojna, som uprimne odpovedala. A kadernicka bez mihnutia oka a bez extra priplatku naniesla novu farbu a ja som jej spokojnou zakaznickou uz niekolko rokov.
Z inej oblasti a uplne cerstva spomienka zo stvrtka-objednala som si mojito v nie prave najlacnejsom bare v Londyne. Barman ho zacal pripravovat z uplne zosusenej maty. Nastastie som to videla, tak som ho na to upozornila. Najprv sa tvaril, ze si to akoze nevsimol, no ospravedlnil sa a siel zistit, ci maju cerstvu. Nemali, tak som si objednala nieco ine. Povedal mi, ze mam drink gratis, lebo mi nemohol pripravit ten moj.
Takze si myslim, ze v pripade nespokojnosti s poskytnutou sluzbou, si treba otvorit usta. V pripade, ze vysledny efekt nie je uplne katastrofalny, bud dohodnut zlavu alebo ine odskodnenie.Pre mna ako zakaznika su sluzby a tovar na rovnakej urovni a tak, ako reklamujem poskodeny tovar, mam narok aj na reklamaciu sluzby.

eriam
407 příspěvků 27.06.15 18:57

V loňském roce jsme byli na víkend v Peci p. Sněžkou a první večeře byla bez možnosti výběru,,svíčková. Oba ji máme rádi, takže jsme se i těšili. Večer nám žvýkající servírka v umaštěném triku a džínách přinesla něco, co vypadalo jako mrkvové pyré s kusem stoleté krávy. Chuť příšerná, jen jsme tak ochutnali a jídlo nejedli. Servírka se podivovala, že nám to nechutná,,ale přiznala, že to asi nebude žádná sláva, že kuchař svíčkovou neumí :-) Tak jsme se šli najíst do vedlejšího hotelu, kde jsme se dozvěděli, že oni vlastně žijí z hostů od vedle, kteří se tam chodí dojídat :-D Všechno jídlo za víkend byl děs, zaplacené bylo dopředu, tak jsem jim alespoň na recenze hotelu napsala hooodně výstižné hodnocení…

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.06.15 21:01

@Amun Když bych to vrátila a požadovala jiný nezávadný salát, tak mám trochu obavy, aby mi do toho kuchař neplivl.
Jednou jsem si také stěžovala na nahnilou zeleninu a dali mi jako odškodnění dezert zdarma. Ale byl to danajský dar, nepřecpávám se a neměla jsem na sladké chuť. Nechala jsem jim ho tam.

Amun
888 příspěvků 27.06.15 21:18

@pecka79: díky moc za názor. Asi jste mi ukázala cestu, jak to do budoucna vyřešit a nebudu se stydět se ozvat. Asi jsem doteď až moc očekávala, že ostatní lidé budou mít stejnou kulturu, a omluví se sami. Díky Vám vidím, že ozvat se v případě špatné služby, vlastně vůbec není moje ostuda…uff :D

Mirt
444 příspěvků 27.06.15 21:35

Když si představím sebe na místě pedikérky, která někomu pořeže nohu… no, bylo by mi vážně stydno si za práci vzít peníze.
Jednou jsem měla brigádu ve stánku na koupališti, paní si objednala párek v rohlíku a já jí ho dala s hořčicí, ačkoli chtěla s kečupem. Přišla mi to říct, tak jsem jí okamžitě udělala nový a počítala jenom jeden, i když s dětmi zbaštili oba. Bylo by mi hloupé být nepříjemná nebo neochotná, kdo by si tam pak něco kupoval. A to teda rozhodně nebyla práce snů a dýško taky nestálo za řeč, takže mně by to vlastně mohlo být jedno, jestli zákazník přijde znova nebo ne.

Karja
4837 příspěvků 27.06.15 22:21

@Mirt Teď jste mi připomněla jeden trik, co používali ti odvážnější z nás v dětství:-D. Kamarádka si kupovávala zmrzlinu stylem: „jahodovou a vanilkovou prosím“. Takže dostala dva kopečky na sebe a ona „jé, ale já to chtěla zvlášť tady pro toho a toho“. No a dostala gratis další samostatný kopeček vedle:D. Bohužel ve městě byla jen jedna zmrzlina, tak to nemohla uplatňovat moc často:D.

SweetPotato
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.06.15 09:44

@Karja
Opravdu to fungovalo? Mám pocit, že kdybych tohle jako dítě řekla (ne jako fintu ale jako fakt), dostala bych maximálně kornout navíc. Ale spíš vynadáno.

Mirt
444 příspěvků 28.06.15 11:34

@Karja :D to by na mě zkusili jednou, příště už bych se ujišťovala, jak to chtějí.

jdisepřevlíct
492 příspěvků 28.06.15 11:49

@Mirt Docela vycurane od nich, snist to a prijit si pro dalsi. Ale na vasem miste bych reagovala stejne. Jeste mohli prijit potreti, ze chteli s krenem :)

Karja
4837 příspěvků 28.06.15 12:12

@SweetPotato @Mirt Fungovalo, ale právě že to nemohla na stejnou prodavačku zkoušet víckrát jak dvakrát za rok, takže si toho vlastně ani moc neužila:-D.

NellieLovett
2314 příspěvků 28.06.15 13:03

Já chodím k pedikérce, se kterou jsem spokojená, pokud by mi její záskok pořezal nohu, asi bych odešla. Do salónu, kam chodím, mají i kurzistky. Pokaždé, když tam jsem, se podivuji nad tím, jak někdo může jít na pedikůru k někomu, kdo se učí.
Nicméně, už jsem to psala do jiného vlákna, docela dlouho nosím blond/platinu, ale na podzim jsem se rozhodla vyzkoušet šedivou. Barva chytla, ale asi za týden byla pryč a já měla na hlavě hrozivé fleky. Protože jsem jí za to nechala na mých krátkých vlasech víc jak 2tis, kadeřnici jsem zavolala, úprava byla zdarma a to mi to musela čistit na 2× plus nová barva. Jednou mi také ustřihla křivě ofinu, protože chodím asi jednou za 3 týdny jen na úpravu ofiny, opět jsem ji nemusela hradit. Ke kadeřnici chodím asi 4 roky, dost často, takže by byla sama proti sobě, kdyby mě odmítla a taky tam chodím ráda, tak bych nerada, aby mezi námi bylo dusno. Chyba se prostě stát může.
A ještě jeden nedávný zážitek - pořádali jsme takový menší večírek, protože nikdo z mých známých, kteří fotí, nemohl, tak jsem na základě fotek z jedné párty, objednali fotografa mně neznámého. Požadavek byl nafotit večírek, tedy lidi, momentky, raut, prostory, prostě „párty fotky“. Plus poslat hotové fotky, s tím že pouze doladíme detaily. Po týdnu se za mnou stavil s neprobranými, neupravenými fotkami, tak jsem ho s tím poslala slušně pryč, že na to nemám čas, ať mi pošle fotky konečné. No o týden později mi ten skvost ukázal, asi 200 portrétových fotek otřesné kvality. Omluvila jsem se mu, ale zaplaceno nedostal, jediná fotka se nedala použít.
A v restauraci určitě záleží na typu podniku, ale tam jsem obecně mírnější. Pokud se to sníst dá, většinou to sním. Vracím pouze v případě hnusného jídla a nebo nedodržení požadavku na dané jídlo.

Hořáč
1588 příspěvků 28.06.15 13:17

Mě teda fascinuje, že si to pedikérka nechala zaplatit. Já bych od ní čekala omluvu a nejméně žádné placení. Alespoň já bych tak postupovala, kdybych podnikala v této oblasti. Ale na druhou stranu si sahnu do svědomí, že jako zákaznice bych asi byla v takovém šoku, že bych zaplatila. Kamarádce jednou kadeřnice oškubala po pás dlouhé vlasy víc, než chtěla. Kamarádka to také zaplatila. Prý neměla slov a nedivím se jí. Někdy člověka napdnou vhodné reakce, až když tu situaci vstřebá a to nemusí být hned.

NellieLovett
2314 příspěvků 28.06.15 13:20

@ionicera Jídlo bych si tam nedávala, to mi nechutnalo, ale na drink Vám doporučím hotel Dvořák v Českém Krumlově, hned pod hradem, má hezkou zahrádku a kouzelný výhled, hlavně večer, když je hrad nasvícen. Ale jídlo opravdu špatné :D

NellieLovett
2314 příspěvků 28.06.15 13:24

@Hořáč říkám si úplně to stejné. Pracuji v hotelnictví, pokud způsobíme hostovi nějakou škodu, vždy se snažíme najít řešení. Buď nabídneme slevu, případně úplně zdarma, záleží o co se jedná. Pokud už má host zaplaceno, tak nám jde především o to, aby se host vrátil, tedy může využít jiné služby nebo jakákoliv jiná kompenzace při příští návštěvě.

kayav
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.06.15 13:26

@ionicera to s temi restauracemi v praze chapu. Manzel je ze severnich cech a ja z vychodni moravy, takze pri navstevach rodicu obcas nekam zajdeme na jidlo, ale vetsinou je to neco tak tragickeho, ze uz radeji varime sami. A to ja nejsem zas tak extra narocna, abych musela mit vsechno pintlich.. Horsi je, ze tem rodicum, kteri tam ziji, to vubec spatne neprijde. Tak pak kde je ta chyba.. Asi jsme taky rozezrani prazaci.

lioncity
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.06.15 15:08

@kayav, souhlasim, uroven mimo Prahu, kde uz je z ceho celkem vybirat, je tragicka. Taky to vzdycky pocitim, kdyz jedu za rodicema.

meejja
391 příspěvků 28.06.15 15:19

V restauraci si stěžuji ihned - než jídlo sním (chutná/nechutná není kritérium, spálené, přesolené, zkažené jídlo ano). U služeb jako třeba kadeřnictví jasně specifikuji požadavky dopředu. A snažím se při reklamaci nebýt nepříjemná. Výjimečně se problém nevyřeší ke spokojenosti všech zůčastněných. No, a ještě jedna věc. Do podniků s otrávenou obsluhou nechodím…

Ounz
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.06.15 15:32

@ionicera a která Plzeňská Vás zklamala? Je dobrý to vědět..

ionicera
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.06.15 20:28

@Ounz U Malické brány

Ounz
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.06.15 20:30

@ionicera díky..

Sépia
426 příspěvků 29.06.15 07:09

Tiež sa mi už viackrát stalo, že jedlo v reštarácii bolo k môjmu údivu pripravené absolútne neprofesionálne, akoby to decko varilo. Černohorský rezeň zvonku zhorený, ale mäso polosurové.. Tak to žasnem, že si také niečo dovolia. Kus tvrdej podrážky namiesto roštenky. Treba sa ozvať hneď, nie zjesť a posom sa sťažovať. A z takej reštaurácie radšej odísť. Aj u pedikérky som mala smolu, že mi tak obrúsila nohu, že som ju mala zapálenú. Žiaľ, zistila som to až doma a už v živote som tam nešla. Chyba sa môže stať, ale nie takého niečo. To je jednoducho drzosť.
V slušnom podniku alebo prevádzke by sami mali navrhnúť opravu, satisfakciu.

panmeloni
23 příspěvků 29.06.15 12:45

V Krumlově doporučuji restauraci Papa's http://www.papas.cz/ Jezdili jsme do Krumlova každoročně a vždycky jsme se tam výborně najedli. Mimo jiné měli vynikající polévky. Obsluha vždycky moc milá. Loni jsme vynechali, tak doufám, že se nezhoršili.
Ani nevím proč, ale nějak se vždycky stydím si stěžovat. Tuhle jsem si dávala v restauraci pstruha a k němu šťouchané brambory, které byly kyselé. Obsluha tam nebyla nic moc, ale když odnášeli talíře, tak jsme se zmínili, že ty brambory jsou špatné. Servírka se omluvila a nejenže nám nenaúčtovali brambory, ale dokonce ani toho pstruha, který byl jinak dobrý. Jelikož i ostatní měli jídlo dobré, tak mě přesvědčili, že bych tam klidně příště šla znovu.

Grossularia
3204 příspěvků 29.06.15 22:29

V Krumlově nebyla špatná U dwau Maryjí - nádherné posezení u vody, i jídlo mají dobré - králík s jáhlami, pohankové kaše, různé zelí a tak, celkem zdárně to připomíná tradiční (tedy skutečnou tradiční do toho cca 19.stol., ne knedlíkové variace vzniklé ve 20. stol.) českou kuchyni.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 Další »
Váš příspěvek

Před šesti lety se zřítila textilka Rana Plaza

Módní svět si připomíná šest let od zřícení textilní továrny Rana... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
Módní nákupčí: Povolání snů, nebo hrůzy?

Autor: Kamila

Svět skloňuje velká jména návrhářů, přitom o našem šatníku... Celý článek