Kdy nezaplatit za špatné služby?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3
LadyOfGallifrey
739 příspěvků 29.06.15 23:22

@Grossularia Mnam, zacinam mat chut ist tam na vylet :) Existuju taketo recepty niekde pokope? Knedliky a mastne omacky nemam rada, a chcela by som skusit nieco tradicne a zaroven dobre :)

Grossularia
3204 příspěvků 29.06.15 23:29

@LadyOfGallifrey V tomhle směru čerpám hlavně z knížek M. Beranové, ale nejsou to vyloženě kuchařky, jsou to populárně-vědecké knížky, kde se vyskytují i recepty.
Další dobrá, s více recepty, je Zíbrtova Staročeské umění kuchařské.

Recepty konce 19. stol. znám nějaké i od vlastní babičky, také jsem od známé dostala kopie nějakých sešitů po její babičce a prababičce, kde je taky leccos zajímavého, obrážím i různé výstavy (dobrá byla Krmě, jídlo, žrádlo)…dá se najít. :)

Edit II: Pokud Vás zajímá něco k jídlu víc, tak kdyžtak v Gurmánském vlákně nebo ve Zdravé výživě, ať tu netvoříme nesouvisející tematické odbočky:)
Edit: U dwau Maryjí jsem ale nebyla dostdlouho, doufám, že se nezhoršili, abyste nebyla zklamaná:) Kdysi jsem tam měla povícero jídel a až na jednu fakt divnou kroupovou věc to bylo všechno moc dobré.

Sailorette
1594 příspěvků 29.06.15 23:47

@Grossularia U dwau Maryjí jsme byli před měsícem, jídlo nic moc, rozlévané víno otřesné a dost protivná obsluha. Byla jsem zklamaná, protože jsme tam šli na doporučení známých. Vedle je vegetariánská restaurace, jméno si už nevybavím, tam byla obsluha velmi milá, ale jídlo, no, jedním slovem blaf.

olivia1
42 příspěvků 30.06.15 21:24

Čím som staršia, tým mám menší problém reklamovať zlé služby /ale aj poďakujem, keď je personál ochotný/. Bola som po ťažkom úraze a potrebovala som určité topánky, prišla som k Baťovi, na nohe ortéza, tepláky, tenisky a pri skúšaní 5. páru topánok predavačka hovorí 2. predavačke, no vyskúša si toľko topánok a nakoniec si žiadne nekúpi /tak, aby som to počula/. Pred tým ma upozorňovala, ale tie topánky sú drahé. Tak ma vytočila, že som jej odpovedala, ak sú tie topánky drahé pre Vás, pre mňa nemusia byť. Mala ma informovať o cene a ukázať mi tie, ktoré sú pre mňa vhodné a nie hodnotiť moju finančnú situáciu. V tomto istom období som prišla do parfumérie Fann, predavačky ma ignorovali, potom boli neochotné a arogantné a neinformované. Som znechutená z toho, ako Vás „profesionálne odhadnú“, ale keď prídete navoňalá a nahodená, idú sa pretrhnúť.
U nás v reštaurácii som čakala 40 minút na obed /mám stanovenú obednú prestávku/ a na poznámku, že čakám dlho a oni obsluhujú ľudí /ich hihihi kámošky/ ktorí prišli dávno po mne mi odvrkla, že najprv sa obluhujú tí, čo si objednali palacinky. Čas ma tlačil, mala som objednané, tak som počkala, kým to donesú. Doniesli polosurový rezeň, rozkrájala som ho na 3 kusy, nechala ho na stole a čašníke som išla zaplatiť kávu. A ona celá vytočená, mali ste aj obed. Ja na to nemala, objednala som si ale nekonzumovala, nakoľko to bolo nejedlé. Ona na to, že mi to dopečú, ja - už nemám čas, som tu vyše hodiny. Začala sa rozčuľovať, že ona to už nablokovala a komu to predá, načo som to rozkrájala. Hovorím jej, bola som hladná a ja nemám rontgenové oči, aby som videla, že je to surové. Až keď som pohrozila inšpekciou stíchla. Určite to dala nejakému chudákovi, ktorý sa nevie brániť. Mám skúsenosť, že čím väčšie mesto, tým sú tie služby lepšie. Bývam v malej dedine, pracujem v meste, dcéra býva v Prahe. To sú 3 rôzne svety. Nechcem sa sťažovať, kto robí, aj pokazí, ale dá sá potom aj slušne zachovať.

Chardonnay
327 příspěvků 30.06.15 23:12
@olivia1 píše:
Začala sa rozčuľovať, že ona to už nablokovala a komu to predá, načo som to rozkrájala. Hovorím jej, bola som hladná a ja nemám rontgenové oči, aby som videla, že je to surové. Až keď som pohrozila inšpekciou stíchla. Určite to dala nejakému chudákovi, ktorý sa nevie brániť. Mám skúsenosť, že čím väčšie mesto, tým sú tie služby lepšie. Bývam v malej dedine, pracujem v meste, dcéra býva v Prahe. To sú 3 rôzne svety. Nechcem sa sťažovať, kto robí, aj pokazí, ale dá sá potom aj slušne zachovať.

To je peklo pekel, jestli by jídlo, které jednou opustilo kuchyň, prodali dalšímu zákazníkovi.
Ty prodavačky v Baťovi tedy také. Tam mám opačnou zkušenost, kupovala jsem dvoje boty a paní vytasila kabelku, báječně k novým botám ladila, pak zkusila další doplňkový prodej :D Kabelku trefila perfektně, ale nebaví mě přehazovat obsah kabelky, tak mám max dvě takové ty do města. Prodej nevyšel :-)
A v parfumeriích, kromě jedné výjimky, jsem spíš pronásledována nadšenými prodavačkami s novými parfémy :-)

andulka01
1372 příspěvků 01.07.15 11:12

@Grossularia @Sailorette Souhlas, u Dwau Maryjí se hodně zkazili. Když začínali, byla to fakt pecka, teď už jen fabrika… Jen to sezení u řeky je prostě boží. Vedle v té vegetariánské byl dobrý boršč, jinak bída. Obecně v Krumlově mi přijde kvalita podniků extrémně kolísavá, s čistým svědomím bych asi nic nedoporučila.
Na Lipně jsme před časem jezdili ke stánku se smaženými pstruhy (čerství hned z vlastní sádky vedle), ale už vůbec nevím kde to bylo, někde mezi vesnicemi.

Lála_druhá
471 příspěvků 01.07.15 12:59

„@ionicera a která Plzeňská Vás zklamala? Je dobrý to vědět..“

@ionicera a která hradišťská? Mám za to, že je celkem znám…

ajatar
660 příspěvků 01.07.15 13:26

.

Příspěvek upraven 04.12.15 v 06:57

Zuzi.zu
9 příspěvků 06.07.15 22:48

U nepříjemných prodavaček je to jednoduché, prostě z obchodu odejdu a nic si nekoupím, ale u služeb je to zapeklitá situace…Ono totiž kvalita je hodně subjektivní pojem a každý si pod ní může představit něco jiného…Ono sice může být jasně popsáno jak daná služba má vypadat, ale každý člověk ji splní jinak…Koupila jsem si místenku do autobusu, na zadní straně bylo psáno že pokud bude mít bus zpoždění více než půl hodiny mám nárok na vrácení peněz. No stalo se, bus měl zpoždění, bylo to v nočních hodinách a já kvůli tomu jím nemohla jet vůbec - nenavazovali mi pak už žádné spoje. Na druhý den ráno jsem šla uplatnit svůj nárok na vrácení peněz a odmítli mě…že na to nemám nárok, že přijel dříve než za půl hodiny a že si mám napsat někam na centrálu pokud chci a nutili mě odevzdat jim originální místenku… Jediné co mi zbylo byla naštvanost nad bezmocí a nespravedlností…

Motyka
329 příspěvků 07.07.15 16:56

Divím se, že vám sama nenabídla nějakou satisfakci. Měla jste se tedy ozvat.
Vařím v jedný restauraci a jsem ráda za jakýkoliv komentáře, nejen pochvaly. Nicméně narozdíl ode mě, vaše paní pedikérka viděla rovnou, že něco zpackala, já běžně po placu nepobíhám. Jen bych házela pánvema, když se mi vrátí prázdný talíř s komentářem, že odmítli zaplatit, protože jim to nechutnalo. U nás není problém po ochutnání upozornit obsluhu, že by to mělo vypadat jinak. Vždycky jsme to vyřešili ke spokojenosti zákazníků.

vlm
4369 příspěvků 08.07.15 12:43

@Zuzi.zu jistá si nejsem, ale předpokládám, že vrácení peněz platí pro případ, že spojem jedete..když nenastoupíte, a nemáte doklad že jstev ela, jak dokážete, že jste skutečně jela, mojla jste si rozmyslet a nebo zapimenout na odjezd..,autobus muže spoždění na delší trase dohnat, vy vlastně netušíte kdy do cíle dojel..navíc jsou sooje které na sebe čekají…nevím, jen můj osobní výklad

Dalmitka
1559 příspěvků 08.07.15 19:25

A čo by ste povedali na kaderníčku - real story: mám to z prvej ruky, ide o moju známu, ktorá má husté polodlhé vlasy, na ktoré pri farbení potrebuje 2 balenia celkom drahej farby, ktorú si nosí so sebou. Zistila viackrát, že niečo nie je v poriadku - vlasy od pol hlavy nijaké, bez farby, neživé a tak zapátrala a - milá kaderníčka zakrytá pultíkom vytlačila LEN JEDNU farbu, ktorá pochopiteľne nestačila a tú druhú si drzo nechala pre inú zákazníčku. Moja známa jej to potom rovno povedala, NIČ - žiadne ospravedlnenie, NIČ - a tá známa odvtedy drzo stojí pri nej, kým tie OBIDVE farby nevytlačí do nádobky. Jasné, že by od nej dávno odišla, ale strihá dobre, aj keď má maniere, že dohodnuté termíny sú pre ňu srandou - zákazníčka príde, kaderníctvo zamknuté, ospravedlnenie žiadne, no proste… hrôza. Ale vraj jej zákazíčky ubúdajú geometrickým radom, veď čo iné aj, že?

Dalmitka
1559 příspěvků 08.07.15 19:34

A ešte k téme jedla - zasmejete sa. Mám veľmi rada paradajky s mozzarellou a čerstvou bazalkou - vznešene šalát caprese. V jednej reštaurácii - už neviem kde /na strednom SK?/ - v jedálnom lístku „šalát caprese“. Hurá - to si dám! A - ajhľa - dostala som nakrájanú asi JEDNU paradajku, s ASI tromi malinkými tenučkými plátkami mozzarely, doplnenými hojne ČALAMÁDOU a plátkami UHORKY, tanier obkrúžený linkou zo sójovej omáčky a to všetko posypané na jemno strúhaným eidamom. Stratila som reč, nechala som to tak, ZAPLATILA - aj keď zvyčajne nemám problém si čokoľvek „vykonzultovať“ a odišla - kde? - do najbližšej koliby - a dala som si bryndzové halušky so slaninou /tie boli dobré :-) - veď to sme doma, nie?

Lola
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.07.15 19:35

@Dalmitka Já být tou kadeřnicí, tak se propadnu hanbou až do západního Německa, a být tou zákaznicí, tak už tam nikdy nejdu.
Ta krádež barev je WTF sama o sobě, a zavřené kadeřnictví v dohodnuté době by mě na místě rozběsnilo k smrti (stalo se mi to v Brně jednou kdysi ještě za studentských let a byl to můj poslední kontakt s tímto podnikem). Možná bych se nechala obměkčit, kdyby mi pak kadeřnice zavolala a omluvila se, protože dejme tomu, stát se může.
Nesnesla bych ale pocit, že ze mě někdo takto primitivně dělá vola, to bych si radši našla jinou kadeřnici. I za tu cenu, že než najdu, budu mít párkrát na hlavě nějaké čudo. Protože vlasy dorostou, ale nechat se takhle odrbávat je nesnesitelné.

Dragon fly
400 příspěvků 08.07.15 19:58

Jednou jsem reklamovala služby kadeřnice, neostříhala mne podle toho, co jsem řekla, ale při čelním pohledu to nebylo vidět. Doma jsem se pak podívala na vlasy zezadu a zavolala jsem jí, že chci střih opravit. Normálně bych se k tomu asi neodhodlala, ale měla jsem celkově pocit, že to dost odflákla, nejen střih, i vyfoukání. Vyfoukání vem čert, to zvládnu sama, ale ostříhat se hezky sama nedokážu. Reagovala tak, že si hned můžu přijít nechat střih opravit. V kadeřnictví mě sice přesvědčovala, že udělala přesně to, co jsem chtěla, ale střih upravila tak, že jsem byla celkem spokojená. Pravda je, že už tam znovu nepůjdu, ale aspoň nemám pocit, že jsem vyhodila peníze za něco, co jsem nechtěla.

Dalmitka
1559 příspěvků 08.07.15 20:00

@Lola - súhlasím s Vami, lebo mne to tiež spravila dvakrát - myslím to zavrené kaderníctvo. Ja som vzkypela, poslala som jej potom veľmi nepríjemnú SMS /lebo ani telefóny nedvíha!/ a odvtedy chodím k inej - ktorá síce nestrihá tak dobre, ale je úplne spoľahlivá, milá a príjemná. To je pre mňa podstatnejšie ako takýto totálne nepochopiteľný prístup - ale veď ona sa v krátkej dobe odrovná sama, myslím si.

catherinne
13480 příspěvků 08.07.15 23:53

A od kdy se v kadeřnictví barví přineseným kdovíčím? Jsem něco zaspala? :-)
Přinesete si do restaurace vlastní kus krávy? Nebo k ševci podrážku?

Dalmitka
1559 příspěvků 09.07.15 06:17

@catherinne - ja som spomenula drzosť kaderníčky, ktorá si jednoducho kradla to, čo si zákazníčka priniesla. Nebolo podstatou príspevku, čo sa kde ako farbí a nefarbí, to je záležitosť toho-ktorého kaderníctva a tej-ktorej zákazníčky a ich dohody.

nolita
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.07.15 07:02
@catherinne píše:
A od kdy se v kadeřnictví barví přineseným kdovíčím? Jsem něco zaspala? :-)
Přinesete si do restaurace vlastní kus krávy? Nebo k ševci podrážku?

no tak pokud se tak domluvime, tak klidne. To, ze neco neni bezne, neznamena, ze to je nemozne..

BarcaAri
607 příspěvků 09.07.15 14:38

@catherinne

Mamča to tak dělá. Má ráda konkrétné kadeřnici, ale nesedí ji její barvy a prostě nechce experimentovat. Otázka domluvy.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3
Váš příspěvek

Louis Vuitton stáhne poctu Jacksonovi

Francouzský módní dům Louis Vuitton stáhne z letní kolekce modely,... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
Choker: Doplněk, nebo výraz poslušnosti?

Autor: Iva

Choker – šperk, který se těší oblibě už odpradávna. Byl ozdobou... Celý článek