Kupujete levné boty?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Další »
La_Crime
601 příspěvků 16.9.12 19:27

@seznam.mih Ne, já zas nic proti tomu, když na to někdo má, nemám, jen je to pro mě naprosto nepředstavitelnáá situace. Jsem pracující VŠ studentka s případným druhým výdělkem v oboru, pokud se naskytne příležitost. Tohle je pro mě sci-fi :D Pro mě znamená koupit si dražší a kvalitní boty takové, které budu hodně užívat, a tudíž vyžaduji, aby byly kvalitní, do těch 2000,–, víc prostě dát nemůžu. Zvlášť když si pomyslím, že na to dělám dva týdny.

seznam.mih
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.9.12 19:33

@La_Crime Pro mě je to taky nepředstavitelná situace dát za kvalitní boty dva tisíce a to jsem pracující s tím, že ve volným čase se učím finštinu a je někdy pro oživení paměti i angličtinu (člověk má pak pocit, že tej angličtině najednou krásně rozumí :D) ale tak kdo to doma neměl, ten si nedokáže představit, že by někdo měl problém dát za boty víc jak tisícovku.

Eirean
244 příspěvků 16.9.12 21:11

@La_Crime Tak logicky že nikdy si nebudou kupovat všichni boty ve stejné cenové relaci, od toho je tu poměrně široký trh, aby si každý vybral dle svých možností.

Je ale nechutný, jak Mylady2 či kdo dostane kupu červených jen za to, že si dovolila koupit si dražší boty než je v naší kotlině zvykem. Mám někdy pocit, že ten příšerný názor, že kdo má peníze si je určitě nakradl se pořád ve společnosti silně drží.

Mylady2
12413 příspěvků 17.9.12 08:31

Nechápu jak muže někomu vadit, že jsem si koupila boty:-D Hehe

Mylady2
12413 příspěvků 17.9.12 08:32

@Eirean Zajímavé že? A to nakupuji napříč trhem aby byl každý spokojen;-)

zwedavka
1167 příspěvků 17.9.12 08:36

Většině lidí nevadí nákup drahých bot, ale informace koupila jsem si boty za xxxxx Kč (heč) zní spoustě lidí jako vytahování.

Mylady2
12413 příspěvků 17.9.12 09:04