Kupujete partnerovi/partnerce oblečení?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3
D.C.M.
82 příspěvků 6.9.12 17:20

@cagekh: Možná vidím jistý zádrhel. Stav Vaší ženy = chudá studentka, těhule, na mateřské, zase těhule. Možná kdyby se v soupisu objevilo zaměstnaná, tak její přístup k oblékání vypadá jinak. Přijít si k VLASTNÍ SILOU VYDĚLANÝM penězům dokáže zvednout sebevědomí a určitě to dokáže změnit životní nároky.
Já jsem taky chudá studentka a je pro mě velký rozdíl si koupit oblečení za své peníze z brigády než jít za rodinou, že potřebuji tohle a tohle koupit.

llolla
2102 příspěvků 6.9.12 17:22

@darkwulf
ad Promod: máte pravdu, já tam skoro nemůžu nakupovat, protože jsou mi většinou i ty nejmenší velikosti (jejich 1 se totiž rovná 36 nemýlím-li se) velké…

Pavučinec plyšový
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 6.9.12 17:29

@D.C.M. To jste řekla úplně přesně. Kromě toho se mi zdá, že @cagekh kromě ženské duše nerozumí moc dobře ani dámskému oblečení, takže jeho třeba i dobře míněné snahy budou asi dost kontraproduktivní.

llolla
2102 příspěvků 6.9.12 17:30

@cagekh
jak to tady pročítám, tak pořád nevím, co si o vaší situaci myslet=) Mě by neskutečně vytáčelo, kdyby mě partner neustále „nutil“ k nákupu nového oblečení. Ale je taky otázka: ty peníze (kterými se na můj vkus oháníte dost nechutně) jsou váš příjem, nebo její? Podle toho, co píšete, asi spíš váš (i když jste manželé), a mě by hrdost nedovolila nechat vás nakupovat mi tuny nového oblečení. Zvlášť, když ji to třeba ani moc nezajímá. Nebo nemá potřebu- když je a zřejmě ještě nějakou dobu bude na mateřské. A pořizovat si šatník teď a za rok o dvě čísla menší jí přijde jako plýtvání, i když na to třeba máte. Navíc to na mně působí tak, že vy se za partnerku stydíte, a chcete ji změnit. Nic ve zlém.

Calis
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 7.9.12 20:41