Mango - Jaké máte zkušenosti?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 Další »
Dadoo
5536 příspěvků 21.6.15 12:28

@MeowSlevněný“ neexistuje! Můžete slevit, nebo zlevnit. Sleva nebo zlevnění. Takto a nikdy jinak ;-)

Zboží vždycky platíte předem. Pokud ho necháte po vyzkoušení na prodejně - vyřizujete na kase, peníze vám vrátí během pár dní zase na účet.

Meow
189 příspěvků 21.6.15 15:09

.

Příspěvek upraven 10.09.16 v 13:35

Amun
888 příspěvků 22.6.15 21:50

Já do manga chodím docela často. Věci, co mám, jsou z dobrého materiálu a řekla bych kvalitně ušité. Co jsem ale vypozorovala, opravdu hodně věcí v Mangu je poškozených už na tyči (nedávno jsem zavítala do Fashion Areny a tam snad v Mangu nebyl jediný nepoškozený kousek, plus jsem poznávala věci z rok-dva starých kolekcí) a to za nemalé ceny. Mě například zaujaly maxi vínové šaty, právě je zlevnili ze 3500 na 1500, tak jsem si je zkusila - přestože původně byly vážně drahé, téměř každý kousek už byl zatrhaný. Do toho tam většinou hrozně přebírám, protože hodně věcí mi přijde opravdu zvláštních. Ale když člověk hledá, může tam podle mě najít krásné věci.

AngelikaMull
84 příspěvků 20.7.15 19:11

Nenakupovali jste prosím v poslední době na Mangooutlet? Nebere mi to kartu. Samozřejmě je krytá, vše zadávám správně, ale pokaždé se objeví, že transakce nebyla provedena. Dříve jsem u nich platila kartou běžně, až teď se objevil problém. Zkoušela jsem jinou kartu - totéž. Než jim napíši, chtěla jsem se zeptat zde. Díky předem.

RenaLange
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.7.15 22:54

@AngelikaMull omlouvám se jestli to vypadá že vás podceňuju, ale nemáte náhodou novou kartu? To se stalo mänželovi, nepovolil si internetové bankovnictví a pak se vztekal. mrkněte na kartu, popřípadě zavolejte do banky.

pumf
322 příspěvků 21.7.15 14:17

@AngelikaMull Taky jsem málem vyskočila z kůže, když se mi nějak přenastavily limity na kartě a já to přes veškerou snahu banky ignorovala. Ale pokud vám to dělají 2 karty, tak chybu budou mít asi oni.
Jinak na mangooutletu jsem jednou využila i tu možnost zaplatit při předání. Všechno úplně v pohodě, hlavně proto, že dost informují o doručení apod., takže nebyl problém mít ty peníze nachystané. Třeba by vám to ušetřilo nervy ;).

AngelikaMull
84 příspěvků 21.7.15 14:45

@RenaLange, @pumf Díky moc za reakce. Kartu nemám novou a běžně s ní on-line platím. Limity přenastavené nemám. Zkoušela jsem různé karty (přítelovu, mamky…) pořád to stejné. Už je mi jasné, že chybu mají nejspíš oni. Budu je kontaktovat. Díky!

veroonek
34 příspěvků 21.7.15 20:37

@AngelikaMull
Mám stejnou zkušenost. Opakovaně neproběhla platba kartou, která je stará dost. Platbu kartou přes net povoleno mám. Nakonec jsem změnila způsob platby na hotovost. Při vracení nepadnoucích kousků jsem pak zadávala číslo účtu ve formátu IBAN a zatím čekám na vratku…
Dejte vědět jak Vám odpověděli. Díky

AngelikaMull
84 příspěvků 23.7.15 12:26

@veroonek Takže na Mangu mi doporučili odstranit Cookies…Byla jsem přihlášená a měla zobrazenou objednávku. Potom, co jsem odstranila Cookies, jsem zadala údaje k platbě kartou, načež se vše vymazalo, systém mě odhlásil a smazal i objednávku. Protože jsem ty vybrané šaty a sako fakt chtěla, začala jsem je ve zboží hledat znovu, jenže mezitím byly moje velikosti už vyprodané. Takže Mango na chvilku fakt ne, jsem naštvaná (i sama na sebe, jistě, měla jsem odhadnout, co odstranění Cookies způsobí). Čili Vám nemůžu říct, jestli to zafungovalo, ale pokud to budete zkoušet, odstraňte Cookies dřív, než začnete objednávat :-)

kayav
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.7.15 16:25

@Amun to bude proto, že je to outlet. Na normální prodejně koupíte ve slevě i laciněji, než v outletu za tu jejich super truper 30% slevu. Ale když mají i v outletu výprodej, pak je to opravdu za nízkou cenu, ale většina kusů je jak říkáte poškozená, ušpiněná a plná žmolků.

Amun
888 příspěvků 2.8.15 10:09

@kayav: já vím, nicméně právě ty zmíněné poškozené šaty jsem si prohlédla v Mangu na příkopech v Praze :D za 3500 docela špatný výdrž, když už po měsíci na ramínku vypadaly tak, jak vypadaly…

Slanec
3 příspěvky 20.6.16 15:43

Já mám z manga podzimní kabat a jsem s nim moc spokojena. Ale je pravda že tma musím vybírat pečlivě než mně něco zaujme.

tejkazk
21 příspěvků 4.9.17 23:22

Před 3 lety jsem si objednala z eshopu zimní vlněný kabát za necelé 4tisíce. knoflíky byly přišité tak špatně, že hned první den nošení dva upadly, z toho jsem jeden ztratila. když jsem žádala o zaslání náhradního (protože u kabátu přiložen nebyl) napsali mi, že žádné knoflíky hodící se na můj kabát už nemají a na další maily neodepsali. moje první a také poslední zkušenost

Armida
70 příspěvků 6.9.17 08:24

V eshopu jsem si objednala kozenou bundu. Je pekna, ale to, co prezentuji jako kuzi, je ve skutecnosti eko kuze. Tak pozor na to. (Cena me mela varovat).

JarkaOk
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 6.9.17 11:26

Podle mě jsou v Mangu kvalitní věci, vždy jsem byla spokojená:)

lucindaSK
977 příspěvků 7.9.17 15:29

Nič moc. Kúpila som si kabelku na leto, po mesiaci sa mi začalo mrviť vnútro a všetko som vyťhovala pokryté čiernymi bodkami. Reklamácia, vrátili mi peniaze.

Jahudka64
41 příspěvků 19.10.17 10:16

V Mangu si kupuju věci docela často, a ráda se tam vracím, mají tam hezký výběr a kvalitní oblečení:)

Pettuuu
12 příspěvků 21.10.17 12:31

V Mangu nakupuju pravidelne a mam odtud spoustu skvelych kousku, stejne tak jsem ale obcas slapla vedle.. Chce to cist materialove slozeni a obcas okouknout zbozi primo v obchode.. Kvalitou je ale lepsi nez tolik opevovana ZARA ;)

Domijar
6 příspěvků 25.10.17 12:55

Jsem spokojená s objednáváním i s mango outlet ale s vracením to teda není žádná sranda.

Karel00
7 příspěvků 22.5.20 09:03
@madlenkaf píše:
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jaké máte zkušenosti s kvalitou oblečení (hlavně kalhot) v obchodech Mango. Díky za odpovědi.

Kvalita zboží žádná, reklamace zboží, žádná odstoupení od kupní smlouvy žádná, oni prodávají a hodně ale žádné dodržování obchodních podmínek, jsou to šmejdi, nikam se ne dovolate, nikam si nenapíšete, vrátíte závadné zboží a nemáte zboží a ani peníze, nevrátí vám nic,

Karel00
7 příspěvků 22.5.20 09:07
@Alena Cechova píše:
Já osobně velmi špatné, ale vždycky jim dám znovu šanci. Nechápu to…Kalhoty jsem si u nich ale ještě nekoupila.

A Skusil jste reklamace zboží, já reklamoval a nemám ani peníze a ani zboží, není kam zavolat není kam napsat

Karel00
7 příspěvků 22.5.20 09:10
@Alena Cechova píše:
Já osobně velmi špatné, ale vždycky jim dám znovu šanci. Nechápu to…Kalhoty jsem si u nich ale ještě nekoupila.
A Skusil jste reklamace zboží,já reklamoval a nemám ani peníze a ani zboží,není kam zavolat není kam napsat
@pixie píše:
Já jsem si loni koupila v mangu teplou skládanou sukni a zatím jsem spokojená, je v ní teplo, vypadá dobře, nežmolkuje, ale je to jediná věc, kterou jsem si tam zatím vybrala, takže to asi neni moc objektivní.

Nechce se mi věřit že jste spokojená většina zboží nemá žádnou kvalitu, odstoupení od kupní smlouvy neakceptují, reklamace neakceptují, peníze nevrací, výměna se neuskuteční, jak mile vrátíte zboží nemáte peníze a ani zboží

Karel00
7 příspěvků 22.5.20 09:12
@Jiná Realita píše:
V mangu jsem byla asi třikrát, pokaždé mě něco naprosto uchvátilo…a pokaždé to bylo všechno kazové, už v obchodě poškozené, zatrhané…a pokud ne, mají všechno v hodně divných střizích, tedy aspoň pro mě je mango nejméně „sedící“ obchod vůbec (i camaieu je lepší). už to asi nebudu zkoušet :(

Prosím kde je ten obchod je Kamený nebo vyrtual

Karel00
7 příspěvků 22.5.20 09:16
Coolmango

Jsou to šmejdi prodávají sortiment bez atestace bez na ke kvality vše co prodávají nemá žádnou kvalitu, nedodržují obchodní podmínky, falešné telefoni číslo email, oni prodávají a prodávají, a zákazníci se chytají, a když dojde k reklamaci, vrátíte zboží a peníze výměna už nedojde, přijdete o vše

Karel00
7 příspěvků 22.5.20 14:52

@nigge vdyd do té společnosti vstoupili Poláci a Slovinci, bodej by nezavírali obchod, když je tam velký problém, na intenotovim obchodě okrádají zákazníky, nedodržují obchodní podmínky, zakoupíte zboží na internetu a posílají to Slovinci, nebo Poláci, žádná kvalita, elektricky sortiment funguje tak 3 měsíce, a není divu nemáte kde reklamovat, Slovensko vlastník firmy coolmango hrabe peníze i za cenu že ví že se dopouští trestných činu, navrací peníze a ani odeslané zboží jako reklamaci odstoupení od kupní smlouvy, které si nechají a přeprodává ji znovu, ČOI tom ví jsou tam statisíce stížnosti a stále nezakroci, a šmejdi stále prodávají a podvádějí zákazníky

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 Další »
Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek

Články z Expres.cz

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Poslední článek:
10 módních specialit českých mužů

Autor: Matouš

Máme několik ryze českých skvostů... čím perlí pánská móda a „vkus“? Celý článek