@Meow
„Slevněný“ neexistuje! Můžete slevit,
nebo zlevnit. Sleva nebo
zlevnění. Takto a nikdy jinak
Zboží vždycky platíte předem. Pokud ho necháte po vyzkoušení na prodejně - vyřizujete na kase, peníze vám vrátí během pár dní zase na účet.
@Meow
„Slevněný“ neexistuje! Můžete slevit,
nebo zlevnit. Sleva nebo
zlevnění. Takto a nikdy jinak
Zboží vždycky platíte předem. Pokud ho necháte po vyzkoušení na prodejně - vyřizujete na kase, peníze vám vrátí během pár dní zase na účet.
Já do manga chodím docela často. Věci, co mám, jsou z dobrého materiálu a řekla bych kvalitně ušité. Co jsem ale vypozorovala, opravdu hodně věcí v Mangu je poškozených už na tyči (nedávno jsem zavítala do Fashion Areny a tam snad v Mangu nebyl jediný nepoškozený kousek, plus jsem poznávala věci z rok-dva starých kolekcí) a to za nemalé ceny. Mě například zaujaly maxi vínové šaty, právě je zlevnili ze 3500 na 1500, tak jsem si je zkusila - přestože původně byly vážně drahé, téměř každý kousek už byl zatrhaný. Do toho tam většinou hrozně přebírám, protože hodně věcí mi přijde opravdu zvláštních. Ale když člověk hledá, může tam podle mě najít krásné věci.
Nenakupovali jste prosím v poslední době na Mangooutlet? Nebere mi to kartu. Samozřejmě je krytá, vše zadávám správně, ale pokaždé se objeví, že transakce nebyla provedena. Dříve jsem u nich platila kartou běžně, až teď se objevil problém. Zkoušela jsem jinou kartu - totéž. Než jim napíši, chtěla jsem se zeptat zde. Díky předem.
@AngelikaMull omlouvám se jestli to vypadá že vás podceňuju, ale nemáte náhodou novou kartu? To se stalo mänželovi, nepovolil si internetové bankovnictví a pak se vztekal. mrkněte na kartu, popřípadě zavolejte do banky.
@AngelikaMull
Taky jsem málem vyskočila z kůže, když se mi nějak přenastavily limity
na kartě a já to přes veškerou snahu banky ignorovala. Ale pokud vám to
dělají 2 karty, tak chybu budou mít asi oni.
Jinak na mangooutletu jsem jednou využila i tu možnost zaplatit při
předání. Všechno úplně v pohodě, hlavně proto, že dost informují
o doručení apod., takže nebyl problém mít ty peníze nachystané. Třeba
by vám to ušetřilo nervy .
@RenaLange, @pumf Díky moc za reakce. Kartu nemám novou a běžně s ní on-line platím. Limity přenastavené nemám. Zkoušela jsem různé karty (přítelovu, mamky…) pořád to stejné. Už je mi jasné, že chybu mají nejspíš oni. Budu je kontaktovat. Díky!
@AngelikaMull
Mám stejnou zkušenost. Opakovaně neproběhla platba kartou, která je stará
dost. Platbu kartou přes net povoleno mám. Nakonec jsem změnila způsob
platby na hotovost. Při vracení nepadnoucích kousků jsem pak zadávala
číslo účtu ve formátu IBAN a zatím čekám na vratku…
Dejte vědět jak Vám odpověděli. Díky
@veroonek Takže na
Mangu mi doporučili odstranit Cookies…Byla jsem přihlášená a měla
zobrazenou objednávku. Potom, co jsem odstranila Cookies, jsem zadala údaje
k platbě kartou, načež se vše vymazalo, systém mě odhlásil a smazal
i objednávku. Protože jsem ty vybrané šaty a sako fakt chtěla, začala
jsem je ve zboží hledat znovu, jenže mezitím byly moje velikosti už
vyprodané. Takže Mango na chvilku fakt ne, jsem naštvaná (i sama na sebe,
jistě, měla jsem odhadnout, co odstranění Cookies způsobí). Čili Vám
nemůžu říct, jestli to zafungovalo, ale pokud to budete zkoušet, odstraňte
Cookies dřív, než začnete objednávat
@Amun to bude proto, že je to outlet. Na normální prodejně koupíte ve slevě i laciněji, než v outletu za tu jejich super truper 30% slevu. Ale když mají i v outletu výprodej, pak je to opravdu za nízkou cenu, ale většina kusů je jak říkáte poškozená, ušpiněná a plná žmolků.
@kayav: já vím,
nicméně právě ty zmíněné poškozené šaty jsem si prohlédla v Mangu na
příkopech v Praze za 3500 docela špatný výdrž, když už po
měsíci na ramínku vypadaly tak, jak vypadaly…
Já mám z manga podzimní kabat a jsem s nim moc spokojena. Ale je pravda že tma musím vybírat pečlivě než mně něco zaujme.
Před 3 lety jsem si objednala z eshopu zimní vlněný kabát za necelé 4tisíce. knoflíky byly přišité tak špatně, že hned první den nošení dva upadly, z toho jsem jeden ztratila. když jsem žádala o zaslání náhradního (protože u kabátu přiložen nebyl) napsali mi, že žádné knoflíky hodící se na můj kabát už nemají a na další maily neodepsali. moje první a také poslední zkušenost
V eshopu jsem si objednala kozenou bundu. Je pekna, ale to, co prezentuji jako kuzi, je ve skutecnosti eko kuze. Tak pozor na to. (Cena me mela varovat).
Nič moc. Kúpila som si kabelku na leto, po mesiaci sa mi začalo mrviť vnútro a všetko som vyťhovala pokryté čiernymi bodkami. Reklamácia, vrátili mi peniaze.
V Mangu si kupuju věci docela často, a ráda se tam vracím, mají tam hezký výběr a kvalitní oblečení:)
V Mangu nakupuju pravidelne a mam odtud spoustu skvelych kousku, stejne tak
jsem ale obcas slapla vedle.. Chce to cist materialove slozeni a obcas okouknout
zbozi primo v obchode.. Kvalitou je ale lepsi nez tolik opevovana ZARA
@madlenkaf píše:
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jaké máte zkušenosti s kvalitou oblečení (hlavně kalhot) v obchodech Mango. Díky za odpovědi.
Kvalita zboží žádná, reklamace zboží, žádná odstoupení od kupní smlouvy žádná, oni prodávají a hodně ale žádné dodržování obchodních podmínek, jsou to šmejdi, nikam se ne dovolate, nikam si nenapíšete, vrátíte závadné zboží a nemáte zboží a ani peníze, nevrátí vám nic,
@Alena Cechova píše:
Já osobně velmi špatné, ale vždycky jim dám znovu šanci. Nechápu to…Kalhoty jsem si u nich ale ještě nekoupila.
A Skusil jste reklamace zboží, já reklamoval a nemám ani peníze a ani zboží, není kam zavolat není kam napsat
@Alena Cechova píše:A Skusil jste reklamace zboží,já reklamoval a nemám ani peníze a ani zboží,není kam zavolat není kam napsat
Já osobně velmi špatné, ale vždycky jim dám znovu šanci. Nechápu to…Kalhoty jsem si u nich ale ještě nekoupila.
@pixie píše:
Já jsem si loni koupila v mangu teplou skládanou sukni a zatím jsem spokojená, je v ní teplo, vypadá dobře, nežmolkuje, ale je to jediná věc, kterou jsem si tam zatím vybrala, takže to asi neni moc objektivní.
Nechce se mi věřit že jste spokojená většina zboží nemá žádnou kvalitu, odstoupení od kupní smlouvy neakceptují, reklamace neakceptují, peníze nevrací, výměna se neuskuteční, jak mile vrátíte zboží nemáte peníze a ani zboží
@Jiná Realita píše:
V mangu jsem byla asi třikrát, pokaždé mě něco naprosto uchvátilo…a pokaždé to bylo všechno kazové, už v obchodě poškozené, zatrhané…a pokud ne, mají všechno v hodně divných střizích, tedy aspoň pro mě je mango nejméně „sedící“ obchod vůbec (i camaieu je lepší). už to asi nebudu zkoušet
Prosím kde je ten obchod je Kamený nebo vyrtual
Jsou to šmejdi prodávají sortiment bez atestace bez na ke kvality vše co prodávají nemá žádnou kvalitu, nedodržují obchodní podmínky, falešné telefoni číslo email, oni prodávají a prodávají, a zákazníci se chytají, a když dojde k reklamaci, vrátíte zboží a peníze výměna už nedojde, přijdete o vše
@nigge vdyd do té společnosti vstoupili Poláci a Slovinci, bodej by nezavírali obchod, když je tam velký problém, na intenotovim obchodě okrádají zákazníky, nedodržují obchodní podmínky, zakoupíte zboží na internetu a posílají to Slovinci, nebo Poláci, žádná kvalita, elektricky sortiment funguje tak 3 měsíce, a není divu nemáte kde reklamovat, Slovensko vlastník firmy coolmango hrabe peníze i za cenu že ví že se dopouští trestných činu, navrací peníze a ani odeslané zboží jako reklamaci odstoupení od kupní smlouvy, které si nechají a přeprodává ji znovu, ČOI tom ví jsou tam statisíce stížnosti a stále nezakroci, a šmejdi stále prodávají a podvádějí zákazníky