Nechat si ušít maturitní šaty

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
KkG
1 příspěvek 24.8.20 23:21
Nechat si ušít maturitní šaty

Dobrý den,
Jdu na vás s prosbou. Mám velké dilema řeším šaty na svůj maturitní ples sice jsem ty svoje vysněné našla, ale za 9 000 Kč. Jsem student a šaty si budu platit sama, bohužel mi přijde hodně abych vyhodila tolik peněz a tak jsem přemýšlela zda by se podobné nedali ušít o něco levněji. A tak se tedy ptám je tu někdo, kdo by mi ušil šaty cca podle fotky za méně jak 9 000 Kč?
Děkuji za váš případný čas. ????

Reakce:
benyka
8717 příspěvků 25.8.20 23:39

Nedali.

Moir
2425 příspěvků 26.8.20 10:29

Pokud za 9 tisíc, tak asi jako vysněné vypadat nebudou. Protože není dost peněz na kvalitní materiál a kvalitní práci.
(a jednou provždy, jsou to šaty na maturitní ples, ne maturitní šaty, v těch by se chodilo k maturitní zkoušce)

MP blanka
2708 příspěvků 26.8.20 13:16

@KkG - pokiaľ uvažujete nad šatmi len na maturitný ples, a je pre vás podstatná finančná stránka veci, prečo si ich iba nepožičiate? Mimochodom baviť sa o cene šiat, ktoré ani nevidíme / vzhľad, strihové riešenie / a nevieme ani o aký materiál by malo ísť, je niečo ako hádať akáže mačka je v tom vreci.

xiphinema
13 příspěvků 26.8.20 14:56
  1. mám pocit že ste rozhodnutá a tento konkrétny model veľmi chcete ak áno tak si skúste na šaty našetriť trebárs brigádou.
  2. už keď ste presvedčená že chcete len tie jedine nikto vám ich neušije uplne rovnaké, nenájdete materiál, detaily ako zipsy, gombíky atď.
  3. hľadajte ďalej, internetove sekace ponúkaju aj nové šaty s visačkou.
kaktusik
1 příspěvek 3.9.20 19:28

Jako učitelka na SŠ ti radím do šatů moc neinvestovat. Letošní maturitní plesy jsou hodně ohrožené současnou situací, dost možná vůbec nebudou.

Váš příspěvek

Dárek, který ocení? Tričko pod košili, které nepropotí

Pokud nevíte, čím obdarovat vašeho muže, napovíme – tričko pod... Celý článek