Normální spolubydlící - legenda z dávných dob?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3
LCH
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.2.15 22:22
@Dadoo píše:
@bohyne.z.kuchyne Má u vás nějaké věci?? Resp. ve „svém“ pokoji?? Vyměňte zámek u bytu, aby se tam už nedostal a věci mu vraťte až po doplacení dluhu. Nemá žádný doklad, že v bytě bydlí, nemá tam co dělat.

Tohle znám z praxe a určitě to nedělejte. Věci mu zadržovat nesmíte, právně to paradoxně odnesete vy. Viděl jsem to na vlastní oči i s policii (její asistenci), dokazováním a většinu se pak smějí hajzlové, kteří vás obviní z krádeže. Nejsem právník, ale spadá to do kategorie velkých kamarádů před kterými vás varovala @Grete Je z toho cítit jedna „dovednost“, která leze z toho, co píšete - umí dlouhodobě mávat s lidmi a tak určo umí zahrát i nevinnou oběť. Prostě se ho co nejrychleji zbavte. Jasné datum, s tím, že pak má kufry před dveřmi, nebo ve sklepě v kóji.

Karja
4837 příspěvků 16.2.15 22:33

@bohyne.z.kuchyne Neberte to jako svou hloupost, ale jako hodně tvrdé poučení do budoucna. To co navrhují některé uživatelky výše o výměně zámků, držení věcí proti pěnězům, já nevím, musíte ho pořádně odhadnout, co je to zač, aby se Vám těch pět tisíc ještě pořádně neprodražilo. Osobně bych do toho asi moc nešla.