Oblečení a obuv pro učitelku

Fotoalbum tématu (2) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

bini
5 příspěvků 08.08.17 18:00
Oblečení a obuv pro učitelku

Dobrý den. Jsem začínající učitelka a v září nastupuji na střední školu. Posledních pár dní začínám přemýšlet, jestli nebude zapotřebí trošku pozměnit nebo doplnit šatník. Nemám vyloženě vyhraněný styl, nosím ráda elegantnější oblečení a podpatky, ale i džíny a tenisky. Záleží na příležitosti a náladě.
Učitelky i učitelé na dané škole chodí spíše v elegantnějším oblečení, takže bych nerada působila víc jako žákyně než učitelka. Navíc můj největší problém je, že je mi sice 27, ale vypadám mnohem mladší, často mi hádají sotva 20. Proto si říkám, že bych se asi měla oblékat tak, abych se jasně odlišila od žáků. Nebo co byste mi poradili? Ještě jako studentka jsem nesnášela povinné přezouvání. Výhodou je, že učitelé se nemusí přezouvat, takže si říkám, že hezké lodičky by mě mohly udělat trochu starší a odlišit od žáků, protože ti mají nařízenou otevřenou domácí obuv s bílou podrážkou. K tomu nějaká formálnější sukně a halenka, nevím. Díky za případné rady.

Reklama

Reklama

Reakce:

vlm
3284 příspěvků 08.08.17 19:23

Nechodila jste na praxi? v něčem jste snad chodila ne? Buďte ráda, že vypadáte mladě, až budete stará budete vzpomínat

bini
5 příspěvků 08.08.17 20:29
@vlm píše:
Nechodila jste na praxi? v něčem jste snad chodila ne? Buďte ráda, že vypadáte mladě, až budete stará budete vzpomínat

Na praxe a náslechy jsem chodila stejně jako ve škole. Džíny, svetřík, tenisky. I díky tomu mám zkušenost, že si mě pletli se žákyní. Já jsem samozřejmě ráda, ale zrovna pro učitelku to má své nevýhody.

Demode
1870 příspěvků 08.08.17 21:10

Učitelka - to by neměla být diagnóza.

vlm
3284 příspěvků 08.08.17 21:35

@bini oblečení vám autoritu nezajistí

jjjhhh
1 příspěvek 08.08.17 22:36