Ochotné prodavačky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Další »
modra_kocka
903 příspěvků 22.05.13 19:23

@uu jo, to je pravda. Byla jsem ve Veromodě jednou, a už je to nějaká doba. Ale ano, tak nějak to tam vypadalo. Na druhou stranu mi to pořád přišlo jako trochu jiný level než třeba HM. Vidíš, proč jsem vlastně přestala chodit do Veromody? Nějak mi vypadla ze zorného pole, asi se tam někdy zastavím :) Díky za připomenutí!

uu
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.05.13 19:34

.

Příspěvek upraven 10.08.13 v 09:57

iris6666
21 příspěvků 26.05.13 18:10

Asi budu jiný druh zákazníka, ale absolutně nechci, aby kolem mě někdo skákal, nabízel co se k čemu hodí, nosil mi do kabinky věci ani jiné velikosti, a to i za cenu toho, že se musím obléct a dojít si pro jinou velikost sama. Chci si všechno v klidu prohlédnout a vybrat si dokážu sama. Nemyslím to ve zlém, ale fakt nechci, aby mi někdo kecal do toho co mi bude slušet a co ne. Což mi ušetří spoustu peněz, protože tím pádem třeba zmiňovaný obchod PF nebude to pravé. :-)

Dahllie
2222 příspěvků 26.05.13 18:51

@iris6666 Pak to stačí prodavačce říct a ta rozumná se stáhne.
Já tenhle servis mám naopak ráda. Oblékat se znovu jen kvůli tomu, že mi nesedí velikost kalhot se mi nechce.

honza
403 příspěvků 29.05.13 05:33
@modra_kocka píše:
Já nevím, proč se s @honza hádáte :) Vždyť neříká nic jiného, než že úroveň služeb je podmíněna cenou prodávaného zboží, přičemž hned v prvním postu na tohle téma (dnes v 05:09) píše, že slušnost, úsměv a příjemné chování nejsou služby, ale samozřejmost. A taky v tom má pravdu. Služby jsou něco úplně jiného, než slušné chování přece!Já honzovi nejen rozumím, ale dokonce s nim souhlasím. Slušnost a příjemné chování očekávám vždy, ale neočekávám, že v H&M se mi bude věnovat má osobní prodavačka po celou dobu nákupu, budou mi do kabinky nosit věci, které by se mi mohli hodit, a odnášet vybrané ke kase, neočekávám, že mi budou radit, co mi sluší víc nebo že mi donesou pohodlné křeslo a misku vody pro mého pejska (nadsázka, pejska nemám a do obchodů psi samozřejmě nesmí).

Konecne nekdo, kdo dokaze bez emoci pochopit vecnou podstatu vsech mych predeslych prispevku.
Jen za to same sklizis raminka zelena, zatimco ja porad cervena.

Asi jsem nemel psat to „porad dokola jak u blbejch“…

bestia
2300 příspěvků 30.05.13 20:58

.

Příspěvek upraven 21.10.16 v 16:30

Dadoo
5536 příspěvků 19.09.13 14:54

Musím se přidat s konkrétní pochvalou. Strašně milá prodavačka nás překvapila v MaS na Zličíně.
Dcera si vybrala a zkoušela několikery šaty, když jsem jí chtěla jít vyměnit velikost, prodavačka mě posadila a řekla, že se o to postará sama. Při zkoušení opravdu objektivně hodnotila a radila. Rozhodně se nesnažila prodat za každou cenu. Pak přinesla i několikery šaty, které by dcera určitě měla vyzkoušet a jedny, s výrazným grafickým černobílým vzorem, zvlášť doporučila, že jsou prý na ni jako ulité. Ve finále kolem dcery stály prodavačky tři a všechny chválily. Ale opravdu mile a ne vlezle!
Nakonec poprosila dceru, která na její (a nadšené mé) doporučení dala a šaty si také koupila, aby se někdy stavila říci, jak se v šatech líbila.
A dnes, po cca měsíci, mi dcera řekla, že se tam vážně bude muset stavit, protože je ze šatů opravdu nadšená a všichni jí je jenom chválí. Dokonce jí kolega v práci (s úsměvem a v legraci) požádal, aby v době jednání nehodila kolem zasedačky, protože prý všem účastníkům v tu chvíli spadnou brady a nejsou schopni souvisle myslet. :-D
Jen podotýkám, že šaty jsou velmi elegantní a decentní, ale dělají opravdu fantastickou postavu a bezvadně sedí :-D
Takže díky jedné, opravdu milé a zkušené prodavačce, si dcera koupila šaty, které by si jinak asi nekoupila a je z nich vážně nadšená.
Ale v tomto obchodě jsou i ostatní prodavačky milé a příjemné.
Vlastně se chovala tak, jak popisuje výše @modra_kocka

Grine Kuzyne
243 příspěvků 19.09.13 15:28

Nechce se mi pročítat celou diskusi, takže to tu už třeba padlo - poslední dobou mi vaí prodavačky v Orsay. Ano, jsou ochotné, poradí, přinesou jinou velikost, ale evidentně mají příkaz vnucovat zákazníkům další věci. Stává se mi to na všech prodejnách - stojím u kasy s vybraným kouskem, který chci zaplatit a prodavčka mi začne velmi vtíravě nabízet ještě něco dalšího k tomu (čím také zdržuje zákazníky čekající ve frontě), opravdu mě to otravuje a obtěžuje.

jumbeee
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.09.13 15:30

@Grine Kuzyne Jo, toho jsem si taky všimla, ale to už je delší dobu - minimálně rok a půl.

queenmargot
1106 příspěvků 19.09.13 15:34

@Grine Kuzyne : všimla jsem si toho i v Camaieu

Dadoo
5536 příspěvků 19.09.13 15:40

No vždyť je to jejich práce a jejich obživa..
Možná, možná mají nějaké procenta z tržeb, tak si chtějí vydělat a snaží se. Přejme jim jejich snahu :-)
Pokud to dělají vlídně a ne arogantně, je to jen dobře, že se snaží.
A pokud by např. ke koupeným šatům nabízely i vhodné doplňky, brala bych to jako velmi vhodný servis navíc :-)

Kay_Adams
1614 příspěvků 19.09.13 15:50

@Grine Kuzyne @queenmargot
Majú to nariadené povinne, z centrály.
„Aktívny predaj“ - a to buď akciového tovaru, doplnkov na kase, bižutérie…

Môžu si vybrať, nebudú to vnucovať každdému (ony samy dobre vedia, že nie vždy je to vhodné, a vedia odhadnúť, komu to bude vadiť) a pri mystery shoppingu im ako obchodu strhnú body a prémie k platu, alebo to budú robiť, a niektorí zákazníci budú nešťastní.

queenmargot
1106 příspěvků 19.09.13 15:54

@Kay_Adams : Mystery shopping: nikdy jsem jej nepociťovala jako něco motivačního nebo efektivního. Ale proti gustu.

Kay_Adams
1614 příspěvků 19.09.13 15:57

@queenmargot
No, ja z officu nie som :)
Ale niektorí to zjavne za dobrý a vypovedajúci spôsob hodnotenia považujú, nakoľko to pomerne aktívne používajú, a vyvodzujú z toho sankcie voči personálu…
(minutáž od vstupu do predajne po pozdrav a otázku, s čím môžu pomôcť, ponúkanie alterantív, doplnkový predaj, etc.)

catherinne
13497 příspěvků 19.09.13 16:08

@Dadoo souhlasím, navíc je tady možnost, vzhledem k tomu, že ví, co prodávají, že vám doporučí bižuterii, třeba k halence, která ji skvěle doplňuje, zatímco jinak by ho člověk po pár dnech šel marně hledat někde jinde a uchodil by si nohy.
Když hledám cokoliv konkrétního už se prodavaček ptám, jestli něco takového u nich najdu, protože mají přehled a člověk netráví v každém obchodě spoustu času.
A někdy mě naopak baví procházet, obhlížet, vymýšlet kombinace a jen tak courat po obchodech.

Temperance
1714 příspěvků 19.09.13 17:00

@Dadoo
Vzbudila jste moji zvědavost - nemáte obrázek těch šatů?

Dadoo
5536 příspěvků 19.09.13 17:35

@Temperance Hledala, našla :-)
Jen upozorňuji, že takhle na obrázku ty šaty nevypadají nijak zvláště výjimečně. Taky jsme je na krámě viděly, odkývaly a šly dál.
To kouzlo se projevilo, až když si je dcera oblékla. Vel 8 a podprsenka 28G. To je asi to podstatné :-)
Odpusťte pyšné matce :-) Navíc…dnes dala poslední státnici! Já jsem ale taak šťastná! :-)
http://ecx.images-amazon.com/…0_QL100_.jpg

Příspěvek upraven 19.09.13 v 17:41

Dadoo
5536 příspěvků 19.09.13 17:39

@catherinne Přesně tak.. Já spíš uvítám, když mi prodavačka, která tomu rozumí a má přehled, nnabídne nebo upozorní na něco, čeho jsem si třeba nevšimla. :-) Obvykle všechno, co si kupuji, v hlavě okamžitě porovnávám s tím, co už doma mám, jestli se mi hodí a zapadá do mé linie. A pokud mi někdo doporučí, je to jen ku prospěchu. A pokud to nechci, stačí se usmát a poděkovat za snahu.
Každý se nějak živíme, tak proč někoho odsuzovat, že dělá svou práci tak, jak má :-)
Slušné odmítnutí nás nic nestojí :-)

Coraline
1980 příspěvků 19.09.13 20:20

No, možná je fajn, když prodavačka dokáže doporučit k vybrané věci ještě něco, co k tomu bude pěkně sedět, ale člověk by to třeba i přehlídl… Jenže to mi moc nekoresponduje s tím, co dělají v Orsay. Tam třeba slečna prodavačka vnucovala zákaznici přede mnou nějaké černé legíny ke svetru, který kupovala. Paní je nechtěla, slečna prodavačka je odložila stranou a pak ty samé legíny vnucovala i mně. Akorát zdržování fronty, fakt. A sice chápu, že to mají nařízený a je mi těch holčin i líto, protože vím, že to dělat prostě musí, nicméně je to neskutečně otravný.

catherinne
13497 příspěvků 19.09.13 20:43

@Coraline tak takhle určitě ne. To je jasné.

Dadoo
5536 příspěvků 19.09.13 21:22

@Coraline Jasně, je třeba znát míru a vhodně volit formu, jakou to dělají.
A jakkoli to může být i pro ně samotné nepříjemné, takhle omrzovat zákaznice, mít nad sebou hrozbu nějakého postihu či dokonce až ztráty zaměstnání, snažit se prostě musí :-)

Coraline
1980 příspěvků 20.09.13 08:50

@Dadoo Já vím, že musí. Sama mám zkušeností až až, abych chápala a soucítila. Ale na druhou stranu, zákazník fakt nemá povinnost soucítit s prodavačkami, to není jeho problém, že ve vedení jsou fagoti. Já už třeba v Orsay nenakupuju, nechce se mi tam ani chodit, ten,,servis" je mi prostě nepříjemný. Snad jsem zákazník, a ne dojná kráva, který se musí to vemeno vyždímat až do poslední kapky a ještě obrátit naruby. Někdy je třeba fajn, když je prodavačka k dispozici, poradí během zkoušení apod. Ale aby ještě při markování u kasy na poslední chvíli zkoušeli za každou cenu dělat kšeft, to je na facku.

Dělají to i v Intersparu. Moje mamka tam má oblíbenou pokladní, která je fakt příjemná a chodí výhradně k ní. Jenže je taky měkká a ty věci, který jí ta pokladní nabídne, si všechny kupuje. Nedávno jsem tam byla s ní, a byla za největšího Führera, že jsem odmítla hořický trubičky ze ztuženýho tuku (cestou z fitka) a nechci paní pokladní udělat radost :D (mamka je taky prodavačka, ale naštěstí v normálním obchodě a tohle dělat nemusí).

RenaLange
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.09.13 09:39

Cha. Tohle mi nevadí. Pořád je to málo proti zaměstnancům Citibank vnucující kreditní kartu v české Bille.
I když jsem byla hodná a zdvořilá ( ne, děkuju, jen tudy projíždím, při nákupu pití a noviny nevyužiju - nechtěla jsem říct zrovna že mi tyhle karty připadají zlodějské) slečna se do mě pustila.
Vy nešetříte? To byste v dnešní době měla! Pak mi ještě řekla jak nezodpovědná a nemoudrá osoba jsem, považte, ušetříte tři procenta z každého nákupu!
Hlavou mi proběhly počty nákup cca 3× v měsíci 60 Kč, poplatky za vedení karty…
Zeptala jsem se s úsměvem jestli to má slečna jako brigádu a odvětila že je zaměstnankyně Citibank na HPP.
To jsem tedy zírala. Aby byl zaměstnanec banky takhle dotěrný a vlezlý, při odmítnutí vás začal slovně napadat, to jsem ještě nezažila(.
Bylo to jednání ve stylu „Šmejdi“,ale od zaměstnance banky?

zwedavka
1017 příspěvků 20.09.13 09:58

Všechny ty slevové kartičky z obchodů už mně taky pijou krev, plná peněženka krámů a když si zkusím spočítat slevu, zjistím, že nula od nuly pošla. Nechala jsem si jenom dvě, do kterých chodím fakt často.

Třeba Intersport nabízí některé zboží „v akci“ a když člověk nadiktuje tuším adresu a telefon, platí polovic = tímto fíglem získají slušnou databázi kontaktů. (Ale nadiktovala jsem jim telefon s chybou a svůj 2. email pro otrapy, kam ani nelezu a nevyžádaná pošta se asi hromadí a hromadí)

xIvet
272 příspěvků 20.09.13 10:11

Mně dřív tento nabídkový prodej taky obtěžoval, ALE naposledy mi slečna v Orsay nabídla ke kupovaným kalhotám fialový pásek, kterého bych si na první pohled ani nevšimla. Ale když ho k nim přiložila, tak krásně ladil, navíc byl jednoduchý, hladký a akorát široký. Slečna rozhodně věděla, co dělá, nebyl to bezmyšlenkový hon na zákazníka.

Stránka:  « Předchozí 1 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Další »
Váš příspěvek
Další podobná témata podle názvu

Před šesti lety se zřítila textilka Rana Plaza

Módní svět si připomíná šest let od zřícení textilní továrny Rana... Celý článek

Články z Expres.cz

Pražský fenomén beer bikes: Stížnosti se množí ze všech stran, policie je bezradná

Beer bike neboli pivní kolo jistě už alespoň jednou spatřil každý, kdo...

Rodí se další legenda: Mikolas jde ve stopách Gotta, z Eurovize má větší šance

Zpěvák Mikolas Josef (22) se postaral o neuvěřitelný úspěch. Ve světové...

Poslední článek:
Módní nákupčí: Povolání snů, nebo hrůzy?

Autor: Kamila

Svět skloňuje velká jména návrhářů, přitom o našem šatníku... Celý článek