Pavouk nebo stonožka? Chov exotických živočichů

Fotoalbum tématu (114) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Porkpiehat
2627 příspěvků 11.8.20 11:43

Asi před 14 dny jsem dala učitelce mladšího syna vajíčka z lednice, napsala mi zprávu, jak to probíhá. Housenky se vylíhly v plánovém termínu během dvou dnů, vrhly se na listy, ale do tří dnů byly všechny mrtvé. Neví, proč se to stalo. Až se s ní uvidím, tak s ní zkusím probrat možnosti, proč se to stalo. Není mi ani tak líto těch housenek, jako jejího syna, protože ho znám ze školy, má rád přírodu, takže to pro něj muselo být velké zklamání. Naštěstí se nevzdala myšlenky na chov, prý to odloží na vhodnější část roku. Ještě nevím, jestli tou vhodnější částí roku myslí třeba září a nebo až příští rok. Z toho důvodu bude lepší, když budu mít vajíčka na příští rok. Sice jsem se zapřísáhla, že se na chov už vykašlu (kvůli shánění listů), ale zaručit to nemůžu :-)

Temperance
2881 příspěvků 11.8.20 13:20

@Porkpiehat Jestli to nebylo teplotním šokem, tady jsou tropická vedra.

Porkpiehat
2627 příspěvků 11.8.20 15:26