Podvazky jako součást šatníku

Fotoalbum tématu (88) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu

Najdete v encyklopedii: Nylon

Stránka:  « Předchozí 1 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
kalivrata
547 příspěvků 16.3.21 10:05

@Ghost B.C. Právěže nemám, jedna věc je, jak si to představuju, druhá, jak to uvedu do praxe :-D Dneska vypadám jako kompromis mezi čarodějnicí a kancelářskou krysou, nechtělo se mi vstávat.

S těmi vůněmi, neberte mě moc vážně, já nejsem odborník na historii parfémů. Ale stejně jako oblečení i vůně odrážejí trendy doby, kdy byly vytvořeny, tak se tím zkouším řídit. Na podzim a v zimě je to jednoduché, střídám Cabochard, který je z roku 1959, s Bottegou Venetou, která je sice nová, ale klidně by starší mohla být (i když dřív by to asi bylo vnímáno lehká sladká vodička pro mladé slečny a dneska je to těžší sušší chyprová vůně). Ještě ráda nosím Bvlgari Black a Liturgie des heures, ale ty jsou obě tak specifické, že žádného ducha doby nevyjadřují.